Контекстна реклама Google в Індонезії

Контекстна реклама в Індонезії

Разом з Малайзією та Таїландом Індонезія входить до трійки лідерів за швидкістю розвитку ринку онлайн-реклами в регіоні Південно-Східної Азії. Обсяг контекстної реклами в Індонезії перевищує аналогічний показник у Таїланді вдвічі.

Інформація! Сьогодні бізнеси в Індонезії витрачають третину маркетингового бюджету на просування онлайн, а до 2025 року ця цифра за аналітичними прогнозами збільшиться до 50%.

У своєму регіоні Індонезія лідирує за чисельністю населення. У країні мешкає майже 275 млн осіб, з яких три чверті постійно користуються інтернетом, що також є найвищим показником серед сусідніх країн. ВВП на душу населення (3800 доларів США) нижчий, ніж у більшості розвинених країн, при цьому за цим показником Індонезія майже в 1,5 раза обганяє Індію.

Все перераховане дозволяє зробити висновок, що запуск нового проєкту електронної комерції є перспективним, а вкладення в контекстну рекламу будуть прибутковими.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами в Індонезії

Перш ніж розпочати роботу на новому ринку, необхідно відповісти на низку питань про те, як він функціонує і за якими правилами ведеться гра. Далі ми розглянемо, що потрібно враховувати під час налаштування контекстної реклами в Індонезії.

Мовний таргетинг

Для переважної більшості індонезійців (94%) рідною є індонезійська мова (бахаса), визнана в країні офіційною. У кількох регіонах можна також почути англійську, малайську, яванську та сунданську мови.

Важливо! Англійська не є мовою повсякденного спілкування для більшості мешканців Індонезії. Його знання перебуває на низькому рівні.

Складати рекламні оголошення краще офіційною мовою. Тому першочерговим завданням ще до запуску та налаштування Google Ads в Індонезії стане пошук носія, кваліфікованого перекладача або місцевого фахівця з хорошим індонезійським володінням.

З яких пристроїв виходять в інтернет?

Зі стаціонарних комп’ютерів в інтернет виходять менш як 4% користувачів в Індонезії. Всі інші відкривають вебсторінки через мобільні пристрої.

Рада! Незважаючи на те, що аудиторія, яка використовує портативні девайси, виглядає дуже привабливою, при запуску кампанії в Google AdWords в Індонезії таргетуйте оголошення як на мобільний, так і на стаціонарний трафік. Адже згідно зі статистичними даними, угоди в онлайн-торгівлі найчастіше укладаються через настільні комп’ютери. Показник конверсії у цьому сегменті перевищує аналогічний коефіцієнт для мобільних пристроїв на 200%.

Демографічний таргетинг

Відповідно до накопиченої статистики, в індонезійському сегменті інтернету більш активно купують жінки. Їхня частка серед усіх користувачів – 65%.

Наймолодша аудиторія (15-24 роки) складає 31% від загальної кількості користувачів, близько половини – це ті, хто старше 25 і молодше 35 років, група 35-44 роки – 16%. Такий розподіл аудиторії за віком зі значною перевагою молоді слід враховувати при створенні рекламних креативів та текстового наповнення оголошень.

Рекламні формати

Найпопулярніший вид реклами в Індонезії – це мобільні відеоролики. Бізнес все охочіше закуповує таку рекламу через хороше залучення аудиторії та високу віддачу в порівнянні з іншими форматами.

Рада! Не обмежуйтесь пошуковими та товарними оголошеннями у своїх рекламних кампаніях. Обов’язково доповнюйте їх відеороликами.

При просуванні інтернет-магазинів високу ефективність демонструє динамічний ремаркетинг. Також вже встиг непогано зарекомендувати себе новий формат – Performance Max.

Для індонезійців властиво дослухатися до лідерів думок, тому рекомендуємо виділяти частину рекламного бюджету на рекламу у блогерів.

Способи оплати товару

В Індонезії активно проводиться цифровізація банківської сфери, тому частка електронних платежів постійно зростає.

Близько 138 млн осіб є учасниками онлайн-торгівлі, але не всі індонезійці мають на руках кредитну картку. Широко поширені перекази на віртуальні банківські та електронні гаманці (ShopeePay, OVO та ін.).

Місцеві мешканці також повсюдно використовують найбільш звичний спосіб оплати – готівкою.

Географічний таргетинг

Територія Індонезії складається переважно з островів, тому географічний таргетинг тут має принципово важливе значення.

Скільки індонезійців роблять покупки в інтернет -магазини

Рада! Таргетуючи рекламу в Індонезії за місцем розташування, вказуйте для показу лише великі міста та найближчі до них передмістя.

Платоспроможний попит здебільшого сконцентрований у столиці Джакарті та великих агломераціях: Семаранзі, Сурабаї, Макассарі, Денпасарі, Медані та Бандунзі. В інших місцях проживають менш забезпечені люди, тому покупки через інтернет там здійснюють незрівнянно рідше.

Що купують онлайн індонезійці?

Імпульсивні покупки індонезійці роблять дуже рідко. В онлайн-торгівлі популярні недорогі та практичні речі.

Найбільш популярні серед інтернет-користувачів такі товари:

Популярні товари в Індонезії

Процес прийняття рішення про купівлю займає тривалий час через тривале зіставлення вартості та характеристик кількох варіантів. Як правило, індонезійці звертаються до платформи priceza.com, де можна порівняти ціни, та шукають певного товару чи торгової марки. Потім вони проводять порівняння обраного продукту з аналогами та потім оплачують замовлення.

Продаж дорогих товарів онлайн – це не про Індонезію. Середній чек коливається близько 481 000 рупій, що не дотягує до 35 доларів США. Безумовно, є й ті, хто витрачає значно більше, але загалом не можна сказати, що індонезійці звикли купувати в інтернет-магазинах люксові товари та дорогу техніку.

Часовий таргетинг

Європейські традиції купувати у вихідні дні тут не актуальні. В Індонезії максимальний попит фіксується у будні після обіду.

Найбільша активність користувачів припадає на інтервал між 10 та 17 годинами, а найкраща конверсія спостерігається за середами. У вихідні цей показник знижується на третину. Враховуйте ці особливості при налаштуванні часового таргетингу.

Що враховувати при налаштуванні рекламних оголошень Google для Індонезії?

Пробиваючись на новий ринок, багато бізнесменів упевнені, що зможуть змінити його під себе. Адже вони вже мають напрацювання, які показали свою ефективність в інших регіонах. Але те, що вистрілювало в Європі, може показати нульовий результат в Індонезії. Тут нікого не зачепити мінімалізмом у дизайні та високоінтелектуальною назвою, тому що попит і самі споживачі сильно відрізняються від того, до чого ми звикли.

Коли мова йде про рекламу Google в Індонезії, важливо пам’ятати, що в азійському регіоні сприйняття візуальних образів інше, ніж у країнах із західним менталітетом. Це стосується і кольорової гами фірмового стилю, і фотографій для соціальних мереж.

Настроюючи кампанію Google AdWords для просування продукту в Індонезії, слід звернути увагу на такі моменти:

  1. Агресивний маркетинг. Тільки написавши слово «КУПИ!» (бажано тричі), Ви можете розраховувати на те, що хтось придбає Ваш товар. Реклама має бути максимально спрощеною і яскравою. В Індонезії дуже популярним є розважальний контент. Звернути увагу користувачів на рекламу допоможуть ігрові механіки та невеликі відеоскетчі.
  2. Продаж в лоб. В Індонезії ситуацію можна описати так: що зрозуміліша реклама, то більше шансів у рекламодавця продати продукт. Це з невисоким рівнем освіти та особливостями менталітету. Шлях до серця та розуму індонезійця має бути максимально прямим. Вже на рівні назви він має розуміти, що йому пропонується. В іншому випадку він не розгадуватиме загадку і пройде повз.
  3. Дизайн. Якщо Ви не хочете ризикувати, вибирайте пастельні тони, які лежать в основі корейського стилю, так улюбленого індонезійцями. Як альтернатива можете спробувати яскравий і яскравий дизайн. Сині елементи на помаранчевому фоні, незграбні кнопки – це може добре спрацювати на ринку Індонезії, адже через культурно-релігійну своєрідність тут зовсім інше уявлення про естетику.

Що заборонено використовувати в рекламних кампаніях Індонезію?

Більшість жителів країни сповідують іслам, тому в процесі налаштування рекламної кампанії в Індонезії, перевіряйте всі зображення щодо наявності на них заборонених сюжетів, серед яких:

  • люди з оголеним торсом, у шортах або іншому одягу, що сильно відкриває тіло;
  • жінки в надто облягаючому або зухвалому одязі;
  • діти;
  • згадування відомих брендів;
  • особи, які можуть асоціюватися з представниками королівської сім’ї чи державного апарату;
  • знаменитості;
  • порівняння двох різних продуктів;
  • гарантія повного лікування, згадка лікарів та медичних закладів при просуванні лікарських засобів.

Додатково необхідно знати, що в Індонезії не працюють пошуковик Yahoo, система PayPal та деякі відомі ігрові ресурси, оскільки ці компанії не отримали відповідної ліцензії.

Скільки коштує реклама Google Ads в Індонезії?

Вартість контекстної реклами складається з двох частин – тариф за ведення рекламного облікового запису, який компанія платить маркетинговому агентству, а також бюджет на трафік, що стягується системою Google AdWords за кожен клік.

Ціна кліка для контекстної реклами в Google Ads для Індонезії залежить від ніші:

  • ремонт пральних машин – $0,23;
  • чистка вентиляції – $0,25;
  • послуги сантехніка – $0,22;
  • салони краси (манікюр) – $0,15;
  • хімчистка килимів – $0,32;
  • перманентний макіяж – $0,16;
  • стоматолог – $0,22;
  • холодильники – $0,33;
  • корейська косметика – $0,22;
  • полиці для кішок – $0,2;
  • корм для собак – $0,2;
  • добрива для квітів – $0,06.

Слід зазначити, що у Вашому акаунті ціна може бути більшою або меншою за вказану середню вартість. Вона безпосередньо залежить від якості налаштування рекламного облікового запису та релевантності оголошень запитам користувачів, якості посадкових сторінок.

Як ми бачимо зі статистики, вартість контекстної реклами для Індонезії не висока, особливо порівняно з країнами Євросоюзу чи США. Це зумовлено тим, що рівень життя тут не такий високий, як у цих країнах.

Доля Google на ринку пошукових систем в Індонезії

Доля Google у загальному пошуковому трафіку з Індонезії

Абсолютна більшість індонезійців для пошуку інформації в інтернеті використовують Google. На його частку припадає 91,93% від усього пошукового трафіку в цій країні.

Що цікаво, друге місце за популярністю з досить значним результатом у 6,98% посідає Yandex. Частково це зумовлено тим, що у курортних регіонах країни (острів Балі та інші) проживає багато експатів із країн колишнього СРСР.

Тому, орієнтуючись на місцеву цільову аудиторію, краще налаштовувати рекламну кампанію під Індонезію саме в пошуковій системі Google.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї