Пошукова реклама Google

 

Пошукова реклама – показ реклами в пошуковій видачі по конкретним ключовим запитам. На відміну від інших способів просування, залучається тільки цільовий органічний трафік, тобто користувачі, які хочуть побачити інформацію по конкретному пошуковому запиту.

Завдяки своїй повсюдный доступності пошукова реклама зараз має величезну популярність по всьому світу.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що таке пошукова реклама сайтів?

Реклама в пошуковій видачі

Принцип роботи пошукової реклами сайтів наступний – рекламні оголошення показуються у відповідь на пошуковий запит користувача. Відповідність запиту і показу визначається збігом ключових слів, які вибирає рекламодавець.

Наприклад, Ви надаєте послуги дизайну. Мета – залучення максимального числа зацікавлених відвідувачів на сайт. У той же час є користувач, який шукає в інтернеті послуги дизайнера. В процесі пошуку він вводить в пошуковому рядку Google запит “замовити дизайн чого-небудь”. Для того, щоб рекламне оголошення було показано по даному запиту, проводиться налаштування рекламної кампанії по необхідному списку ключових слів.

Особливість послуги пошукової реклами в Гугл – можливість оплати тільки за фактом переходу користувача на цільовий сайт. Мінімальна ціна за один клік (перехід) в Google становить від 1,5 грн. і залежить від тематики, в якій Ви працюєте.

Основні переваги пошукової реклами Google

Пошукова реклама сайтів

  • Швидкий старт. Контекстна реклама – це відмінний спосіб швидко опинитися в топі пошукової видачі. Як тільки проведені всі настройки, кампанія оплачена і запущена, починається показ рекламного оголошення;
  • Підтримка репутації. На перших позиціях видачі пошукової реклами Google завжди виявляються тільки найякісніші та релевантні сайти, так як сервіс завжди здійснює їх перевірку. Також за рахунок цього формується впізнаваність бренду;
  • Рекламу бачать тільки зацікавлені користувачі. При показі оголошень враховуються не тільки слова в пошуковому запиті, а й інтереси і переваги користувача, історія його пошукової та іншої активності в мережі;
  • Аналітика. Пошукова система пропонує широкий вибір метрик, за якими рекламодавець може оцінити ефективність рекламної кампанії. Наприклад, місцезнаходження користувача, скільки часу він провів на сайті, які сторінки сайту він переглянув, який тип пристрою був використаний і т.д.;
  • Теплий і гарячий трафік. Ключові слова можуть залучати різнорідний трафік. Слова “купити”, “замовити” і їм подібні будуть генерувати гарячий трафік, тоді як слова “безкоштовно”, “недорого” – холодний. Відповідно, чим більш гарячий трафік, тим краще для рекламодавця і тим простіше його конвертувати в реальні купівлі і замовлення. Контекстна реклама дозволяє зробити це максимально просто завдяки можливості ці ключові слова вибирати і налаштовувати, а також вказувати мінус-слова, тобто ті, при наявності яких в пошуковому запиті реклама не буде показана.

Чи є мінуси реклами в пошуковій видачі?

Попри очевидні плюси пошукової реклами, вона має деякі особливості:

  • Підходить лише для сформованого попиту. Реклама у пошуковій видачі Google підходить лише для тих товарів та послуг, на які попит вже існує. Якщо Вашого продукту поки що немає на ринку або його шукає невелика кількість користувачів – Вам краще використовувати інші рекламні інструменти.
  • Дорогі кліки. Внаслідок високої конкуренції перехід на сайт із пошукової видачі обходиться рекламодавцю набагато дорожче, ніж за медійними або товарними оголошеннями. При цьому чим популярніша ніша, чим більше в ній конкуренції за користувача – тим дорожче доводиться платити за клік.
  • Для ефективного налаштування потрібні досвід та знання. Налаштування пошукової реклами без відповідного досвіду несе величезні ризики щодо зливу бюджету. Таким чином рекламодавець-початківець отримає багато переходів за нецільовими пошуковими запитами, що створює у новачків ілюзію неефективності такої реклами.

Коли використовувати пошукову рекламу Google?

Пошукова реклама Google універсальна і дозволяє залучати клієнтів на всіх етапах вирви продажів:

  1. Для сформованого інтересу. Реклама у пошуковій видачі чудово підходить для задоволення інтенту користувачів, які вже готові купити товар чи замовити послугу. Зазвичай, вони вводять у пошуку комерційні пошукові запити. Це дозволяє працювати з уже “гарячою” аудиторією, яка перебуває на нижніх етапах рекламної вирви. Конверсія для таких користувачів буде максимальною.
  2. Для попиту, що формується. Користувачі, які поки що не зважилися на покупку, але виявляють інтерес до тематики загалом, можна залучити на сайт за інформаційними ключовими словами. Так, потенційний покупець може шукати “будинки зі зрубу”, щоб прочитати про них загальну інформацію. І якщо інформація на Вашому сайті зможе його залучити, можливо, він замовить собі будівництво такого будинку в майбутньому сезоні.
  3. Порівняння альтернатив. На цьому рівні воронки продажів покупець вже прийняв рішення про замовлення товару або послуги, але не вирішив, який із брендів вибрати. Завдання рекламодавця на цьому етапі – захопити увагу користувача та перехопити його у конкурентів. Деякі рекламодавці навіть використовують для цієї мети запити з назвами брендів конкурентів, щоб отримати їхній трафік собі.

Формати пошукової реклами від Google

Пошукова реклама Google передбачає кілька форматів оголошень, кожен з яких підходить для вирішення певних завдань. Грамотне поєднання різних видів пошукової реклами дозволяє охоплювати всю цільову аудиторію бізнесу та підтримувати конверсію на найвищому рівні.

Текстові оголошення в пошуку Google

Текстові оголошення

Найбільш поширений та універсальний формат реклами у пошуковій видачі Google. Оголошення складається із заголовка (до 30 символів), рядка опису (до 80 символів) та посилання на сайт. Зазвичай текстові оголошення відображаються над або органічною видачею. Текстова реклама забезпечує максимально високий CTR за рахунок подібності до природних результатів пошуку, а також релевантність, адже відповідає змісту пошукового запиту.

Динамічні оголошення в пошуковику

Динамічні пошукові оголошення

У тексті таких об’яв автоматично подається ключове слово з пошукового запиту. Це підвищує релевантність реклами, адже забезпечує точну відповідність оголошення запиту та персональну пропозицію для кожного користувача. ДПО найбільш ефективні для сайтів з широким асортиментом товарів (великих інтернет-магазинів), де створити окреме оголошення під кожен товар неможливо.

Торгівельні оголошення в пошуковій видачі

Товарні оголошення в пошуку Google

Демонструють потенційному покупцю фото, ціну та короткий опис конкретного товару прямо у результатах пошуку. Такі оголошення зазвичай відображаються під час введення комерційних запитів, наприклад, «купити пральну машину». Торгові оголошення забезпечують високі показники конверсії, адже користувач одразу бачить ціну товару навіть не відкриваючи сайт. Підходить такий формат виключно для онлайн-магазинів.

Реклама з номером телефону

Реклама з номером телефону

Використання цього формату дозволяє показувати користувачеві номер телефону компанії, за яким одразу можна зателефонувати менеджеру при вебсерфінгу з мобільного пристрою. Дзвінок можна здійснити як телефоном, так і через Skype, Viber або інший зручний месенджер. Такі оголошення зменшують кількість кліків, які клієнту необхідно зробити для того, щоб здійснити замовлення, що позитивно впливає на коефіцієнт конверсії.

Як відбувається налаштування послуги пошукової реклами?

Налаштування реклами в пошуку

Для того, щоб налаштування пошукової реклами було максимально ефективним, фахівці нашої компанії використовують такий алгоритм дій:

  1. Аналіз бізнесу та основних конкурентів. Ми вивчаємо специфіку бізнесу, його конкурентні переваги, цільову аудиторію, діяльність конкурентів, визначаємо разом із замовником переваги і слабкі сторони бренду;
  2. Розробка стратегії розміщення. Визначаємо цілі для рекламної кампанії, а також показники, за якими буде оцінюватися результат її проведення;
  3. Створення рекламних кампаній. Для створення PPC-реклами необхідно зробити наступне:
  • Визначаємо семантичне ядро – набір ключових слів і мінус-слів, вибираємо найбільш релевантні сторінки для всіх груп запитів;
  • Додаємо в усі посилання унікальні UTM-мітки (для відстеження джерела, з якого прийшло замовлення в системах аналітики);
  • Для кожного оголошення або групи оголошень налаштовуємо ставки, визначаємо бюджет, і всі необхідні параметри показів (час, періодичність і т.д.);
  • Окремо розробляємо стратегію для залучення користувачів мобільного трафіку;
  • Проводимо аналіз поведінкових факторів на сторінках.
  1. Оптимізація реклами. На цьому етапі відбувається аналіз досягнення показників, визначених раніше. Для цього проводиться аналіз семантичного ядра (нерелевантні ключові слова замінюються іншими), конверсії і при необхідності коригується таргетинг;
  2. Аналіз кампанії. Використовуючи сервіс Google Analytics проводиться збір аналітики про ефективність проведення рекламної кампанії (кількості заявок, ефективності цільових сторінок, ROI реклами) і на підставі отриманих даних впроваджуються зміни для отримання більш високих цільових показників.

Чим пошукова реклама відрізняється від медійної?

Реклама у пошуку Google має істотні відмінності в порівнянні з медійними оголошеннями:

  • Завдання кампанії. Якщо пошукова реклама спрямована на збільшення кількості замовлень або цільових дій, то оголошення в медійній мережі швидше допомагають підняти впізнаваність компанії або інформувати аудиторію про новий продукт.
  • Місця розміщення. Пошукова реклама дозволяє демонструвати оголошення лише на сайті Google, а медійна – у партнерській мережі, на сервісі YouTube, у Gmail та інших сайтах.
  • Клікабельність. Співвідношення кліків до показів оголошень, як правило, для реклами в пошуковій видачі значно вище. Так, для пошуку воно становить зазвичай від 3 до 11 відсотків, тоді як для медійних кампаній – не більше 2 відсотків.
  • Сприйняття користувачем. Рекламу в пошуку він бачить, як відповідь на своє запитання чи рекомендацію, а банерну рекламу сприймає як нав’язливіший рекламний інструмент – звідси та менший CTR.
  • Різні етапи життєвого циклу товару. Банери в мережах можна застосовувати, починаючи від запуску нового товару на ринок для ознайомлення з ним аудиторії та далі підтримувати до нього інтерес за допомогою них. А ось реклама в пошуковій видачі підходить виключно для продуктів зі сформованим попитом.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї