Налаштування наскрізної аналітики
Наскрізна аналітика – це оцінка в грошах ефективності витрат на рекламу (методика аналізу і оцінки рекламної кампанії з позиції витрат на її створення і доходу який вона потенційно здатна принести).
Правильне налаштування наскрізної аналітики дозволяє зрозуміти, який прибуток отримає компанія, чи понесе вона будь-які збитки в майбутньому періоді або почне агресивно збільшувати свої продажі, які найбільш ефективні і провальні канали залучення клієнтів задіяні, за рахунок чого з’являється можливість оптимізувати інвестиції на ведення рекламної кампанії .
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Чим наскрізна аналітика відрізняється від налаштування цілей в Google Anlytics?
Основними відмінностями налаштування наскрізної аналітики в Google Analytics від стандартного налаштування цілей є:
- Виявлення каналів трафіку, що продають – Google Analytics автоматично привласнює транзакцію того каналу, з яким користувач взаємодіяв останнім (наприклад, коли спочатку він зайшов на сайт з PPC, а потім з пошукової видачі, і тільки тоді зробив покупку, транзакція буде зафіксована з каналу «Безкоштовний пошуковий трафік», що не зовсім коректно);
- При стандартному налаштуванні цілей ведеться облік тільки виконаних транзакцій – Google Analytics бере до уваги тільки залишені заявки на сайті, а не сам факт реального продажу (наприклад, Ви запустили таргетовану рекламу в Facebook і товарні оголошення у видачі Google – по першій кампанії прийшло 100 заявок, по другій 50. На перший погляд Facebook відпрацював краще, але по факту закритих транзакцій в першому випадку було 10, а в другому – 40, що дозволяє Вам зробити висновки і більш ефективно витрачати бюджет);
- Можливість побачити суму витрат на кожен рекламний канал – може виявитися, що канал, який приносить найбільшу кількість продажів є найдорожчим і в підсумку – збитковим, а канали, які приносять менше транзакцій – найвигідніші для компанії, але з ними маркетологи працюють мало і не так ефективно. З’ясувати це дозволяє налаштування наскрізної аналітики. Якщо Ви налаштували тільки самі цілі Ви побачите кількість заявок з кожного каналу без деталізації витрат на нього і без розуміння, того чи отримано замовлення і на яку суму з даного звернення.
Переваги послуги наскрізна аналітика для бізнесу
Після збору статистики в систему Гугл Аналітікс всіх доступних джерел трафіку на сайт, підприємець отримає можливість більш детально провести аналіз маркетингової стратегії, з метою підвищення її ефективності. Налаштування наскрізної аналітики під ключ дозволить:
- Організувати грамотне частково автоматичне управління РК (не плутати з автоматизованим управлінням без участі людини) – за допомогою послуги налаштування наскрізної аналітики у вас з’явиться можливість вносити корективи в чинні ставки по кожному окремому каналу, що в результаті дозволить домогтися зниження частки витрат і значно збільшити прибуток;
- Сегментувати цільову аудиторію – буде корисно для того, щоб розбити користувачів на групи і налагодити індивідуальну взаємодію з кожною з них, що дозволить виконувати допродажі, продовжувати життєвий цикл клієнта і звертатися до кожної групи з індивідуальною пропозицією;
- Провести ROPO-аналіз – дозволяє оцінити наскільки онлайн-активність впливає на відвідуваність і продажі в фізичному магазині компанії;
- Проводити А/Б тести різних рекламних кампаній – потрібно для виявлення найбільш ефективних каналів продажів і їх подальшого опрацювання.
З яких етапів складається налаштування наскрізної аналітики?
Після того, як Ви замовили налаштування наскрізної аналітики, наша робота буде складатися з наступних етапів:
- Вибір контрольних точок – на кожному етапі взаємодії користувача з рекламною кампанією має сенс використовувати різні, найбільш актуальні аналітичні показники (CTR оголошень, кількість кліків і переглянутих сторінок на етапі залучення споживача, вартість і кількість придбаних товарів на етапі покупки, повернення вкладених інвестицій при оцінці результативності усієї кампанії), що дозволяє оптимізувати і значно поліпшити ефективність кампанії в цілому;
- Інтегрування з Гугл Аналітікс – всі сервіси, що використовуються в процесі аналізу збираються в єдину аналітичну систему, налаштовуються UTM-мітки для отримання точних даних по кожному маркетинговому каналу;
- Оцінка показників – на даному етапі можна робити висновки про ефективність взаємодії користувача з рекламними каналами на підставі даних, які надходять з системи відстеження дзвінків, аналітичних програм, UTM-міток.
Що включає налаштування наскрізної аналітики під ключ і яка його ціна?
У послугу налаштування наскрізної аналітики входить:
- Впровадження наскрізної веб-аналітики – дозволяє відстежувати найважливіші зміни KPI в Google Analytics і Google Tag Manager;
- Оцінка ефективності офлайн-реклами – дає можливість оцінити результативність впровадження промокодів, купонів, промо-акцій в офлайні за допомогою відстеження телефонних дзвінків по IP-телефонії;
- Налаштування Call tracking – дозволяє передавати інформацію про джерело, з якого прийшов на сайт кожен, хто подзвонив (йому присвоюється порядковий номер, який надходить в системи аналітики і CRM компанії).
- Інструменти онлайн-взаємодії – відстеження і фіксація заявок, що прийшли з онлайн-чату, сервісів зворотного дзвінка на сайті;
- CRM-система – платформа, що дозволяє впорядкувати ведення бізнесу (фіксувати заявки, вести інформацію по кожному клієнту, доходи та витрати компанії на рекламу).
Ціна налаштування наскрізної аналітики залежить від кількості впроваджених систем відстеження, вартості роботи програміста і складності воронки продажів. В середньому орієнтовна вартість становитиме від $ 300.
Як правило, під час налаштування наскрізної веб аналітики ми рекомендуємо поєднати її з налаштуванням зручної звітності Дата Студіо від Google.
Популярні питання
- Налаштування наскрізної аналітики дозволяє визначити ROI (рентабельність інвестицій) в рекламу. Цей інструмент дозволяє відстежити весь шлях користувача від першого торкання з сайтом до здійснення замовлення.
- Якщо використовується тільки один рекламний канал, то цілком достатньо Google Analytics. Якщо ж для сайту налаштована контекстна реклама, медійна мережа, Facebook-реклама, і надходить органічний трафік з пошуку, то без наскрізної аналітики не обійтися. Головна відмінність наскрізної аналітики – можливість відстежити ефективність кожного рекламного каналу.
- Аналітика дає доступ до всієї інформації щодо кількості замовлень на сайті, позиціях, які були замовлені, їх вартості. Фіксуються не тільки заявки, але і реальні продажі, дзвінки і звернення в онлайн-чат. Всі дані відображаються в CRM-системі.
- Це залежить від того, наскільки налагоджені бізнес процеси в компанії, з якою CRM-системою вона працює, чи підключений Call Tracking, чи використовуються UTM-мітки для різних каналів трафіку. В основному процес займає 1-3 місяці.