Налаштування Gmail рекламних кампаній
Реклама в Gmail – це ефективний формат оголошень з високою точністю таргетування (сегментації). Являє собою оголошення, які з’являються над списком повідомлень в акаунті Gmail в згорнутому вигляді і розкривається при кліку по електронному листу. У оголошення можна додати вбудовану форму, відео, посилання на зовнішній веб-сайт або сторінку в магазині додатків, а також кнопку ” Зателефонувати “. Маркетингові цілі можуть бути самими різними.
Розсилка листів інструментами Google Ads (Google AdWords) за критеріями:
- За ключовими словами від рекламодавця;
- За інтересам потенційних клієнтів;
- При наявності в пошті потенційного клієнта ключових слів або листів від конкурентів.
Середня конверсія 2,5%: з 1000 відправлених листів відкривається 25 листів. Оплата за факт відкриття листа. Середня вартість 0,04 $.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Переваги та недоліки реклами в Gmail:
Сильні сторони інструменту:
Завдання оголошення зацікавити користувача до відкриття оголошення в листі. Завдання листа залучити користувача на сайт. Додаткове джерело трафіку на сайт.
Слабкі сторони інструменту:
Низька ступінь зацікавленості, потрібно тестувати різні налаштування для того щоб знайти високу ступінь зацікавленості і постійно працювати з даним інструментом.
Чим налаштування рекламних кампаній в Gmail може допомогти бізнесу?
Додаткове джерело трафіку.
Дозволяє ефективно працювати з клієнтами які: раніше цікавилися нашими послугами/продукцією, які отримували листи в своїх аккаунтах Gmail від наших конкурентів. Повідомляти про акції, новинки, новини нашої компанії.
Приклад оголошень Gmail реклами:
Приклади досягнутих результатів в наших проектах:
Використання інструменту “оголошення гугл реклами в Gmail” при якісному супроводі стане для вашого проекту додатковим джерелом залучення клієнтів як по: цільових запитах, запитам по конкурентам так і по опосередковано-цільовому трафіку.