- 5 способів збільшити продажі інтернет-магазину на BigCommerce
- Оптимізуйте сайт для роботи на смартфоні
- Підключіть кілька варіантів оплати
- Оптимізуйте процес оформлення замовлення
- Встановіть онлайн-чат
- Підключіть програму лояльності
- Як підвищити продажі на BigCommerce за допомогою реклами?
- Використовуйте SEO-оптимізацію
- Налаштуйте контекстну рекламу
- Просувайтеся в соціальних мережах
- Інтегруйте сайт із популярними маркетплейсами
- Як підняти продажі за допомогою додатків для BigCommerce?
- Alloy Automation
- dotdigital
- Google Shopping by Sales & Orders
- re:amaze
- ReCharge
- Refersion
- Sezzle
- Skubana
- Yotpo (SMSbump)
Сьогодні створення успішного інтернет-майданчика – це більше, ніж просто гарний дизайн і якісні товари. Процес вимагає стратегічного підходу, постійної оптимізації та глибокого розуміння потреб і переваг Вашої цільової аудиторії.
Але не хвилюйтеся! Ми поділимося з Вами перевіреними стратегіями і практичними порадами, як підняти продажі інтернет-магазину на BigCommerce. Від SEO та маркетингу в соціальних мережах до поліпшення поведінкових факторів і оптимізації воронки продажів – сьогодні ми розглянемо всі аспекти, які впливають на успішність Вашого магазину.
5 способів збільшити продажі інтернет-магазину на BigCommerce
Чи знаєте Ви, що середній коефіцієнт конверсії для онлайн-магазинів становить лише 2,86%? Це означає, що зі 100 відвідувачів тільки близько трьох зважаться на замовлення товару на Вашому сайті. Вражає, чи не так? Але не хвилюйтеся, у нас є для Вас чудові новини!
Ми розкриємо 5 перевірених способів збільшення продажів на BigCommerce і розповімо, як перетворити випадкових відвідувачів на відданих клієнтів. Кожен із цих методів довів свою ефективність на реальних проєктах і перевірений роками практики в різних нішах.
Оптимізуйте сайт для роботи на смартфоні
Сьогодні смартфони стали невід’ємною частиною нашого життя. Оптимізація будь-якого інтернет-магазину для мобільних пристроїв тепер є не просто рекомендацією, а необхідністю.
За прогнозами, до 2025 року 72,9% всіх продажів в Інтернеті будуть відбуватися через мобільні пристрої. Це означає, що, якщо Ваш майданчик не адаптований для користувачів смартфонів і планшетів, Ви втрачаєте величезну частку потенційних замовників і самих замовлень.
Щоб гарантувати гідну роботу Вашого ресурсу, переконайтеся, що на всіх сторінках є великі й помітні кнопки “Додати в кошик”. Пам’ятайте, що користувачі мобільних пристроїв цінують швидкість і зручність, тому не випробовуйте їхнє терпіння.
Інший спосіб покращити кількість замовлень від користувачів гаджетів – розробити спеціалізований мобільний додаток. Це не тільки розширить доступність сайту зі смартфона, а й підвищить лояльність до Вашого бренду, надаючи відвідувачам найзручніший спосіб взаємодії.
Підключіть кілька варіантів оплати
BigCommerce уже інтегрований із широким спектром платіжних шлюзів – PayPal, Stripe, Square і Apple Pay. Усе, що Вам потрібно зробити – це активувати ці опції та надати аудиторії свободу вибору бажаного способу оплати.
Крім традиційних кредитних і дебетових карт, сьогодні також важливо приймати транзакції і з цифрових гаманців (Apple, Google і Amazon Pay). Вони не тільки позбавляють від необхідності щоразу вводити платіжні дані вручну, а й, при цьому, забезпечують швидкий, безпечний і зручний спосіб оплати.
Надаючи кілька способів оплатити товар, Ви не тільки спрощуєте процес оформлення замовлення, а й демонструєте свою турботу про зручність відвідувача. Це, своєю чергою, може призвести до збільшення повторних продажів і, в кінцевому підсумку, до зростання прибутку.
Оптимізуйте процес оформлення замовлення
Уявіть собі сценарій – потенційний клієнт проводить значний час на Вашому торговельному майданчику, переглядаючи продукцію та додаючи її до кошика. Але в той самий момент, коли Ви думаєте, що результат уже вирішено, він раптово зникає, залишаючи свій кошик. Знайомо, чи не так?
Насправді, середній показник покинутих кошиків в інтернет-магазинах становить приголомшливі 69,80%. Це означає, що майже 7 з 10 потенційних клієнтів “зникає” на етапі оформлення покупки. Але не впадайте у відчай!
Існують перевірені стратегії, з якими Ви зможете знизити кількість покинутих кошиків:
- Спростіть процес оформлення замовлення, скоротивши кількість кроків і полів, які необхідно заповнити. Ніхто не любить, коли оформлення покупки нагадує смугу перешкод. Зберіть тільки найнеобхіднішу інформацію, щоб зробити процес максимально плавним і швидким.
- Подбайте, щоб оформити заявку можна було без створення облікового запису. Багато покупців не хочуть проходити через процес реєстрації тільки для того, щоб купити один-два товари. Спростіть їм життя і заощаджуйте час, і Ви побачите, як Ваші продажі почнуть зростати.
- Не забувайте працювати з покинутими кошиками. Налаштуйте автоматичні нагадування електронною поштою, щоб м’яко підштовхнути відвідувачів повернутися і завершити цільову дію. Ви навіть можете включити персоналізований код знижки в лист із нагадуванням, щоб дати їм додатковий стимул для завершення транзакції.
- Підключіть автозаповнення для всіх форм. Це особливо актуально для постійних клієнтів, оскільки економить їхній час і зусилля надалі. Крім того, це допомагає Вам поповнювати свою базу даних цінною інформацією.
Встановіть онлайн-чат
Впровадивши програмне забезпечення для онлайн-чату, наприклад, LiveChat, Ви зможете надавати користувачеві підтримку тоді, коли він її найбільше потребує. Уявіть, що потенційний клієнт переглядає Ваш асортимент і в нього виникає питання щодо термінів доставки або сумісності покупки з тим чи іншим пристроєм. Замість того щоб покинути Вас у пошуках відповідей у мережі, він може миттєво зв’язатися з представником служби підтримки та отримати необхідну інформацію.
Наявність онлайн-чату не тільки підвищує лояльність покупців, а й може безпосередньо впливати на продуктивність відділу продажів. Дослідження показують, що клієнти, які взаємодіють з онлайн-чатом, на 60% частіше здійснюють купівлю і на 27% більше витрачають грошей порівняно з тими, хто цього не робить.
Підключіть програму лояльності
Постійні клієнти – це Ваш золотий квиток до успіху. Вони не тільки витрачають більше і частіше повертаються, а й стають цінними амбасадорами Вашого бренду, залучаючи нових покупців через рекомендації та позитивні відгуки.
Отже, як же перетворити разових відвідувачів на відданих шанувальників? Ось кілька перевірених стратегій:
- Впровадьте систему винагород. Створіть програму лояльності, яка заохочує повторні придбання, залучення друзів та інші цінні дії. На щастя, БігКоммерс пропонує широкий вибір доповнень для створення програми лояльності на сайті, серед яких Smile.io та LoyaltyLion. За допомогою цих інструментів Ви можете легко налаштувати систему обліку персональних балів, VIP-рівні та ексклюзивні винагороди, які стимулюватимуть залученість і заохочуватимуть повторні продажі.
- Балуйте своїх постійних клієнтів ексклюзивними пропозиціями. Надайте їм ранній доступ до частини контенту на сайті, персональні знижки, добірки товарів та інші привілеї, які змусять їх відчути себе особливими. Уявіть, як Ваші найвідданіші фанати з нетерпінням чекають на Ваші ексклюзивні пропозиції та з гордістю діляться своїм VIP-статусом із друзями та родиною.
Як підвищити продажі на BigCommerce за допомогою реклами?
Реклама – один із найефективніших способів залучити більше людей і підвищити продажі на BigCommerce. Правильно спланована і реалізована рекламна кампанія дасть охопити цільову аудиторію, підвищити впізнаваність бренду і стимулювати розвиток.
БігКоммерс надає багато можливостей для інтеграції з рекламними платформами та інструментами, що дає змогу легко налаштувати рекламу та відслідковувати її ефективність прямо з панелі управління. Ви можете використовувати Google Рекламу, Facebook та Instagram Ads для показу оголошень. Також важливо налаштувати пошукову оптимізацію для ранжування в органічній видачі пошукових систем.
Використовуйте SEO-оптимізацію
Пошукова оптимізація – вкрай важливий аспект просування. Переважна більшість замовлень в інтернеті починається саме з пошукового запиту в Google. Тому Ваше завдання – зробити так, щоб сторінки Вашого торгового ресурсу займали топові позиції за релевантними ключовими запитами.
Для цього сторінки мають бути оптимізовані під цільові пошукові фрази. БігКоммерс надає низку вбудованих інструментів, які можуть значно поліпшити SEO-показники за умови їх правильного налаштування. Серед них:
- Автоматична генерація зрозумілих та унікальних URL-адрес. Це позитивно впливає на ранжування в пошуку одразу після створення сторінок.
- Додавання мікророзмітки Schema.org. Завдяки їй продукти можуть відображатися в результатах пошуку з актуальною ціною і рейтингом на основі відгуків. Це підвищує клікабельність і довіру користувачів.
- Висока швидкість завантаження сторінок. Тут використовується CDN для швидкої доставки контенту, що прискорює роботу. Швидкість – важливий фактор ранжування для Google.
- Редагування файлу robots.txt прямо з панелі управління. Це дає можливість керувати індексацією сторінок і налаштовувати SEO-стратегію під Ваші завдання.
Налаштуйте контекстну рекламу
Контекстна реклама для BigCommerce – інший популярний інструмент для швидкого залучення уваги до онлайн-майданчика. Цей метод працює за принципом оплати за клік (PPC) і показує оголошення користувачам, які шукають у Google релевантні запити.
Перевага контекстної реклами в тому, що Ви платите тільки в той момент, коли відвідувач клацає по оголошенню і переходить на Ваш сайт. Якщо пропозиція його не зацікавила, то ніяких додаткових витрат не буде на відміну від інших видів реклами. Частину вартості кліка Google забирає собі, якщо користувач у підсумку здійснив цільову дію.
Зараз для інтернет-магазинів найефективнішими є такі формати контекстної реклами:
- Оголошення Google Shopping. Вони показують Ваші товари з фото, ціною, назвою Вашого бренду в результатах пошуку та на інших ресурсах Google. Це приваблює максимально зацікавлених людей, які вже готові до придбання конкретного продукту.
- Кампанії з максимальною ефективністю Performance Max. Цей тип автоматизованих кампаній допомагає охопити цільову аудиторію в усій екосистемі Google (пошук, відеохостинг YouTube, Gmail, Карти та ін.) за допомогою різних форматів оголошень, оптимізуючи їхній показ за допомогою машинного навчання для досягнення заданої мети.
- Ремаркетинг. Допомагає показувати рекламу користувачам, які вже були відвідувачами раніше, додавали щось у кошик, але не зробили покупку. Це допомагає повертати потенційних покупців і стимулювати їх завершити оформлення заявки.
Просувайтеся в соціальних мережах
Це обов’язкова частина маркетингової стратегії онлайн-магазину. Дослідження показують, що 90% покупців з більшою ймовірністю замовлять у брендів, на які вони підписані в соцмережах. Тому активна присутність там критично важлива.
Ось кілька порад, як ефективно просуватися в соціальних мережах:
- Підвищуйте впізнаваність бренду, публікуючи цікавий і захопливий контент. Він повинен демонструвати індивідуальність і цінності компанії, викликати відгук у Вашої цільової аудиторії. Використовуйте різні формати – відгуки, меми, пов’язані з Вашою тематикою, поради щодо вибору та застосування продукції. Соцмережі – це про вибудовування відносин з аудиторією, а не тільки про рекламу.
- Підключіть інтеграцію з торговими платформами (наприклад, Facebook Shops і Instagram Shopping). Це дасть змогу перетворити пости на міні-вітрини, на яких користувачі зможуть обирати і купувати товари прямо в соцмережах, підвищуючи конверсію.
- Взаємодійте з аудиторією, відповідайте на коментарі та запитання, беріть участь в обговореннях. Спілкування в соцмережах – процес двосторонній. Проявляйте активність, щоб побудувати лояльну спільноту навколо свого бренду.
Інтегруйте сайт із популярними маркетплейсами
Не обмежуйтеся лише своїм веб-сайтом для залучення клієнтів. Платформа надає доступ до легкої інтеграції з найбільшими маркетплейсами, серед яких Amazon, eBay, Walmart. Це відкриває доступ до величезної аудиторії потенційних замовників і дає можливість істотно збільшити охоплення.
Розміщуючись на цих торгових майданчиках, Ви зможете знаходити аудиторію, що вже шукає схожі продукти на сторінках маркетплейсів зі світовим ім’ям. При цьому Ви зможете керувати товарним фідом для вивантаження на кожну платформу та обробляти нові заявки в єдиному інтерфейсі, адже дані синхронізуються між усіма каналами.
Крім маркетплейсів, тут також є можливість продавати безпосередньо в соціальних мережах Facebook та Instagram. Вбудовані в BigCommerce інтеграції допомагають імпортувати каталог і створювати публікації, що “продають”, у яких користувачі можуть вибирати і купувати продукти без переходу на інші ресурси.
Як підняти продажі за допомогою додатків для BigCommerce?
Екосистема розширень для платформи налічує близько 1000 рішень у 20 категоріях. Вони допомагають розширити функціональність онлайн-магазину й автоматизувати багато робочих процесів. Але з таким величезним вибором знайти дійсно корисні інструменти буває непросто. Розглянемо кілька перевірених плагінів, які допоможуть підняти продажі на BigCommerce.
Alloy Automation
Спрощує більшу частину щоденних завдань з обслуговування магазину, замість чого Ви зможете зосередитися на розвитку бізнесу. За допомогою Alloy Automation можна автоматизувати налаштування реклами, роботу служби підтримки, обробку замовлень, управління доставкою та багато іншого.
Додаток інтегрується з більш ніж 80 популярними сервісами, які Ви вже використовуєте. А бібліотека зі 100+ готових налаштованих робочих процесів, створених експертами галузі, розв’язує проблему з впровадженням автоматизації. Просто виберіть відповідний сценарій і налаштуйте його під свої завдання.
Автоматизуючи рутину, Ви зможете оптимізувати операційні витрати, прискорити взаємодію з відвідувачами і поліпшити сервіс цілком.
dotdigital
На цій платформі створюються автоматичні розсилки за різними каналами – email, SMS, push-повідомлення, месенджери, соцмережі. Інтеграція дає змогу синхронізувати дані, що збираються з різних джерел, для персоналізації повідомлень і запуску тригерних кампаній.
Вбудований редактор листів і готові шаблони автоматизації роблять налаштування розсилок простим і швидким навіть для новачків. Ви зможете створювати сегментовані кампанії з динамічним контентом, який змінюється на основі даних про поведінку та вподобання підписників.
Використовуючи машинне навчання, dotdigital аналізує дії користувачів і відправляє повідомлення в оптимальний час найкращим каналом. Це дає змогу підвищити відкриваність, клікабельність і конверсію розсилок. Магазини на BigCommerce, що використовують dotdigital, досягають рекордного ROI в email-маркетингу.
Регулярні розсилки по базі передплатників повертають людей до Вас, стимулюють повторні придбання, інформують про новинки та акції. Тому це розширення однозначно допоможе в досягненні цілей за правильного підходу.
Google Shopping by Sales & Orders
З цим доповненням можна збільшити віддачу від Ваших платних рекламних кампаній. Воно дає змогу без проблем під’єднати онлайн-ресурс до рекламних кабінетів Google, Microsoft, Facebook та Instagram для автоматичного імпорту товарного фіду.
Ви зможете швидко створювати та керувати кампаніями для залучення відвідувачів з нових майданчиків, серед яких Snapchat або “Google Покупки”. Налаштовуйте аудиторії, категорії, ключові слова та формат фіду під кожен окремий майданчик, щоб отримувати максимальну конверсію.
Тут можна вивантажувати до 10 000 товарів безкоштовно. Тому Ви можете відразу почати оптимізувати свої рекламні кампанії без додаткових витрат.
re:amaze
Сервіс для оптимізації роботи служби підтримки. Він пропонує широкий набір інструментів для комунікації з аудиторією, наприклад:
- Живий чат із гнучкими налаштуваннями дизайну;
- Готові та настроювані чат-боти;
- Віджети з поширеними запитаннями.
Глибока інтеграція з BigCommerce дає доступ до даних про замовлення для швидкого вирішення проблем. Оператори зможуть бачити повну історію і миттєво надавати потрібну інформацію прямо в чаті.
Крім підтримки, re:amaze також допомагає автоматизувати деякі маркетингові завдання. Наприклад, відстеження джерел трафіку і збір відгуків. Комбінуйте ці дані з інформацією про замовлення, щоб отримувати цілісну картину по кожній взаємодії з аудиторією.
ReCharge
Якщо у Вас у каталозі є товари, які потрібні на регулярній основі (наприклад, корм для тварин або спортивне харчування), то ReCharge стане чудовим рішенням. Сервіс дає змогу впровадити модель підписки, коли клієнт один раз прив’язує картку й автоматично оплачує послуги із заданою періодичністю.
ReCharge інтегрується з популярними платіжними шлюзами і бере на себе обробку регулярних транзакцій. Клієнти будуть завжди забезпечені потрібною продукцією і не забудуть оплатити чергову поставку, а Ви отримаєте стабільне джерело повторних замовлень.
Крім того, ReCharge допомагає зменшити відтік підписників завдяки:
- Можливості пропустити покупку, якщо у клієнта поки що є запас необхідного товару;
- Можливості обміняти замовлене, якщо продукт не підійшов;
- Автоматичним повідомленням про відправлення замовлення і покупцеві, і продавцеві.
Refersion
Рішення допоможе залучити аудиторію за рахунок партнерської програми. Воно дає змогу за кілька хвилин підключити систему обліку партнерських продажів і почати працювати з афіліатами, які рекламуватимуть Ваші продукти за відсоток від угоди.
Тут уже зареєстровано понад 5000 потенційних партнерів, тому Ви зможете відразу знайти тих, хто підходить для просування Вашої продукції. Платформа автоматично відстежує переходи і взаємодії за кожним партнером, нараховує їм комісію і формує звітність. Вам залишиться тільки обробляти інформацію.
Партнерський маркетинг стає дедалі ефективнішим каналом привернення уваги, особливо для молодих проєктів. За допомогою цього інструменту реально отримувати висококонверсійний трафік, платити тільки за результат і швидко масштабуватися.
Sezzle
Sezzle реалізує модель “купи зараз, заплати потім”, коли клієнт отримує бажане одразу, а оплачує його частинами протягом кількох тижнів. Такий підхід підвищує доступність придбань для тих відвідувачів, які не мають кредитної картки або підключений низький ліміт. Вони можуть дозволити собі дорожчі рішення, розплачуючись поступово.
Sezzle захищає інтереси як покупця, так і продавця. Платформа бере на себе оцінку платоспроможності та гарантує оплату, знижуючи ризики шахрайства та невиплат. А вбудована система нагадувань допомагає покупцям вчасно вносити черговий платіж.
Додавши розширення на сторінки оформлення замовлення, картки товарів і в маркетингові розсилки, Ви зможете залучити аудиторію, яка раніше відкладала покупку через високу вартість. Це особливо актуально, якщо у Вас в асортименті є відносно дорога продукція.
Skubana
Якщо Ви маєте кілька офлайн-точок або торгуєте через маркетплейси, то синхронізація складських залишків стає критично важливим завданням. Skubana розв’язує його, об’єднуючи дані про запаси з усіх каналів з фактичними замовленнями в єдиній системі.
Інформація щодо залишків на складах і в роздробі автоматично оновлюються, що дає змогу завжди мати актуальну картину щодо продукції в наявності. Ви зможете своєчасно поповнювати запаси, мінімізувати витрати через неточний облік і зосередитися на обслуговуванні замість управління логістикою вручну.
Це рішення також допомагає поліпшити прогнозування попиту і планування закупівель за рахунок аналізу багатоканальних даних. Алгоритми передбачають, які товари будуть краще продаватися в майбутньому і рекомендують оптимальний обсяг складських запасів.
Так можна підтримувати асортиментну матрицю в оптимальному стані, скорочувати затоварення за одними позиціями і дефіцит за іншими. У результаті Ви підвищите оборотність запасів, доступність товарів для покупців і маржинальність бізнесу.
Yotpo (SMSbump)
SMS-маркетинг переживає зараз вибухове зростання, адже з його допомогою можна спілкуватися з аудиторією безпосередньо. Yotpo дає змогу автоматизувати розсилку повідомлень і поліпшити показники залученості та продажів.
У деяких нішах відкриваність SMS досягає 35%, що в рази вище за email-розсилки. Клієнти охочіше реагують на персоналізовані повідомлення, які приходять безпосередньо на їхній смартфон. Тому додавання SMS у мультиканальну комунікацію здатне в кілька разів підвищити загальну окупність вкладень у маркетинг (ROI).