Контекстна реклама Google в Австралії

Контекстна реклама Google в Австралії

Жителі Австралії все більше покладаються на цифрові та соціальні мережі у всіх аспектах свого життя, і як наслідок австралійці тепер проводять понад 40% свого часу в Інтернеті. Першими двома сайтами відвідування в Австралії є Google і YouTube.

Безперечно, будь-якому локальному бізнесу важливо вигідно та правильно налаштовувати свою контекстну рекламу для залучення клієнтів та масштабування продажів.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Скільки коштує контекстна реклама в Австралії?

На ціну контекстної реклами в Австралії для різних ніш впливатимуть такі фактори:

  1. Якість налаштування облікового запису.
  2. Вибрана стратегія просування проєкту.
  3. Стратегія призначення ставок, вибрана для кожної категорії товарів/послуг.
  4. Якість посадкової сторінки.

На ці фактори можна ефективно впливати з метою зниження підсумкової вартості переходу на сайт. У цьому успішно може допомогти наша команда.

Нижче ми наводимо середню вартість кліку за прогнозом Google Ads для Австралії для різних сфер бізнесу:

  • ремонт пральних машин – $1,41;
  • чистка вентиляції – $2,64;
  • послуги сантехніка – $3,69;
  • послуги манікюру – $0,98;
  • хімчистка килимів – $3,72;
  • перманентний макіяж – $3,69;
  • стоматолог – $2,88;
  • продаж великої побутової техніки – $1,56;
  • корейська косметика – $1,83;
  • будиночки для котів – $1,14;
  • корм для собак – $2,16;
  • добрива для квітів – $2,37.

Важливо розуміти, що підсумкова вартість за клік для конкретного проєкту може відрізнятися як у меншу, так і більшу сторону. Цілком можливо, що з хорошим сайтом та професійним настроюванням підсумкова вартість за клік буде на 50% меншою, ніж зазначено вище.

Вартість налаштування Google Ads в Австралії залежить від складності проєкту, кількості категорій товарів або послуг на сайті та рівня конкуренції у тематиці. Розмір місячної абонентської плати за послугу починається від 750 USD/місяць.

Якщо Ви хочете навчитися самостійно налаштовувати рекламу або навчити свого штатного маркетолога, Ви можете скористатися безкоштовними матеріалами на нашому YouTube каналі та в блозі на сайті. Також можлива платна консультація від нашого спеціаліста з PPC та аналітики Яни Ляшенко. Для отримання вартості консультації та для того, щоб дізнатися про можливий час її проведення, заповніть форму на нашому сайті.

Особливості налаштування контекстної реклами в Австралії

Особливості налаштування рекламної кампанії для Австралії

  • При налаштуванні реклами Google для Австралії важливо враховувати особливості менталітету в цій країні. Оскільки люди в Австралії переважно проживають у власному приватному будинку – кожне місто складається з величезного приватного сектору. Це впливає на розміри міста – австралійські міста дуже великі за площею. Наприклад, щоб дістатися з північної частини міста Перт до його південної околиці Вам потрібно подолати понад 50 кілометрів. У годину пік це може займати за часом більш ніж півтори години. Це важливо враховувати для локального бізнесу, наприклад, хімчистки килимів, салонів краси, автосервісів тощо.
  • Важливим фактором, на який варто звернути увагу, є також маятникова міграція потенційних клієнтів протягом доби, а також у робочі та вихідні дні. Таким чином, PPC-спеціаліст повинен враховувати, що протягом дня потенційний клієнт може шукати в інтернеті послугу з ремонту побутової техніки в одному окрузі Сіднея, при цьому фізично перебуваючи в іншому кінці великого міста і ця ситуація буде нормальною для Австралії.
  • У силу географічного розташування Австралія бере активну участь в економічних політичних процесах азійсько-тихоокеанського регіону. На території великих міст – Канберри, Сіднея та інших проходить безліч локальних конференцій, виставок, симпозіумів. Якщо Ваш бізнес пов’язаний з їх проведенням або Ви хочете настроїти рекламу Google на відвідувачів цих заходів – потрібно таргетувати покази оголошень на користувачів не тільки всередині країни, але й на всіх жителів регіону, виділених у відповідну цільову аудиторію за певними ознаками.
Міста в Австралії

З усім цим може допомогти наша агенція контекстної реклами.

Долі пошукових систем в Австралії за 2021 рік

Платна реклама Google як і раніше є номер один у світі із залученням клієнтів для бізнесу і Австралія тут не виняток. Частка пошуковика Google на ринку Австралії за 2021 рік становить понад 92+-2% від загальної кількості (дані від різних компаній різняться залежно від їхнього дослідження в межах 90-94%). Інші ж пошукові системи, відповідно, отримали таку частку користувачів:

  • Bing – 4%;
  • DuckDuckGo – 0,9%;
  • Yahoo – 0,82%;
  • Ecosia – 0,19%.

Цікаве спостереження – частка інших пошукових систем трохи збільшилася після відкриття справ та виписування штрафів Антимонопольним комітетом Австралії у вересні 2021 року.

Австралійське антимонопольне управління вирішило обмежити застосування компанією Google даних користувача, які використовуються в рекламних цілях, приєднавшись до інших регуляторів. Вони заявили, що Google є безумовним монополістом на ринку інтернет-реклами в Австралії та це вже почало шкодити як користувачам, так і рекламодавцям.

ТОП-15 цікавих фактів про рекламний ринок в Австралії

Google Ads в Австралії

  1. Google отримує 97% свого доходу від Google Ads.
  2. Середнє ROI (повернення інвестицій) реклами Google – 8:1.
  3. Відвідувачі, які прийшли на сайт з Google Ads, стають покупцями на 50% частіше.
  4. 95% рекламних кліків із Google припадають на мобільний трафік.
  5. Більше 80% бізнесів у всьому світі довіряють Google Ads для розміщення рекламних кампаній.
  6. Гугл видалив більше, ніж 2 300 000 000 рекламних облікових записів лише за 2019 рік.
  7. У 2021 році частка Google Ads у загальному рекламному бюджеті склала 29%.
  8. Материнська компанія Google – Alphabet – у 2020 році отримала загальний дохід в обсязі $147 млрд. від Google Ads.
  9. 8 з 10 рекламодавців або вже застосовуються, або в майбутньому збираються застосовувати адаптивні оголошення в пошуку.
  10. 73% людей знаходять свої запити у платних пошукових оголошеннях гугл. 30% цих людей натискають на пошукову рекламу головним чином тому, що вона дає пряму якісну відповідь на їхнє питання.
  11. Половина австралійців стверджували, що натискали на текстову пошукову рекламу Google. Більше того, 32% онлайн користувачів натискають на Торгову рекламу Google покупок, і лише 16% використовують відеорекламу Ютуб.
  12. Платної реклами Google Австралія, 63% людей заявили, що вони натискатимуть на оголошення Google у пошуковій видачі.
  13. ТОП-3 на верхній платній об’яві в пошуковій видачі Google отримують близько половини (43%) від усіх кліків.
  14. Користувачі, що натискають на платну рекламу, на 50% частіше купують продукт на сайті компанії, ніж звичайні відвідувачі.
  15. Ви можете залучити до 25% нових споживачів, розробивши цільову пошукову кампанію в Google.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї