Контекстна реклама Google на Філіппінах

Налаштування контекстної реклами на Філіппінах

Філіппіни — це унікальна держава, розташована на 7 тисячах островів у Південно-Східній Азії, узбережжя яких омивають кілька морів. На автентичну культуру країни вплинув як Схід, і Захід.

Кількість місцевих жителів, які користуються інтернетом, дозволяє Філіппінам утримувати друге місце у регіональних рейтингах. А по Азії загалом країна займає шостий рядок (згідно з даними азіатської асоціації інтернет-маркетингу).

Південний схід Азії має величезний потенціал у цифровій сфері. Регіон вважається одним із найбільш швидко розвиваються у світі. Місцеві жителі щодня проводять онлайн у середньому близько 10 години. Саме тому контекстна реклама на Філіппінах є досить вигідним вкладенням.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами на Філіппінах

При налаштуванні рекламної кампанії необхідно з увагою поставитися до загальної інформації про регіон, звички та традиції населення, особливості менталітету, найбільш ефективні канали трафіку та інші важливі моменти.

Цільова аудиторія

Населення Філіппін досить молоде. Середній вік – трохи більше 22 років. Старше покоління (65+) – це лише 4%, причому 36% філіппінців немає ще 15 років. Дохід середньостатистичного мешканця коливається в діапазоні 400-600 доларів США.

Це держава, що швидко розвивається, з молодим населенням – за минулі п’ять років кількість інтернет-користувачів збільшилася в 5,3 рази. Висока соціальна активність жителів азіатського регіону та вигідна геолокація країни сприяють стрімкому освоєнню та впровадженню цифрових технологій.

В даний час доходи населення все ще на невисокому рівні, при цьому вони стабільно збільшуються, через що в країні спостерігається зростання споживчого попиту. Тому, беручи до уваги динаміку розширення ринку, Філіппіни набувають статусу однієї з лідируючих перспективних локацій.

Мовне націлення

Жителі країни спілкуються на 13 діалектах філіппінської мови, які дуже схожі між собою. У рекламі Google AdWords для північних областей оптимально вибирати батанійську гілку, для південних – південноміндорську.

Філіппінці нерідко знаходять роботу за кордоном і цілком гідно володіють англійською. Більше того, ця мова має статус другої офіційної, тому англійську також можна використовувати при просуванні товарів та послуг.

Важливо враховувати, що для PPC-фахівця ведення рекламних кампаній двома мовами з трудовитрат рівнозначне налаштуванню двох незалежних рекламних кампаній, оскільки збір семантики та формування оголошень виконується окремо для кожної мови. Це впливає на вартість просування.

Географічний націлення

Модель купівельної поведінки на Філіппінах значною мірою пов’язана із способом життя у конкретній провінції. Наприклад, в Манілі, столиці країни, велика кількість мешканців живуть практично на вулиці. Такі нетрі – не найпривабливіше місце, щоб відкрито користуватися смартфоном – висока небезпека нападу.

У міру віддалення від столичного мегаполісу рівень злочинності знижується. Чим менша щільність населення – тим нижчий рівень злочинності, тому рекламуватися на островах найчастіше ефективніше. Налаштовуючи Google Ads на Філіппінах, при виборі геотаргетингу зверніть увагу на цю особливість.

Низька конкуренція

Інтернет-маркетинг в країні знаходиться на стадії становлення, активність рекламодавців невисока, тому користувачі поки не схильні до так званої «банерної сліпоті». Як результат – практично будь-який якісний продукт при грамотному настроюванні контекстної реклами на Філіппінах може стати джерелом високого прибутку.

Рекламні інструменти

  1. Відеореклама на YouTube. Багато інтернет-користувачів є активними споживачами відеоконтенту. Філіппінці проводять на платформі чимало часу, тому YouTube – це дуже перспективний канал просування.
  2. Товарні оголошення. Місцеві жителі краще реагують на візуальну складову реклами, тому активніше клацатимуть на оголошення із зображенням товару, ніж на сухий текст.
  3. Соціальні мережі. Як тільки інтернет у країні став більш менш стабільним, через свою високу соціальну активність філіппінці швидко освоїли Facebook, Instagram і Twitter.
  4. Тизерна реклама. Цифровізація на Філіппінах ще тільки набирає обертів, тому у користувачів тут поки що немає банерної сліпоти.

Що не можна рекламувати на Філіппінах?

Регулюванням у сфері цифрового маркетингу на Філіппінах займається рада стандартів реклами ASC. Вимоги закону етики, що застосовуються до інтернет-реклами, не найжорсткіші, проте не слід забувати про важливі моменти:

  • заборонено згадувати чи показувати в рекламі будь-які тютюнові вироби, алкогольні напої та азартні ігри;
  • серйозним порушенням законодавства вважаються рекламні повідомлення, що містять свідомо неправдиву інформацію, до якої належить і згадка «найкращий»;
  • просувати наркотичні речовини в жодному вигляді не можна;
  • забороняється популяризація нездорового способу життя.

Законодавство Філіппін у сфері реклами лояльне – можна не вводити потенційних клієнтів в оману і не робити наперед неорганічних пропозицій, і цього буде достатньо. В іншому – рекламувати можна будь-які продукти, які не завдають шкоди.

Вартість контекстної реклами Google Ads на Філіппінах

Оскільки ринок інтернет-реклами в цьому регіоні ще тільки розвивається, а доходи місцевого населення поки що недостатньо високі, то ціна кліку по контекстній рекламі на Філіппінах не дуже висока.

Ось приклад вартості переходу на сайт з Google Ads на Філіппінах для найпоширеніших ніш:

  • обслуговування пральних машин – $0,68;
  • прочищення вентиляції – $0,20;
  • сантехнічні послуги – $1,20;
  • манікюр – $0,65;
  • хімчистка килимів – $0,38;
  • послуги макіяжу – $0,62;
  • дантист – $0,65;
  • холодильники – $0,35;
  • косметика з Кореї – $0,41;
  • іграшки для котів – $0,23;
  • собачий корм – $0,26;
  • добрива для рослин – $0,21.

До того ж, на ціну контекстної реклами для Філіппін впливатиме кількість рекламних інструментів, що використовуються інтернет-маркетологом, груп ключових слів, за якими налаштовується реклама, конкуренції у тематиці тощо.

Доля Google у загальному пошуковому трафіку на Філіппінах

Доля Google у загальному пошуковому трафіку на Філіппінах

Абсолютна більшість користувачів з Філіппін обирає як пошукову систему Google. Його конкурент, Bing, який займає друге місце, має попит лише приблизно у 3% місцевих жителів. Інші пошукові системи займають частку ринку менше 1%.

Це відкриває для рекламодавця, який вирішив налаштувати рекламну кампанію в Google AdWords для Філіппін, великий спектр можливостей – адже серед відвідувачів даної пошукової системи є цільова аудиторія для будь-якої сфери бізнесу.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї