Контекстна реклама Google у Словаччині

Налаштування Google Ads у Словаччині

Словаччина – країна центральної Європи з населенням 5,46 млн осіб, яка має великий економічний потенціал. ВВП на душу тут становить $34 202 (41-е місце у світі).

Це робить країну привабливою для ведення бізнесу та торгівлі. Відкриття представництва в цій країні та запуск контекстної реклами Google по Словаччині допоможе Вашій компанії вийти на новий рівень доходів.

Нижче розберемося з особливостями ринку інтернет-маркетингу в Словаччині та особливостями налаштування Google Ads у цій країні.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості контекстної реклами Google Ads у Словаччині

Настроюючи рекламну кампанію на Словаччину, Ви повинні враховувати ключові особливості ведення бізнесу в країні, а також свою цільову аудиторію, щоб зробити маркетингову діяльність в Інтернеті максимально ефективною.

У якій сфері налаштовувати рекламну кампанію?

У Словаччині 57% відсотків працездатного населення зайняті у послугах (велика частка з яких туризм) і вони приносять до бюджету 59% доходу. Отже, сегмент HoReCa (готелі, кафе, бари, ресторани) тут досить розвинений, що дозволяє отримувати хороший дохід від рекламних кампаній AdWords у цій сфері за належного підходу.

Через територію країни протікає найбільша європейська річка – Дунай, яка сполучає Україну, Словаччину, Угорщину, Австрію, Румунію, Німеччину, Молдову та Балканські країни. Це найбільша транспортна артерія на Європейському континенті, завдяки чому у Словаччині розвинуто торгівлю, багато локальних інтернет-магазинів. Тому сфера eCommerce є однією з пріоритетних для настроювання реклами Google у Словаччині.

Поведінка цільової аудиторії

У країні розташовано безліч виробництв, у тому числі й великі автомобільні заводи. Виробничі цехи та фабрики зазвичай знаходяться на відстані від великих міст.

Отже, серед працівників широко поширена маятникова міграція, коли вранці людина перебуває у Братиславі, а протягом дня – на фабриці у передмісті. Це потрібно враховувати при визначенні структури рекламної кампанії, а також географічному та тимчасовому націленні.

Особливості ремаркетингових кампаній

Оскільки країну щодня відвідують численні туристи, при налаштуванні ремаркетингу важливо враховувати, як довго ці люди пробудуть у країні, скільки разів вони відвідають наш сайт за цей час і на яких етапах воронки продажів має сенс запускати ремаркетингову кампанію.

Для цього фахівці PPC-агентства обов’язково повинні фіксувати на точках контролю ключові показники для аналізу (ціну за лід, вартість замовлення, повернення та рекламацію). Аналітику слід проводити в розрізі окремих категорій товарів/послуг.

Такий підхід вимагає більше ресурсів з боку інтернет-агентства та більшого рівня експертності для аналізу даних, але на виході ми отримуємо проєкт, що працює ефективніше, ніж у конкурентів по ринку, що дуже важливо за високої активності та ціни за клік у Google Ads за Словаччиною.

Рекламні інструменти

Щоб досягти успіху на висококонкурентному словацькому ринку, потрібні максимальна деталізація і сегментація аудиторії, регулярна аналітика та оптимізація кампаній. Хоча ринок інтернет-реклами в Словаччині не такий великий, як у сусідніх Чехії або Австрії, конкуренція в деяких нішах може бути доволі високою, що безпосередньо впливає на вартість кліка в Google Ads.

Тут найбільш ефективно себе показують:

  1. Текстова реклама в пошуку. Цей класичний інструмент добре працює практично на будь-якому ринку. Але до нього потрібен правильний підхід. Щоб отримувати хорошу віддачу від вкладених коштів, необхідно дуже ретельно опрацьовувати структуру акаунта і семантичне ядро. Групуйте ключові слова за темами і підтемами, виділяйте окремо брендові, категорійні, інформаційні та локальні запити. Під кожну групу краще створити окрему пропозицію, щоб “зачепити” потрібну цільову аудиторію.
  2. Динамічні пошукові оголошення. Цей формат допоможе охопити нішеві та низькочастотні запити, які складно передбачити під час ручного збору семантики. Динамічні оголошення особливо актуальні для сайтів із широким асортиментом, коли вручну прописувати ключові слова для всіх товарів занадто трудомістко.
  3. Кампанії Google Shopping. Останніми роками після світової пандемії у Словаччині постійно зростає кількість користувачів, які купують товари в інтернеті. Особливо помітний приріст у сферах електроніки, моди, краси, дитячих і спортивних товарів. І найкраще на таку аудиторію працюють торгові оголошення Гугл. Така реклама дає змогу демонструвати в пошуковій видачі фото і ціну товару, забезпечуючи водночас вищу конверсію, як порівняти з класичними текстовими оголошеннями. Щоб витиснути максимум із цього формату, оптимізуйте свій фід – вказуйте точні назви та описи товарів, завантажуйте якісні фото, вчасно оновлюйте ціни та інформацію про наявність.
  4. Ремаркетингові кампанії. Порівняно з менш конкурентними ринками Tier 2, у країнах Євросоюзу, зокрема, і в Словаччині аудиторія більш досвідчена. Тому їй потрібно більше точок дотику з брендом, перш ніж вона зробить цільову дію. Тому так важливо вибудовувати довгострокові комунікації з користувачами, які вже взаємодіяли з Вашим сайтом, з чим і може допомогти ремаркетинг. При цьому, важливо не забувати і про існуючих клієнтів – мотивуйте їх спеціальними пропозиціями на повторні покупки, пропонуйте супутні товари і т.д.
  5. Google Performance Max. Цей відносно новий рекламний формат уже довів свою ефективність на словацькому ринку. Він допомагає рекламодавцям отримувати більше конверсій і підвищити охоплення завдяки повній автоматизації роботи з рекламою. Рекламодавцю тільки потрібно завантажити креативи (тексти, фото, відео, фіди), задати цілі кампанії (конверсії, трафік тощо), а система вже сама протестує різні варіанти оголошень із різними аудиторіями та масштабує найкращі варіанти.

Вартість налаштування контекстної реклами для Словаччини

Ціна налаштування реклами Google у Словаччині складається з кількох факторів – винагорода PPC-фахівця або агентства, з яким Ви працюєте, а також бюджету на кліки (трафік).

Нижче наведемо приклади вартості за клік по рекламі Google AdWords для Словаччини для популярних ніш на червень 2022 року:

  • ремонт пральних машин – $1.34;
  • чистка вентиляції – $1.43;
  • послуги сантехніка – $2.14;
  • салони краси (манікюр) – $0.72;
  • хімчистка килимів – $1.43;
  • перманентний макіяж – $0.90;
  • стоматолог – $1.37;
  • холодильники – $1.09;
  • корейська косметика – $2.14;
  • полиці для кішок – $0.74;
  • корм для собак – $1.07;
  • добрива для квітів – $0.57.
Важливо! Фактична вартість кліка в конкретному обліковому записі може відрізнятися на +-45% від зазначеної вище. Вона залежить від якості налаштування рекламної кампанії, компетенції контекстолога, якості посадкової сторінки, середньої позиції оголошення за ключовим словом тощо.

Особливості ринку інтернет-маркетингу в Словаччині

Особливості ринку контекстної реклами в Словаччині

  1. У 2019 році у Словаччині оборот від онлайн-продажів перевищив 1,3 мільярда євро. Він показував стійке зростання протягом всього року і збільшився на 16% у порівнянні з минулим роком.
  2. На словацькому ринку налічується від 12 до 13 тисяч інтернет-магазинів.
  3. Найбільшим сегментом ринку інтернет-продажів у Словаччині є електроніка. Далі йдуть косметика та одяг, включаючи взуття.
  4. 3 289 000 людей за 2019 рік у Словаччині купували щось онлайн.
  5. Загальний прибуток бізнесу від цифрової торгівлі за 2019 рік склав 815 млн євро.
  6. Найбільшим гравцем у сфері електронної комерції в країні є ресурс alza.sk. Це найбільший маркетплейс, на якому компанії можуть створювати облікові записи та розміщувати свою продукцію.
  7. 87% словаків на постійній основі купують в Інтернеті.
  8. У країні дуже розвинений мобільний інтернет. Смартфони мають 7 з 10 жителів країни, тому 65% онлайн-покупок здійснюються за допомогою телефону. Враховуйте це під час налаштування контекстної реклами.
  9. 35% словаків віддають перевагу при виборі онлайн-магазинів, які здійснюють безкоштовну доставку.
  10. Абсолютним лідером серед пошукових систем у Словаччині є Google – на його частку припадає 94,62% від усього пошукового трафіку. Друге та третє місце посідають Bing (3,28%), а також Yahoo! (1,16%). Інші пошукові системи отримують менш як 1% всього трафіку.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї