Словаччина – країна центральної Європи з населенням 5,46 млн осіб, яка має великий економічний потенціал. ВВП на душу тут становить $34 202 (41-е місце у світі).
Це робить країну привабливою для ведення бізнесу та торгівлі. Відкриття представництва в цій країні та запуск контекстної реклами Google по Словаччині допоможе Вашій компанії вийти на новий рівень доходів.
Нижче розберемося з особливостями ринку інтернет-маркетингу в Словаччині та особливостями налаштування Google Ads у цій країні.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Особливості контекстної реклами Google Ads у Словаччині
Настроюючи рекламну кампанію на Словаччину, Ви повинні враховувати ключові особливості ведення бізнесу в країні, а також свою цільову аудиторію, щоб зробити маркетингову діяльність в Інтернеті максимально ефективною.
У якій сфері налаштовувати рекламну кампанію?
У Словаччині 57% відсотків працездатного населення зайняті у послугах (велика частка з яких туризм) і вони приносять до бюджету 59% доходу. Отже, сегмент HoReCa (готелі, кафе, бари, ресторани) тут досить розвинений, що дозволяє отримувати хороший дохід від рекламних кампаній AdWords у цій сфері за належного підходу.
Через територію країни протікає найбільша європейська річка – Дунай, яка сполучає Україну, Словаччину, Угорщину, Австрію, Румунію, Німеччину, Молдову та Балканські країни. Це найбільша транспортна артерія на Європейському континенті, завдяки чому у Словаччині розвинуто торгівлю, багато локальних інтернет-магазинів. Тому сфера eCommerce є однією з пріоритетних для настроювання реклами Google у Словаччині.
Поведінка цільової аудиторії
У країні розташовано безліч виробництв, у тому числі й великі автомобільні заводи. Виробничі цехи та фабрики зазвичай знаходяться на відстані від великих міст.
Отже, серед працівників широко поширена маятникова міграція, коли вранці людина перебуває у Братиславі, а протягом дня – на фабриці у передмісті. Це потрібно враховувати при визначенні структури рекламної кампанії, а також географічному та тимчасовому націленні.
Особливості ремаркетингових кампаній
Оскільки країну щодня відвідують численні туристи, при налаштуванні ремаркетингу важливо враховувати, як довго ці люди пробудуть у країні, скільки разів вони відвідають наш сайт за цей час і на яких етапах воронки продажів має сенс запускати ремаркетингову кампанію.
Для цього фахівці PPC-агентства обов’язково повинні фіксувати на точках контролю ключові показники для аналізу (ціну за лід, вартість замовлення, повернення та рекламацію). Аналітику слід проводити в розрізі окремих категорій товарів/послуг.
Такий підхід вимагає більше ресурсів з боку інтернет-агентства та більшого рівня експертності для аналізу даних, але на виході ми отримуємо проєкт, що працює ефективніше, ніж у конкурентів по ринку, що дуже важливо за високої активності та ціни за клік у Google Ads за Словаччиною.
Вартість налаштування контекстної реклами для Словаччини
Ціна налаштування реклами Google у Словаччині складається з кількох факторів – винагорода PPC-фахівця або агентства, з яким Ви працюєте, а також бюджету на кліки (трафік).
Нижче наведемо приклади вартості за клік по рекламі Google AdWords для Словаччини для популярних ніш на червень 2022 року:
- ремонт пральних машин – $1.34;
- чистка вентиляції – $1.43;
- послуги сантехніка – $2.14;
- салони краси (манікюр) – $0.72;
- хімчистка килимів – $1.43;
- перманентний макіяж – $0.90;
- стоматолог – $1.37;
- холодильники – $1.09;
- корейська косметика – $2.14;
- полиці для кішок – $0.74;
- корм для собак – $1.07;
- добрива для квітів – $0.57.
Важливо! Фактична вартість кліка в конкретному обліковому записі може відрізнятися на +-45% від зазначеної вище. Вона залежить від якості налаштування рекламної кампанії, компетенції контекстолога, якості посадкової сторінки, середньої позиції оголошення за ключовим словом тощо.
Особливості ринку інтернет-маркетингу в Словаччині
- У 2019 році у Словаччині оборот від онлайн-продажів перевищив 1,3 мільярда євро. Він показував стійке зростання протягом всього року і збільшився на 16% у порівнянні з минулим роком.
- На словацькому ринку налічується від 12 до 13 тисяч інтернет-магазинів.
- Найбільшим сегментом ринку інтернет-продажів у Словаччині є електроніка. Далі йдуть косметика та одяг, включаючи взуття.
- 3 289 000 людей за 2019 рік у Словаччині купували щось онлайн.
- Загальний прибуток бізнесу від цифрової торгівлі за 2019 рік склав 815 млн євро.
- Найбільшим гравцем у сфері електронної комерції в країні є ресурс alza.sk. Це найбільший маркетплейс, на якому компанії можуть створювати облікові записи та розміщувати свою продукцію.
- 87% словаків на постійній основі купують в Інтернеті.
- У країні дуже розвинений мобільний інтернет. Смартфони мають 7 з 10 жителів країни, тому 65% онлайн-покупок здійснюються за допомогою телефону. Враховуйте це під час налаштування контекстної реклами.
- 35% словаків віддають перевагу при виборі онлайн-магазинів, які здійснюють безкоштовну доставку.
- Абсолютним лідером серед пошукових систем у Словаччині є Google – на його частку припадає 94,62% від усього пошукового трафіку. Друге та третє місце посідають Bing (3,28%), а також Yahoo! (1,16%). Інші пошукові системи отримують менш як 1% всього трафіку.