Реклама Google Ads для інтернет-магазинів на Хорошоп

Налаштування Google Ads на Хорошоп Horoshop

Хорошоп — хмарне рішення для електронної торгівлі, розроблене командою українських IT-фахівців. Платформа не тільки забезпечує інструменти для створення інтернет-магазину, а й інтегрується з усіма сучасними рекламними системами та маркетплейсами, серед яких Google, Facebook, Rozetka, Hotline та інші.

Вибираючи Horoshop CMS для створення онлайн-магазину, Ви маєте можливість повністю зосередитись на основних бізнес-завданнях. При цьому не потрібні постійні доопрацювання конкретного функціонала платформи, придбання додаткових модулів або послуги програмістів.

Далі йтиметься про те, як налаштувати контекстну рекламу для інтернет-магазину на Хорошоп. Розглянемо, як підключити на сайті найскладніші із сучасних рекламних інструментів Google — торгову рекламу та динамічний ремаркетинг, а також основні аналітичні системи для відстеження конверсій.

Налаштування Google Ads для інтернет-магазину на Хорошоп

Система Google Ads — просунута рекламна платформа від найвідомішого пошуковика. Деякі її інструменти налаштувати досить складно, особливо для людини, далекої від програмування. Команда хмарної платформи доклала значних зусиль, щоб полегшити налаштування Google Ads на Хорошоп для своїх користувачів.

Технічні фахівці цієї системи управління контентом спростили інтеграцію, автоматизували рутинні завдання та значно полегшили роботу з аналітичними даними на сайті. Нижче розглянемо, як це працює для найбільш сучасних рекламних інструментів від Гугла.

Товарні оголошення Google Shopping

Товарні оголошення Google

Для інтернет-магазинів останнім часом найбільшу ефективність демонструє товарна реклама. Потенційний покупець, в такому випадку, бачить фото та вартість продукту прямо в оголошенні. Торгові РК мають суттєву відмінність від звичної текстової реклами, адже рекламодавець отримує можливість просувати конкретні товарні позиції.

Для підключення Google Shopping на платформі Хорошоп Вам потрібно буде додати в рекламному кабінеті Google Ads фід, де міститься інформація про товари в інтернет-магазині. Зазвичай для цього потрібна допомога технічного фахівця, але в даній CMS цей функціонал вбудований прямо із коробки.

Настройка фида google merchant center на хорошоп 2023| 2 языковых версии фида Яна ЛяшенкоНастройка фида google merchant center на хорошоп 2023| 2 языковых версии фида Яна Ляшенко
 

Фахівець з контекстної реклами Google Ads у Хорошоп може автоматично формувати товарні фіди прямо в адмінпанелі, що значно спрощує його роботу. Функцію необхідно налаштувати лише один раз, після чого цей фід можна безпосередньо завантажити в Google Ads:

Вивантаження на маркетплейси в адмінпанелі Хорошоп

Адміністратор магазину також має можливість налаштовувати деякі параметри товарного фіда:

  • вибирати категорії, які будуть включені до фіду;
  • відбирати конкретні товарні позиції для включення до списку;
  • створювати індивідуальні описи для окремих продуктових пропозицій.

При цьому, для запуску Google Shopping система пред’являє суворі вимоги не тільки до вмісту фіда, але і до самого магазину. Продавець повинен обов’язково підключити онлайн-оплату та можливість замовити доставку за адресою. У Horoshop ці можливості доступні за замовчуванням, Вам потрібно буде просто включити їх у панелі адміністратора перед надсиланням кампанії на модерацію.

 

Динамічний ремаркетинг

Динамічний ремаркетинг дає можливість демонструвати користувачеві на сайтах із контекстно-медійної мережі Google оголошення, які включають переглянуті ним раніше товари. Якщо клієнт виявив інтерес до конкретних пропозицій, Google Ads бере до уваги цю інформацію при складанні оголошень, що збільшує ймовірність покупки.

 

Ретаргетинг також є ефективним для повернення тих користувачів, які додали товар до кошика, але не завершили оформлення замовлення. Також можна запропонувати клієнтам заповнити запаси продукції, яка може закінчуватися з часом. Наприклад, це може бути корм для кішки, спортивне харчування, вітаміни тощо.

Для підключення динамічного ремаркетингу необхідно додати до карток товарів скрипт, який інформуватиме Google Ads про переглянуті відвідувачами онлайн-магазину товари. Крім того, потрібно буде завантажити в систему та товарний фід.

У CMS Хорошоп динамічний ретаргетинг Google Ads реалізований через систему відстеження подій ecomm. Вона дає можливість збирати інформацію про показники електронної торгівлі у змінні, що містять ID товару, назву, категорію, ціну. Їхній Google Analytics використовує для аналізу транзакцій

Для налаштування динамічного ремаркетингу на Horoshop CMS достатньо вказати ID коду ремаркетингу в адміністративній панелі сайту (розділ «Маркетингові системи»):

Налаштування динамічного ремаркетингу на Horoshop

Як здійснюється налаштування Google Analytics на Horoshop?

 

Під час налаштування Google Ads на Horoshop не варто забувати і про підключення аналітичних систем, які допоможуть зробити висновки про якість рекламного трафіку та способи його покращення.

Google Ads допомагає відстежувати кількість кліків та їхню ціну. Однак, для розуміння ефективності та рентабельності рекламної кампанії цього недостатньо.

І тут на допомогу приходить Google Analytics, що дає можливість відстежувати будь-яку інформацію про замовлення в інтернет-магазині (назва товару, його вартість та загальну суму замовлення, а також загальну суму продажу з реклами):

Відстеження трафіку в Google Analytics

Звіти в Google Analytics можна налаштувати так, щоб вони відображали дохід у дні, окремі рекламні канали, ключові фрази та категорії.

Підключення Аналітики Google для сайту на платформі Хорошоп відбувається буквально в пару кліків. Для цього Вам потрібно вставити свій унікальний ID з особистого кабінету у відповідне поле в адміністративній панелі Хорошоп у розділі «Маркетингові системи»:

Підключаємо аналітику в адмінці Хорошоп

Крім того, для сайтів на платформі Horoshop вже «з коробки» сформовано список готових цілей, а також підключено стандартну та розширену eCommerce. Для включення функціонала електронної торгівлі необхідно активувати його в Google Analytics та перевірити працездатність надсилання транзакцій.

Чи потрібно використовувати для реклами на Хорошоп Google Tag Manager?

Для повноцінної роботи реклами Google з інтернет-магазинами на Хорошоп використання Google Tag Manager зовсім не обов’язково. Внаслідок адаптації цієї CMS, всі аналітичні системи та обробники подій здатні функціонувати й без його встановлення.

Якщо Ви вирішили все ж таки впровадити GTM, то пам’ятайте, що:

  1. ID всіх сервісів Google потрібно вказувати лише через GTM, а в адмінпанелі сайту їх потрібно буде обов’язково вимкнути.
  2. Платформа Хорошоп за умовчанням передбачає передачу подій на цьому рівні Data Layer, тому Вам не доведеться здійснювати додаткові налаштування на сайті. Завдання GTM у цьому контексті — лише обробляти ці події, що можна здійснити шляхом створення специфічних тегів.

Крім того, для коректної передачі подій у Google Analytics, необхідно буде вказати ID контейнера Tag Manager в адмінці Horoshop у розділі «Маркетингові системи». Без цього відправка подій через Data Layer не відбуватиметься:

Налаштування Google Tag Manager

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї