Налаштування рекламних кампаній Google Adwords для мобільних додатків

Мова йде про просування вашого мобільного додатка в інтернет. Де метою може бути збільшити кількість завантажень додатка в Google Play Market, реєстрацій користувача в вашому додатку, прив’язки платежів користувача до додатка.

Як працює реклама в мобільному додатку:

Мобільні пристрої (смартфони, планшети) в сучасному світі є практично у кожного. Щоб знайти інформацію в Інтернеті, як показує статистика, все більше користувачів заходить саме з таких пристроїв, а також використовують різні додатки для пошуку необхідного: від пошуку інформації, ігор, корисних додатків до покупки через додатки.

App Annie опублікувала приголомшливі відомості: в 2018 році в Apple App Store і Google Play було відзначено 113 млрд завантажень додатків сукупною вартістю $ 76 млрд. За даними порталу: в 2018 році звичайний юзер гаджетів щодня віддавав улюбленим програмам приблизно 3 години власного часу. Результат вказує на позитивне зростання, оскільки в 2017 році цей показник був нижче на 10%, а в 2016 – на 20%. Чого ж чекати від майбутнього, запитаєте ви? App Annie вважає, що в 2022 році оббіг ринку мобільних додатків досягне $ 6,3 трлн. З наведених даних випливає незаперечний факт: за мобільними додатками майбутнє бізнесу.

Якщо Ваша цільова аудиторія – це активні користувачі мобільних пристроїв, то відразу виникає питання: як виділити свій мобільний додаток серед мільйонів інших? У цьому випадку реклама мобільних додатків якраз те, що потрібно!

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що потрібно враховувати при налаштуванні реклами Adwords в мобільних додатках:

Сильні сторони інструменту:

При наявності якісних додатків, Ви можете довго взаємодіяти з приведенними користувачами і підтримувати зв’язок, підвищувати лояльність.

Слабкі сторони інструменту:

В ідеалі поліпшення додатку повинно відбуватися постійно, що вимагає ресурс розробників додатків.

Чим налаштування Google Adwords для мобільних додатків може допомогти бізнесу?

Якщо у Вас є мобільний додаток і Ви хочете підвищити взаємодію з ним або продаж через нього або просто розкрутити його – реклама в Google Adwords один з оптимальних способів.

Розміщувати рекламу додатків можна як в пошуку, так і в Медійній мережі, YouTube.

Мобільні додатки мають величезний потенціал. За допомогою їх можна підвищити кількість продажів, підвищити лояльність до бренду, створити свою платформу для блогів і реклами та інше.

Оскільки зараз налічується в iTunes App Store і Google Play більше 1.5 млн. додатків, виділитися на тлі великої конкуренції – досить складне завдання.

Але з ним допоможе впоратися в тому числі і реклама АдВордс.

Приклад реклами:

Реклама в мобільному додатку

Приклади досягнутих результатів в наших проектах (реклама додатку для Таксі):

Рекламна кампанія в додатках для служби таксі

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї