Контекстна реклама Google в Індії

Налаштування контекстної реклами в Індії

Економіка Індії займає одну з провідних позицій серед держав, що розвиваються. Лише кілька десятиліть тому 9 з 10 жителів країни витрачали не більше одного долара на день, а зараз мільйонерів тут уже більше, ніж Сполучених Штатів.

За кілька років рівень бідності знизився до 54%. Раніше ж 93% населення мало достатніх для нормального існування коштів. Досі для багатьох Індія асоціюється з найбіднішими густонаселеними нетрями. Але сьогодні таке сприйняття країни швидко змінюється завдяки побудованим за найновішими сучасними технологіями будинками в Бангалорі – індійській Кремнієвій долині.

Понад 570 млн індійців користуються інтернетом. За цим критерієм країна поступається лише Китаю. Найпопулярніші сервіси – Facebook та Google. Тому просування за допомогою контекстної реклами в Індії має великі шанси на успіх.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами в Індії

Незалежно від того, який бізнес ви плануєте просувати, при налаштуванні контекстної реклами в Індії важливо враховувати етнічне та релігійне різноманіття населення, розбиратися в юридичних тонкощах, пов’язаних із регулюванням рекламної та комерційної діяльності у тій чи іншій частині країни, розуміти, які канали просування найбільш результативні і який рівень довіри до них.

Мовне націлення

Окрім поширеного повсюдно хінді, в Індії офіційною вважається ще 21 мова. Тільки кожен п’ятий із пів мільярда інтернет-користувачів у країні володіє англійською. Це приблизно 100 млн людей. Інші навряд чи зможуть повною мірою споживати на ньому контент, оскільки або погано розуміють мову, або не розуміють її зовсім.

Оцінка потреб цільової аудиторії та вибір правильних мовних налаштувань – перше, що необхідно для запуску успішної реклами на індійському ринку.

Середній вік мешканців південної частини країни вищий, ніж на півночі. Тут більше кваліфікованих та освічених людей з добрими фінансовими можливостями. Спілкуються вони в основному англійською мовою або місцевим діалектом, на відміну від жителів півночі, які віддають перевагу хінді.

Ось чому при налаштуванні рекламної кампанії мову необхідно вибирати виходячи з особливостей регіону, де заплановано просування продукту. Слід також враховувати, що для PPC-фахівця налаштування реклами Google AdWords кількома мовами часу займе набагато більше, а це швидше за все позначиться на вартості його послуг.

Цільова аудиторія

Близько половини мільярда людей – це місткість ринку, на якому рекламодавці виборюють свого клієнта в Індії. Саме стільки жителів країни сьогодні мають можливість користуватися високошвидкісним інтернетом 4G. І лише 10% цієї аудиторії не мають доступу до нього через мобільні пристрої. Це робить індійський ринок унікальним.

Інформація! На платформі iOS, користувачі якої зазвичай вважаються платоспроможнішими, в Індії працює менше 10% смартфонів.

Споживчі переваги в Індії схиляються до більш дешевих пропозицій. Попит на товари та послуги вартістю до 200 рупій цілком стабільний. У сегменті від 500 рупій все вже не так однозначно – споживачеві потрібен час для ухвалення рішення щодо купівлі такого продукту.

Користувачі частіше звертаються не до міжнародних, а до місцевих онлайн-платежів. Саме тому тут необхідно пропонувати покупцеві максимальну кількість варіантів оплати.

Таргетинг за місцем розташування

Індійський ринок вкрай різнорідний – 29 штатів та 7 союзних територій, що утворюють державу, мають не лише етнічні та релігійні особливості, але також відрізняються кліматом, інфраструктурою, рівнем розвитку промислової сфери, деякими нюансами в економіці та юриспруденції.

Перш ніж запускати рекламу Google Ads в Індії, необхідно зібрати максимум інформації про особливості кожного регіону, серед яких кілька штатів вирізняються високою діловою активністю:

  • Делі. Метрополія є союзною територією. У цьому регіоні розташована столиця держави та друге за чисельністю місто Індії – Нью-Делі. Тут працює уряд, різні міністерства та відомства.
  • Гуджарат. Вантажні та комерційні порти сконцентровані саме у цій частині країни. Ще штат відомий своїм центром торгівлі діамантами в Сураті.
  • Андхра-Прадеш. Тут вести бізнес найпростіше. У столиці штату, місті Хайдарабад, працює велика кількість фармацевтичних підприємств.
  • Махараштра. Фінансовий центр країни та регіон, який може похвалитися найвищим ВВП. У Бомбеї або, як зараз називається столиця штату, Мумбаї працюють практично всі індійські представництва та штаб-квартири міжнародних організацій.
  • Бангалор. Мегаполіс можна назвати одним із провідних світових технологічних центрів. Штат Карнатака, до якого належить це місто, відомий ще й тим, що тут збирається понад 60% індійської арабіки.
  • Пенджаб. Цей сільськогосподарський регіон є житницею країни. Величезні території займає пшениця, рис, бавовна та ін. Як наслідок, у штаті багато підприємств, які випускають харчові продукти та текстиль.
  • Керала. У цьому регіоні сконцентровані компанії, що спеціалізуються на виробництві каучуку.
  • Уттар-Прадеш. Один із лідерів за чисельністю населення в Індії. Приблизно 80% місцевих жителів сповідують індуїзм, а мусульмани становлять близько 18%. Промисловість штату представлена компаніями, які виробляють цукор, текстильні вироби та продукцію зі шкіри.

Таким чином, визначаючи географічне націлення рекламної кампанії в Індії, необхідно враховувати сферу, в якій Ви працюєте. Для деяких ніш краще запускатися в тих штатах, які для інших ніш не будуть актуальними.

Рекламні інструменти

Більша частина сукупних витрат на онлайн-рекламу в Індії йде на просування через пошукові системи та соцмережі. Це найпопулярніші канали залучення трафіку. Крім цього, досить динамічно у країні розвивається сфера електронної комерції. В силу таких обставин найкращі результати тут показують наступні інструменти:

  1. Відеореклама. В Індії можна дуже ефективно рекламуватись на платформі YouTube. Але її аудиторія неоднорідна через різницю у перевагах і динаміці життя населення різних локаціях. Так у великих містах не слід робити відеоролики довшими за хвилину, а в регіонах, де ритм життя не такий швидкий, навпаки, багатьох може зацікавити мініфільм з посиланням на сімейні та традиційні цінності хвилини на три.
  2. Реклама у блогерів. Згідно з висновками, зробленими під час дослідження Ipsos у 2022 році, жителі Індії більше за інших довіряють лідерам громадської думки. Тому рекламні інтеграції з місцевими блогерами демонструють хорошу результативність.
  3. Соціальні мережі. Реклама у Facebook та Instagram легше долає мовний бар’єр через свою більшу візуалізацію порівняно з пошуковими оголошеннями в Google або відеороликами на YouTube.
  4. Google Shopping. Платформа товарної реклами дуже ефективно працює на індійському ринку через високу популярність онлайн-магазинів.

Специфічні ніші

  • Алкоголь. Алкогольна продукція перебуває під забороною більшості індійських штатів, але існують і винятки. Наприклад, алкогольні напої можна продавати в штаті Махараштра.
  • Мобільні програми та послуги. Охочих платити за те, що можна отримати безкоштовно, завантаживши з торента або знайшовши зламані версії програм у мережі, в Індії небагато. Законодавство у цій сфері поки що пробуксовує, та й сподіватися на свідомість індійців не варто. Вони, на відміну від жителів європейських країн, не вважають чимось ганебним нелегальне звантаження програм, додатків, відеороликів та книг.
  • Криптовалюти та NFT. Відповідно до нещодавно опублікованих регламентів Ради зі стандартів реклами (ASCI), у власників бізнесу тепер з’являється обов’язок включати до рекламного блоку текст заяви про відмову від відповідальності, суть якої зводиться до того, що на будь-які криптопродукти та невзаємозамінні токени не поширюється дія місцевого законодавства, а це несе для користувачів додаткові ризики. Обов’язково необхідно повідомити потенційних покупців про те, що згідно із законом ніхто не зобов’язаний буде компенсувати їм втрати, пов’язані з транзакціями криптовалюти та NFT.

Вартість контекстної реклами Google Ads в Індії

Як і для будь-якого іншого ринку, ціна контекстної реклами в Індії складається з оплати послуг агентства, яке налаштовує рекламу та вартість трафіку на сайт із пошукової системи.

Щодо оплати роботи підрядника – то вона залежить від багатьох факторів, серед яких складність ринку, де налаштовується кампанія, конкуренція у ніші, кількість мов, груп товарів чи послуг на сайті.

Ціну трафіку з Google Ads для Індії Ви можете знайти в інструменті «Планувальник ключових слів» у рекламному кабінеті Google. Ось приклад ціни кліку для деяких тем:

  • обслуговування пральних машин – $0,65;
  • чистка вентиляції – $0,21;
  • виклик сантехніка – $0,38;
  • салон краси – $0,53;
  • хімчистка меблів – $0,22;
  • послуги макіяжу – $0,28;
  • стоматологічні послуги – $0,57;
  • холодильники – $0,06;
  • косметика з Кореї – $0,13;
  • іграшки для котів – $0,17;
  • товари для тварин – $0,27;
  • добрива – $0,05.

Доля Google у пошуковому трафіку з Індії

Доля Google у пошуковому трафіку з Індії

Google є практично повним монополістом на ринку пошукових систем в Індії. Його частка становить 97,79% місцевого трафіку із пошуку. Для порівняння – його найближчий конкурент Bing обробляє лише 1,14% місцевих пошукових запитів.

Ось чому реклама в Google Ads для індійського ринку така перспективна. Використовуючи цей рекламний інструмент, можна зі 100% ймовірністю потрапити до своєї цільової аудиторії.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї