Як вибрати майданчики для реклами в Інтернеті?

Как выбрать площадки для интернет-рекламы? e-Commerce

Згідно з дослідженнями eMarketer, у 2023 році витрати на електронну комерцію становили 455,3 млрд доларів, що на 17,2% більше, ніж у 2022 році. Очікується, що до 2025 року цей показник досягне 645,8 млрд. Таке стрімке зростання підкреслює значущість цієї сфери в сучасних умовах.

Однак, сьогодні в аудиторії в інтернеті сформувалося перенасичення старими рекламними форматами, тому сучасний бізнес намагається йти в ногу з часом, підбираючи все нові й нові платформи для розміщення оголошень, щоб забезпечити гідну віддачу від своїх вкладень.

Показниками успішності інтернет-реклами останнім часом стали помітність, ефективне залучення клієнтів і їхня подальша конвертація в лояльних прихильників бренду. Для досягнення цих цілей важливо розуміти специфіку своєї ЦА, знати, як грамотно розподілити бюджет на безліч рекламних каналів і як вибрати платформи для реклами в інтернеті, які приносять найвищу віддачу. Саме в цьому і допоможе Вам ця стаття.

Як вибрати майданчики для реклами в інтернеті?

Знаючи, як вибрати рекламну платформу для конкретного бізнесу, Ви можете з високою часткою ймовірності гарантувати його успішність і прибутковість. Щоб впоратися з цим завданням, Вам важливо визначити:

  1. Ваші цілі. Чи хочете Ви отримати збільшення трафіку, підвищити впізнаваність, примножити кількість передплатників у соціальних мережах або досягти інших цілей?
  2. Характеристики ЦА. Проаналізуйте аудиторію – вік, дохід, чим цікавиться, як поводиться в Мережі. Наприклад, якщо Ви хочете зацікавити молодь, то TikTok і Instagram стануть більш ефективними, ніж Facebook і LinkedIn, які мають популярність серед більш зрілої публіки.
  3. Географічне розташування. Так, Amazon дуже популярний у США та країнах Євросоюзу, але ним майже ніхто не користується в Україні. Визначтеся з тим, на який ринок Ви хочете орієнтуватися.
  4. Процес здійснення покупки. Подумайте, як буде проходити процес прийняття рішення про замовлення. Так, оголошення в пошуку Google можуть моментально приводити замовлення, а таргетована реклама у Facebook та Instagram більше підходить для підвищення впізнаваності бренду.
  5. Специфіку товару, що продається. Наприклад, Etsy ідеальний для популяризації виробів ручної роботи, а Google Shopping – ідеальне рішення для популяризації інтернет-магазинів. Водночас контекстно-медійна мережа не підійде для просування “термінових” послуг (сантехнік або евакуація авто).
  6. Актуальний формат. Якщо продукція унікальна або виконує декоративну, іміджеву функцію, то якісні фотографії відіграватимуть суттєву роль для потенційних клієнтів. Якщо ж Ви пропонуєте умовні курси для бухгалтерів, то акцент краще зробити на знанні останніх змін у законодавстві та якості навчання.
  7. Бюджет. Найдешевша реклама – на дошках оголошень, на кшталт OLX. А ось контекстна реклама в пошуку – одне з найдорожчих джерел трафіку. При цьому, і конверсія тут найвища. Не забувайте, що після запуску кампанії потрібно буде проводити багато тестів, адже теоретичні знання про особливості тієї чи іншої платформи можуть сильно відрізнятися від практики.

Найкращі платформи для реклами в інтернеті

З сьогоднішнім розмаїттям майданчиків і форматів для просування в інтернеті, досить легко заплутатися – що краще і для яких завдань підійде. Щоб допомогти Вам вибрати майданчики для реклами в інтернеті, ми підготували огляд найкращих із них, ґрунтуючись на своєму особистому досвіді в інтернет-маркетингу.

Реклама в поиске Google Ads

Безумовний лідер, який завоював свій статус завдяки неймовірному охопленню аудиторії та ефективному набору інструментів. Ця система обробляє щомиті незліченну кількість пошукових запитів, надаючи рекламодавцям унікальні можливості із залучення трафіку саме від тих, хто вже шукає просувну продукцію.

Типи кампаній

  1. Пошукові. Допомагають демонструвати оголошення рекламодавця серед результатів органічного пошуку, у відповідь на введені користувачем пошукові фрази. Позиція демонстрованого оголошення визначається оптимізацією кампанії та розміром ставки за клік.
  2. Товарні. Допомагають інтернет-магазину виділитися на тлі інших, демонструючи клієнтам актуальну ціну і фотографії товару. При цьому, алгоритми Гугла приймають рішення про показ реклами тому чи іншому користувачеві, ґрунтуючись на ключовій фразі, яку він вводить, і даних з фіду, вивантажених з сайту рекламодавця. Ви можете використовувати як стандартну торгову кампанію, так і автоматизований її тип, який називається Performance Max.
  3. Discovery. Це привабливі графічні оголошення, оптимізовані для смартфонів та інших мобільних пристроїв. Вони відображаються в пошуку, Gmail і на YouTube. Таргетинг працює не за ключовими словами, а на підставі інтересів потенційних клієнтів.
  4. Ремаркетинг. Цей тип РК дає змогу нагадувати про Вас тим, хто вже контактував із Вашим вебсайтом або вебдодатком. Як правило, така ЦА вже більш “тепла” і її залучення обходиться значно дешевше, ніж робота з новими потенційними покупцями.

Переваги

    • Величезні охоплення. Ми говоримо про найпопулярнішу пошукову систему, що займає понад 85% ринку. Таке охоплення багаторазово збільшує ймовірність успіху будь-якої маркетингової кампанії.
    • Швидкі результати. Побачити зростаючі трафік і кількість клієнтів тут можливо вже через лічені хвилини після старту. Так вдається швидко оцінити окупність і внести необхідні коригування щодо оптимізації.
    • Точний таргетинг. Ви можете вибирати ЦА на основі використаних ними ключових фраз, демографії, географічного положення і типу пристроїв, що значно спрощує пошук нових клієнтів.
    • Просте налаштування. Навіть якщо Ви новачок, почати роботу з цією системою досить просто. У цьому допомагають інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і детальна довідкова інформація на сайті самого Гугла.
    • Детальна аналітика. Вбудована статистика дає вичерпні дані про продуктивність, включно з показами, кліками та конверсіями. Вони – Ваш ключ до підвищення якості послуг і реклами.

Недоліки

    • Величезна конкуренція. У Google Ads за більшістю тематик видача перегріта за всіма популярними запитами. Безумовно, конкуренція сильно залежить від країни або навіть конкретного регіону. Але в усіх країнах Tier 1 (США, Євросоюз, Велика Британія, Канада тощо) це безсумнівно так.
    • Вартість за клік. Особливо вона висока, якщо Ви орієнтуєтеся на висококонкурентні фрази або намагаєтеся отримати максимум трафіку. Ціна за перехід іноді досягає десятків або навіть сотні доларів, що швидко може вичерпати будь-який маркетинговий бюджет. Щоб тримати витрати під контролем, важливо регулярно оптимізувати кампанію і додавати мінус-фрази для виключення нерелевантних запитів.

Microsoft Bing Ads

Оголошення в пошуку Bing

Головна альтернатива Google у сфері пошукової реклами. Ця мережа працює за тим самим принципом, надаючи Вам можливість показувати свої оголошення на сторінках пошуковика Bing і сайтах-партнерах компанії.

Типи кампаній

  1. Текстові. Тут вони працюють точно так само, як і в Google. Можна налаштовувати таргетинг, керувати призначенням ставок і працювати з основними показниками, щоб піднімати ефективність.
  2. Торгові. Займають значно більше простору на сторінці, містять вибрані зображення продукції та суттєво збільшують ймовірність переходу користувачів на Ваш ресурс. Товарних кампаній існує два типи – стандартні та розумні. Стандартні налаштовуються вручну, а розумні використовують машинне навчання для автоматизації всіх процесів, зокрема оптимізації ставок і майданчиків для розміщення.
  3. Автоматизовані. Ці кампанії також відомі як Microsoft Performance Max. Вони стали відповіддю на однойменну технологію від Гугл. Дають можливість в автоматизованому режимі демонструвати рекламу різних форматів і в різних місцях у рамках однієї кампанії.

Плюси

  • Велика аудиторія. Незважаючи на значно меншу частку ринку порівняно з Google, Microsoft Search Network, забезпечує значне охоплення. Згідно зі статистикою, щомісяця тут виконується 13,2 мільярда пошукових запитів, а кількість унікальних відвідувачів перебуває на позначці в 655 мільйонів.
  • Робота в декількох пошукових системах. Розміщуючи тут рекламу, Ви автоматично рекламуєтесь і на решті сайтів, які входять до Microsoft Search Network (сюди відносяться Yahoo і AOL).
  • Менша конкуренція. Оскільки Microsoft обслуговує менший сегмент ринку, конкурентів тут також у рази менше. Це дає можливість показуватися за нижчою ціною за клік, порівняно з Гуглом.
  • Зв’язок з LinkedIn. Ця фішка Bing надає можливість налаштовувати таргетинг залежно від посади, галузі, компанії та інших професійних особливостей, які потенційні клієнти вказують у налаштуваннях профілю на LinkedIn.

Мінуси

  • Дещо менше охоплення. Незважаючи на те, що MSN володіє хорошою частиною інтернету, вона все ж менша, ніж у пошукового гіганта (не дарма ж Гугл так називають). У результаті, обсяг трафіку і конверсій, отриманих через Bing, буде в рази меншим.
  • Технологічне відставання. Google першим впроваджує інновації, розширені способи персоналізації та технології оптимізації. Microsoft, своєю чергою, витрачає більше часу, щоб наздогнати лідера і запропонувати свої аналоги.

Facebook

Таргетована реклама на майданчику Facebook

Один із найкращих майданчиків для реклами в інтернеті, що надає доступ до величезної і, що не менш важливо, різноманітної користувацької бази. З більш ніж 2,7 мільярдами щомісяця активних профілів, цей онлайн-сервіс стає привабливим середовищем для бізнесів будь-якого розміру і напряму.

Формати реклами

  1. З одним зображенням. Це візуально привабливий варіант, який може “зачепити” майбутніх клієнтів своїм привабливим виглядом і простотою.
  2. Відеооголошення. Ви можете демонструвати відеоролики у стрічці новин, історіях та у форматі In-Stream, який дає змогу впроваджувати їх перед, під час або після іншого відеоконтенту.
  3. Каруселі. Складаються з добірки картинок і відеороликів (до 10 різних елементів), представлених в інтерактивному вигляді. Кожна картка всередині каруселі може містити посилання на окрему веб-сторінку, що робить просування через них досить ефективним.
  4. Добірки. Включає основний відеоматеріал або зображення, супроводжуване трьома меншими, розташованими у вигляді сітки під головним. Це товарний формат, який особливо ефективний для онлайн-магазинів.
  5. Ремаркетинг. Використовує відомості про Ваших відвідувачів (зібрані за допомогою “Пікселя Facebook”) та інформацію з каталогу самого Facebook для підключення персоналізованої реклами. За допомогою ремаркетингу демонструються товари, які люди раніше переглядали або клали в кошик.

Переваги

  • Величезна база користувачів. Ця соцмережа може надати значну частину ЦА практично для будь-якого бізнесу.
  • Докладний таргетинг. Під час налаштування можна враховувати найширший спектр критеріїв – стать, вік, мову, освіту, статус стосунків, професію, місце розташування користувача тощо.
  • Потужна аналітика. “Піксель Facebook” дає можливість відстежувати й оцінювати ефективність реклами, збираючи дані про поведінку користувачів і результати їхніх контактів із рекламним матеріалом. Система також надає детальну звітність за основними метриками – показами, кліками, конверсіями та ROI.
  • Великий вибір місць для розміщення. Оголошення можна розташувати в стрічці новин, на бічній панелі, в месенджері, а також як відеоматеріал у сюжетах і прямих ефірах.

Недоліки

  • Конкуренція. З огляду на те, що Facebook для просування використовує безліч бізнесів, тут вкрай складно виділитися з натовпу і відбудуватися від конкурентів.
  • Постійні оновлення. Розробники регулярно вносять зміни та оновлення, що серйозно впливає на продуктивність кампаній. Вам слід постійно стежити за оновленнями та оперативно коригувати свої стратегії відповідно до нових вимог.

Instagram

Формати розміщення на платформі Instagram

Швидкозростаюча соцмережа з більш ніж одним мільярдом активних акаунтів, яка сьогодні стає потужним способом для просування бізнесу в інтернеті. Вся робота з системою організована через єдину Meta Business Suite, яку також використовує і Facebook. Щоправда, порівняно зі звичними соцмережами, тут варто приділяти увагу насамперед візуальній складовій контенту – фото- і відеоматеріалам.

Формати реклами

  1. Одним зображенням. Підходить для відображення у стрічці, сторіс і розділі “Цікаве”. Для кожного з цих розділів існують свої технічні вимоги, які важливо брати до уваги при створенні креативу.
  2. Відеореклама. Дає змогу продемонструвати продукт у всій його красі, розкриваючи всі його переваги. Корпорація Meta постійно мотивує користувачів публікувати якомога більше відеоконтенту, тому частка цього формату буде з часом тільки збільшуватися.
  3. Карусель. Працює в сторіс і стрічці. Тут можна опублікувати від 2 до 10 відео або зображень за раз. Кожен елемент можна доповнити окремим посиланням на сайт рекламодавця або сторінку бренду в соціальній мережі.
  4. Добірка. Дозволяє демонструвати фотографії товарів, доданих до магазину Інстаграм і додавати до них клікабельні посилання на обрані сайти. Однак добірки можна публікувати виключно для акаунтів з типом “Товари/Послуги”.

Плюси

  • Велика клієнтська база. Завдяки високій активності користувачів в Інстаграмі та зростаючій аудиторії сервісу, клієнтів тут можна знайти для бізнесу практично в будь-якій ніші.
  • Акцент на візуальну складову. Таке представлення товару або послуги – яскравіший спосіб продемонструвати їхню цінність і переваги, ніж довгий текстовий опис.
  • Вбудований магазин. Ви можете створити свій магазин у рамках сервісу, без необхідності перенаправляти користувачів на інші майданчики.

Мінуси

  • Багато конкурентів. В Інстаграмі обов’язково потрібно продумувати стратегію, створювати не просто контент, який вирізняється, а видатний контент, щоб завоювати користувача у безлічі конкуруючих брендів.
  • Ризик потрапляння в тіньовий бан. Це коли пости акаунта просто не бачать користувачі. При цьому, власника профілю система навіть не повідомляє про це. Таке покарання може послідувати за порушення умов спільноти, використання заборонених хештегів тощо. Щоб уникнути цієї проблеми, уважно вивчайте і дотримуйтесь правил соціальної мережі та дотримуйтеся їх під час просування сторінки.

TikTok Ads

TikTok Ads

TikTok – соціальна мережа, що швидко зростає і завоювала величезну популярність у всьому світі. Вона пропонує різні комерційні інструменти, що дають змогу продавцям взаємодіяти з покупцями одразу в додатку. Користувачі можуть швидко оцінити продукцію рекламодавця і купити її прямо в додатку за лічені секунди.

Формати реклами

  1. In-Feed. Нативний формат відеореклами, яка транслюється в рекомендованих відео і займає весь доступний екран. Користувачі досить тепло реагують на неї, взаємодіючи через лайки, коментарі та репости. При створенні креативного і захопливого контенту можна домогтися низької ціни за тисячу показів (CPM) завдяки високій клікабельності та отримати підвищене охоплення завдяки великій кількості репостів. У цьому форматі можна вбудовувати фонову музику або субтитри, щоб виділити основні моменти. І, звичайно, можна розмістити посилання і кнопку заклику до дії.
  2. Live Shopping. Дозволяє купувати вподобані продукти прямо під час трансляцій. Такий варіант особливо добре себе проявляє, коли потрібно стимулювати імпульсивні покупки.
  3. Top View. Це перше, що побачить відвідувач під час відкриття мобільного застосунку. Сюди можна вставити відео тривалістю від 5 секунд до 1 хвилини. Підходить як для виведення чогось нового на ринок, так і для зміцнення репутації компанії.

Переваги

  • Кількість конкурентів. Оскільки TikTok з’явився недавно, рівень конкуренції тут нижчий, ніж у більш звичних сервісах.
  • Прямі продажі. Ви можете додавати посилання на свої товари безпосередньо в публікації, описи і свою біографію.
  • Тут не потрібна вже сформована клієнтська база. Алгоритми платформи самі підбирають відповідних глядачів для Вашого контенту, ґрунтуючись на їхніх смаках, поведінці та інших факторах, навіть якщо у Вашого облікового запису мало передплатників.

Недоліки

Оскільки платформа орієнтована на конкретну демографічну групу, її не можна назвати універсальним джерелом трафіку. Основну частину користувачів тут складають представники покоління Z (народжені наприкінці 1990-х – на початку 2000-х) і мілленіали (народжені в 1980-х – 1990-х). Перед запуском реклами ретельно проаналізуйте характеристики Вашої ЦА і порівняйте її із середньостатистичним користувачем TikTok.

YouTube

In-Stream з можливістю пропуску в YouTube

Це найбільший і найпопулярніший у світі відеохостинг. Згідно з опитуванням великих рекламодавців B2C зі США та Канади 2023 року, 48% учасників назвали YouTube платформою з найвищим поверненням інвестицій у рекламу (ROAS) для їхнього бізнесу.

Запуск кампанії тут відбувається через Google Ads, що спрощує налаштування кампаній і управління рекламним кабінетом. Тут же Ви знайдете всі потрібні для створення відеореклами інструменти, що допоможе з усім впоратися навіть за відсутності досвіду.

Сервіс підходить для:

  1. Брендів, які прагнуть підвищити впізнаваність. Ви можете поділитися з користувачами історією компанії, продемонструвати свої цінності та унікальність.
  2. Компаній, що запускають на ринок нову продукцію. Відеоогляди допомагають майбутнім клієнтам зрозуміти переваги та особливості новинки, щоб оцінити всі “за” і “проти” перед тим, як здійснити замовлення.
  3. Продавців онлайн-курсів. YouTube – ідеальне середовище для поширення уроків і навчальних матеріалів, залучення нових учнів і студентів.

Рекламні формати

  1. Заставки. Це короткі ролики тривалістю до 6 секунд, що з’являються на початку, посередині або по закінченню повноцінних відео. Їх неможливо пропустити, тому глядачі гарантовано ознайомляться з Вашою пропозицією. Оплата знімається за моделлю CPM (за кожну 1000 показів), тобто Ви оплачуєте перегляди, а не кліки чи інші дії.
  2. In-Stream без функції пропуску. Відображаються до, під час або після закінчення більш тривалого відеоматеріалу. Тривалість зазвичай становить до 15 секунд. Оплата стягується також за актуальну кількість показів.
  3. In-Stream з функцією пропуску. Можуть тривати до 3 хвилин і надають глядачам можливість пропустити рекламу через 5 секунд. Рекламодавець платить тільки тоді, коли глядач переглянув щонайменше половину хвилини відео (або весь матеріал, якщо він триває менше) або здійснив будь-яку взаємодію з рекламним матеріалом.
  4. Out-Stream. Створювалися конкретно для мобільних пристроїв і відображаються на вебсайтах і в мобільних додатках, що входять до партнерської відеомережі Гугл. Починають відтворюватися без звуку, але відвідувачам ресурсів достатньо натиснути на них, щоб увімкнути звук і переглянути повністю.
  5. Оголошення у стрічці. Відображаються в пошукових результатах і на бічній панелі з рекомендаціями. Вони виглядають як звичайні відео, але позначені спеціальним значком.

Плюси

  • Популярність. Розміщення реклами в Ютубі гарантує хороше глядацьке охоплення і впізнаваність, адже сервіс – другий за популярністю в інтернеті після Гугла. Крім того, алгоритми пошукової системи Google віддають пріоритет контенту з YouTube та індексують усі додані туди відеоролики. Таким чином, контент тут отримує додаткову органічну видимість.
  • Точний таргетинг. Налаштувати рекламу на потрібну аудиторію можна з урахуванням докладних демографічних характеристик – статі, віку, місця розташування тощо.
  • Алгоритми враховують інтереси відвідувачів. Під час показу відеореклами YouTube враховує конкретні теми та ключові слова, якими раніше цікавилися користувачі.

Мінуси

  • Банерна сліпота. Через велику кількість рекламних пауз відвідувачі ресурсу часто відчувають від них втому і роздратування. Багато глядачів пропускають їх, щойно з’являється відповідна кнопка, або переходять до наступного відеоматеріалу, не додивившись ролик до кінця.
  • Важливо привернути увагу з перших же секунд відео. Якщо Вам не вдасться моментально зацікавити глядачів, великий шанс, що вони просто пропустять Ваш контент.
  • Ad Block. Різні сторонні блокувальники реклами часто призводять до зменшення коефіцієнта конверсії, оскільки люди, потенційно зацікавлені у Вашому товарі, не отримують навіть можливості перейти на ресурс.

Twitter Ads

Оголошення на майданчику Twitter

Згідно зі статистикою сервісу Hootsuite, реклама в Twitter охоплює близько 11% усіх інтернет-користувачів, що робить це джерело вельми популярним серед рекламодавців. Платформа популярна серед експертів, лідерів думок і фахівців. Крім того, значну частину профілів тут складають молоді люди, які цікавляться новими трендами і технологіями.

Рекламні формати

  1. Рекламні твіти. Виглядають як звичайні пости, але мають відповідну позначку. Їх можна лайкати, репостити та коментувати, як і органічний контент. Вони відображаються в результатах пошуку, серед новин, у звичайних профілях і в офіційних партнерів Twitter.
  2. Відео у стрічці. Автоматично відтворюється серед новин і зациклюється, якщо тривалість не перевищує 60 секунд. Сюди можна додавати посилання на веб-ресурс рекламодавця або сторінку в соціальній мережі.
  3. Просування акаунта. Використовується для залучення трафіку на сторінку бренду в соціальній мережі. Такі оголошення відображаються у стрічці новин, у пошуковій видачі та в розділі “Кого читати”. Вони позначені спеціальним значком і містять кнопку “Підписатися”.
  4. Ретаргетинг DPA (Dynamic Product Ads). За допомогою цього інструменту Ви можете демонструвати рекламу в Твіттері тим відвідувачам інтернет-магазину, які були на сайті та переглядали товари, але не оформили покупку.

Переваги

  • Вбудований магазин. Тут можна створювати вітрину онлайн-магазину прямо в профілі. Ця функція дає компаніям можливість демонструвати одночасно до 50 своїх найбільш продаваних товарів користувачам соцмережі.
  • Зручний інтерфейс. Рекламний кабінет Twitter Ads Manager дуже простий у використанні, що робить його доступним навіть для малого бізнесу з невеликим досвідом в онлайн-просуванні. Сервіс забезпечує докладними інструкціями та рекомендаціями з налаштування, що допомагає швидко освоїти основні функції та почати їх використовувати.
  • Розширений таргетинг. Платформа аналізує спілкування свої відвідувачів у реальному часі, завдяки чому вдається поліпшити налаштування таргетингу. Система враховує теми обговорень, популярні хештеги, ключові слова та інші дані для визначення інтересів і переваг ЦА.

Недоліки

  • Порівняно невелика аудиторія. Хоча Twitter надає доступ до великої частини інтернет-аудиторії, його охоплення обмежене. Це особливо важливо для компаній, орієнтованих на максимальне охоплення. У цьому випадку потрібно підключати додаткові джерела трафіку.
  • Тривалий процес модерації. Процес перевірки та схвалення рекламних повідомлень займає від 48 годин до кількох днів, а в окремих випадках до двох тижнів. Затримки в модерації можуть вплинути на своєчасність та актуальність контенту.

Amazon

Amazon PPC

Один з найбільших і найвпливовіших торгових майданчиків, особливо для англомовного сегмента інтернету. Він посідає третє місце за популярністю, залучаючи величезну кількість споживачів, готових розлучитися зі своїми коштами.

Формати реклами

  1. Sponsored Products. Медійні повідомлення з таргетингом за ключовими фразами. Після кліка по них перехід здійснюється безпосередньо на сторінку рекламованого продукту на Amazon. Такі оголошення можна зустріти в пошукових результатах і на сторінках інших товарів. Оплата здійснюється за кожен клік.
  2. Sponsored Brands. За допомогою них можна розміщувати на окремому банері до трьох продуктів однієї фірми одночасно. Банер демонструється на сторінці пошуку і складається з трьох елементів – логотипу компанії, заголовка і самого товару. З’являється найчастіше вгорі списку, внизу або всередині самої видачі.
  3. Відеореклама. Amazon дає змогу розміщувати її на своїх власних ресурсах, наприклад IMDb (база з оглядами та рейтингами кінофільмів).
  4. Аудіооголошення. Ви можете використовувати аудіоролики тривалістю від 10 до 30 секунд, які відтворюються без пропуску на сервісах потокового аудіо, як від самого Амазону, так і на сторонніх. Цей варіант доступний навіть для тих, хто не продає що-небудь безпосередньо на Amazon.

Переваги

  • Масштабна аудиторія. На Амазон налічується понад 300 мільйонів профілів, а також більше сотні мільйонів учасників програми лояльності.
  • Кросплатформеність. Amazon PPC сумісна з різними пристроями, що дає змогу розміщувати посилання на товари, що просуваються, в додатках на смартфонах, планшетах, ноутбуках та інших пристроях. Крім того, доступні покази і на інших сайтах, що належать компанії, та її фірмових пристроях (Kindle або Fire TV).
  • Автоматизація. Тут можна запускати кампанії як з ручним налаштуванням, так і автоматичні. Останні демонструють кращу ефективність і суттєво економлять час та зусилля. Система самостійно їх оптимізує на основі зібраних відомостей про продуктивність, вносячи необхідні виправлення.
  • Аудиторія, готова зробити покупку. На відміну від інших, обговорюваний сервіс – це насамперед маркетплейс. Люди приходять сюди з явним наміром вивчити асортимент і, якщо все сподобається, зробити замовлення.

Недоліки

Домінуюче становище на ринку електронної комерції, звичайно ж, приваблює безліч продавців, від чого виникає гостра конкуренція за гаманці споживачів. Це призводить до підвищення вартості кліка і зниження рентабельності інвестицій (ROAS).

LinkedIn

Формати розміщення в LinkedIn

Майданчик орієнтований на професійне спілкування та розвиток. Тут збираються люди, зацікавлені у встановленні ділових контактів, пошуку робочих пропозицій, співробітників або партнерів. Саме тому ця мережа найбільше підходить для просування в секторі B2B (бізнес для бізнесу).

Однак не варто недооцінювати її і для B2C-напрямків (бізнес для споживача). Наприклад, це ідеальне місце для знаходження кваліфікованих співробітників. Запустивши програму з підбору персоналу тут, Ви гарантовано отримаєте відгуки від професіоналів у необхідній галузі.

Формати оголошень

  1. Спонсорований контент. Передбачає покази безпосередньо в новинній стрічці. Середня клікабельність тут становить близько 0,4%. Рекламний матеріал містить текст до 128 символів, заголовок до 38 символів і зображення з роздільною здатністю 1200 x 627 пікселів. Зазначимо, що 70% переглядів за цим форматом здійснюється зі смартфонів, тому намагайтеся оптимізувати креативи під мобільні екрани.
  2. InMail. Дають змогу безпосередньо взаємодіяти з клієнтами, надсилаючи їм особисті повідомлення. Такий підхід працює більш цілеспрямовано і допомагає створити відчуття персоналізованого звернення.
  3. Форми лідогенерації. LinkedIn дає змогу створювати форми для збору контактної інформації всередині самого сервісу, без необхідності перенаправляти людей на сторонні ресурси. Однак враховуйте, що якість отриманих лідів може бути не найкращою. Що менше інформації Ви запитуєте, то вищий шанс заповнення форми. Тому включайте тільки ті поля, які дійсно необхідні для подальшої роботи з лідами.

Переваги

  • Велика аудиторія. Це глобальна мережа, що об’єднує 722 мільйони профілів із 200 країн світу. При цьому 40% з 303 мільйонів активних учасників заходять у LinkedIn щодня.
  • Точний таргетинг. Сервіс дає змогу демонструвати рекламу найбільш підходящій аудиторії завдяки детальному аудиторному таргетингу за низкою параметрів.
  • Платоспроможна публіка. Здебільшого тут мешкають підприємці, менеджери вищої ланки і досвідчені фахівці, які готові витрачати великі суми, якщо продукт або послуга дійсно якісні.

Недоліки

  • Орієнтація на B2B-сегмент. За рахунок цієї особливості для інтернет-магазинів, що продають товари масового попиту, LinkedIn виявиться малоефективним. Перш ніж інвестувати в цей майданчик, проаналізуйте, наскільки Ваша ЦА представлена на LinkedIn.
  • Тривалий цикл продажів. Як правило, люди не готові зробити покупку відразу після перегляду рекламного матеріалу. Однак вони можуть зацікавитися пропозицією, якщо Ви надасте їм цінний і релевантний контент. Тому стратегія тут має бути орієнтована на поступове вибудовування довіри та покрокове залучення. У підсумку, розмір угоди має бути досить великим, щоб виправдати витрати і забезпечити прибуток.

OLX

Інтернет-реклама на OLX

Найбільша в Україні дошка оголошень, яка щодня приваблює неймовірну кількість відвідувачів. Особливо добре тут відпрацьовує реклама в категоріях нерухомість, автомобілі, предмети для дому.

Розміщуючись на OLX, Ви можете детально описати свою пропозицію, додати фотографії та вказати свої контакти для зв’язку. Великий трафік і зручний інтерфейс майданчика забезпечать хорошу видимість Вашої продукції на величезну аудиторію.

Формати реклами

  1. Підняття оголошення. Нові пропозиції рекламодавців тут розташовуються вгорі списку відповідної категорії, тоді як старіші поступово зміщуються вниз. Термін актуальності оголошення становить місяць, після чого потрібна повторна активація. Функція повертає Ваше оголошення у верхню частину списку, так, ніби воно було щойно додано.
  2. Розміщення в ТОП категорії. Дозволяє закріпити Вашу рекламу у верхній частині списку на певний період часу відповідно до обраного пакета. При цьому картка з інформацією буде відзначена спеціальним маркером “Топ”, що привертає додаткову увагу.
  3. VIP-оголошення. Розміщується на головній сторінці, яку щодня переглядають тисячі відвідувачів сайту. Це забезпечує максимальне охоплення і в рази підвищує шанси на швидкий продаж.

Плюси

  • Доступна вартість. Одне оголошення навіть у найконкурентніших категоріях обійдеться всього в 500-1500 грн. / міс., а в якихось простих тематиках – узагалі в 30-50 гривень, що непорівнянно з іншими майданчиками.
  • Широке охоплення. Розміщуючись на OLX, Ви отримуєте доступ до неймовірної у своїх обсягах бази покупців з усієї України.
  • Створення бізнес-сторінки. Тут можна створити власну бізнес-сторінку, яка слугує своєрідним аналогом веб-сайту. На неї можна додати логотип і банер компанії, короткий опис діяльності, контактну інформацію.
  • “OLX доставка”. Дозволяє замовляти Вашу продукцію з доставкою по всій Україні без передоплати. При цьому продавець також застрахований – якщо покупець не забере замовлення на пошті, цей предмет буде безкоштовно повернуто відправнику. OLX співпрацює з провідними перевізниками України (Укрпошта, Нова Пошта, Meest Express), що гарантує надійність і оперативність доставки.

Мінуси

  • Багато неадекватних клієнтів. Через величезну кількість відвідувачів на OLX зустрічається чимало неадекватів. Продавцям доводиться витрачати час на спілкування з “проблемними” замовниками і вирішення спірних ситуацій. Крім того, відсоток відмов від товарів, відправлених післяплатою, від клієнтів з OLX буде вищим, ніж з інших рекламних джерел.
  • Не вийде продавати дорого. На OLX зазвичай заходять щоб знайти “дешевше”, тому ціни тут потрібно ставити нижчі, ніж на інших майданчиках.

Telegram Ads

Просування бізнесу в Telegram

Це рекламна платформа популярного месенджера Telegram, яка стрімко набирає популярності серед рекламодавців. Тут повідомлення розміщуються в публічних каналах відповідної тематики, що налічують понад тисячу підписників. Користувачі месенджера, як правило, активніші до груп, на які вони підписані, і лояльніші до оголошень, які там розміщуються.

Рекламний формат

На сьогодні Telegram пропонує лише один варіант – нативні тексти, органічно інтегровані в контент каналів. Вони виглядають природно і ненав’язливо, а розміщуються найостаннішим повідомленням у каналі, що переглядається.

Плюси

  • Нативність. Рекламні повідомлення повністю копіюють дизайн постів автора каналу, зберігаючи єдиний стиль і оформлення. Відсутність зайвих посилань і медіафайлів не відволікає від споживання основного контенту.
  • Автоматизація взаємодії з клієнтами за допомогою ботів. Це позбавляє Вас потреби наймати окремого менеджера для обробки запитів. Боти автоматично відповідають на запитання, надають інформацію, приймають замовлення і навіть оплату.
  • Відповідність інтересам ЦА. В особистому кабінеті Ви можете швидко налаштувати параметри шуканої аудиторії, а також вибрати бажану тематику каналів для публікації реклами.

Мінуси

  • Таргетинг. Telegram приділяє серйозну увагу конфіденційності користувачів, що накладає певні обмеження на таргетинг через офіційну рекламу.
  • Формат. Вам доведеться вміщати весь креатив у 160 символів сухого тексту, які можна доповнити лише емодзі. Це вимагає особливого підходу до створення контенту – він має бути лаконічним, інформативним і водночас привабливим.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї