Контекстна реклама Google у Греції

Контекстна реклама у Греції

Греція – країна на Балканському півострові з населенням 10,4 млн осіб та ВВП на душу населення $31 572 (46 місце у світі). Греція входить до Європейського Союзу та має розвинений туристичний сектор. Щороку країну відвідують мільйони туристів із ближнього та далекого зарубіжжя.

Все це робить запуск бізнесу тут дуже перспективним, а контекстну рекламу в Греції – прибутковою та популярною.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що враховувати при налаштуванні контекстної реклами в Греції?

Греція цікава своєю самобутньою культурою та особливим географічним розташуванням (територія країни складається з багатьох островів). Ці та інші нюанси потрібно враховувати при налаштуванні контекстної реклами у Греції. Розберімося з ними докладніше.

Географічний таргетинг

У столиці Греції, Афінах, проживає майже третина населення цієї країни (3,3 млн осіб). Це, безумовно, глобальне місто і в ньому щороку проводиться велика кількість міжнародних виставок, наукових конференцій, культурних подій чи політичних заходів.

Це потрібно враховувати під час налаштування націлювання за місцем розташування в Google Ads. На Афіни та найближчий радіус навколо них потрібно робити основний акцент рекламної кампанії.

Окрім того, беріть до уваги та маятникову міграцію з передмістя до столиці, а також з невеликих навколишніх островів морем. Люди можуть шукати готель, який знаходиться на острові, перебуваючи протягом дня в Афінах (на материку). Враховуйте це під час налаштування розташування для показу об’яв.

Часовий таргетинг

Контролюючи призначення ставок у рекламній кампанії враховуйте при заданні тимчасового націлення, що кожного дня з 12:00 до 16:00 у більшості сфер бізнесу спостерігатиметься згасання активності користувачів, а відразу після цього – сплеск.

Це пов’язано з тим, що саме в цей час у Греції сієста – найспекотніший час доби, в який багато офісів і підприємств по всій країні закриваються і люди чекають на спеку вдома.

Локальні рекламні кампанії

Особливо актуальні для невеликих туристичних містечок та поселень. Якщо Ваш бізнес пов’язаний з туризмом (готелі, ресторани, кафе, екскурсії), спробуйте локальні кампанії Google Ads.

Вони допоможуть розмістити рекламу на картах Google, де звикли шукати відгуки та розташування хостелів, об’єктів сфери громадського харчування, барів та туристичних об’єктів мільйони туристів, які щороку відвідують Грецію.

Вартість контекстної реклами Google Ads у Греції

Ціна налаштування контекстної реклами в Греції залежить від завдання, яке Ви ставите і того, хто саме виконує роботи з налаштування та ведення проєкту:

  1. Налаштування самостійно. Якщо Ви або Ваш співробітник самостійно налаштовуєте свою рекламну кампанію, Вам потрібно буде оплачувати лише кліки з Google AdWords, а також брати до уваги свій робочий час, який Ви витратите на супровід реклами. Для того, щоб підвищити рівень своїх знань, Ви можете скористатися корисними навчальними матеріалами на нашому YouTube каналі або в блозі на сайті.
  2. Послуги агентства контекстної реклами. Вартість робіт нашого PPC-фахівця залежить від багатьох факторів, у тому числі кількість товарних категорій на Вашому сайті, скільки мовами налаштовується проєкт, залучених рекламних інструментів і т.д. Тривалість робіт з налаштування лежить у діапазоні від місяця до трьох залежно від конкретного завдання. Залишіть замовлення на сайті й ми зможемо порекомендувати Вам пакет послуг та озвучити вартість.

Ціна контекстної реклами також тісно пов’язана з вартістю кліка у пошуковій рекламній кампанії у Вашій тематиці. Маючи цей показник, знаючи загальну кількість запитів, можна отримати докладну чернетку медіаплану для проєкту.

Нижче представлені ціни кліку з Планувальника ключових слів Google AdWords Греції для найпопулярніших сфер бізнесу:

  • ремонт пральних машин – $0,80;
  • послуги сантехніка – $1,06;
  • салони краси (манікюр) – $0,56;
  • хімчистка килимів – $1,01;
  • перманентний макіяж – $0,58;
  • стоматолог – $0,54;
  • холодильники – $0,44;
  • корейська косметика – $0,63;
  • корм для собак – $0,44;
  • добрива для квітів – $0,29.

Особливості ринку онлайн-реклами в Греції

Із загального населення Греції у 10,4 млн осіб 8,39 мільйона є активними інтернет-користувачами. Рівень покриття інтернетом у країні становить 80,7 відсотка від загальної чисельності населення.

Відсоток користувачів інтернету серед мешканців Греції

Найпопулярнішою пошуковою системою в Греції є Google – його результатам довіряють цілих 96,34% місцевих жителів. Це робить Google практично абсолютним монополістом у країні, адже його найближчий конкурент, Bing, має частку всього 2,54% пошукового трафіку. Yahoo!, який займає третє місце, вибирають ще менше – 0,76% греків.

Частка Google на ринку пошукових систем Греції

Доповнює картину та популярність серед мешканців Греції другого за популярністю сайту у світі – відеохостингу YouTube. На цій платформі зареєстровано 7,4 мільйона користувачів із Греції.

Сервіс контекстної реклами Google Ads дозволяє налаштовувати рекламу на обох цих майданчиках, що дає нам можливість отримати максимальне охоплення платоспроможної аудиторії з Греції практично в будь-яких нішах.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї