Налаштування Gmail рекламних кампаній

Реклама в Gmail – це ефективний формат оголошень з високою точністю таргетування (сегментації). Являє собою оголошення, які з’являються над списком повідомлень в акаунті Gmail в згорнутому вигляді і розкривається при кліку по електронному листу. У оголошення можна додати вбудовану форму, відео, посилання на зовнішній веб-сайт або сторінку в магазині додатків, а також кнопку ” Зателефонувати “. Маркетингові цілі можуть бути самими різними.

Розсилка листів інструментами Google Ads (Google AdWords) за критеріями:

  1. За ключовими словами від рекламодавця;
  2. За інтересам потенційних клієнтів;
  3. При наявності в пошті потенційного клієнта ключових слів або листів від конкурентів.

Середня конверсія 2,5%: з 1000 відправлених листів відкривається 25 листів. Оплата за факт відкриття листа. Середня вартість 0,04 $.

 

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Переваги та недоліки реклами в Gmail:

Сильні сторони інструменту:

Завдання оголошення зацікавити користувача до відкриття оголошення в листі. Завдання листа залучити користувача на сайт. Додаткове джерело трафіку на сайт.

Слабкі сторони інструменту:

Низька ступінь зацікавленості, потрібно тестувати різні налаштування для того щоб знайти високу ступінь зацікавленості і постійно працювати з даним інструментом.

 

Чим налаштування рекламних кампаній в Gmail може допомогти бізнесу?

Додаткове джерело трафіку.

Дозволяє ефективно працювати з клієнтами які: раніше цікавилися нашими послугами/продукцією, які отримували листи в своїх аккаунтах Gmail від наших конкурентів. Повідомляти про акції, новинки, новини нашої компанії.

Приклад оголошень Gmail реклами:

Приклад рекламних оголошень в Gmail

Оголошення в Gmail на ПК і смартфоні

Приклади досягнутих результатів в наших проектах:

Рекламна кампанія в Gmail

Використання інструменту “оголошення гугл реклами в Gmail” при якісному супроводі стане для вашого проекту додатковим джерелом залучення клієнтів як по: цільових запитах, запитам по конкурентам так і по опосередковано-цільовому трафіку.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї