Контекстна реклама Google у Єгипті

Контекстна реклама у Єгипті

Єгипет — ринок, що швидко зростає, і найгустонаселеніша країна на Близькому Сході, що відкриває широкі можливості для рекламодавців. У країні проживає понад 104 мільйони людей, більшість з яких активно освоюють інтернет.

Контекстна реклама в Єгипті, можливо, не така розвинена, як у країнах Євросоюзу чи в США, але при цьому ринок тут досить великий і є цікавим напрямком для розвитку онлайн-бізнесу.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами в Єгипті

Налаштування контекстної реклами в Єгипті має свої неповторні особливості, які зумовлені культурними традиціями країни та релігійністю місцевого населення. Увага до деталей при настроюванні рекламних кампаній дозволяє зробити маркетингову активність максимально ефективною завдяки розумінню потреб цільової аудиторії. Враховуйте такі фактори:

Цільова аудиторія

Єгипет – країна, де іслам та християнство є головними релігійними течіями, причому іслам має глибший вплив на суспільство, охоплюючи до 90% місцевого населення. Релігія надає всеосяжний вплив на життя єгиптян, від бізнесу до реклами та розваг. Цей факт слід враховувати при налаштуванні Google Ads в Єгипті.

Попри свою релігійність, серед єгиптян не заведено використовувати релігію у маркетингових кампаніях, ця тема перебуває під забороною. Це обов’язково потрібно враховувати під час створення рекламних креативів та текстів оголошень.

Невіддільним елементом успішної рекламної кампанії в Єгипті є використання національного колориту та гумору. Почуття гумору та культурний колорит допомагають привернути увагу місцевої аудиторії та підвищити ефективність реклами.

Мовне націлення

У Єгипті домінуючою мовою є арабська. Це рідна мова для переважної більшості населення — знають її та активно використовують у побуті приблизно 90% єгиптян.

У Єгипті також досить поширена англійська мова, яка активно використовується в бізнесі, туризмі та освітній сфері. Приблизно 35% населення країни володіють англійською на рівні, достатньому для спілкування, але відсоток володіння значно вищий серед освічених міських жителів та молоді.

Налаштовуючи контекстну рекламу для Єгипту, зазвичай створюють дві кампанії різними мовами. Але варто зважати на те, що вони можуть бути спрямовані на різну цільову аудиторію. Для молодого покоління до 30 років буде релевантніші оголошення англійською в той час, як більш віковій аудиторії комфортніше буде вибудовувати комунікацію арабською.

Також, пам’ятайте, що для PPC-фахівця налаштування Google Ads двома мовами буде рівносильним веденню двох різних рекламних кампаній (за трудовими витратами, та й за вартістю).

Деяка присутність у Єгипті має і французьку мову, в основному завдяки історичним зв’язкам з цією країною та освітніх установ, де викладають французькою. Проте він менш поширений — ним володіє лише близько 4% місцевих жителів.

Сезонність у рекламі

На єгипетському рекламному ринку існує яскраво виражена сезонність, пов’язана з місцевим святом, Рамаданом, яке триває цілий місяць. На цей період компанії намагаються закласти найбільший рекламний бюджет.

Його зазвичай вкладають у рекламу на ТБ, радіо, білбордах і частина виділяється на маркетингові кампанії в інтернеті. Завдяки різкому зростанню кількості рекламних роликів у цей період місцеві жителі часто називають його «рекламним сезоном». Зважайте на цю особливість при плануванні бюджету своєї рекламної кампанії.

Географічний таргетинг

Найбільш платоспроможне та освічене населення в Єгипті зосереджено у великих містах, включаючи столицю держави — Каїр, де мешкає понад 20 мільйонів людей. Він є найбільшим містом в Африці та на Близькому Сході. Це найбільший торговий хаб регіону, тому обов’язково налаштуйте націлення на місце розташування своєї рекламної кампанії на Каїр та його околиці.

Найближчою віддаленістю від Каїра розташована Гіза, де проживає близько 4 мільйонів осіб. Це своєрідний туристичний магніт, куди тягнуться туристи з усього світу, адже тут розташовані знамениті піраміди. Для цієї агломерації добре спрацюють рекламні кампанії англійською мовою, адже її відвідує багато англомовних туристів.

Другим за величиною містом Єгипту є Олександрія. Це великий промисловий центр із населенням близько 5 мільйонів осіб. Тут також багато освічених людей та активних користувачів смартфонів, так що Ви можете розширити свій таргетинг і на це місто.

Також цікавими напрямками для маркетингової активності можуть бути Порт-Саїд та Суец. Це великі портові міста та промислові центри державного масштабу з досить високим за місцевими мірками рівнем доходу на душу населення.

Рекламні інструменти

Єгипетський рекламний ринок характеризується відносною консервативністю. Тут ТВ-реклама, радіо та друкована преса продовжують відігравати важливу роль. Крім того, великі міста повністю заклеєні білбордами.

Треба сказати, що Єгипет відстає в галузі інтернет-маркетингу від США та європейських країн приблизно на 3-4 роки. Тобто ті рекламні інструменти, якими ми вже звикли користуватися, будуть популярні на єгипетському ринку лише через пару років.

Це і не дивно, адже глобальне інтернет-покриття прийшло в цю країну лише з початку 2010-х років, тоді як в Україні його почали впроваджувати років на 7 раніше, а в країнах Західного світу ця відмінність ще разюча. Хоча цифровий маркетинг у Єгипті та набирає обертів досить активно, онлайн-рекламу у своєму просуванні використовують лише 60% місцевих бізнесів.

Найпопулярнішими платформами серед єгипетської аудиторії є Facebook, YouTube та Instagram. Слід також відзначити зростаючу популярність TikTok.

При цьому традиційна реклама в Google AdWords тут працює також добре. Внаслідок відставання від нашого ринку на якийсь час, можна припустити, що найближчим часом там будуть популярні нові інструменти від найбільшої пошукової системи — Google Shopping і Performance Max, тому рекламодавцям потрібно вже зараз активно готуватися до їх впровадження.

Також дуже розвинена в Єгипті та блогосфера. Щоправда, місцеві лідери громадської думки дуже рідко дотягують до мільйонних аудиторій. Більшість із них ведуть блоги на Ютубі та в Instagram. При цьому важливою особливістю є те, що більшість із них — чоловіки.

Що не можна рекламувати в Єгипті?

Існують певні обмеження, які потрібно враховувати під час розробки рекламної стратегії на єгипетський ринок. Це важливо пам’ятати при налаштуванні реклами на єгипетський ринок.

  1. Релігія. Єгипет – країна з глибокими релігійними традиціями, і будь-які рекламні матеріали, в яких у негативному чи жартівливому ключі згадується іслам, будуть зустрінуті негативно та підпадають під суспільний осуд.
  2. Азартні ігри. Хоча в країні багато казино, вони призначені виключно для туристів. Самим єгиптянам відвідувати такі заклади заборонено з релігійних мотивів. При цьому реклама букмекерських контор та ставок цілком дозволена.
  3. Цигарки та алкоголь. В останні роки Єгипет активно пропагує здоровий спосіб життя, і маркетингові кампанії, що просувають тютюнові вироби, були заборонені. Причина цього – невтішна статистика, за якою в Єгипті палить кожен третій, що стало справжньою проблемою національного масштабу. Реклама спиртних напоїв також не вітається, хоч їх і продають у місцевих магазинах.

Вартість контекстної реклами Google Ads в Єгипті

На ціну контекстної реклами в Єгипті, як і на будь-якому іншому ринку, впливають конкуренція в конкретній ніші, вартість послуг PPC-фахівця або агентства, з яким Ви співпрацюєте, кількість кампаній різними мовами, якість цільових сторінок на Вашому сайті та багато інших факторів.

При цьому основний вплив надає вартість кліка в Google Ads. Подивитися її можна в інструменті «Планувальник ключових слів». Ось приклади ціни за клік за деякими популярними запитами:

  • послуги манікюру – $1,5;
  • дантист — $0,55;
  • холодильники – $0,37;
  • косметика з Кореї – $0,25;
  • іграшки для котів – $0,07;
  • собачий корм – $0,27;
  • добрива для рослин — $0,28.

Як бачимо, вартість реклами в Єгипті невисока порівняно з розвиненими англомовними країнами та Євросоюзом. Це обумовлено нижчою популяризацією інтернет-маркетингу в цій країні та меншою конкуренцією.

Доля Google у загальному пошуковому трафіку в Єгипті 

Частка Google серед пошукових систем Єгипту

Найпопулярнішою пошуковою системою на ринку Єгипту, очікується Google — на його частку припадає 97,65% всього пошукового транспорту з цієї країни. При цьому серед єгиптян також популярні Bing та Yahoo.

Але якщо перший з них збирає приблизно 1,5% місцевого трафіку, то на частку останнього не припадає і половини відсотка. Таким чином, можна констатувати той факт, що Google є практично повним монополістом на даному ринку. Отже, налаштування реклами Google в Єгипті — це досить прибутковий і перспективний напрямок, завдяки тенденціям розвитку цифрового маркетингу в цій країні.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї