Огляд платформи Klaviyo

Огляд платформи Klaviyo Маркетинг

Автоматизація електронної пошти маркетингу, сегментація аудиторії, персоналізація контенту — всі ці найважливіші аспекти ефективної онлайн-реклами об’єднуються в одному рішенні, платформі Klaviyo.

Сервіс Klaviyo спочатку розроблявся як інструмент для email-маркетингу, але сьогодні він є комплексним рішенням для залучення та роботи з цільовою аудиторією як за допомогою електронної пошти, так і через SMS та соціальні мережі.

Що таке Klaviyo?

Klaviyo — передова платформа email- та SMS-маркетингу, особливо затребувана серед власників інтернет-магазинів. Сервіс дає можливість використовувати цілий набір інструментів, що полегшують комунікацію з клієнтами та потенційними покупцями.

Важливою перевагою Klaviyo є глибока інтеграція з популярними платформами для електронної торгівлі — Shopify, Magento та WooCommerce та багатьма іншими. Таким чином, використовуючи даний сервіс рекламодавці можуть легко збирати та аналізувати дані про клієнтів, їхню поведінку та уподобання.

Зібрані дані використовуються для мікросегментації аудиторії та персоналізації контенту. Платформа автоматично генерує пропозиції на основі демографічних даних, поведінки та інших показників, що полегшує створення вузькоспрямованих цільових кампаній.

Klaviyo підтримує безліч каналів комунікації – електронну пошту, SMS, соціальні мережі, що дозволяє налаштовувати крос-канальні кампанії через одну панель керування. Також платформа забезпечує просунуті можливості для автоматизації онлайн-маркетингу, дозволяючи рекламодавцям запускати складні ланцюжки комунікації на основі поведінки користувача та інших тригерів.

Переваги платформи електронного маркетингу Klaviyo

Платформа електронного маркетингу Klaviyo дуже популярна завдяки безлічі важливих переваг:

  1. Глибока інтеграція з популярними CMS. Klaviyo сумісна з основними платформами електронної торгівлі (Shopify, Magento, WooCommerce тощо). Це дозволяє легко імпортувати дані про клієнтів та їх взаємодію з Вашим сайтом в систему з інтернет-магазину.
  2. Сегментація аудиторії. Вона забезпечується на основі демографічних даних та поведінки користувачів, що дозволяє створювати більш точкові та ефективні маркетингові кампанії.
  3. Автоматизація. За допомогою сервісу можна налаштувати автоматичну послідовність з листів та повідомлень, які змінюватимуться залежно від конкретних дій чи поведінки клієнтів.
  4. Крос-канальний маркетинг. Ви можете використовувати СМС, електронні листи та соцмережі, щоб організувати єдину, послідовну комунікацію з клієнтами на всіх етапах їхньої взаємодії з брендом.
  5. Детальний аналіз та звітність. В панелі управління представлені глибокі аналітичні дані щодо всіх рекламних кампаній, що допоможе ефективно відстежувати їхню продуктивність і ROI.
  6. Настроюваний дизайн для листів. Інтуїтивний та потужний редактор дозволяє створювати електронні листи, які виглядають дуже професійно, без знання коду та навичок у веб-дизайні.
  7. Підтримка GDPR. Платформа чудово підходить для роботи на ринку Європейського Союзу за рахунок підвищеної уваги до конфіденційності та відповідає всім стандартам GDPR.

Чи є недоліки у сервісу Klaviyo?

Незважаючи на багатий функціонал та безліч переваг, важливо провести огляд мінусів сервісу Klaviyo, які можуть стати вирішальними для частини користувачів:

  • Вартість. Це преміальний сервіс з високою ціною та розширеними можливостями, що може перешкодити стартапам або малому бізнесу скористатися всіма його перевагами.
  • Складність налаштування. Початківцям, можливо, знадобиться допомога в налаштуванні Klaviyo або онлайн навчання по всьому багатому функціоналу, для ефективної конфігурації. При цьому в інтернеті є достатньо навчальних роликів та текстових матеріалів, які допомагають вирішити це завдання.
  • Сумісний не з усіма платформами. Хоча можливостей для інтеграції і дуже багато, деякі маловідомі або вузькоспеціалізовані платформи e-commerce Klaviyo може не підтримувати.
  • Час завантаження. При роботі з великими обсягами даних сервіс може «підгальмовувати», що створює певний дискомфорт під час роботи з ним.

З якими інструментами дозволяє працювати Klaviyo?

За допомогою Klaviyo можна використовувати відразу кілька маркетингових інструментів — це справжній комбайн, який забезпечує крос-канальну взаємодію з цільовою аудиторією.

Автоматизація електронної пошти розсилок

За допомогою автоматизованих ланцюжків листів можна налагодити безперервну взаємодію з клієнтами та потенційними покупцями, що суттєво підвищить залученість аудиторії та конверсію.

У панелі керування Klaviyo є набір готових сценаріїв автоматизації (flows), які можна легко налаштувати під специфіку конкретного бізнесу:

Приклади автоматизації розсилок у Klaviyo

Серед найпопулярніших сценаріїв — вітальна серія листів для нових передплатників, ланцюжки для повернення до кинутих кошиків покупок, послідовності листів на основі дати замовлення та багато іншого.

Автоматизація дозволяє використовувати умови, фільтри, поведінкові тригери для створення складних багатоетапних послідовностей з метою персоналізації розсилки.

 Ланцюжки автоматизації

SMS-розсилки

СМС-маркетинг сьогодні потрібен, щоб урізноманітнити канали взаємодії з аудиторією. Ви можете задіяти додаткову точку торкання з клієнтом з моментальним фідбеком та 100% прочитанням.

 SMS-маркетинг

За допомогою Klaviyo можна надсилати окремі СМС або налаштовувати послідовності, залежно від поведінки клієнтів, сегменту аудиторії та інших параметрів. Також можна надсилати MMS з додаванням зображення до повідомлення.

Вибирати бажаний канал зв’язку (e-mail або SMS) система може автоматично, залежно від переваг і поведінки клієнта, збільшуючи тим самим ефективність рекламної кампанії.

Форми для збору передплатників

У платформі передбачено інтуїтивно зрозумілий конструктор, що дозволяє створювати професійні та привабливі форми підписки без необхідності знання коду або верстки.

Конструктор веб-форм

Ви можете налаштувати все, від зовнішнього вигляду форми до тексту CTA (закликання до дії), щоб забезпечити максимальну ефективність.

Додатково можна вибирати умови відображення форм: за часом перебування на сайті, за кількістю переглянутих сторінок, залежно від джерела трафіку тощо. Це допомагає показувати форму підписки в найбільш вдалий момент і найбільш підходящим відвідувачам, збільшуючи тим самим конверсію.

Зібрані за допомогою форм дані відразу потрапляють до бази Klaviyo і можуть бути використані для сегментації аудиторії, автоматичного запуску email- та SMS-кампаній, а також для інших маркетингових цілей.

Огляд можливостей сервісу Klaviyo

Серед конкуруючих з ним digital-інструментів, сервіс Klaviyo має найширші можливості. Знайомство з ними дозволить вам краще зрозуміти, як можна інтегрувати їх у вашу маркетингову стратегію і які переваги це може принести бізнесу в цілому.

Сегментація передплатників

Процес поділу аудиторії на дрібніші групи, або сегменти, на основі демографічних особливостей, поведінки, переваг чи історії покупок дозволяє забезпечити найбільш точкове та персоналізоване спілкування з кожним клієнтом, збільшуючи ефективність рекламних кампаній.

У Klaviyo вбудовані розширені можливості динамічної сегментації аудиторії. Всі ці сегменти можна комбінувати між собою — наприклад, виділити в окрему групу користувачів, які здійснили покупку останні 30 днів і переглянули сторінку з новими товарами.
Сегментація аудиторії в сервісі Klaviyo

Окрім того, тут можна створювати сегменти на основі дій користувачів у реальному часі. Наприклад, ви можете сформувати сегмент з тих, хто щойно додав товар до кошика, але не здійснив покупку, і надіслати їм спеціальну пропозицію.

Бібліотека готових шаблонів для e-mail

Готові шаблони для електронних листів дозволяють суттєво полегшити життя інтернет-маркетологу, дозволяючи зосередитися на стратегічних аспектах роботи (аналітика, персоналізація тощо), замість витрачати час на дизайн та верстку листів.

У Klaviyo представлена велика бібліотека готових шаблонів, спеціально розроблених для різних цілей та сценаріїв комунікації:
Бібліотека шаблонів для розсилки e-mail

Шаблони розроблені з урахуванням найкращих практик вебдизайну та коректно відображаються на будь-яких пристроях, від ПК до смартфонів. В асортименті є шаблони для вітальних листів, інформаційних розсилок, нагадувань про відновлення покинутого кошика та багато іншого.

Візуальний редактор для електронних листів

Інструмент працює за принципом “drag-and-drop”, дозволяючи перетягувати окремі блоки у вибране місце. За допомогою нього можна в один клік додати, видалити або перемістити текстові блоки, зображення, кнопки, роздільники тощо.

Також у редакторі можна налаштовувати шрифти, колір, розміри тексту та інші параметри кожного елемента, щоб вони відповідали стилю бренду або конкретному завданню:
Візуальний редактор листів на платформі Klaviyo

Одна з ключових особливостей візуального редактора – це можливість використовувати динамічний контент. Таким чином, можна вставляти в листи змінні, які будуть замінюватися на конкретні значення для кожного одержувача (наприклад, його ім’я або назва останнього переглянутого товару).

Хостинг зображень

Вбудований хостинг зображень спрощує створення розсилки та знижує навантаження на сервер, де лежать файли інтернет-магазину. Функціонал дозволяє завантажувати та зберігати зображення, а також використовувати їх для будь-яких завдань у Klaviyo.

Зображення можна додавати до JPG, PNG або GIF, а потім легко інтегрувати їх у шаблони email або форм для передплати. Всі зображення автоматично оптимізуються для забезпечення найкращої якості та оптимальної швидкості завантаження.

Сегментація передплатників з Facebook

Інтеграція з Facebook дозволяє синхронізувати дані про передплатників у Klaviyo та створювати динамічні сегменти на основі різних параметрів та критеріїв. Таким чином можна максимізувати ROI таргетованих рекламних кампаній у цій соціальній мережі.

Крім того, у Klaviyo дозволяє створювати “Lookalike” аудиторії на основі існуючих сегментів, що допомагає розширити цільову аудиторію та залучити нових потенційних клієнтів, схожих на тих, хто раніше взаємодіяв із Вашою рекламною кампанією.

Інтеграція з іншими платформами

У сервісі реалізована інтеграція з усіма популярними CMS для інтернет-магазинів (Shopify, Magento, BigCommerce, WooCommerce), за допомогою чого можна автоматично синхронізувати дані про клієнтів та транзакції для створення персоналізованих маркетингових кампаній.

Крім того, доступна інтеграція з низкою CRM-систем, систем аналітики, сервісів email-маркетингу та інших інструментів. Наприклад, реалізовано можливість об’єднання даних з Google Analytics, Salesforce або сервісами Zendesk та Slack для покращення взаємодії з клієнтами та командної роботи.

Але це далеко не повний перелік. Насправді таких інструментів набагато більше:
Інтеграція з веб-застосунками

A/B-тестування

Використовуючи вбудовані можливості, можна оптимізувати ефективність поштових розсилок за допомогою A/B-тестування. Так, можна порівняти між собою дві версії одного й того листа з незначними змінами, щоб визначити, який варіант дає кращі результати.
Спліт-тестування

Klaviyo дозволяє проводити експерименти з темою листа, текстовим та візуальним вмістом, дизайном, закликом до дії, часом відправлення тощо. Після проведення A/B-тестування можна аналізувати результати за допомогою вбудованої аналітики та впроваджувати зміни для збільшення залученості, CTR та конверсії.

Вбудована аналітика

На зручних графіках та діаграмах в адміністративній панелі можна відстежувати ступінь залучення (відкриття листів, кліки за посиланнями), конверсії, прибутковість розсилки, а також складніші показники ефективності — LTV (життєвий цикл клієнта), ROI (повернення інвестицій) тощо .д.
Інструменти аналітики

Аналіз дає можливість більш дентально вивчити поведінку різних сегментів передплатників, відгук на різні типи повідомлень, ефективність різних каналів комунікації та інші аспекти взаємодії з клієнтами.

Зведення за отриманими даними легко конфігуруються під конкретні бізнес-завдання і можуть автоматично відправлятися на електронну пошту рекламодавця за розкладом. Таким чином, Ви зможете реагувати на зміни в поведінці аудиторії у найкоротший термін.

Вартість використання платформи Klaviyo

Вартість використання – один із ключових факторів при виборі платформи для електронного маркетингу. Klaviyo має кілька тарифних планів під різні потреби та бюджети.
Ціни на використання Klaviyo

Для ознайомлення із сервісом є безкоштовний тариф, що включає базові можливості. За допомогою нього можна надсилати до 500 email та до 150 SMS за місяць. Також є преміальні тарифні плани, які поділені на 2 групи – «Email», а також «Email та SMS».

Вибір залежить від того, які функції необхідні рекламодавцю. Плата за використання тарифу «Email» стартує від $45 на місяць, за розміром передплатної бази до 1500 осіб. За більшої кількості користувачів ця сума зростає.

Тарифний план «Email та SMS» починається від $60/міс. У цю суму входить відправка 15000 поштових повідомлень на аудиторію до 1500 передплатників та 1250 СМС. За більш активного використання потрібно буде доплатити.

У вартість підписки включені всі функції платформи, включаючи автоматичні email-розсилки, A/B-тестування, сегментацію аудиторії, вбудовану аналітику тощо.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї