Налаштування рекламних кампаній Google Adwords для мобільних додатків
Мова йде про просування вашого мобільного додатка в інтернет. Де метою може бути збільшити кількість завантажень додатка в Google Play Market, реєстрацій користувача в вашому додатку, прив’язки платежів користувача до додатка.
Як працює реклама в мобільному додатку:
Мобільні пристрої (смартфони, планшети) в сучасному світі є практично у кожного. Щоб знайти інформацію в Інтернеті, як показує статистика, все більше користувачів заходить саме з таких пристроїв, а також використовують різні додатки для пошуку необхідного: від пошуку інформації, ігор, корисних додатків до покупки через додатки.
App Annie опублікувала приголомшливі відомості: в 2018 році в Apple App Store і Google Play було відзначено 113 млрд завантажень додатків сукупною вартістю $ 76 млрд. За даними порталу: в 2018 році звичайний юзер гаджетів щодня віддавав улюбленим програмам приблизно 3 години власного часу. Результат вказує на позитивне зростання, оскільки в 2017 році цей показник був нижче на 10%, а в 2016 – на 20%. Чого ж чекати від майбутнього, запитаєте ви? App Annie вважає, що в 2022 році оббіг ринку мобільних додатків досягне $ 6,3 трлн. З наведених даних випливає незаперечний факт: за мобільними додатками майбутнє бізнесу.
Якщо Ваша цільова аудиторія – це активні користувачі мобільних пристроїв, то відразу виникає питання: як виділити свій мобільний додаток серед мільйонів інших? У цьому випадку реклама мобільних додатків якраз те, що потрібно!
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Що потрібно враховувати при налаштуванні реклами Adwords в мобільних додатках:
Сильні сторони інструменту:
При наявності якісних додатків, Ви можете довго взаємодіяти з приведенними користувачами і підтримувати зв’язок, підвищувати лояльність.
Слабкі сторони інструменту:
В ідеалі поліпшення додатку повинно відбуватися постійно, що вимагає ресурс розробників додатків.
Чим налаштування Google Adwords для мобільних додатків може допомогти бізнесу?
Якщо у Вас є мобільний додаток і Ви хочете підвищити взаємодію з ним або продаж через нього або просто розкрутити його – реклама в Google Adwords один з оптимальних способів.
Розміщувати рекламу додатків можна як в пошуку, так і в Медійній мережі, YouTube.
Мобільні додатки мають величезний потенціал. За допомогою їх можна підвищити кількість продажів, підвищити лояльність до бренду, створити свою платформу для блогів і реклами та інше.
Оскільки зараз налічується в iTunes App Store і Google Play більше 1.5 млн. додатків, виділитися на тлі великої конкуренції – досить складне завдання.
Але з ним допоможе впоратися в тому числі і реклама АдВордс.
Приклад реклами:
Приклади досягнутих результатів в наших проектах (реклама додатку для Таксі):