Пошукова реклама Google

 

Пошукова реклама – показ реклами в пошуковій видачі по конкретним ключовим запитам. На відміну від інших способів просування, залучається тільки цільовий органічний трафік, тобто користувачі, які хочуть побачити інформацію по конкретному пошуковому запиту.

Пошукова реклама сайтів

Завдяки своїй повсюдный доступності пошукова реклама зараз має величезну популярність по всьому світу.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що таке пошукова реклама сайтів?

Реклама в пошуковій видачі

Принцип роботи пошукової реклами сайтів наступний – рекламні оголошення показуються у відповідь на пошуковий запит користувача. Відповідність запиту і показу визначається збігом ключових слів, які вибирає рекламодавець.

Наприклад, Ви надаєте послуги дизайну. Мета – залучення максимального числа зацікавлених відвідувачів на сайт. У той же час є користувач, який шукає в інтернеті послуги дизайнера. В процесі пошуку він вводить в пошуковому рядку Google запит “замовити дизайн чого-небудь”. Для того, щоб рекламне оголошення було показано по даному запиту, проводиться налаштування рекламної кампанії по необхідному списку ключових слів.

Особливість послуги пошукової реклами в Гугл – можливість оплати тільки за фактом переходу користувача на цільовий сайт. Мінімальна ціна за один клік (перехід) в Google становить від 1,5 грн. і залежить від тематики, в якій Ви працюєте.

Основні переваги пошукової реклами Google

  • Швидкий старт. Контекстна реклама – це відмінний спосіб швидко опинитися в топі пошукової видачі. Як тільки проведені всі настройки, кампанія оплачена і запущена, починається показ рекламного оголошення;
  • Підтримка репутації. На перших позиціях видачі пошукової реклами Google завжди виявляються тільки найякісніші та релевантні сайти, так як сервіс завжди здійснює їх перевірку. Також за рахунок цього формується впізнаваність бренду;
  • Рекламу бачать тільки зацікавлені користувачі. При показі оголошень враховуються не тільки слова в пошуковому запиті, а й інтереси і переваги користувача, історія його пошукової та іншої активності в мережі;
  • Аналітика. Пошукова система пропонує широкий вибір метрик, за якими рекламодавець може оцінити ефективність рекламної кампанії. Наприклад, місцезнаходження користувача, скільки часу він провів на сайті, які сторінки сайту він переглянув, який тип пристрою був використаний і т.д.;
  • Теплий і гарячий трафік. Ключові слова можуть залучати різнорідний трафік. Слова “купити”, “замовити” і їм подібні будуть генерувати гарячий трафік, тоді як слова “безкоштовно”, “недорого” – холодний. Відповідно, чим більш гарячий трафік, тим краще для рекламодавця і тим простіше його конвертувати в реальні купівлі і замовлення. Контекстна реклама дозволяє зробити це максимально просто завдяки можливості ці ключові слова вибирати і налаштовувати, а також вказувати мінус-слова, тобто ті, при наявності яких в пошуковому запиті реклама не буде показана.

Як відбувається налаштування послуги пошукової реклами?

Налаштування реклами в пошуку

Для того, щоб налаштування пошукової реклами було максимально ефективним, фахівці нашої компанії використовують такий алгоритм дій:

  1. Аналіз бізнесу та основних конкурентів. Ми вивчаємо специфіку бізнесу, його конкурентні переваги, цільову аудиторію, діяльність конкурентів, визначаємо разом із замовником переваги і слабкі сторони бренду;
  2. Розробка стратегії розміщення. Визначаємо цілі для рекламної кампанії, а також показники, за якими буде оцінюватися результат її проведення;
  3. Створення рекламних кампаній. Для створення PPC-реклами необхідно зробити наступне:
  • Визначаємо семантичне ядро – набір ключових слів і мінус-слів, вибираємо найбільш релевантні сторінки для всіх груп запитів;
  • Додаємо в усі посилання унікальні UTM-мітки (для відстеження джерела, з якого прийшло замовлення в системах аналітики);
  • Для кожного оголошення або групи оголошень налаштовуємо ставки, визначаємо бюджет, і всі необхідні параметри показів (час, періодичність і т.д.);
  • Окремо розробляємо стратегію для залучення користувачів мобільного трафіку;
  • Проводимо аналіз поведінкових факторів на сторінках.
  1. Оптимізація реклами. На цьому етапі відбувається аналіз досягнення показників, визначених раніше. Для цього проводиться аналіз семантичного ядра (нерелевантні ключові слова замінюються іншими), конверсії і при необхідності коригується таргетинг;
  2. Аналіз кампанії. Використовуючи сервіс Google Analytics проводиться збір аналітики про ефективність проведення рекламної кампанії (кількості заявок, ефективності цільових сторінок, ROI реклами) і на підставі отриманих даних впроваджуються зміни для отримання більш високих цільових показників.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї