- Навіщо шукати альтернативи Shopify?
- Що враховувати при виборі аналога Shopify?
- Кращі конкуренти Shopify для запуску інтернет-магазину
- BigCommerce
- Плюси
- Мінус
- Кому підходить?
- Тарифні плани
- WooCommerce
- Плюси
- Мінус
- Кому підходить?
- Скільки коштує використання?
- Magento
- Плюси
- Мінус
- Кому підходить?
- Вартість використання
- OpenCart
- Позитивні якості
- Недоліки
- Кому підходить?
- Ціни на користування
- Prestashop
- Позитивні якості
- Недоліки
- Кому підходить?
- Вартість використання
- Squarespace
- Плюсі
- Мінус
- Кому підходить?
- Тарифні плани
- Wix
- Переваги
- Недоліки
- Кому підходить?
- Тарифи на використання
- Square Online Store
- Переваги
- Недоліки
- Кому підходить?
- Тарифи на використання
- Volusion
- Переваги
- Недоліки
- Кому підходить?
- Тарифні плани
- PinnacleCart
- Сильні сторони
- Слабкі сторони
- Кому підходить?
- Тарифи на використання
- Weebly
- Плюсі
- Мінус
- Кому підходить?
- Тарифи на використання
- Shift4Shop
- Сильні сторони
- Слабкі сторони
- Кому підходить?
- Тарифи на використання
Shopify сьогодні вважається безумовним лідером на ринку електронної комерції. Станом на 2023 рік, понад 1 мільйон компаній використовують платформу для організації власних онлайн-магазинів.
Але останнім часом стало з’являтися дедалі більше альтернатив, які можуть стати серйозними конкурентами Shopify. І вже цього року аналітики прогнозують перерозподіл ринкової частки в цій індустрії через стрімке зростання інших систем онлайн-комерції.
У даній статті ми розглянемо кращі альтернативи Shopify для створення інтернет-магазину, порівняємо їх цінову політику та набір інструментів, гнучкість інтеграцій, а також зручність інтерфейсу користувача.
Навіщо шукати альтернативи Shopify?
У кожного сервісу є свої недоліки, які змушують бізнес замислитися над пошуком інших рішень для створення онлайн-магазину. Нижче ми розберемо кілька основних причин, через які варто розглянути альтернативи Shopify:
- Високі комісії за транзакції. На базовому тарифі Shopify стягує 2,9% + 30 центів за кожну плату у вашому магазині. Наприклад, якщо ваша націнка на товар складає всього 15%, то ~3% йде відразу на комісію. Для деяких компаній, особливо з низькою маржинальністю, це забагато.
- Важко масштабуватися. Хоча ця платформа і підійде для невеликого стартапу, зі зростанням бізнесу ви можете зіткнутися з деякими її обмеженнями, в той час, як альтернативи зможуть запропонувати вам більше можливостей.
- Залежність від однієї платформи. Розміщуючи весь свій бізнес тільки на Shopify, ви стаєте повністю залежними від рішень цієї компанії. Будь-які технічні збої, зміни алгоритмів пошуку або підвищення комісій безпосередньо позначаться на вашому продажу.
- Відсутність необхідного функціоналу. Шопіфай – не універсальне рішення для будь-якої ніші. Наприклад, для продавців цифрових товарів або передплат краще підійде Gumroad, а для складних технічних проектів — Webflow.
- Не дуже висока швидкість завантаження. За замовчуванням онлайн-магазини на Шопіфай завантажуються не дуже швидко, що важливо для конверсії та SEO. Альтернативи, своєю чергою, можуть похвалитися вищими показниками.
- Локалізація можлива не для всіх країн. Хоча сервіс підтримує різні валюти та мови, для виведення компанії на китайську, індійську або деякі інші ринки краще розглянути інші платформи.
- Не можна змінити вихідний код. Якщо вам потрібно сильно змінити дизайн, структуру каталогу або робочі процеси магазину, буде простіше створити магазин заново на іншій CMS, ніж намагатися реалізувати це в рамках Shopify.
Що враховувати при виборі аналога Shopify?
Перед тим, як визначитися з вибором кращого аналога Shopify для свого бізнесу, важливо проаналізувати кілька ключових факторів:
- Вартість використання. Проаналізуйте не лише тарифні плани, а й функціонал, який надається у кожному з них. Не менш важливим критерієм є комісія системи за кожну купівлю у вашому магазині.
- Простота використання. Оцініть, наскільки зрозумілий інтерфейс користувача адмін-панелі. Чи зможете Ви самостійно створити проект, чи доведеться залучати спеціаліста? Також зверніть увагу на якість навчальних матеріалів та інструкцій для нових користувачів.
- Функціонал. При аналізі враховуйте специфіку та нюанси Вашої ніші, щоб переконатися, що функціоналу вистачить не тільки для запуску, а й подальшого масштабування проекту.
- Технічна підтримка. Оцініть оперативність роботи та рівень кваліфікації фахівців із відгуків клієнтів. Також поцікавтеся, чи є преміум-підтримка для більш складних питань або термінових завдань.
- Безпека та надійність. Платформа повинна відповідати сучасним стандартам безпеки та забезпечувати надійність зберігання інформації. Також проаналізуйте застосовувані протоколи шифрування даних, а також захист від злому та DDoS-атак.
- Відгуки реальних користувачів. Пошукайте думки реальних клієнтів у незалежних блогах, відео на YouTube від власників магазинів, повідомленнях у соціальних мережах та на тематичних форумах. Це допоможе скласти об’єктивне уявлення про всі нюанси роботи з обраним рішенням.
Кращі конкуренти Shopify для запуску інтернет-магазину
На ринку електронної комерції існує чимало гідних рішень. Нижче ми розглянемо найкращі альтернативи Shopify для запуску інтернет-магазину, які допоможуть вам із відкриттям прибуткового онлайн-бізнесу.
BigCommerce
Це одна з найбільш популярних та функціональних платформ для створення інтернет-магазинів. Цей сервіс був заснований у 2009 році і на сьогоднішній день активно використовується понад 60 тисяч онлайн-рітейлерів по всьому світу.
Плюси
- Багатий набір інструментів. BigCommerce надає дуже потужний функціонал для створення та просування інтернет-магазину «з коробки», тому вам не потрібні послуги розробників або встановлення сторонніх додатків.
- Зручна та зрозуміла панель управління. Інтерфейс адміністративної панелі відрізняється високою ергономікою та інтуїтивним дизайном. Навіть початківець легко розбереться в конфігурації. Ви також зможете оперативно оновлювати каталог товарів, керувати замовленнями та аналізувати статистику.
- Висока швидкість завантаження. Сторінки генеруються за частки секунди, а для доставки контенту використовується CDN, що позитивно впливає на поведінкові фактори користувачів, SEO та конверсію.
- Широкі можливості дизайну. На базі BigCommerce можна створити унікальний дизайн магазину з нуля або користуватися готовими шаблонами. Також є вбудований візуальний конструктор для роботи з дизайном.
- Вбудована маркетингова аналітика. БігКоммерс має потужний функціонал для аналізу всіх ключових метрик інтернет-магазину, що дозволяє оптимізувати рекламні кампанії та працювати над підвищенням продажів.
- Велика кількість інтеграцій. Платформа працює більш ніж з 500 сервісами: CRM, службами доставки, платіжними системами, сховищами даних та ін.
Мінус
- Менше додатків. Якщо в Shopify App Store доступно до скачування аж 6000 розширень, то у BigCommerce їх всього близько 400, що набагато менше.
- Менше можливостей для міжнародної торгівлі. Сайти на БігКоммерс мають адаптацію для роботи тільки в 7 країнах, тоді як Шопіфай підійде для відкриття магазину в будь-якій країні світу.
- Проблеми з продуктивністю при великих навантаженнях. За відгуками клієнтів, на трафіку від 50 000 відвідувачів на день починаються проблеми з продуктивністю, сторінки завантажуються повільно.
- Складніше масштабування. Якщо бізнес швидко зростає, перехід з одного тарифного плану на інший може тривати тривалий час через необхідність міграції на інші сервери.
Кому підходить?
Попри перераховані вище недоліки, цей двигун — відмінний вибір для великих онлайн-магазинів з оборотом від $1-5 млн на рік. Також він чудово підходить для оптовиків та продавців у B2B-сфері.
Прекрасно BigCommerce справляється і з мультиканальним продажем — Ви можете підключити Amazon, eBay та популярні соціальними мережами прямо в адмінпанелі.
Тарифні плани
BigCommerce коштує дорожче, особливо для магазинів із великим обсягом продажів. Мінімальний пакет починається від $29.95 на місяць. Додатково варто враховувати витрати на підключення платних програм та доповнень.
WooCommerce
WooCommerce – одна з найпопулярніших платформ для створення інтернет-магазинів. Це безкоштовний плагін, який встановлюється на CMS WordPress.
Розширенням користуються понад 5 мільйонів магазинів у всьому світі. Серед відомих брендів, які створили свої онлайн-магазини на цій платформі, можна відзначити Tesla, Microsoft, Сільверстоун та багато інших.
Плюси
- Величезний вибір тем оформлення. На цей час у каталозі WordPress доступно понад 7000 безкоштовних та преміум тем для WooCommerce. Це дозволяє швидко знайти відповідний шаблон для магазину у будь-якій тематиці.
- Більше заточений під SEO оптимізацію. Ви можете встановити спеціальний плагін Yoast або RankMath, який дає можливість повноцінно оптимізувати кожну сторінку під потрібні запити та покращити позиції у видачі. Таких потужних рішень немає під аналогічні CMS.
- Простіше адаптувати під різні види бізнесу. За рахунок величезної кількості доповнень, на WordPress можна реалізувати практично будь-яку бізнес-логіку: підписки, продаж цифрових товарів, торгівлю в сегменті B2B та багато іншого.
- Можливість швидкої міграції з інших платформ. Існують готові рішення для перенесення магазину із Shopify, Magento, OpenCart, osCommerce і т.д. Всього в пару кліків можна перенести весь каталог товарів, замовлення, відгуки, блог та інший контент. Це суттєво економить час і позбавляє рутини.
- Велика та активна спільнота. Налічується понад 1,8 мільйонів активних користувачів по всьому світу. Вони зосереджені на тематичних форумах, активно постять інформацію у соціальних мережах, Telegram каналах. Все це допомагає вирішити будь-яку проблему, від встановлення та налаштування до складних завдань у максимально короткий час.
Мінус
- Потрібні базові технічні навички. Якщо в Shopify робота з адмінкою не викликає жодних проблем, то з WooCommerce доведеться повозитися якийсь час, щоб розібратися з підключенням платіжних шлюзів, служб доставки і т.д. Якщо Ви раніше не стикалися з подібними завданнями, краще звернутися до фахівця.
- Платний хостинг та домен. Якщо у CaaS-сервісах Вам потрібно вносити лише щомісячну абонплату, то для встановлення WordPress доведеться доплачувати за оренду хостингу та реєстрацію доменного імені.
- Проблеми з безпекою. Вони стосуються всіх CMS з відкритим вихідним кодом – хакери постійно шукають у них вразливості та періодично знаходять. Щоб убезпечити свій проект, регулярно стежте за актуальністю версій плагінів та теми, а також своєчасно встановлюйте оновлення.
Кому підходить?
WooCommerce стане чудовим вибором для невеликих онлайн-бізнесів, де важлива низька вартість обслуговування магазину, для компаній, яким не підходить типове рішення, і вони планують максимально кастомізувати проект.
Проте, ця система не підійде у випадках, коли потрібно швидко запустити сайт, не вдаючись у технічні деталі.
Скільки коштує використання?
Це безкоштовний плагін для WordPress, який не передбачає будь-якої абонплати. Вам потрібно буде щорічно оплачувати лише домен та хостинг, і на цьому все. При цьому існує також преміальна версія розширення, яка відкриває додаткові можливості.
Magento
Це потужний open-source двигун, орієнтований насамперед на середній та великий бізнес. Він передбачає величезний діапазон інструментів для автоматизації бізнес-процесів прямо з коробки.
Ця ще одна альтернатива Shopify, розрахована насамперед на розробників — вона складна в освоєнні та не підійде невеликим стартапам за рахунок дуже високої ціни.
Плюси
- Більше можливостей для великих проектів. Magento спочатку створювалася як інструмент масштабування бізнесу. Платформа здатна витримувати навантаження у сотні тисяч товарів та тисячі замовлень на день.
- Краще підійде для B2B. Тут передбачені різні правила ціноутворення для різних категорій клієнтів, можна розділити покупців на групи, виставляти рахунок для безготівкових платежів та багато іншого.
- Відкритий вихідний код. Це дозволяє досвідченим розробникам змінювати та доопрацьовувати будь-яку частину коду платформи під потреби конкретного бізнесу.
- Внутрішня звітність. Magento поставляється із вбудованою потужною системою аналітики, що охоплює всі аспекти електронної комерції – від конверсії до логістики.
- Многоканальні продажі. Ви можете налаштовувати відразу декілька каналів продажу з однієї панелі керування. Тут можна підключати популярні маркетплейси (eBay або Amazon), мобільний додаток або POS-термінал для торгівлі офлайн.
Мінус
- Важко змінити тему оформлення. Якщо в Shopify це робиться в пару кліків, то для Magento це складне завдання, яке часто вимагає допомоги від досвідченого розробника.
- Нижча швидкість роботи. Через складність архітектури можуть виникнути проблеми з продуктивністю при зростанні навантаження. Щоб їх вирішити, потрібно переїхати на виділений сервер з потужним «залізом».
- Потрібна допомога технічних фахівців. Це одна з найскладніших в освоєнні платформ, тому створити сайт на цьому двигуні та підтримувати його працездатність самостійно не вийде.
Кому підходить?
Це рішення розраховане на досвідчених користувачів, які мають серйозний стартовий бюджет і готові інвестувати в розробку для подальшої автоматизації бізнесу. Використовувати двигун для невеликого магазинчика на пару сотень товарних позицій вкрай нераціонально.
Він підійде для нетривіальних складних проектів міжнародного рівня, де потрібне тонке налаштування бізнес-логіки, мультимовності, а також основних логістичних процесів.
Вартість використання
Мадженто має дуже складну архітектуру, тому навіть для базової установки знадобляться значні вкладення в години роботи програмістів і вебдизайнерів. При цьому сама CMS має як безкоштовну версію з урізаними можливостями, так і платну — від $2000 щомісяця.
OpenCart
Це безкоштовна open-source платформа електронної комерції на базі PHP та MySQL. Вона була випущена у 2014 році і відтоді має досить велику популярність. OpenCart побудований на модульній архітектурі, що дозволяє легко додавати новий функціонал через встановлення розширень.
Позитивні якості
- Мультимовність. Двигун локалізований на десятки мов, включаючи російську та українську. Це значно спрощує вихід на міжнародні ринки і робить його зручним рішенням для торгівлі в кількох країнах одночасно.
- Можливості для розширення. Ви можете масштабуватися до великого торгового майданчика з сотнями тисяч товарів та відвідувачів на день. І вам не потрібно для цього змінювати тарифний план, як у Шопіфай.
- Найкраща продуктивність. OpenCart може легко витримувати навантаження кілька сотень тисяч відвідувачів на день, а в каталог можна додати мільйони товарів. При зростанні навантаження досить просто купити хостинг потужніший.
- Всі дані лежать на сервері. При плануванні бізнесу на роки вперед це дуже важлива перевага перед Шопіфай, де база даних з інформацією про клієнтів, замовлення та товари прив’язана до платформи і може бути втрачена при зміні провайдера.
Недоліки
- Вище поріг входу. Для новачків у eCommerce CMS може здатися складною в освоєнні, порівняно з Shopify, де все вже працює «з коробки».
- Високі вимоги до техпідтримки. Адміністратору потрібно буде самостійно стежити за оновленнями, виправленням уразливостей, вирішувати технічні питання, що виникають. Для цього може бути недостатньо допомоги ентузіастів із форумів.
- Менший вибір готових шаблонів. По-справжньому індивідуалізоване рішення, швидше за все, доведеться замовляти у верстальника на стороні.
Кому підходить?
Вибирайте ОупенКарт тільки в тих випадках, коли Ви готові самостійно вникати та розбиратися в логіці роботи двигуна, встановлювати модулі та налаштовувати інтеграцію. Це не просте рішення, яке готове до роботи одразу «з коробки».
Ціни на користування
Відкритий вихідний код дозволяє безкоштовно користуватися всіма перевагами системи. Однак, необхідно закладати бюджет на доопрацювання, купівлю модулів та оренду сервера.
Prestashop
Це відомий open-source двигун, написаний на PHP і працює з базами даних MySQL. Перша версія вийшла у 2007 році у Франції і з того часу рішення локалізовано для десятків країн. Система має модульну архітектуру, яка дозволяє розширювати функціонал у міру потреби.
Позитивні якості
- Оптимізація для пошукових систем. За рахунок відкритого вихідного коду можна додавати в HTML-структуру будь-який код – підключати мікророзмітку, виводити метатеги, SEO-тексти у потрібному місці. Для закритих систем ці можливості не передбачені.
- Мультимовність. PrestaShop перекладено десятками мов, включаючи російську. Також для різних країн можна підключати їхню рідну валюту для прийому оплат і локальні служби доставки.
- Найкраща продуктивність. Відкрита архітектура дозволяє оптимізувати швидкість роботи зі зростанням навантаження. За рахунок цього магазини без шкоди здатні витримувати мільйони відвідувачів на день і сотні тисяч замовлень на місяць.
Недоліки
- Потрібно самостійно розумітися на конфігурації. PrestaShop не має офіційної безкоштовної підтримки. Доведеться покладатися на власні сили в багатьох технічних питаннях — вивчати форуми, встановлювати оновлення та доповнення, намагатися оптимізувати продуктивність.
- Потрібно більше зусиль. Для запуску проекту необхідно придбати хостинг, залити файли на сервер, підключити базу даних. Це не тільки займе багато часу, але і може бути занадто складним завданням для початківця.
- Не всі можливості доступні у безкоштовній версії. Крім базової версії PrestaShop ще пропонує клієнтам пакети Plus та Performance, за використання яких потрібно буде доплачувати.
Кому підходить?
Попри те, що цей конкурент Shopify спочатку орієнтований на західний ринок, PrestaShop активно набирає популярності серед українських онлайн-рітейлерів. Оптимальна вона для малого та середнього бізнесу — від стартапів до компаній із оборотом у десятки мільйонів гривень на рік.
Вартість використання
Основна версія повністю безкоштовна для скачування та використання – жодних ліцензійних відрахувань тощо. Однак, у процесі експлуатації є сенс розглянути комерційні версії двигуна, ціни на які починаються від $250 щомісяця.
Squarespace
Це американський сервіс для створення та керування веб-сайтами на основі шаблонів. Компанія заснована у 2003 році і зараз обслуговує понад 2 мільйони інтернет-проектів по всьому світу. Крім простих лендінгів та сайтів-візиток, Squarespace дозволяє з нуля створювати повноцінні магазини з підключенням платіжних шлюзів, служб доставки та інше.
Плюсі
- Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Не потрібно мати навички програмування або верстки, щоб вносити зміни на сторінках, редагувати структуру, створювати меню тощо.
- Інтеграція з маркетинговими інструментами. Сервіс можна легко зв’язати з Google Analytics, службами електронної пошти та кабінетами таргетованої реклами. Це суттєво заощадить час адміністратора.
- Функціонал для ведення блогів. Ви можете створювати колонку автора, редагувати коментарі, передплати матеріалів прямо в адміністративній панелі. Це дозволяє використовувати сервіс для контент-проектів.
- Прозора цінова політика. Жодних «сюрпризів» — у Squarespace всі тарифи прописані максимально зрозуміло з конкретними лімітами з трафіку, обсягом сховища та кількістю товарів.
Мінус
- Відсутність повноцінного пробного періоду. Пробна версія Squarespace, яка надається на 7 днів, не дає повною мірою оцінити сервіс, оскільки функціонал у ній суттєво урізаний.
- Закрита екосистема. Весь контент та дані про клієнтів жорстко прив’язані до сервісу, тому при переїзді їх доведеться переносити у ручному режимі.
- Менше підходить для великих проектів. Хоча система може витримувати навантаження до 1 млн відвідувачів на місяць, з архітектури та оптимізації вона більше підходить стартапам та невеликому бізнесу.
Кому підходить?
Squarespace підійде для швидкого створення ефектних лендінгів, промо-сайтів для короткострокових акцій та невеликих магазинів, які не потребують складної логістики та глибокої кастомізації.
Тарифні плани
Усі плани надаються на платній основі, ціни починаються від $12/міс. Це накладає витрати вже на етапі тестування бізнес-моделі і, можливо, не дуже вигідно для стартапів.
Wix
Це популярний ізраїльський онлайн-конструктор, який також можна назвати аналогом Shopify, оскільки на його основі можна створювати не лише Landing Page, а й eCommerce проекти. Сервіс засновано у 2006 році і за цей час на його основі було створено понад 200 мільйонів веб-ресурсів.
Переваги
- Простіше в освоєнні для новачків. У Wix вбудований інтуїтивно зрозумілий конструктор із зручним візуальним інтерфейсом та готовими шаблонами, що значно прискорює та полегшує розробку.
- Вбудована комплексна аналітика. У внутрішньому сервісі Wix Analytics можна відстежувати трафік, продаж, аудиторію та багато іншого з однієї панелі без підключення сторонніх додатків.
- Більше шаблонів та додатків у безкоштовних тарифах. Навіть початкові пакети включають доступ до галереї із сотень шаблонів та корисних додатків.
Недоліки
- Слабка SEO-оптимізація. HTML-код містить багато «сміття» та зайвих скриптів, а налаштування оптимізації обмежені, за рахунок чого набагато складніше досягти хороших позицій у видачі.
- Відсутність повноцінної мультимовної версії. Вікс дозволяє створити лише спрощену мультимовну версію з вбудованим перекладом інтерфейсу кількома мовами.
- Неможливо експортувати дані. При перенесенні магазину на іншу платформу не вдасться забрати каталог товарів та замовлення клієнтів, на відміну від інших конкурентів Shopify.
Кому підходить?
Вікс є оптимальним для новачків без досвіду в ecommerce, продавців, для яких важливе гарне візуальне оформлення, а також тих, кому важливо швидко запустити проект без глибокого занурення в технічні деталі. Однак він не рекомендований для середніх і великих магазинів, оскільки це не спеціалізоване рішення.
Тарифи на використання
Ціни стартують від 11 євро на місяць. Також є безкоштовна версія продукту з повноцінним доступом до більшості важливих функцій, але з рекламним банером Вікс без прив’язки свого домену.
Square Online Store
Це рішення для створення онлайн-магазинів від популярного сервісу Square для прийому платежів, яке дозволяє швидко та бюджетно запустити повноцінний проект у сфері електронної комерції.
Переваги
- Вбудована інтеграція зі Square. Дозволяє використовувати один обліковий запис для сайту та офлайн платежів у фізичних точках. За рахунок цього реалізується схема мультиканального продажу.
- Повноцінний безкоштовний мобільний додаток. Дозволяє адмініструвати вебресурс прямо зі смартфона на iOS або Android — додавати нову продукцію, обробляти заявки та інше.
- Низькі комісії. За кожну транзакцію в Square Online Store Ви заплатите лише від 2,6% + 30 центів. При цьому Shopify має стандартну комісію вище.
Недоліки
- Не таке добре для масштабування. При заливанні кількох тисяч товарних позицій можуть початися проблеми, що виражаються в повільній швидкості роботи та надто великому навантаженні на сервер.
- Немає своєї партнерської програми. Square Online Store не поспішає створювати партнерку для блогерів, яка б передбачала якийсь відсоток із продажу за рекомендацією. Тому вона не така поширена, як багато аналогів.
- Не вистачає навчання по роботі із системою. Для продавців-початківців не передбачено жодних навчальних матеріалів або відеоуроків, за прикладом Shopify Academy.
Кому підходить?
Підійде стартерарам-початківцям, які цінують простоту налаштування, бізнесам, зацікавленим в економії на комісіях, а також тим, кому потрібна інтеграція онлайн та офлайн платежів.
Тарифи на використання
Тарифи починаються від $29/міс. При цьому можливе і безкоштовне використання, щоправда, з деякими обмеженнями та наявністю комісій за кожну транзакцію. Найдорожчий план «Premium» коштуватиме вже $79/міс.
Volusion
Це хмарна SaaS платформа, яка забезпечує зручний конструктор для самостійної верстки сторінок, а також можливість розсилати листи, SMS та купони по базі клієнтів прямо з панелі керування.
Переваги
- Вбудована система лояльності. За допомогою неї за кожне замовлення покупцю нараховуються бали, які потім можна обміняти на подарунки чи знижку, що сприяє збільшенню конверсії.
- Підтримка цінових правил. Ви можете сегментувати клієнтську базу, надавши певним групам знижку або надсилаючи персональні розсилки.
- Підтримка мультимовності. Volusion «з коробки» підтримує іспанську, французьку та німецьку мови для панелі керування та фронт енду, без необхідності встановлення доповнень або перекладу вручну.
Недоліки
- Робота на сторонньому хостингу. Якщо Шопіфай працює на своєму CDN компанії, на своїх серверах, то Volusion покладається на послуги від сторонніх провайдерів. Тому при великих навантаженнях швидкість завантаження може знизитися.
- SEO та маркетинг. Якщо у Шопіфай є готове інтегроване рішення для генерації метатегів, то у його конкурента їх потрібно налаштовувати вручну. Також у Volusion досить складно налаштувати наскрізну аналітику, а в аналогу це робиться в 1-2 кліки.
- Безпека. Система більш схильна до зламів і крадіжки даних. Раніше вже фіксувалися проблеми з витоком даних покупців на сайтах цієї CMS.
Кому підходить?
Волюшн — відмінний вибір для підприємців, яким потрібен повний контроль над структурою продуктового каталогу, тим, хто планує розширення асортименту в середньостроковій перспективі, а також тим, хто може періодично виділяти бюджет на доопрацювання зі зростанням проекту.
Тарифні плани
У порівнянні з конкурентом, Volusion обходиться трохи дешевше. Особливо різниця помітна середніх тарифних пропозиціях. При цьому кожен тариф обмежений товарообігом при розрахунку за рік — перевищивши певну позначку (наприклад, $50 000 для Volusion Personal) Вас автоматично перекине на тариф вище.
PinnacleCart
Ця SaaS-платформа для eCommerce існує з 2008 року і може бути гарним рішенням для невеликих та середніх інтернет-проектів. PinnacleCart дозволяє запустити повноцінний магазин за допомогою мультивалютності, мультимовності, різних методів прийому транзакцій та доставки.
Сильні сторони
- Більше свободи у конфігурації. На відміну від досить суворих обмежень Shopify, тут можна глибше кастомізувати логіку та процеси через вбудовані інструменти або API.
- Безкоштовний сертифікат SSL. Цей бонус включено на всіх тарифних планах PinnacleCart. Він дозволяє віддавати сайт через захищений протокол HTTPS, що відіграє важливу роль в отриманні органічного трафіку з пошуку.
- Дропшипінг. Сервіс заточений під роботу безпосередньо з постачальниками та відправлення товарів від їхнього імені. Це заощаджує бюджет на утримання свого складу, логістичних служб тощо
Слабкі сторони
- Менше готових шаблонів. Хоча дизайн можна налаштувати під себе, кількість красивих тем, доступних до застосування, значно менше, ніж у аналогів. Прийде витратитись на доопрацювання дизайну або розробку з нуля.
- Менше інтуїтивний інтерфейс. Хоча адмін-панель PinnacleCart досить докладна, все ж таки по юзабіліті та простоті освоєння багато конкурентів виглядають краще для новачків.
- Менша популярність та поширеність. PinnacleCart програє у впізнаваності бренду та кількості готових інтеграцій від сторонніх розробників у порівнянні з лідерами ринку.
Кому підходить?
Ця CMS особливо сподобається тим, кому потрібна інтеграція зі складними логістичними та бухгалтерськими системами, планує використовувати модель дропшипінгу з прямими поставками від виробників, а також тим, хто може виділити певний запас коштів на доопрацювання візуалу.
Тарифи на використання
На початковому етапі PinnacleCart можна використовувати безкоштовно, а ось за платні опції тарифи «кусаються» — навіть за найдешевший доведеться віддати $79,95/міс. При цьому для тестування передбачено безкоштовний пробний період.
Weebly
Це досить поширений конструктор сайтів, який пропонує рішення для створення онлайн-магазинів. Навіть новачок без навичок програмування може конструювати посадкові сторінки, перетягуючи блоки та віджети мишею.
Плюсі
- Простіше в освоєнні. Weebly дуже простий та інтуїтивно зрозумілий. Навіть вебмастер-початківець без досвіду може з легкістю створити Landing Page або навіть магазин, не витративши багато часу на те, щоб розбиратися в процесі.
- Підтримка мультимовності. Сервіс працює англійською, іспанською, французькою, італійською, португальською, німецькою та іншими мовами. Переклад підвантажується автоматично, для цього не потрібно встановлювати спеціальні додатки або робити переклад у ручному режимі.
- Можливість підключення домена. За бажанням обліковий запис Weebly можна перенести на власний домен, щоб сайт не залежав від платформи.
Мінус
- Техпідтримка. Попри велику базу знань, якість та швидкість роботи саппорта Weebly, судячи з відгуків, іноді може викликати нарікання у клієнтів.
- Суворіші умови виведення коштів. На зароблену суму при виведенні на банківський рахунок накладаються деякі обмеження. Зокрема, є мінімальний поріг за сумою виведення.
- Менший вибір програм. Готових доповнень у Weebly App Store всього близько 200. Водночас багато аналогів забезпечують вибір з 1000 і більше.
Кому підходить?
Weebly сподобається власникам невеликих торгових майданчиків з вузькоспеціалізованим асортиментом, стартапам, яким потрібно швидко та недорого протестувати ідею, а також онлайн-вітринам без можливості оформлення замовлення.
Тарифи на використання
Сервіс не дорогий, також передбачено безкоштовний план із базовими функціями. Крім того, передбачено знижку при оплаті одразу за рік. При цьому мінімальна ціна преміум-пакету стартує від 14 євро.
Shift4Shop
Ще один конструктор електронної комерції, який може розглядатися як альтернатива Шопіфай. Завдяки гнучким налаштуванням сервіс підійде для багатьох типів інтернет-бізнесу та передбачає інтеграцію з популярними системами аналітики, маркетингу та бухгалтерії.
Сильні сторони
- Підтримка офлайн продажів. Використовуючи POS-термінали, можна через одну зручну панель управління синхронізувати базу покупок через онлайн та офлайн канали, що підійде для змішаної моделі бізнесу.
- Dropshipping. Shift4Shop оптимізований для побудови бізнесу на дропшипінгу – пряма інтеграція з постачальниками і відвантаження від їх імені. Таким чином, Вам не потрібно утримувати свій склад і платити зарплату кур’єрам.
- Робота на своєму доменному імені. Ви можете прив’язати до Shift4Shop свій домен замість субдомену, який типово виділяє система. Це підвищує імідж та впізнаваність бренду.
Слабкі сторони
- Підтримка. Попри наявність бази знань та документації, якість та оперативність техпідтримки іноді викликає нарікання користувачів у порівнянні з конкурентами.
- Відсутність деяких важливих функцій. Наприклад, немає відновлення кинутих кошиків – однієї з ключових метрик оптимізації конверсії в eCommerce.
- Менша популярність бренду. Shift4Shop поки що програє у впізнаваності та довірі з боку користувачів, а також не має такої потужної спільноти в інтернеті, як більш розкручені аналоги.
Кому підходить?
Shift4Shop підійде для тестування бізнес-ідеї перед переходом на більш спеціалізовану CMS. Також гарний він для компаній, які планують приймати офлайн-замовлення та невеликих каталогів товарів та послуг.
Тарифи на використання
Можливе безкоштовне застосування при мінімальному обороті $500. Тоді Shift4Shop заробляє з комісії, яка надходить із транзакцій. А ось преміальні плани розпочинаються аж від $299.