Швейцарія – невелика країна в Європі з населенням 8,637 млн осіб. Швейцарія є світовим лідером у сфері банківських послуг, страхування, консалтингу та ін. Показник ВВП на душу населення тут $86 601, що відповідає другому місцю у світі.
Відкриваючи бізнес у цій країні краще обирати високотехнологічні напрямки. Високу ефективність показує контекстна реклама у Швейцарії, оскільки останнім часом сформувалася стала тенденція до цифровізації суспільства в цій країні та звичні класичні рекламні платформи пішли на другий план.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Особливості налаштування контекстної реклами у Швейцарії
Перед тим як розпочати налаштування Google Ads для Швейцарії, як і для будь-якої іншої країни, важливо враховувати особливості місцевої культури, звичаї, географічні особливості. Їх розглянемо далі у статті.
Мовний таргетинг
У Швейцарії існує цілих 4 державні мови. Залежно від конкретного регіону (кантону) країни, швейцарці вважають за краще використовувати для спілкування місцеву варіацію німецької мови, італійську, французьку і навіть старороманську.
Налаштовуючи контекстну рекламу, враховуйте це при призначенні мовного таргетингу. Наприклад, у Берні основна маса місцевих жителів говорить німецькою, а от у Женеві його мало хто розуміє.
Для PPC-фахівця налаштування рекламної кампанії чотирма мовами рівнозначне одночасному веденню 4 різних проєктів. Відповідно, дорожче коштуватимуть і послуги з настроювання та ведення контекстної реклами. Тому, перед стартом кампанії, визначтеся, які регіони для Вас цільові в роботі Вашого бізнесу.
Оголошення та креативи
У Швейцарії рекламодавці можуть працювати практично у всіх тематиках. Проте, місцева влада накладає табу на політичну рекламу, пропагування тютюнопаління та самолікування.
У рекламних креативах не можна використовувати фотографії та відеоролики, в яких використовується сміття, а також людей, що тицяють вказівним пальцем в іншу людину. А ось якщо Ваша цільова аудиторія відноситься до неповнолітніх – Ви без проблем можете показувати їй оголошення (на відміну від інших країн Європи).
Сайт та домен
Якщо Ви не є резидентом країни, реєструючи домен використовуйте доменну зону .ch або .com. Для резидентів доступна додаткова зона .swiss, яка з’явилася порівняно нещодавно.
Інтерфейс сайту має бути зручним і повним вільним простором, не допускаються сторінки перенасичені різними банерами та вікнами, що спливають. Структура меню повинна бути чіткою та зрозумілою, дотримуватися правильної ієрархії. Такий стиль у розробці web-інтерфейсів отримав назву Flat-дизайн.
Репутація та відгуки
Інтернет-користувачі у Швейцарії дуже цінують репутацію бренду. Перед замовленням вони можуть витрачати значний час на вивчення відгуків про компанію. Створіть для сайту профіль у сервісі Google My Business та попросіть своїх клієнтів періодично писати Вам відгуки. Буде чудово, якщо ці відгуки будуть різними мовами (оскільки у Швейцарії в ходу багатомовність).
Маючи розкручений профіль у Google My Business, Ваша компанія може з’являтися в органічній видачі Google, якщо користувач, який ввів пошуковий запит, знаходиться поряд з Вашим офісом. Особливо це актуально для локального бізнесу.
Якщо Ваш профіль поки не такий популярний, зверніть увагу на те, що за допомогою Google Ads Ви можете налаштувати рекламну кампанію в Google картах або локальну рекламу з показами на користувачів, які знаходяться в найближчому радіусі навколо Вашого магазину або закладу.< /p>
Вартість контекстної реклами Google Ads у Швейцарії
На ціну контекстної реклами у Швейцарії впливають два основні фактори – вартість послуг з налаштування рекламної кампанії, яку Ви платите інтернет-агентству та ціна трафіку з Google Ads.
Вартість налаштування реклами буде відрізнятися в залежності від кількості категорій товарів або послуг на Вашому сайті, тому скільки рекламних інструментів Google Ads використовується в кампанії (пошук, контекстно-медійна мережа, YouTube, товарні оголошення Google Shopping), а також на Скільки мовами каже Ваша цільова аудиторія.
Щоб дізнатися точну ціну послуг PPC-фахівця, залиште заявку на нашому сайті – менеджер зв’яжеться з Вами та уточнить інформацію після короткого спілкування в телефонному режимі.
Другою складовою рекламного бюджету є вартість кліку за оголошеннями Google AdWords. У Швейцарії вона дуже велика, тому що це висококонкурентний ринок, за який борються безліч компаній. Ось приклад вартості кліку для популярних ніш:
- ремонт пральних машин – $1,93;
- чистка вентиляції – $3,03;
- послуги сантехніка – $2,06;
- салони краси (манікюр) – $0,47;
- хімчистка килимів – $0,56;
- перманентний макіяж – $0,53;
- стоматолог – $2,63;
- холодильники – $0,43;
- корейська косметика – $0,36;
- кігтеточки – $0,78;
- корм для собак – $1,24;
- добрива – $0,47.
Важливо! Ця вартість не є остаточною і може відрізнятися на 40-50%, як у більшу, так і в меншу сторону. Це залежить від якості налаштування рекламного кабінету, віку облікового запису, релевантності посадкових сторінок та інших факторів.
Доля Google у загальному пошуковому трафіку зі Швейцарії
Найпопулярнішою пошуковою системою у Швейцарії є Google. Його використовують 87,59% місцевих користувачів Інтернету. Його найближчий конкурент, Bing, отримує лише 3,89% пошукового трафіку і сильно відстає від лідера. На третьому місці розташувався DuckDuckGo, якому довіряють лише 0,65% швейцарців. Інші пошукові системи використовують менш як 1% користувачів у країні.
Таким чином, реклама Google Ads у Швейцарії є дуже популярною. Таргетуючись на аудиторію найпопулярнішого пошуковика, ми можемо отримати великі охоплення та зацікавлених користувачів, які вже вибрали продукт і просто шукають, де його придбати.