Контекстна реклама Google в Узбекистані

Контекстна реклама в Узбекистані

Узбекистан – країна в центральній Азії з населенням 35,7 мільйона людей. За населеністю Узбекистан обганяє всі сусідні країни. В останні роки економіка Узбекистану зазнала істотних змін.

Так частка сільського господарства в економіці країни знизилася з 37% до 19%. А ось частка послуг, навпаки, зросла. Такі структурні зміни виникли завдяки інвестиціям у країну головного торгового партнера Узбекистану – Китаю, який вкладає значні кошти в економіку країни, особливо у сировинний сектор.

Планомірне зростання ВВП протягом останніх років дозволяє нам говорити про перспективність цієї країни для ведення бізнесу. А запуск контекстної реклами в Узбекистані може принести значний прибуток за правильного підходу.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами в Узбекистані

Незалежно від країни, в якій Ви хочете запустити проєкт у сфері інтернет-маркетингу, є фактори, що впливають на успішність кампанії.

Перед налаштуванням контекстної реклами в Узбекистані обов’язково звертайте увагу на такі особливості:

Мовний таргетинг

В Узбекистані 80% населення вважають рідною узбецьку мову, вона ж є державною. Друге місце за поширеністю у місцевого населення є російською.

Саме ці дві мови потрібно використовувати при запуску рекламної кампанії в Узбекистані. Однак, тут важливо проаналізувати, хто саме є Вашою цільовою аудиторією, вивчити нішу і вже на підставі зроблених висновків налаштовувати таргетинг за мовою.

Важливо! Для фахівця з контекстної реклами з додаванням ще однієї мови до рекламної кампанії подвоюється кількість годин роботи над проектом. Потрібно зібрати семантику для нової мови, скласти тексти оголошень, можливо – перекласти посадкові сторінки новою мовою. Тому супровід мультимовних проектів у контекстній рекламі зазвичай коштує дорожче.

Таргетинг за місцем розташування

Приблизно половина населення Узбекистану проживає в містах, включаючи столицю країни – Ташкент, де мешкає 2,2 мільйона людей. Це регіони з найбільш розвиненою промисловістю та сферою послуг. Саме тут мешкає найбільш платоспроможна аудиторія в країні. Крім того, тут найбільше користувачів Інтернету.

Жителі міст, особливо великих, і є цільовою аудиторією при настроюванні геотаргетингу в Google Ads. Важливо враховувати, що 20% населення Ташкента становлять російськомовні, а отже, для цього міста можна налаштовувати кампанію різними мовами для більшого охоплення.

На менш урбанізовані регіони країни таргетувати рекламу менш доцільно – адже серед сільських жителів переважає населення з низьким рівнем доходів, зайняте переважно у сільському господарстві.

Часовий таргетинг

Влітку температура повітря в країні може досягати 40 градусів за Цельсієм. Це сильно впливає на бізнес-активність в цілому і рекламний ринок зокрема. Це потрібно враховувати при налаштуванні часового таргетингу.

Культурні особливості

В основі узбецької культури закладено таку особливість – їм дуже складно відмовити людині, сказати ні. Жителі країни можуть ствердно відповідати на більшість пропозицій та прохань, навіть якщо вони знають, що не можуть допомогти людині.

Тут важливо бути обережним з маркетинговими опитуваннями та статистикою ставлення споживачів до того чи іншого товару, або його характеристик. При аналізі ринку краще враховувати факт покупки, ніж усний намір чи твердження, що продукт сподобався.

Вартість реклами

У зв’язку з тим, що рівень життя та добробут населення в Узбекистані далеко не такий високий, як у США чи країнах Євросоюзу, реклама Google тут досить недорога. Це дає рекламодавцю можливість залучити будь-які рекламні інструменти у своїй рекламній кампанії, а не лише найефективніші, як у країнах із високою конкуренцією.

Для максимального охоплення трафіку з Узбекистану використовуйте крім пошукових кампаній:

  1. Рекламу в КМС. Контекстно-медійна мережа Google дозволяє налаштовувати рекламу на холодну аудиторію на ранніх етапах вирви продажів. При цьому аудиторію можна сегментувати за інтересами, демографічними ознаками, рівнем статку тощо.
  2. Товарну рекламу. Вона добре працює для інтернет-магазинів. Оголошення має вигляд мінікартки товару, де користувач відразу бачить ціну, наявність, фото продукту.
  3. Відеорекламу на YouTube. Найпопулярніший відеохостинг у світі також має успіх і серед користувачів з Узбекистану. Така реклама дозволить збільшити впізнаваність вашого бренду серед місцевої аудиторії. Можна також запускати серію роликів однієї тематики, щоб користувач дивився їх у певній черговості – своєрідний мінісеріал.

Вартість контекстної реклами Google Ads в Узбекистані

Клік Google AdWords в Узбекистані коштує недорого, адже на ціну зазвичай впливає середній рівень доходу жителів країни. Візьмемо для прикладу кілька популярних ніш і наведемо актуальну вартість переходу на сайт для Узбекистану:

  • ремонт побутової техніки вдома – $0,12;
  • чистка вентиляції – $0,09;
  • послуги сантехніка – $0,55;
  • салони краси (манікюр) – $0,57;
  • хімчистка килимів – $0,37;
  • перманентний макіяж – $0,41;
  • стоматологічна клініка – $0.47;
  • продаж холодильників – $0,28;
  • корейська косметика – $0,29;
  • полиці для кішок – $0,37;
  • корм для собак – $0,37;
  • добрива для квітів – $0,43.

Використовуючи дані ціни та калькулятор контекстної реклами на нашому сайті, Ви можете самостійно прорахувати медіаплан виходу на окупність для Вашого проєкту.

Увага! Вказана ціна кліка з планувальника може відрізнятися на +-40% від фактичного у Вас облікового запису, оскільки вона залежить від безлічі супутніх факторів.

Вартість налаштування рекламної кампанії для Узбекистану залежатиме від кількості категорій товарів у рекламі для інтернет-магазинів або послуг, що надаються.

Залишіть заявку на сайті й ми зможемо озвучити підсумкову вартість робіт після найближчого знайомства з Вашим проєктом. Якщо хтось вам озвучує вартість до того, як зрозуміє весь необхідний спектр завдань – чекайте на непрофесійний підхід у роботі.

Доля Google на ринку пошукових систем в Узбекистані

Пошукова система Google є найбільш популярною не тільки у всьому світі, а й в Узбекистані зокрема. Вона збирає 96,51% пошукового трафіку із цієї країни.

Доля Google на ринку пошукових систем Узбекистану

Разом з тим Яндексом, який посідає друге місце за популярністю, користуються лише 1,49% місцевих жителів. Частка Bing, що займає третє місце, і того менше, лише 0,67%. Інші пошукові системи популярні ще менше, їх використовують менше відсотка користувачів з Узбекистану.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї