Що краще Magento чи Shopify: порівняння платформ

Magento vs Shopify Shopify

Бізнес із продажу товарів в інтернеті стрімко набирає популярності останніми роками. Дедалі більше компаній відкривають інтернет-магазини, щоб розширити свою присутність онлайн та охопити нову аудиторію покупців.

Для запуску успішного онлайн-магазину необхідно вибрати гідну платформу для електронної комерції. До переліку найпопулярніших платформ на ринку відносяться Magento та Shopify.

У цьому матеріалі докладно розглянемо основні можливості та відмінності цих CMS, щоб допомогти читачеві визначитися, що краще, Magento чи Shopify, підійде для розвитку конкретного інтернет-проекту.

Що краще для інтернет-магазину: Shopify vs Magento

Отже, як зрозуміти, що краще для eCommerce, Shopify чи Magento? Обидві системи мають свої переваги та недоліки.

Magento — це потужна платформа з відкритим вихідним кодом та великою кількістю функцій, орієнтована насамперед на великий бізнес. Shopify – хмарне рішення, простіше у використанні і придатне для невеликих компаній. Розберемо їх докладніше.

Простота використання

У даному питанні Shopify має незаперечну перевагу. Платформа спочатку розроблялася як рішення, орієнтоване користувача. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий і не потребує спеціальних навичок програмування.

Більшість операцій – додавання товарів, налаштування дизайну, інтеграція платіжних систем виконуються через зручну панель управління. У репозиторії є багато готових шаблонів оформлення магазину.

Magento забезпечує набагато більше можливостей для кастомізації, але робота з платформою потребує технічних знань, тому ця CMS вважається складнішою для новачків. Первинний процес створення та налаштування інтернет-магазину займе незрівнянно більше часу.

Дизайн та оформлення

У магазині програм Шопіфай Ви зможете знайти величезну кількість професійних шаблонів від сторонніх розробників на будь-який смак:

Теми для магазинів на Шопіфай

Тут можна вибрати готове рішення для модного бутіка, магазину електроніки, ювелірки тощо. Теми легко редагуються через інтуїтивний інтерфейс – можна змінювати основні кольори, шрифти, зображення, розташування блоків.

У Мадженто також є своя бібліотека тем оформлення, але їх значно менше. Крім того, більшість тем платні:

Візуальне оформлення для Magento

Зате можливості щодо індивідуалізації візуального відображення тут набагато ширші. Система дозволяє втілити практично будь-які дизайнерські ідеї та створити унікальний інтерфейс під брендову айдентику. При цьому без знання HTML, CSS, JavaScript не обійтися. Або доведеться залучити до розробки веб-дизайнера.

Прийом оплат

Можливості з інтеграції якомога більшої кількості методів оплати мають вирішальне значення для конверсії та зручності клієнтів в інтернет-магазині.

У Шопіфай вбудована власна платіжна система платформи, Shopify Payment, яка розроблена на базі Stripe та дозволяє проводити транзакції за допомогою PayPal або банківських карток (Visa, MasterCard, American Express):

Прийом транзакцій на платформі Шопіфай

Для магазинів з великим мобільним трафіком не зайвим також підключити Apple і Google Pay. Все це можна реалізувати через численні програми цієї платформи.

Magento також підтримує всі популярні шлюзи та способи оплати. Однак, якщо для Шопіфай можна підключити будь-які шлюзи через App Store в один клік, то в Мадженто знадобиться допомога технічного фахівця для підключення кожної окремої платіжної системи.

Модулі та розширення

В арсеналі користувачів Shopify є потужний маркетплейс додатків Shopify App Store з тисячами готових програм для маркетингу, аналітики, управління замовленнями, підключення служб доставки та багато іншого.

Плагіни та доповнення в Shopify App Store

Програми встановлюються та налаштовуються в пару кліків прямо з адмінки сайту. Це позбавляє необхідності самостійно розробляти додаткові модулі або замовляти їх у програміста і суттєво економить час та кошти на розширення функціоналу.

У рамках Magento Marketplace Ви також можете завантажувати корисні доповнення, але його можливості скромніші:

Magento Marketplace

Основна перевага системи управління контентом — відкритий вихідний код, який дозволяє доопрацювати під свої завдання будь-яку функцію платформи. Але для цього потрібно залучати розробників та закладати певний бюджет. Проте реалізацію можна максимально підігнати під бізнес-логіку магазину.

Функції e-Commerce

Обидві платформи мають зручний інтерфейс для додавання нових товарів через адміністративну панель, налаштування фільтрів та опцій. При цьому Мадженто краще підійде для великих каталогів — тут доступний масовий імпорт та експорт, а також групове редагування товарних позицій.

Також обидві CMS дають можливість призначати знижку на окремий товар, категорію чи замовлення від певної суми. При цьому в Magento можна налаштувати складнішу логіку при створенні акцій.

Яка платформа краще для просування, Magento чи Shopify?

Ефективне просування онлайн-магазину — запорука залучення цільової аудиторії на сайт та потужний тригер, що стимулює зростання кількості продажів. Вибір платформи — один із ключових факторів, що впливають на можливості щодо подальшої оптимізації ресурсу та ведення маркетингових кампаній.

Розглянемо маркетингові можливості обох CMS, щоб визначитися з тим, яка платформа краща, Magento або Shopify.

SEO-оптимізація

Від того, наскільки оптимізований сайт під пошукові системи, залежить його позиції в органічній видачі та кількості цільових відвідувачів. Shopify «з коробки» заточено для оптимізації.

Сайти добре індексуються, користувач може налаштовувати title, description, keywords для сторінок, також в адмінці можна заповнити мікророзмітку у форматі Open Graph. Також на сторінках каталогу виводяться хлібні крихти для організації внутрішньої перелінковки, коректно вибираються канонічні сторінки для пагінації тощо.

Сайти на платформі Magento також добре ранжуються в пошукових системах, але для ефективного просування такий ресурс потрібно буде доопрацьовувати — знадобиться штатний програміст або фахівець на аутсорсі для впровадження того чи іншого функціоналу.

Контент-маркетинг

До магазину на Шопіфай можна легко підключити блог, в якому можна публікувати статті про товари, відгуки покупців з фотографіями та відео, корисні інструкції щодо використання продукції та інший корисний контент для відвідувачів.

Також є вбудований функціонал для збору бази для email-маркетингу та налаштування розсилок з анонсами новинок та спецпропозицій. Користувачеві доступні готові модулі для опублікування контенту в популярних соціальних мережах, а також можливість розміщення внутрішньої контекстної реклами товарів усередині текстових матеріалів.

Мадженто також можна застосовувати для контент-маркетингу, розміщуючи внутрішні посилання окремі товарні позиції з інформаційних статей. Також передбачено вбудований веб-інтерфейс для керування публікацією контенту в соціальних мережах.

Порівняння вартості Shopify та Magento

Порівнюючи між собою дві CMS обов’язково беріть до уваги те, скільки коштуватиме компанії зміст сайту, адже деякі платформи будуть занадто дорогими для невеликих нішевих магазинчиків.

Тарифні плани Shopify

Тарифні плани Shopify

Шопіфай – хмарна платформа з помісячною абонентською платою. До послуг користувачів є кілька основних тарифів:

  1. Basic ($32/міс). Підійде для запуску невеликого онлайн-бізнесу. До нього входить базовий набір функцій для створення та ведення інтернет-магазину, а також вибір із 10 безкоштовних шаблонів дизайну. Адміністратор може створити 2 облікові записи для менеджерів.
  2. Shopify ($92/міс). Оптимальний для більшості онлайн магазинів середнього розміру. Тут доступно більше варіантів оформлення, інтеграції додаткових сервісів та покращена система аналітики та звітності.
  3. Advanced ($399/міс). Рішення для інтернет-проектів із великим каталогом. Включає максимум можливостей для масштабування та розвитку, 15 облікових записів для персоналу та найбільший вибір тем.

У всіх планах також передбачена знижка при щорічній оплаті.

Ціни на використання Magento

Magento — платформа з відкритим вихідним кодом, яку можна безкоштовно завантажити та встановити на власний хостинг. Однак для комерційного проекту будуть потрібні додаткові вкладення. Щоб сайт коректно працював Вам знадобляться:

  • Хостинг. Тут буде потрібний тариф з підтримкою PHP і MySQL (можливістю додавати бази даних), а також дисковим простором, достатнім для розміщення проекту (не менше 2 ГБ на старті). Ціна такого сервера починається з $5/міс.
  • Індивідуальний дизайн та доопрацювання функціоналу. Швидше за все, стартових можливостей цієї CMS Вам буде недостатньо, а значить знадобиться допомога технічного спеціаліста. Розробники під Мадженто оцінюються високо і їх не так багато, тому за їхні послуги потрібно буде заплатити на старті від $600.
  • Ліцензія на комерційне використання. Платформа стягує щомісячну абонентську плату за використання сайту для ведення бізнесу у розмірі $1988. Тому цю суму також доведеться закладати до загального бюджету.

Таким чином, при порівнянні Magento та Shopify щодо навантаження на бюджет компанії — однозначним лідером є останній. Система пропонує різні тарифні плани, серед яких будуть рішення як для невеликих стартапів, так і для великого бізнесу.

Що вибрати Shopify чи Magento?

Сумуємо переваги та слабкі сторони обох сервісів, щоб допомогти Вам визначитися з тим, що вибрати, Magento або Shopify.

Переваги та недоліки Magento

Переваги Мадженто незаперечні:

  1. Можливості для масштабування. За рахунок відкритого вихідного коду, при збільшенні навантаження на проект його можна перенести на інший хостинг, встановити нові модулі для розширення функціоналу, що неможливо для хмарних платформ.
  2. Мультимовність та локалізація. Сайт легко локалізувати для роботи в будь-якому регіоні, а також перекладати іншими мовами.
  3. Інтеграції зі сторонніми сервісами. Передбачені плагіни для синхронізації з популярними платіжними шлюзами та операторами доставки, а також маркетплейсами.
  4. Безпека. Технічні фахівці системи приділяють велику увагу її безпеці — регулярні оновлення, захист від злому, шифрування даних.

Однак, не забувайте і про підводні камені:

  • Висока вартість експлуатації. За рахунок складності платформи та високої абонплати потрібні значні інвестиції як на етапі розробки, так і надалі.
  • Складність освоєння. Через велику кількість налаштувань і конфігурацій для повноцінного використання можливостей потрібно витратити час на вивчення двигуна або залучення стороннього фахівця.
  • Потрібен якісний хостинг. Для стабільної роботи Magento потрібні потужні сервери, які здатні витримати високе навантаження.

Плюси та мінуси Shopify

SaaS-платформа має масу плюсів і вигідно виділяється серед конкурентів:

  1. Простота використання. Хмарний сервіс відрізняється інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом та простотою налаштування. Усі налаштування доступні зі зручного меню, елементи перетягуються та редагуються в режимі реального часу. Таким чином, із запуском упорається навіть людина без технічних навичок.
  2. База готових шаблонів. До послуг користувача велика бібліотека професійних дизайнерських тем для різних ніш – моди, електроніки, продуктів харчування тощо.
  3. Вбудована аналітика. Є потужні інструменти для відстеження та аналізу всіх аспектів роботи конвеєра для продажу. Адміністратор може аналізувати трафік, конверсії, поведінку аудиторії та багато іншого. Це дозволяє оптимізувати бізнес-процеси для збільшення прибутку.
  4. Технічна підтримка. Шопіфай надає цілодобову підтримку з будь-яких питань – від базових до складних технічних. Звертатися можна за електронною поштою, номером телефону, чатом.

Але є і мінуси:

  • Комісія за кожну транзакцію. Окрім щомісячної оплати тарифу, система стягує відсоток із кожної досконалої транзакції — від 0,5% до 2% залежно від пакету послуг. Це додаткові витрати, яких не буде мати Мадженто.
  • Закритий вихідний код. Власник магазину повністю залежить від оновлень сервісу і не може сам вносити глобальні зміни до логіки роботи.
  • Складніша міграція. Перенесення готового магазину на іншу CMS технічно складне через закриту архітектуру та відсутність прямого доступу до даних.
  • Менше можливостей для B2B. Shopify насамперед орієнтований роздрібну торгівлю B2C. Для корпоративного продажу, складних систем знижок, гнучкого ціноутворення функціонал значно обмежений.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї