Контекстна реклама Google у Хорватії

Контекстна реклама у Хорватії

Хорватія – країна у центральній Європі, розташована на балканському півострові. Населення Хорватії становить 4,09 млн осіб, а ВВП на душу населення – $29 828, що відповідає 49 місцю у світі.

Економіка країни має розвинений туристичний сектор, промисловість, сільське господарство. Країна входить до Європейського Союзу з 2013 року, що говорить про зрозумілі правила ведення бізнесу тут та прогресивне законодавство. Все це робить контекстну рекламу в Хорватії дуже перспективною інвестицією.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що враховувати при налаштуванні контекстної реклами в Хорватії?

Під час налаштування контекстної реклами в Хорватії важливо враховувати не лише аватари потенційних клієнтів, а й географічні, культурні, соціальні, економічні особливості країни. Давайте розбиратися з найважливішими з них.

Мовний таргетинг

Державною мовою у Хорватії є хорватська. Для спілкування його використовують 96,1% місцевих мешканців. Ще приблизно 1% населення говорить сербською. А отже, етнічно країна досить однорідна. Таким чином, якщо Ви у своїй рекламній кампанії націлюєтеся на місцевих жителів, використовуйте хорватську мову при заданні мовного таргетинга.

Однак майже 8 місяців на рік у Хорватії проходить туристичний сезон і країну відвідують мільйони туристів. Якщо рід діяльності Вашого бізнесу більшою мірою орієнтований на гостей країни (готелі, ресторани, екскурсії), тоді варто враховувати це у своїй рекламній стратегії.

Найчастіше до країни їдуть гості з Німеччини (понад 4 млн осіб на рік), Словенії, Польщі, Чехії, Австрії. Отже, подумайте над тим, щоб звернутися до цих людей мовами, які їм зрозумілі.

Важливо! Налаштування та ведення Google Ads двома окремими мовами рівнозначне для фахівця з контекстної реклами супроводу двох окремих проектів. Кожен проект вимагатиме від нього збирання семантичного ядра, створення груп та текстів оголошень, роботу з різними цільовими аудиторіями. Це позначиться на вартості рекламної кампанії.

Географічний таргетинг

Під час налаштування таргетинг за місцезнаходженням відштовхуйтеся від того, на яку цільову аудиторію розрахована Ваша реклама. Орієнтуючись на місцевих жителів, беріть до уваги карту щільності населення:

Щільність населення в Хорватії

Як видно на карті вище, на узбережжі Адріатичного моря густота населення мінімальна. Однак, саме на цей регіон потрібно налаштовувати таргетинг, якщо Ваш бізнес розрахований на туристів.

Найбільше місто Хорватії – його столиця, Загреб, з населенням 688 тисяч осіб. Він буде цікавий практично безвідносно до ніші, в якій Ви працюєте. Тут знаходиться найбільший у країні міжнародний аеропорт, тому через нього проходять мільйони туристів щорічно.

Внаслідок того, що Загреб, як велике місто, притягує до себе безліч людей з навколишніх міст та селищ, протягом дня тут досить яскраво виражена маятникова міграція.

Таким чином, вранці, перебуваючи в Загребі, людина може шукати хімчистку, яка знаходиться, наприклад, у містечку Велика-Млака (передмістя Загреба), і відвідати її ввечері або на вихідних. Це потрібно враховувати при таргетингу на місце розташування в рекламній кампанії Google AdWords.

Вартість трафіку

Оскільки Хорватія – країна, що входить до ЄС із платоспроможним населенням, конкуренція серед рекламодавців тут досить висока, що веде до високої вартості кліку.

Ось чому налаштовуючи Google Ads для Хорватії важливе ретельне опрацювання мінус-фраз і підключення аналітики. Структура рекламного облікового запису повинна давати можливість відстежувати вартість кліка, ліда та заявки у межах кожної окремої категорії товарів або послуг.

Серед рекламних інструментів звертайте увагу на ті, які приносять дешевшу конверсію. Практично для будь-якої ніші бізнесу добре працює пошукова реклама за транзакційними запитами та ключовими словами з геоприв’язкою.

Зверніть увагу на новий рекламний формат Performance Max – це автоматизовані оголошення від Гугла, що дають змогу залучити всі доступні місця розміщення в рамках однієї рекламної кампанії.

Вартість контекстної реклами Google Ads для Хорватії

Ціна робіт з налаштування рекламної кампанії в Хорватії залежатиме від пакета послуг, який Ви оберете:

  1. Для інтернет-магазинів. Налаштування товарних оголошень, створення торгового фіда та додавання його в режимі автоматичного вивантаження в Google Merchant Center. Тривалість співпраці – 1 місяць.
  2. Комплексна робота з проєкту. Включає блок пошукових рекламних кампаній, банерну рекламу в КМС Google і ремаркетинг, новий формат Performance Max і блок відеореклами в YouTube. Тривалість налаштування – від 3 місяців.
  3. Консультація PPC-фахівця. Якщо Ви налаштовуєте рекламну кампанію, скористайтеся консультацією нашого контекстолога. Час та ціну консультації Ви можете дізнатися, залишивши замовлення на сайті.

Для отримання детальної оцінки проєкту залиште заявку на нашому сайті – менеджер зв’яжеться з Вами та озвучить точну вартість робіт.

Крім вартості маркетингової агенції, вартість рекламної кампанії в Хорватії показує ціну переходу на сайт з Google AdWords. Для популярних бізнес-тематик для Хорватії ми привели розцінки з Планувальника ключових слів:

  • ремонт пральних машин – $0,69;
  • чистка вентиляції – $1,19;
  • послуги сантехніка – $0,87;
  • салони краси (манікюр) – $0,60;
  • хімчистка килимів – $0,77;
  • перманентний макіяж – $0,55;
  • стоматолог – $0,97;
  • холодильники – $0,81;
  • корейська косметика – $0,71;
  • корм для собак – $0,61;
  • добрива для квітів – $0,44.

Особливості ринку інтернет-реклами в Хорватії

Рівень проникнення Інтернету в Хорватії досить високий – з 4 мільйонів населення приблизно 3,27 є активними інтернет-користувачами, що відповідає рівню 80%:

Відсоток користувачів інтернету серед мешканців Хорватії

При цьому понад 2 мільйони місцевих жителів постійно купують в Інтернеті. Перед здійсненням купівлі 55% хорватів вивчають відгуки про товари на спеціальних сайтах. Зверніть на це увагу при розробці своєї маркетингової стратегії.

Серед пошукових систем у Хорватії найбільш популярний Google – його використовують 97,02% місцевих жителів. Друге місце займає Bing – ним користуються 1,52% хорватів. Частка інших пошукових систем складає менш як 1%:

Доля Google на ринку пошукових систем Хорватії

Це дає нам можливість орієнтуватися на Google AdWords як на основне джерело трафіку для сайту, тому що тут можна знайти платоспроможну аудиторію практично для будь-якого інтернет-бізнесу.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї