Контекстна реклама
Ні найкреативніший заголовок, ні максимально цікавий текст оголошення не привертають увагу користувача
Добавки для ключових слів, що продають дозволяють виділити найбільш цільових у загальній масі користувачів.
Однією з основних відмінностей контекстних кампаній від інших видів реклами є можливість при просуванні
Існує хибна думка, що в контекстній рекламі вершки знімають ті, хто розпоряджається великими бюджетами.
Партнером програми Googles Partners може стати як агентство інтернет-маркетингу, так і самостійні контекстологи
Терміном «релевантність» у його базовому значенні описується ступінь відповідності або кореляції двох
Одним із популярних маркетингових інструментів є ремаркетинг, який належить за своєю суттю до різновиду
Аудиторний таргетинг використовується для пошуку потенційних покупців, схожих за певними критеріями з
Керування адаптивними медійними оголошеннями здійснюється спеціальними алгоритмами Google. Суть їх роботи
Одним з найпрогресивніших, але невиправдано рідко використовуваних сервісів серед усіх інструментів Google