Google Ads у Канаді

Контекстна реклама Google у Канаді

Назва «Канада» походить від слова kanata, що означає «село»/«поселення». Країна площею 9,9 млн км2 є другою за величиною території у світі, і має вихід одночасно до трьох океанів: тихого, атлантичного та північного льодовитого, що позначається на розвиненій морській міжнародній торгівлі. Це знайшло відображення в девізі країни «A mari usque ad mare» – «Від моря до моря».

Більшість населення із 38,6 млн осіб проживає вздовж вузької смужки поряд із кордоном США на півдні країни, тобто. понад 80% платоспроможного попиту країни буде сконцентровано у цьому регіоні. Це потрібно враховувати під час аналізу маркетингових бюджетів та вибудовуванні стратегії реклами.

Добре видно нерівномірну щільність проживання людей із космосу на нічному фото північної Америки. Для більшої наочності світло міст посилено на фото у багато разів:

Краєвид на Канаду з космосу

ВВП на душу населення становить 52 тис. доларів за статистикою на 2021 рік. За цим показником країна займає 21 місце у світі (поряд Бахрейн, Фінляндія, Австралія, Франція). Високий рівень життя висвітлює ту ж особливість, що і для інших розвинених країн – вартість тих послуг і товарів, де велика частка ручної роботи буде висока (послуги таксі, перукарів, макіяжу, ремонт побутової техніки, клінінг).

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Скільки коштує контекстна реклама в Канаді?

(в прикладі взяли дані щодо регіону GTA Toronto)

Яка мінімальна рекомендована вартість місячного бюджету на контекстну рекламу Google? Для повноцінної відповіді на це питання потрібно розуміти нішу, середній чек послуги або товару, регіон реклами, кількість конкурентів в аукціоні Google реклами. Виходимо і те, що для виведення на прибуток та високі показники технічно потрібна статистка за залишеними заявками та успішними угодами.

Скоріш за все вам не варто розраховувати на місячний бюджет, якщо у вас локальний бізнес послуги, менше 700 дол. США на місяць (є винятки). Для інтернет-магазинів мінімальна вартість запуску однієї категорії товарів від 200-300 USD на місяць. Більш детально у кожному конкретному проєкті наша команда готує покатегорійний медіаплан у розрізі різних типів інструментів (блок РК пошук, блок РК Торгові оголошення, Смарт-шопінг, Блок РК КММ, Блок РК Відео).

У вартості кліка потрібно враховувати похибку в районі 30% у більшу чи меншу сторону, оскільки підсумкова ціна кліка в аукціоні залежить від якості налаштування облікового запису, нашої стратегії яку ми вибрали та від якості посадкової сторінки сайту в кожному конкретному оголошенні. В середньому вартість кліку:

У послугах:

  • ремонт пральних машин – $2,48;
  • чистка вентиляції – $2,98;
  • послуги сантехніка – $2,98;
  • салони краси (манікюр) – $1,5;
  • хімчистка килимів – $2,85;
  • перманентний макіяж – $2,01;
  • стоматолог – $2,74.

У товарах масового попиту:

  • продаж великої побутової техніки (холодильники) – $2,01;
  • корейська косметика – $1,54;
  • полиці для котів – $1,02;
  • корм для собак – $2,60;
  • добрива для квітів – $1,04.

Під час налаштування реклами та вибору мови слід враховувати регіон реклами. Переважно в країні англійська мова, друга державна мова (французька) використовується переважно поряд із Квебеком (столиця канадської франкомовної провінції).

Окремо варто виділити особливості запуску контекстної реклами Google для GTA Toronto (Грейтер Торонто Арея) або Великого Торонто (найбільша агломерація Канади з центром у місті Торонто). Клімат у Торонто близький до Нью-Йоркського чи Чиказького. Включає Торонто і чотири регіональні муніципалітети: Холтон, Піл, Йорк та Дарем. Часто неофіційно включається місто Гамільтон.

ТОП-11 цікавих фактів з цифрового маркетингу в Канаді на 2021 рік

(за версією команди adwservice.com.ua)

  1. 60%, тобто. майже дві третини канадських споживачів люблять отримувати купони офлайн поштою. Це можна використовувати для інтернет-магазинів насамперед;
  2. 84% покупців у Канаді вибирають покупки в магазинах із безкоштовною доставкою;
  3. 17% користувачів вибирають роздрібні магазини із програмами лояльності;
  4. 40% респондентів, як і раніше, звертають увагу на ТБ рекламу;
  5. 81% канадців готові робити покупки дорожчими у бренду, якому довіряють;
  6. 13 мільярдів CAD канадських доларів (близько 10,2 млрд. USD) канадці витратили на рекламу;
  7. Приймає участь у 5 програмах лояльності одночасно – середній показник для жителя Канади;
  8. 64% витрат у 2021 році припадало на цифрову рекламу;
  9. 50% витрат цифрової реклами припадало на пошук Google;
  10. Більше 20% канадських споживачів народилися за кордоном;
  11. Більше 14% текстового контенту у 21-му році для ринку Канади написано за участю штучного інтелекту.

Статистика частки пошукових систем у Канаді за 2021 рік

Оскільки дані різних дослідницьких компаній відрізняються і дуже часто дослідження представляють не окремо по Канаді, а спільно на дві країни США та Канаду, ми додатково додали до аналізу ще й дані наших проєктів тільки в Канаді. В результаті отримали середні показники на 2021 рік:

Доля пошукових систем на ринку Канади

Доля пошукових систем Канади 2021:

  1. Google – 88%;
  2. DuckDuckGo – 4,5%;
  3. Bing – 4%;
  4. Yahoo -1,5%;
  5. Інші пошукові системи – 2%.

* Дані в діаграмі наведені за версією команди adwservice.com.ua.

Пошук DuckDuckGo за 21 рік виріс з 1% до 4,5% на тлі бажання користувачів приховати особисті дані про себе. Дуже цікаво буде подивитися на статистику частки пошуку Google та DuckDuckGo наприкінці 22 року, оскільки є гіпотеза, що перетікання користувачів від Google до DuckDuckGo зупинилися після оголошення Google про запровадження нової політики конфіденційності даних у лютому 2022 (за прикладом Apple).

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї