Контекстна реклама Google у Латвії

Контекстна реклама у Латвії

Латвійська Республіка – держава на півночі Європи зі столицею у Ризі. Населення країни становить 1,89 млн осіб. Економіка країни орієнтована на банківський сектор, логістику, туризм та харчову промисловість.

Країна входить до Європейського союзу, завдяки чому тут зрозумілі умови ведення бізнесу та прогресивне законодавство. Це робить відкриття нового бізнесу в країні та запуск контекстної реклами досить перспективними та прибутковими.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами в Латвії

Налаштування контекстної реклами Google у Латвії та локалізація кампанії під специфіку цієї країни потребує врахування різних нюансів. Розберемося з найважливішими з них.

Маятникова міграція населення

Рига – столиця та найбільше місто країни. Тут мешкає 641 тисяча осіб, що відповідає третині всього населення Латвії. Водночас Рига є місцевим бізнес-хабом, куди щодня з’їжджається безліч людей із навколишніх невеликих селищ та передмість столиці.

Тому, налаштовуючи рекламну кампанію для Латвії, при визначенні геотаргетингу, Ви маєте максимальний акцент робити на столиці країни. А також враховувати, що Ваша цільова аудиторія може протягом дня перебуваючи в Ризі, шукати хімчистку одягу, який знаходиться в Юрмалі, наприклад.

Мовне націлення

Державною мовою в Латвії є латиська. Однак у країні значна частка населення тут володіє російською мовою – 24% місцевих жителів можна віднести до російськомовної національної меншини. Це потрібно враховувати під час налаштування рекламної кампанії Google Ads. Щоб охопити цільові аудиторії, налаштовуйте оголошення двома мовами в рекламному кабінеті.

Потрібно зазначити, що ведення рекламних кампаній двома мовами вимагають від спеціаліста з контекстної реклами додаткових зусиль і приблизно еквівалентне веденню двох окремих проєктів (оскільки семантичне ядро, посадкові сторінки та тексти оголошень для кожної кампанії будуть різними). Це впливає і на вартість супроводу таких мультимовних проєктів.

Висока вартість реклами

Попри відносно невеликий ВВП (у порівнянні зі скандинавськими країнами чи Німеччиною), Латвія все ж таки є країною Євросоюзу, а значить вартість кліку в Google AdWords тут досить висока. Це змушує нас вибирати лише найефективніші інструменти контекстної реклами, ретельно опрацьовувати мінус-слова та приділяти багато уваги аналітиці проєкту. Особливу увагу приділяйте таким інструментам:

  1. Пошукова реклама. Цей інструмент дозволяє нам залучати найбільш цільових клієнтів, які вже готові зробити покупку на сайті. Пошукова реклама підійде майже будь-якій ніші бізнесу. Важливо розуміти, що конверсія різних ключових слів сильно відрізнятиметься. Тому семантику необхідно розбивати на різні групи. Такий поділ дозволяє зафіксувати вартість ліда окремо за кожною категорією та виключити ті групи, реклама за якими не вигідна для бізнесу. У різні групи потрібно виділяти брендово-модельні запити, транзакційні ключові слова, фрази із зазначенням геолокації. Інформаційні ключові слова включайте в кампанію на останньому етапі, коли результати інших груп вже налагоджені та влаштовують Вас.
  2. Товарні оголошення. Реклама у Google Shopping підходить лише для інтернет-магазинів. Проте їм вона показує дуже високу ефективність. У багатьох проєктах ціна конверсії для Shopping-кампаній може бути на 30-40% нижчою, ніж для пошуку. Ось чому для висококонкурентного рекламного ринку Латвії Google Shopping може стати чудовим інструментом зниження рекламних витрат і збільшення маржинальності.
  3. Локальні рекламні кампанії. Показують чудову результативність для локального бізнесу. Якщо Ви орієнтуєтеся на туристів або тих, хто шукає товари та послуги у певній геолокації – локальні кампанії це те, що Вам потрібно. Вони дозволяють показувати оголошення на картах Google, у пошуку або на сайтах-партнерах із контекстно-медійної мережі тим, хто знаходиться в безпосередній близькості від розташування Вашого ресторану або салону краси.
  4. Ремаркетингові кампанії. Оскільки вартість кліку в Латвії досить висока, варто приділити особливу увагу утриманню аудиторії, яка вже відвідала Ваш сайт, але нічого не замовила. Адже з другого дотику продати товар чи послугу іноді набагато простіше, ніж із першого. Використовуйте для цієї мети кампанії багаторівневого ремаркетингу і не забувайте про наскрізну аналітику, щоб розуміти, звідки прийшов клієнт і який інструмент привів до конверсії.

Вартість контекстної реклами Google Ads для Латвії

Загальна ціна контекстної реклами для Латвії складається з гонорару за послуги маркетингової агенції за налаштування рекламної кампанії та бюджету на трафік із Google AdWords. Вартість налаштування та супроводу контекстної реклами, своєю чергою, залежить від багатьох параметрів. Серед них – кількість категорій товарів та послуг, за якими показується реклама, регіон розміщення оголошень, кількість мов у проєкті, кількість залучених рекламних інструментів тощо.

Важливим фактором, який впливає на загальний бюджет рекламної кампанії, є вартість кліку. Зразковий показник можна дізнатися з Планувальника ключових слів у Google Ads. Нижче наведено ціни за клік за популярними напрямками бізнесу, наприклад обрані різні запити:

  • ремонт пральних машин – $0,94;
  • чистка вентиляції – $1,22;
  • послуги сантехніка – $0,80;
  • салони краси (манікюр) – $0,50;
  • хімчистка килимів – $1,28;
  • перманентний макіяж – $0,48;
  • стоматолог – $0,78;
  • холодильники – $0,92;
  • корейська косметика – $0,94;
  • корм для собак – $0,92;
  • добрива для квітів – $0,59.

Використовуючи ці дані та онлайн калькулятор контекстної реклами на нашому сайті Ви можете самостійно підготувати чернетку медіаплану для свого проєкту. Враховуйте, що фактична ціна кліка в обліковому записі залежить від багатьох супутніх параметрів і може відрізнятися на +-40% від зазначеної вище.

Доля Google у загальному пошуковому трафіку Латвії

Доля Google на ринку пошукових систем Латвії

Пошукова система Google є найпопулярнішою у користувачів із Латвії. Загалом частка пошукового трафіку її частка становить 95.34%. За цим критерієм Google залишає далеко позаду всіх найближчих конкурентів. Друге місце за популярністю у латвійців займає Bing з його часткою 2,31%. Ще приблизно 0,17% місцевих жителів обирає DuckDuckGo. Інші пошукові системи використовують менш як 1% користувачів з Латвії.

Таке монопольне становище Google на місцевому ринку пошукових систем дозволяє нам говорити про те, що налаштувавши рекламу в даній пошуковій системі, Ви отримаєте максимальне охоплення аудиторії з цієї країни та кратно збільшите потенціал своєї рекламної кампанії.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї