Контекстна реклама
⇳ Показати фільтрРобота фахівця з контекстної реклами пов’язана з веденням кампаній у Google Ads та інших сервісах.
Для отримання хороших результатів від запуску інтернет-реклами, необхідні ресурси і час на її оптимізацію.
Google AdWords надає рекламодавцям найпотужніший інструмент для налаштування контекстної реклами.
Семантичне ядро для контекстної реклами може містити сотні і тисячі фраз, залежно від тематики і бюджету кампанії.
Бажаючи отримати необхідну інформацію в інтернеті, користувач вводить у рядок пошуковика певне слово
Google Ads дає можливість ефективно налаштовувати маркетингові кампанії, керувати ставками і бюджетами.
Інструментів для реклами інтернет-магазину нині існує величезна кількість. Це контекстна або медійна
Google Performance Max – нещодавно представлений компанією Гугл новий формат контекстної товарної реклами.
Якщо в сферу ваших інтересів входить налаштування контекстної реклами та SEO, то напевно Ви знаєте про
Одним із головних завдань Google є відображення оголошень, які найбільше відповідають запитам користувачів.