Вартість реклами в медійній мережі Google

Вартість реклами в Медійній мережі (КММ) Google складається з двох основних блоків:

Перший блок – оплата комісії агентства AdwService за створення, налагодження і супровід рекламної кампанії. Ціна залежить від того який пакет послуг Ви вибрали за підсумком комерційної пропозиції.

Ми рекомендуємо використовувати інструменти КММ комбінуючи їх з іншими видами контекстної реклами , так як самі по собі вони будуть працювати не так ефективно.

Для досягнення найбільш сильного ефекту потрібно використовувати набори різних інструментів КММ (по ключам, по намірам, за інтересами, за темами сайтів, за схожою аудиторії і т.д.) комбінуючи їх з іншими інструментами пошукової реклами Гугл, відеореклами в YouTube і різними видами ремаркетингу .

Ціна медійної реклами в Google (оплата за роботи агентства) починається від 8900 грн. в місяць.

Другий блок – вартість трафіку. Вона залежить від ціни кліка в медійній мережі сайтів партнерів Google.

Середня вартість кліка на 2021 рік для контекстної-медійної мережі Google в Україні – 2,45 гривні (від 1,15 грн. до 4,37 грн.), в США – 0,37 USD (від 0,17 USD до 0,97 USD). Цінник сильно залежить від штату і сфери діяльності Вашої компанії.

Важливо! Якщо Ваш підрядник в 2021 році говорить, що він може отримувати кліки з КММ набагато дешевше, то виникає велике питання в якості наведеного трафіку і в професіоналізмі конкретного підрядника.

Вартість реклами в медійній мережі

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Ціна реклами в КММ Google

Що впливає на ціну реклами в медійній мережі Google?

  • Рівень конкуренції в Вашій ніші;
  • «Прямі руки» підрядника, у якого Ви замовили ведення проекту: якість настройки, супроводу, правильний аналіз в різних розрізах отриманих результатів продажів і вміння вчасно вносити коригування в рекламні кампанії;
  • Рівень платоспроможності вашого потенційного клієнта.

Як ми працюємо з ЦА, щоб здешевити вартість конверсії в медійній рекламі:

Розглянемо роботу з цільовою аудиторією (ЦА) на реальному прикладі:

Продукт: французькі вітрильні яхти вартістю від $ 300 тис.

ЦА: відбираємо аудиторію для показу реклами за інтересами в Google Adwords – «вітрильний яхтинг». Ми розуміємо, що в аудиторію потрапить наша ЦА (люди, у яких достатньо коштів на дорогу покупку – назвемо їх «Категорія 1») і ті люди, які точно не можуть собі її дозволити (назвемо їх «Категорія 2»).

Розберемося, які користувачі потрапляють в кожну категорію:

Користувачі Категорії 1 (наша ЦА)

Хто може потрапити в Категорію 1?

  • ТОП менеджмент великих компаній;
  • Середні і великі фермери;
  • Підприємці, які побудували свої компанії з нуля;
  • IT підприємці.

Казнокради-політики і підприємці-бізнес-пилососи старої формації в портрет даної цільової аудиторії не входять, вони, як правило, купують моторні яхти під кодовою назвою «бабовози» і у них інша мотивація і завдання при покупці.

Що можуть шукати в перебігу дня користувачі Категорії 1?

  • Вино сегмента «середній плюс» і «дорогий»;
  • Велосипеди сегмента «середній плюс» і вище;
  • Круїзи по Середземному морю;
  • Відпочинок в країнах і на курортах від 200$ -300$ на добу на людину;
  • Електромобілі;
  • Авто від $60 тис .;
  • Для фермерів: вивчення сайтів з агро-тематикою, добрива, насіння, покупка-продаж тракторів, комбайнів (бренди виробників JOHN DEERE, New Holland, Claas, Sampo, і т.д.).

Які смартфони використовує Категорія 1?

Як правило, з цінником від 500 $ і вище (абсолютно не обов’язково, що це буде тільки Самсунг від S9 і iPhone від 10 моделі і вище – можуть бути і преміальні китайські моделі телефонів).

Користувачі Категорії 2 (не наша ЦА)

Хто може потрапити в Категорію 2?

  • Шкіпери;
  • Користувачі, які захоплюються моделюванням яхт;
  • Ті, хто захоплюються малим вітрильним спортом на малих яхтах і катамаранах;
  • Будь-який представник середнього класу, який проявив інтерес до теми парусного яхтингу.

Що можуть шукати в перебігу дня користувачі Категорії 2?

Всі інтереси, властиві людині середнього класу (розкид колосальний): від недорогої піцерії до рибальських гачків, від вивчення сайтів за запитом «де купити товар дешевше» і «зроби своїми руками» до «яхти Абрамовича» або «яхти Шейха Хамдана».

На яких пристроях вони можуть шукати?

Ціновий сегмент мобільних пристроїв, з яких аудиторія категорії 2 може виходити в інтернет, буває дуже різним. Це практично будь-який пристрій вартістю від $ 100 до $ 1000.

Висновки: для того, щоб знайти саме Вашу ЦА, вибудувати вигідну стратегію в Google Ads, а потім підтримувати її на хорошому рівні потрібна постійна робота з аналізом і супроводом рекламної кампанії в Google КММ .

Як ціна банерної реклами в КММ Google Ads впливає на побудову медійної стратегії?

При складанні медіаплану і стратегії для блоку інструментів КММ Google Adwords потрібно враховувати такі параметри:

  • Точність прогнозу (повинна бути вище 70-80%);
  • Середню вартість кліка для Вашої країни, регіону в КММ;
  • Середню вартість кліка для Вашої сфери в пошуковій рекламі Гугл (вона дозволяє зрозуміти рівень конкуренції / маржинальність сфери: наприклад, 2-3 грн. В Україні за кліки в пошуку – низький рівень, 35-70 грн. високий);
  • Стратегію просування і яке завдання має виконувати конкретний інструмент в загальному задумі Вашого проекту (на який етап по воронці продажів дане оголошення повинне перевести користувача у Вашому проекті щоб наблизити його до здійснення покупки товару або послуги на вашому сайті).

Приклад побудови стратегії реклами в Гугл КММ

Продукт: камінні топки і печі вартістю кожна від 1000 $ (чистий прибуток на кожній проданій топці від 150 $).

Термін прийняття рішення користувачем: від ідеї в голові до покупки може пройти від 2-х тижнів до 6 місяців (іноді до року).

Стратегія: в даному випадку ми працюємо на самому верхньому етапі воронки продажів з холодною аудиторією.

Опис ЦА: люди які купили будинок, планують його купувати зараз або роблять ремонт, а також ті, хто шукає дизайнера інтер’єрів для свого заміського котеджу.

Показ реклами: ми можемо інформувати ЦА про те, що є готові рішення, які створюють тепло і затишок в домі їх мрії, приводячи таких користувачів за низькою вартістю кліка (для України це 1,25-2,10 грн).

Контроль витрат: важливо контролювати підсумкову ціну заявки, щоб була можливість відстежити вигідно це для клієнта чи ні.

Хочу аудит Гугл реклами з точками зростання продажів (21 пункт)
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї