Контекстна реклама Google в Австралії
Жителі Австралії все більше покладаються на цифрові та соціальні мережі у всіх аспектах свого життя, і як наслідок австралійці тепер проводять понад 40% свого часу в Інтернеті. Першими двома сайтами відвідування в Австралії є Google і YouTube.
Безперечно, будь-якому локальному бізнесу важливо вигідно та правильно налаштовувати свою контекстну рекламу для залучення клієнтів та масштабування продажів.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Скільки коштує контекстна реклама в Австралії?
На ціну контекстної реклами в Австралії для різних ніш впливатимуть такі фактори:
- Якість налаштування облікового запису.
- Вибрана стратегія просування проєкту.
- Стратегія призначення ставок, вибрана для кожної категорії товарів/послуг.
- Якість посадкової сторінки.
На ці фактори можна ефективно впливати з метою зниження підсумкової вартості переходу на сайт. У цьому успішно може допомогти наша команда.
Нижче ми наводимо середню вартість кліку за прогнозом Google Ads для Австралії для різних сфер бізнесу:
- ремонт пральних машин – $1,41;
- чистка вентиляції – $2,64;
- послуги сантехніка – $3,69;
- послуги манікюру – $0,98;
- хімчистка килимів – $3,72;
- перманентний макіяж – $3,69;
- стоматолог – $2,88;
- продаж великої побутової техніки – $1,56;
- корейська косметика – $1,83;
- будиночки для котів – $1,14;
- корм для собак – $2,16;
- добрива для квітів – $2,37.
Важливо розуміти, що підсумкова вартість за клік для конкретного проєкту може відрізнятися як у меншу, так і більшу сторону. Цілком можливо, що з хорошим сайтом та професійним настроюванням підсумкова вартість за клік буде на 50% меншою, ніж зазначено вище.
Вартість налаштування Google Ads в Австралії залежить від складності проєкту, кількості категорій товарів або послуг на сайті та рівня конкуренції у тематиці. Розмір місячної абонентської плати за послугу починається від 750 USD/місяць.
Якщо Ви хочете навчитися самостійно налаштовувати рекламу або навчити свого штатного маркетолога, Ви можете скористатися безкоштовними матеріалами на нашому YouTube каналі та в блозі на сайті. Також можлива платна консультація від нашого спеціаліста з PPC та аналітики Яни Ляшенко. Для отримання вартості консультації та для того, щоб дізнатися про можливий час її проведення, заповніть форму на нашому сайті.
Особливості налаштування контекстної реклами в Австралії
- При налаштуванні реклами Google для Австралії важливо враховувати особливості менталітету в цій країні. Оскільки люди в Австралії переважно проживають у власному приватному будинку – кожне місто складається з величезного приватного сектору. Це впливає на розміри міста – австралійські міста дуже великі за площею. Наприклад, щоб дістатися з північної частини міста Перт до його південної околиці Вам потрібно подолати понад 50 кілометрів. У годину пік це може займати за часом більш ніж півтори години. Це важливо враховувати для локального бізнесу, наприклад, хімчистки килимів, салонів краси, автосервісів тощо.
- Важливим фактором, на який варто звернути увагу, є також маятникова міграція потенційних клієнтів протягом доби, а також у робочі та вихідні дні. Таким чином, PPC-спеціаліст повинен враховувати, що протягом дня потенційний клієнт може шукати в інтернеті послугу з ремонту побутової техніки в одному окрузі Сіднея, при цьому фізично перебуваючи в іншому кінці великого міста і ця ситуація буде нормальною для Австралії.
- У силу географічного розташування Австралія бере активну участь в економічних політичних процесах азійсько-тихоокеанського регіону. На території великих міст – Канберри, Сіднея та інших проходить безліч локальних конференцій, виставок, симпозіумів. Якщо Ваш бізнес пов’язаний з їх проведенням або Ви хочете настроїти рекламу Google на відвідувачів цих заходів – потрібно таргетувати покази оголошень на користувачів не тільки всередині країни, але й на всіх жителів регіону, виділених у відповідну цільову аудиторію за певними ознаками.
З усім цим може допомогти наша агенція контекстної реклами.
Долі пошукових систем в Австралії за 2021 рік
Платна реклама Google як і раніше є номер один у світі із залученням клієнтів для бізнесу і Австралія тут не виняток. Частка пошуковика Google на ринку Австралії за 2021 рік становить понад 92+-2% від загальної кількості (дані від різних компаній різняться залежно від їхнього дослідження в межах 90-94%). Інші ж пошукові системи, відповідно, отримали таку частку користувачів:
- Bing – 4%;
- DuckDuckGo – 0,9%;
- Yahoo – 0,82%;
- Ecosia – 0,19%.
Цікаве спостереження – частка інших пошукових систем трохи збільшилася після відкриття справ та виписування штрафів Антимонопольним комітетом Австралії у вересні 2021 року.
Австралійське антимонопольне управління вирішило обмежити застосування компанією Google даних користувача, які використовуються в рекламних цілях, приєднавшись до інших регуляторів. Вони заявили, що Google є безумовним монополістом на ринку інтернет-реклами в Австралії та це вже почало шкодити як користувачам, так і рекламодавцям.
ТОП-15 цікавих фактів про рекламний ринок в Австралії
- Google отримує 97% свого доходу від Google Ads.
- Середнє ROI (повернення інвестицій) реклами Google – 8:1.
- Відвідувачі, які прийшли на сайт з Google Ads, стають покупцями на 50% частіше.
- 95% рекламних кліків із Google припадають на мобільний трафік.
- Більше 80% бізнесів у всьому світі довіряють Google Ads для розміщення рекламних кампаній.
- Гугл видалив більше, ніж 2 300 000 000 рекламних облікових записів лише за 2019 рік.
- У 2021 році частка Google Ads у загальному рекламному бюджеті склала 29%.
- Материнська компанія Google – Alphabet – у 2020 році отримала загальний дохід в обсязі $147 млрд. від Google Ads.
- 8 з 10 рекламодавців або вже застосовуються, або в майбутньому збираються застосовувати адаптивні оголошення в пошуку.
- 73% людей знаходять свої запити у платних пошукових оголошеннях гугл. 30% цих людей натискають на пошукову рекламу головним чином тому, що вона дає пряму якісну відповідь на їхнє питання.
- Половина австралійців стверджували, що натискали на текстову пошукову рекламу Google. Більше того, 32% онлайн користувачів натискають на Торгову рекламу Google покупок, і лише 16% використовують відеорекламу Ютуб.
- Платної реклами Google Австралія, 63% людей заявили, що вони натискатимуть на оголошення Google у пошуковій видачі.
- ТОП-3 на верхній платній об’яві в пошуковій видачі Google отримують близько половини (43%) від усіх кліків.
- Користувачі, що натискають на платну рекламу, на 50% частіше купують продукт на сайті компанії, ніж звичайні відвідувачі.
- Ви можете залучити до 25% нових споживачів, розробивши цільову пошукову кампанію в Google.