Контекстна реклама Google у Данії

Контекстна реклама у Данії

Данія – найпівденніша з трьох скандинавських країн, вона є найбільш густонаселеною з них. Країна входить до ТОП-20 за всіма показниками, які використовуються для оцінки найкращих країн для бізнесу, крім одного.

Особливо Данія виділяється у категоріях свободи та низького рівня корупції, а регуляторний клімат є одним із найпрозоріших та найефективніших. Крім того, Данія входить до найменш корумпованих країн світу. У 2019 році її було визнано найменш корумпованою країною у світі.

Контекстна реклама в Данії може бути дуже прибутковим вкладенням коштів, адже крім переваг для бізнесу, зазначених вище, рівень життя в цій країні досить високий – за даними Світового Банку ВВП на душу населення 2020 року в Данії становив $61,063.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами в Данії

Географічне розташування Данії

Перед тим, як розпочати налаштування Google Ads для Данії, визначтеся зі своєю цільовою аудиторією. Якщо більшість Ваших клієнтів знаходиться в столиці країни, Копенгагені – Ви повинні враховувати маятникову міграцію протягом доби.

Частина жителів Мальме (Швеція) щодня їздить на роботу до Копенгагена і перебуває там протягом усього дня, а ввечері повертається додому. Намагаючись отримати цю аудиторію, показуйте їм оголошення з геотаргетингом на столицю Данії тільки в першій половині дня. Аналогічна ситуація, але в менших масштабах, є актуальною і на півдні біля кордону з Німеччиною.

Ключовий момент у налаштуванні рекламної кампанії – використовувати сильні сторони всіх доступних інструментів Google Ads. Кожен із них хороший для різних груп товарів та послуг. Не забувайте зважати на вартість товару при виборі стратегії призначення ставок. На найбільш маржинальні товари рекламний бюджет має бути найвищим.

Ціна контекстної реклами Google у Данії

Вартість налаштування Google Ads для Данії залежить від вибраного пакета послуг, переліку рекламних інструментів, що використовуються, а також кількості товарних категорій, що використовуються в рекламі.

Якщо в штаті Вашої компанії вже є PPC-фахівець – ми можемо провести платну онлайн-консультацію щодо особливостей ринку контекстної реклами в Данії. Залишіть заявку на сайті, щоб дізнатися вартість та термін проведення консультації.

Ціна кліку в Google Ads для Данії залежить від конкуренції у ніші, маржинальності товару. На підсумкову також впливають правильність налаштування рекламного облікового запису, вибраного націлювання, якість сайту, повнота інформації на цільовій сторінці.

Нижче вказано актуальну вартість за клік для різних ніш у Данії:

  • ремонт пральних машин – $1,41;
  • чистка вентиляції – $2,76;
  • послуги сантехніка – $2,25;
  • салони краси (манікюр) – $1,08;
  • хімчистка килимів – $0,88;
  • перманентний макіяж – $0,98;
  • стоматолог – $1,68;
  • продаж великої побутової техніки (холодильники) – $1,20;
  • корейська косметика – $1,32;
  • полиці для котів – $1,44;
  • корм для собак – $1,32;
  • добрива для квітів – $0,94.

Потрібно розуміти, що на підсумкову середню вартість переходу впливають багато факторів і вона може бути нижчою в половину від розцінок, які Ви бачите вище.

Знаючи середню ціну за клік та кількість показів на місяць за тією чи іншою категорією, Ви можете самостійно розрахувати основні показники медіаплану за допомогою нашого онлайн-калькулятора контекстної реклами.

ТОП-9 фактів про ринок інтернет-реклами в Данії

Особливості рекламного ринку в Данії

  1. На січень 2021 року в Данії було 5,69 мільйона інтернет-користувачів.
  2. Соціальними мережами за даними того ж року активно користуються 4,85 мільйона людей.
  3. Загальний виторг на ринку електронної комерції у 2020 році склав 4 477 млн доларів США.
  4. Дві третини данців щомісяця купують в Інтернеті, і лише норвежці витрачають більше на душу населення серед скандинавських країн.
  5. PriceRunner — провідний сайт порівняння цін та характеристик товарів у Швеції, Данії, Франції та Німеччині.
  6. Partner ads – найбільша партнерська мережа в Данії, що працює з 2002 року. Кількість зареєстрованих там партнерів уже становить понад 2000.
  7. У 2021 році середні витрати на інтернет-покупки на кожного жителя країни становили майже 3000 євро, що набагато вище, ніж в інших європейських країнах.
  8. Близько 70% данців у 2021 році замовляли товари в Інтернеті.
  9. Найпопулярнішою пошуковою системою серед данців є Google. На його частку припадає 94,62% всього пошукового трафіку. Далі йдуть Bing (3,28%), Yahoo! (1,16%), DuckDuckGo (0,61%), а замикає п’ятірку пошукових систем Ecosia (0.14%).
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї