Повна інструкція: підключаємо Performance Max на Prom.ua

Підключаємо Performance Max на Prom.ua Prom.ua
Зміст
  1. На що варто звернути увагу при реєстрації акаунтів Гугл?
  2. Створення Merchant Center
  3. Новий інтерфейс Merchant Center Next, як переключитися на класичний
  4. Заповнення початкової інформації в Мерчант центр
  5. Підтвердження номеру телефону
  6. Реєстрація в Google Search Console
  7. Вказання відомостей про доставку товарів
  8. Вибір варіантів і вказання вартості доставки
  9. Додавання товарів в Мерчант Центр
  10. Встановлення четвертої аналітики на prom.ua
  11. Створення рекламного акаунта Google Ads
  12. Нюанси вказання платіжних даних в Google Ads
  13. Створення Google Ads окремо, не через Merchant Center
  14. Встановлення динамічного ремаркетингу на сайт Пром
  15. Зв’язка аккаунтів в четвертій аналітиці
  16. Створення аудиторій
  17. Імпорт конверсій з четвертої аналітики
  18. Створення рекламних кампаній в Merchant Center
  19. Налаштування рекламної кампанії
  20. Визначення бюджету і вказання ставок
  21. Переваги створення Performance Max з Merchant Center
  22. Відбір товарів в кампанії в Google Ads
  23. Чи треба задавати сигнали в кампаніях?
  24. Висновки
 

Всім привіт. Мене звати Яна Ляшенко і я Google-логіст. Займаюсь доставкою цільової аудиторії бізнесу з необхідними параметрами. І це значить, що допомагаю бізнесу масштабувати його онлайн-продажі за допомогою інструментів Google реклами. Тож, в сьогоднішньому відео ми розглянемо що нам потрібно для того щоб запустити той самий Performance Max на платформі Prom.ua.

На що варто звернути увагу при реєстрації акаунтів Гугл?

Важливо пам’ятати один важливий нюанс. Точніше декілька важливих нюансів. Налаштування Performance Max включає в себе декілька етапів. Ну по-перше, це створення відповідних акаунтів сервіса Google. Перед тим як ви будете створювати будь-який сервіс Google реклами, пам’ятайте, що для нього бажано мати один е-mail для входу у всі сервіси. Тобто, перед тим як ви будете щось робити, створіть будь ласка один якийсь е-mail під яким ви точно будете заходити в Merchant Center, в аналітику в Google Ads та Search Console. Буду розповідати для чого кожен сервіс потрібен.

Налаштування Performance Max включає декілька етапів. Перший етап – це, в принципі, він один з найскладніших і найдовших по своїй оцій всій роботі, це створення Merchant Center, підтвердження на нього прав та, відповідно, проходження модерації.

Що таке Merchant Center? Це окремий сервіс через який ви як магазин пройдете модерацію, перевірку і завдяки ньому ви, в принципі, запустите цю рекламу в Google Ads. Чому це найскладніший етап? Тому що, по-перше, як мінімум модерація вашого сайту може затягнутися на три доби. Це в середньому 72 години. Плюс, якщо ви не в курсі, останнім часом дуже Google блокує всіх практично підряд. Всі проходять через ручних модераторів. Когось пропускають в рекламу, когось не пропускають. Ну, тобто, ви повинні це просто враховувати, що це просто один з найдовших етапів, в принципі, в цьому всьому налаштуванні.

Наступне – це підключення сервісу аналітики і установка динамічного ремаркетингу на сайт prоm.ua. Це не досить складно. Буде або окреме відео, або це воно буде разом іти в комплексі. Нічого там складного нема. Це буквально створення акаунту. Це дуже швидко робиться. Нічого не впливає на перевірку, вашу модерацію. Скопіювали кусочок, шматочок кода. В промі в відповідне місце вставили. Все, забули. Все красиво, гарно, майже як на Shopify.

Наступний етап – це безпосередньо створення Performance Max. Покажу один з найшвидших варіантів створення Performance Max, найперевіреніших, з меншими заморочками. В принципі найперевіреніший варіант з яким ви можете просто стартувати і працювати. Тож з чого варто почати?

Інші відео з налаштування реклами на Prom.ua
 

Створення Merchant Center

Починаємо ми з найдовшого етапу. Тому що він все рівно займе якийсь шматок часу і ви, відповідно, виконавши його, зможете далі перейти до інших етапів. Тож будемо створювати з вами Merchant Center. Пам’ятаємо, що потрібен один той самий е-mail для входу в Search Console, аналітику, Merchant Center. Чому? Тому що Merchant Center – це сервіс, який може прив’язатися до сайту в одному якомусь варіанті лише. Тобто, один Merchant Center можна посадити, прив’язати до одного сайту. Це дуже важливо. Тому що на сайт ви можете поставити купу аналітики. Ви можете створювати купу Google Ads, але Merchant Center повинен бути один. Ми зараз пройдемо в етапі важливі нюанси, на які вам треба звернути, коли ви будете створювати цей акаунт Merchant Center. Але у всякому випадку, щоб у вас був один е-mail через який ви будете створювати доступи до всіх сервісів Гугловських, які ми будемо розглядати.

Тож відкриваємо наше посилання Merchant Center (https://www.google.com/intl/uk_ua/retail/solutions/merchant-center/). Нажимаємо «Створити акаунт».

Далі, безпосередньо, в нас тут відразу «Продаємо» «Магазин для покупців». В мене наприклад немає. То я вибираю «Ні». Якщо у вас є офлайн точка, можете обрати «Так». Далі. Вставляєте ваш домен. І нажимаємо «Продовжити». Далі обов’язково можете тут щось почитати, щось перечитати. Тут вимоги вони виписують. Далі «Отримувати». Це завжди непогано.

Новий інтерфейс Merchant Center Next, як переключитися на класичний

Ідемо далі. Так, одні із важливих нюансів, які вам потрібно запам’ятати, оцей інтерфейс, який ви зараз бачите. Він створюється як Google Merchant Center Next. В більшості інструкцій зараз на просторах інтернету ви побачите інтерфейсну частину, яка не стосується Merchant Center Next, а стосується просто Google Merchant Center. Чи це суперкритично для вас? Ні. Але якщо наприклад вас смущає ця версія сервісу, ви б хотіли там переглядати відео якісь більш актуальніші, то тоді ви можете перевести цю версію нову Merchant Center на старий інтерфейс.

Як це робиться? Ви заходите в «Общие настройки акаунта» цього Merchant Center Next.

Крутите в самий низ. Нажимаєте «Удаление акаунта» і тут без нічого, без всяких галочок нажимаєте «Переключиться на классическую версию Merchant Center. Все. І ви переключитесь на старенький варіант, який буде досить непоганий.

Заповнення початкової інформації в Мерчант центр

Якщо не принципово, ви тільки починаєте запуск своєї реклами, то з чого ви починаєте? У вас відразу на загальній інформації є певний блок розділів, який потрібно заповнити. І от ваша задача почергово до цього підійти.

Починаємо з адреси компанії. Дуже важливо, щоб адреса, яку ви тут заводите, вплоть до поштового індексу, повністю сходилася з тим, що ви прописуєте на сайті.

Мало того, зверніть увагу на такі пункти, як якщо у вас є Google мій бізнес, а його бажано створити. Ми тут не будемо це проходити. Якщо у вас є Google мій бізнес, то краще скопіюйте з Google мій бізнес ту адресу, яка в вас є, в тому порядку, який вона є на сайт і відповідно заведіть все так як треба. Це обов’язково, адреса разом з поштовим індексом повинні сходитися.

Зверніть увагу також, якщо ви знаходитесь в Києві, то в регіоні ви вписуєте також Київ, не Київська область. Тому що згідно адміністративно-територіального устрою Київ як рахується як окремий регіон. Ну, тобто, є окрема Автономна республіка Крим, а є ось Київ. Він від Київської області окремо рахується. Тому не забудьте. Це ось такий ось нюанс. Зберегли, закрили, забули.

Підтвердження номеру телефону

Далі обов’язково треба підтвердити свій номер телефона. Що тут з важливих нюансів я можу сказати? Цей номер телефона повинен співпадати з тим самим номером телефону, який у вас є на сайті. Принципово важливо. Це прям гуглери при перевірці зрівнюють.

Наступний важливий нюанс. Перевірте, будь ласка, щоб цей номер телефону був унікальним. Тобто він не гуглився ні на Біглі, ні на OLX-і, ні на Промі, є така платформа, на Промі, десь на інших сайтах. Щоб його ніде не було, щоб він був максимально унікальним. Тому що індуси, які… Ну раптом ви попадете під якусь додаткову перевірку. Хоча я маю надію, що все буде окей. Можуть приколупуватися до того, що вони знаходять ваші номера телефонів на інших сайтах. Тому будьте з цим уважними.

Номер телефона як підтверджується? Вводите свій номер телефона. Нажимаєте «Підтвердити». Вибираєте там голосом, що вам продиктували код чи СМС-кою. Вводите цей код. Зберігаєте. Все. Вже половину зроблено, майже половину.

Реєстрація в Google Search Console

Так, тепер нам треба що зробити? Підтвердити права на наш інтернет-магазин. Пам’ятаєте, на самому початку я говорила про те, що на вам потрібен один той самий е-mail для доступу через, до різних сервісів Google Ads. Це робиться для того, щоб оця зв’язка цих всіх сервісів, координація передачі між ними даних відбувалася отак. За одну хвилинку, умовно, без всяких проблем. Тому що ми робимо? Для того, щоб підтвердити права на сайт на Промі треба, що зробити? Це те, що скоріше всього потрібно буде практично для всіх вас. Це зробити, зареєструвати сервіс Search Console для себе безпосередньо. Нам потрібно буде створити акаунт в сервісі Search Console.

Сервіс Search Console він вам в будь-якому випадку буде потрібен. Тому його створюєте та забуваєте про нього. Що нам треба зробити? Нам для того щоб створити цей сервіс треба що зробити? Ввести наш УРЛ. Нажати «Продовжити».

Далі у нас буде ось отакий ось бачите довжелезний код.

Треба його просто скопіювати.

Потім заходимо в нашу адмінку. Листаємо до блоку «Інструменти вебмайстра». Шукаємо «Інструменти вебмайстра». І ось отут в блоці «Код підтвердження для Search Console» ви вставляєте цей код, який ви скопіювали на попередніх етапах і зберігаєте зміни. Це обов’язково. Ну, тобто, тут нічого складного з цим не буде.

Що після цього відбувається? Тут це не буду робити, тому що це показую на уже підтвердженому активному інтернет-магазині, тому будете вірити на слово. У вас відразу після того як ви це зробите буде уже підтверджена адреса висвічуватися одна, оця галочка «Адрес ещё не подтвержден». Особливо якщо ви вибираєте спосіб ось оцей, добавить. Тобто ми внесли Search Console під одним тим самим Gmail акаунтом. Нажимаємо «Подтвердить права на сайт» і після цього в вас буде доступна кнопочка «Заявити права на сайт». Ну в мене її тут не буде, на жаль. Тому що в мене тут не все зроблено, але я показую це вже на існуючому магазині. Для того щоб не наробити йому біди з додатковими Merchant Center, то я оце показую вам приблизно. Нажимаєте «Права заявлені». Також робите все. Це дуже швидко відбувається. Ви здивуєтесь. У мене можливо якихось деяких етапів нема. Якщо виникнуть питання, ви завжди можете мені написати. Посилання в мене є, то вам допоможу якщо що. Так ми зробили більший кусок роботи для Merchant Center.

Вказання відомостей про доставку товарів

Все. Тепер ваша задача добавити ще два блоки. В Україні він досить активно просить добавити просто інформацію про доставку товарів. Тобто вам треба просто створити спосіб доставки. Він створюється досить легко. Пам’ятайте, що цей варіант доставки доступен для адресної доставки. Що це значить «Адресна доставка»? Якщо у вас немає на сайті такого пункту як доставка за адресою, то вам потрібно його добавити. Це обов’язково. Тобто це не для доставки Укрпошти до відділення чи ще щось типу такого. Ні, це доставка безпосередньо адресна. Ну це важливо для Googlе. Вибираємо чи для деяких чи для всіх товарів. Нажимаємо «Продовжити».

Далі вибираємо час до якого ви день в день обробляєте замовлення. Обов’язково звертайте увагу на часовий пояс. Свій вибираєте.

Далі час обробки замовлення. Що тут виставляти? Думаю, по дням вам тут все зрозуміло. Понеділок там, неділя, понеділок, субота чи якісь дні. Що значить «время обработки» і «время транспортировки»? «Время обработки» – це терміни, в які ви оброблюєте замовлення до моменту, коли ви віддали в службу доставки. Тобто оце время транспортировки – це термін, за який там умовно, Нова Пошта, Укрпошта, я чи не знаю, ваш кур’єр доставляє цей товар. Ну зазвичай там, Нова Пошта три дні. То, умовно, тут так і буде 1-3 дні. Ось все.

Що значить «время обработки». Ну умовно, якщо ми там 24 на 7 обробляємо замовлення, то ми можемо написати 0-0. Якщо, наприклад, у нас там обробка замовлень відбувається, там до 7 вечора, до 6, там до 11, то тоді, скоріше всього, частину замовлень, які ви отримали після цього часу ми обробляємо на наступний день. Правильно? Тоді, оце такий буде оптимальний варіант заповненої інформації про доставку.

Вибір варіантів і вказання вартості доставки

Далі нам потрібно вибрати вартість цієї доставки. Вона в нас безкоштовна чи платна, чи безкоштовна для замовлень дорожче певної суми.

Якщо ви на Промі і у вас є доставка адресна від такої-то суми, тому що він завжди калькулюється під якісь вартості, то ви просто задаєте єдину ставку, наприклад 80 грн і все. Тому що там від ціни товара – у нас такого дуже мало буває. Від ваги – це вам потрібно вантажити додаткові атрибути, які, з якими ви заморочитесь. Вони вам не треба. Тобто, єдину ставку обрали. Все.

Що значить безкоштовна доставка для заказів дорожче певної суми? Тобто, ви виставляєте доставка безкоштовна, доставка для замовлень вище якоїсь певної суми, там 5 000 грн. Для всіх інших ця ставка наприклад 70 грн. Все. Зберегли цю всю історію. Пішли далі. Все. Ось.

Додавання товарів в Мерчант Центр

Такс оце, якщо ви зробите, все, майже 90% роботи по оформленню Merchant Center зроблено. В нас залишився ще один важливий блок. Це добавити товари в наш Merchant Center. Це одне з важливіших речей. Тому що після дати добавлення товарів з Merchant Center у вас відразу почнеться перевірка вашого Merchant Center. Ну оце самі найдовші якісь шляхи перевірки, ці всі історії. Завжди вибирається товари з файлика. Тому що з Прома найчастіший, найпопулярніший варіант вивантаження товарів – це через посилання, яке генерує сам Пром.

Такс, як нам згенерувати фід для нашого Merchant Center. Ви заходите в свої «Товари та послуги».

Нажимаєте «Експорт». Вибираєте «Експортувати всі», якісь обрані позиції. Будь ласка, це ви граєтесь уже самостійно з цією всією історією. Далі обов’язково вибираємо формат xml для даних.

Нажимаємо «Згенерувати посилання». Копіюємо це посилання, яке нам було зроблено.

Після цього повертаємося в наш Merchant Center, вставляємо посилання на наші файли. Такс, далі «Продолжить». Чекаємо поки Google почне обробляти товари. Ось він почав обробляти наші товари.

Ваша задача, яка буде? Спочатку, змінити частоту оновлення на «Ежемесячно». Чому це зробити для ежемесячно? З одної єдиною причиною, поки ви пройдете модерацію. Тобто підвантажаться всі товари, піде процес апрувлення вашого Merchant Center. І тут ви будете бачити всі статуси. Окей з вашим Merchant Center все, чи все погано? Він заблокований, щось типу такого. Це найдовший, загалом найдовший варіант, найдовший етап запуску цих Перформанс максів, умовно. Якщо ви проходите за 72 години, все чудово, прекрасно. Значить ви можете далі що робити? Правильно, створювати рекламні компанії. Це буде не досить складно. Це буде досить легко. Тому не переживайте. Тому в принципі базово з Merchant Center ми закінчили. Єдиний нюанс, що вам потрібно це просто пройти і перевірку, модерацію, безумовно. Тому враховуєте такий ось нюанс. Пройдете цю модерацію, перевірку – все чудово. Значить далі підете рекламуватися.

Встановлення четвертої аналітики на prom.ua

І в сьогоднішньому відео ми розглянемо як поставити четверту аналітику на платформу prom.ua. Тож що вам для цього потрібно? Ну по-перше, відкрити свою адмінку prom.ua. А по-друге, вам потрібно створити акаунт Google аналітики четвертої. Для цього переходите по цьому посиланню і примірно у вас буде така ж ситуація зі створенням акаунту, як я ось отут, наприклад, вказано в мене. Вам потрібно буде назвати свій поток. Називайте завжди назву акаунта, хоча б частиною вашого доменного імені. Чому? Тому що так зручніше їх шукати.

Раніше можна було знаходити по ідентифікаторам аналітики, по номеру. Зараз по назві. Далі можете виставити оці всі галочки. Йдемо далі. «Назва ресурсу». Я її також обзиваю так, щоб мені було зрозуміло, що це моє доменне ім’я. Далі обираємо нам країну, яка потрібна. Україна. Гривня. Україна. Неважливо, що тут виберете. Гривня. Так, далі.

В цьому блоці можете заповнювати все, що вам подобається або не подобається. Це не суперкритично, умовно. Виставляємо галочки. «Створити».

Далі треба все ж таки погодитися на їхні умови використання звичайно, на жаль чи на щастя. Далі обираємо «Веб», обов’язково.

Тут у нас зазвичай повинні вибрані бути автоматично всі галочки. Але на всякий випадок перевіряєте. Вставляєте ваше доменне ім’я і називаєте ваш домен умовно «Название потока». Я його назву prom. Тому що це мій тестовий для вашого сайту. «Створити поток».

Після цього нас або відразу виведе на віконечко з налаштуванням тега. Ось бачите, як інструкції по налаштуванню. Або ви закриваєте це віконечко. І все що вам буде потрібно – це ідентифікатор оцього потока даних. Тому що на Промі все типу оптимізовано. Для цього нічого не треба такого вигадувати. Ідемо повертаємося в нашу адмінку сайта. Після цього йдемо в блок «Аналітика», «Інструменти веб-аналітики».

І тут ви знаходите ось таке ось віконечко. Вам потрібно підтвердити все, що, наприклад може попросити від вас Пром. Але, умовно, що потрібно буде зробити? Треба повернутися в свій акаунт аналітики. Нажати кнопочку «Копіювати».

Повернутися сюди і вставити в код підтвердження для Google аналітики ваш код і зберегти зміни. Все.

Розширена електронна торгівля для вашого сайту налаштована. Більше ніяких там специфічних якихось нюансів для налаштування вам не потрібно тут взагалі робити. Тобто, вони всі в такому вигляді, які є вони. Отак і будуть, практично, функціонувати. Це в принципі досить легко. Так раніше колись на Shopify можна було ставити код аналітики і все практично працювало. Тобто тут це реалізовано ось таким ось чином.

Створення рекламного акаунта Google Ads

Перед тим як створювати рекламні кампанії, вам потрібно зробити Google Ads акаунт. Після цього добавити в нього динамічний ремаркетинг, фіксацію. Після цього можемо вже створювати рекламні кампанії, безпосередньо. Тож з чого починати? Як створювати цей рекламний акаунт Google Ads? Його можна створити декількома способами. Можна перейти в той самий свій Google Merchant Center. Тут буде кнопочка «Почати», «Створити новий рекламний акаунт». У мене тут вже, я зв’язок встановила, умовно. Можете з нього створити свій Google Ads.

Або ви заходите просто в пошукову строчку, вбиваєте Google Ads, переходите на перше це посилання. Нажимаєте почати і відразу він переводить на ось таку ось інтерфейсну частину, в якій ви вже будете безпосередньо заповнювати наступні дані.

Наша задача, в принципі, пробігтися швиденько по цим всім етапам. Для чого? Щоб дойти до заповнення платіжних даних. Тому що на початку він завжди пропонує вам створити рекламну кампанію. Ви можете створити будь-яку рекламну кампанію. Це не особливо принципово. Єдиний нюанс, що єдина складність – це заведення платіжних даних. Чому? Перше, на базі платіжних даних визначається чи ви будете платити з карточки чи по виставленню рахунку, чи ви будете платити НДС, чи не будете платити НДС. І, найголовніше, як легко ви будете проходити саме процедурку, процедуру перевірки особистості рекламодавця. Тому що це також найскладніше, як виявилося для більшості рекламодавців.

Чому? Тому що при перевірці особистості рекламодавця, вони допускають дуже багато різноманітних помилок. В мене є, в принципі, серія відеороликів для юрособи, для ФОПа, для фізичної особи як заводити ці платіжні дані. Щоб вам було в принципі простіше потім проходити цю перевірку особистості. Тому що ви просто подасте документи і все.

Тому, якщо ось отут у нас зараз Google Ads у нас розморозиться, переходимо «Увійти» і потім ми бачимо наступне. Таку ось історію. Що він хоче? Він хоче, щоб ми в першу чергу створили хоч якусь рекламну кампанію для того, щоб далі заводити платіжні дані. Або якщо ви вже в цьому Merchant Center Next і ви заходите в розділ рекламні кампанії. Нажимаєте «Зв’язати».

Бачите і тут або зв’язка з уже з якимсь існуючим рекламним акаунтом. Пам’ятаєте про e-mail під яким ви маєте змогу заходити в різні версії або ми можемо встановити зв’язок з певним Google Ads. Це треба ввести десятизначний код Google Ads акаунта. Він справа вверху у вас знаходиться. Або можна створити новий рекламний акаунт.

У мене тут недоступний в цьому Merchant Center Next, тому що не підтвердила права на власний сайт. Відповідно тому це трішки досить дивно буде виглядати, але можна також створити новий безпосередньо рекламний акаунт. Ось якщо наприклад нажму «Зв’язати акаунти», тому що тут уже почала процедуру створення оцих всіх речей. Ну тобто почала Google Ads умовно. В мене відкрилося це перше віконечко тут. Перейшла. Він у мене вже тут підв’язався. Я нажимаю «Зв’язати». «Зв’язати акаунти». Почекаємо поки Google Ads розвисне.

Нюанси вказання платіжних даних в Google Ads

І далі що потрібно зробити? Відразу добавити платіжні дані. З платіжними даними в більшості проектів саме найбільший косяк. Чому? Що вам потрібно? Як їх заводить? Пам’ятайте, що є платежі по предоплаті, є автоматичні платежі, перевод средств, виставляння рахунку, який ви будете оплачувати по IBAN, точно є 20% НДС або добавляєте карточку. І отут з юридичною особою. Є юридична особа. Є фізична особа. Фізична особа є і ФОП, і є фізична особа.

Треба все заповнити так як у вас буде згідно тих документів, які ви будете подавати для перевірки рекламодавця. Це в окремих відео є. Моя єдина рекомендація: обов’язково заповнюйте ці всі блоки відповідно до тих документів, які потім зможете подати. Ви собі дуже полегшите життя потім. Нажимаєте «Продовжити». Створюється рекламний акаунт. Відбувається зв’язка і все чудово, все прекрасно у вас буде.

Створення Google Ads окремо, не через Merchant Center

Далі проходите ці всі етапи, які треба. Якщо ж так не виходить і ви маєте бажання через такий інтерфейс, то вам потрібно буде трішки поклацати цю всю історію. Так, наша задача буде з вами наклацати аби що-небудь, ось бачите тут уже зв’язка з Merchant Center є.

Номер телефона можете підв’язати. Нажимаємо «Далі». Дивіться тут можна все відразу щось заповнювати. А можна не все відразу. Так у нас тут ситуація, коли він в нас перевів на такий весь блок. Обов’язково вибирайте «Другие типы целей», щоб він вас не перевів на ще якийсь інтерфейс Google Ads, який взагалі вам не потрібен.

Так «Покупки», «Далі». А нехай буде «Максимальная ефективность». Нехай він тут запропонує нагенерувати оцих кучу об’єктів. Моя пропозиція наступна – наклацати аби що-небудь для того, щоб просто вам пройти цей весь етап.

Тобто тут можна наклацати 11, там 22, 33. Такс, коротке, довгий опис картинки. Зараз буде сваритися, якщо непідвантажені картинки. Це нам не супер важливо. Ми цю кампанію потім видалимо. Вона нам не важлива абсолютно. Вона нам не потрібна. Ми будемо без неї прекрасно себе почувати, існувати. Почекаємо логотип. Це я вам показую різні варіанти.

З чим ви можете зіштовхнутися на етапі створення рекламного акаунту. Тобто ви це можете процати. Тому що ми будемо з вами робити рекламну кампанію, яка значно краща. Цінність. Бюджет ми задамо 1 грн. Обов’язково 1 грн.

І тут у нас переведе також на заповнення параметрів оплати. Це обов’язково робіть. Та сама структура. Та сама історія. Це вже етап ви проходите самостійно. Завершуєте його. Кампанію, яку ви там побачите, ви її будете видаляти. Все, зрозуміло?

Я зараз буду показувати, як це зробити ще в іншому інтерфейсі, який стосується вже класичного інтерфейсу Merchant Center. Якщо ви раптом захочете також на нього перейти, вам буде достатньо ось нажати шестероночку, «Общие настройки аккаунта», «Удаление Merchant Center», «Переключиться на классическую». Тому що все інше у нас в принципі завершилось. Далі алгоритм створення рекламних кампаній буде, що тут, що там однаковий. Я, оскільки я це показую на вже створеному акаунті, то я хочу це зробити на прикладі, так секунду, на прикладі уже більш-менш щось толкового, яке вже пройшло модерацією, все інше.

Встановлення динамічного ремаркетингу на сайт Пром

Що ми робимо? Такс, перед тим як ви будете створювати будь-які рекламні кампанії в Google Ads, бажано щоб ви поставили динамічний ремаркетинг на сайт. Що нам потрібно далі для того щоб налаштувати наш той славнозвістний Performance Max?

Вам потрібно поставити ще додатково динамічний ремаркетинг на вашу платформу prom.ua. Як воно робиться? Ви заходите в «Маркет» обов’язково або шукаєте в цьому блоці або додати додаток з Маркета. Ця штука називається «Додаток Google Ads». Коли ви на неї нажимаєте, вас переводить на зовсім інший ось такий ось блок, або ви переходите на ці всі додатки. Якщо ми отут додаток, додаток маркетингу, неважливо, шукаєте наприклад або вводите Google Ads. Ось він один єдиний або відразу знаходите Google Ads любим одним із варіантів.

Що вам потрібно буде зробити? Відкриваєте свій рекламний акаунт. Рекламний акаунт створюєте ви безпосередньо самостійно. В мене є окремі відео по тому як заводити там для різних типажів, там юридичних осіб, ФОПів та фізичних осіб якісь параметри в налаштуваннях платіжних, умовно. Я на цьому не буду зависати. Тому що по суті вам єдине, що потрібно зробити – це правильно завести платіжні дані. Все інше буде вже йти по нейту. Що ж, якщо ми створили наш Google Ads нам потрібно зайти в «Інструменти й налаштування».

Ви можете зайти в «Audience manager», в Менеджер аудиторії, вибрати ваші джерела даних. Тут буде ось такий ось блок, який називається Google Tag.

Він може бути в такому вигляді, типу ще недоналаштований і вам треба ось, наприклад, нажати кнопочку «Set up». Якщо у вас нічого тут немає, вам потрібно нажати кнопочку «Set up». Тоді заповнюєте наступні параметри. У вас є тут ремаркетинг, вибираєте «Збирати дані специфічних дій людей». Тобто цей другий блок. Обов’язково вибираєте розницю або роздріб, як вона в вас буде називатися «Rail» – «Save and continue».

Тобто це зробили. Далі наступне. Це ви обов’язково заходите в Details, пролистуєте в «Tag setup». Заходите в «Використати Google Tag Manager». І у вас тут буде оце цифрове значення.

Ви його копіюєте, повертаєтеся в свій Пром і ось оцей блок вставляєте в цей номер з Google Ads. Після цього обов’язково ставите галочку «Тег событий» і нажимаєте «Зберегти». Все.

В принципі, все, що потрібно було знати для налаштувань динамічного ремаркетингу Google Ads, навіть з тими помилками, з якими від відпрацьовує Пром. Все. Ми поставили. Тобто він, що ми зараз зробили? Ми вказали «Збір певних подій», івентів, які нам потрібні для динамічного ремаркетингу, щоб це фіксував сайт. Потім ми ще зв’язали його з Google Ads. І ця вся інформація тепер буде передаватися в безпосередньо ваш рекламний акаунт Google Ads. По динамічному ремаркетингу це все.

Зв’язка аккаунтів в четвертій аналітиці

Наступне. Ви повинні обов’язково в аналітиці зробити декілька налаштувань. Перше, це ви ми ж пам’ятаємо, що в нас один той самий e-mail для входу в аналітику, Google Ads, Merchant Center і все інше. Заходимо в «Адміністратор». Листаємо вниз. Шукаємо «Зв’язані облікові записи».

У вас тут буде пусто. В мене тут уже прицел. Нажимаєте «Зв’язати», «Вибрати облікові записи». І вже шукаєте ваш ідентифікатор Google Ads. Він повинен сходитися з тим Google Ads, в якому ви будете створювати рекламні кампанії. Нажимаєте галочки, «Підтвердити», «Зв’язати». Все. Пішли далі.

Створення аудиторій

Наступну штуку, яку ви повинні зробити, зайти в ваші аудиторії, нажати «Створити аудиторію», вибрати «Покупці».

Вибрати тут наприклад період 180 або більше днів. Обізвати цю аудиторію, зберегти. Так, все.

Імпорт конверсій з четвертої аналітики

Ще з конверсій. Зверніть увагу, що в нас завжди автоматично буде конверсія Purchase. Вона завжди автоматично в усіх аналітиках створена. Вона завжди існує і вона є у нас. Заходимо, повертаємося в наш Google Ads. Обов’язково ідемо в розділ «Інструменти та налаштування». Обираємо «Конверсії» розділ і нам потрібно буде імпортувати цю конверсію з четвертої аналітики. Єдиний нюанс – може бути так, що поскільки четверта аналітика – це взагалі не той інструмент, який прям супершвидко передає будь-яку інформацію в Google Ads, у вас може вона відразу не з’явитися. Це не супер критично. Значить зробите це наступного дня, умовно.

Що потрібно зробити? Ми завантажуємо нашу сторіночку. Нажимаємо «Нова дія», «Імпортувати». Вибираємо четверту аналітику. Обираємо «Веб». Вибираємо «Продовжити» і тут у вас буде точно purchase. Ви нажимаєте на нього галочку, цей perchase «Імпортувати і продовжити». Це обов’язково.

Імпортували цю конверсію. Після цього обов’язково знаходите цю конверсію в переліку вашому. В мене вона наприклад ось отут. І змінюєте модель атрибуції на «Останній клік». Це єдині коригування, які вам потрібно буде зробити з нею. Вертаємося. Так, все. Що ми тільки що зробили? Один, маркетинг є, конверсії імпортовані є. Якщо ви відразу цей perchase не побачили, значить почекайте якийсь певний час. Вона з’явиться. Ви пізніше її імпортуєте.

Створення рекламних кампаній в Merchant Center

Тепер вже будемо створювати рекламні кампанії. Заходимо в наш Merchant Center чи Merchant Center Next. Знаходимо розділ «Маркетинг» і тут будуть рекламні кампанії. Ось він буде отак десь приблизно виглядати: «Маркетинг» – «Рекламні кампанії».

В Merchant Center Next відразу є розділ «Рекламні кампанії». Що ми тут робимо? Ми знаходимо кнопочку «Створити кампанію». В моєму випадку це кнопочка «Нова компанія». Далі в нас є чотири поля, які ми можемо заповнити.

Включені продукти тут відбираються по мітці фідом. Якщо у вас один фід, як ми заливали на самому початку, то у вас тут нічого не потрібно вибирати. Там якісь певні категорії чи не категорії запускати. Можна це далі відсегментувати на етапі вже створеної рекламної кампанії в Google Ads.

Вибираємо обліковий запис Google Ads. Де його взяти? Якщо у вас під поштою декілька отут акаунтів, як у мене тут випадає менюшка, то тоді ви просто в цьому списку обираєте той Google Ads, який вам потрібен. Тобто ви дивитеся справа вверху ідентифікатор цього Google Ads і шукаєте його в цьому списку. Обираєте його.

Далі, середній денний бюджет виставляємо 1 грн, тому що ми далі будемо його правити.

І назву кампанії. З назвою компанії можете креативити як хочете. У мене це наприклад буде назва All Items, бо я всі товари запускаю. Да. І це тест. Це створення компанії, нажимаємо «Створити компанію». В Merchant Center Next така сама буде процедура. Ну там чуть-чуть може інтерфейсно вона буде відрізнятися, але схема та сама.

Після цього заходимо в наш Google Ads. Перезавантажуємо нашу сторінку і знаходимо нашу цю кампанію. Якщо у вас дуже багато кампаній, як у мене наприклад, в цьому акаунті вибираєте Performance Max. І отут в розділі «Кампанії», де він у вас там буде. Тому що може бути новий абсолютний інтерфейс Google Ads, бо тому що зараз дуже багато чого вноситься. Шукаєте Search Bar отакий і шукаєте за вашою назвою.

Ось, наприклад, у мене All. Ось він All Test. Обираємо цю кампанію або відразу призупиняєте, або відразу її коригуєте і запускаєте. Ну я краще призупиню, виставлю правильні налаштування. Після цього її включаю.

Налаштування рекламної кампанії

Які налаштування треба виставити? Починаємо з цілей. Обов’язково виберіть. Ну не супер обов’язково, але бажано вибрати ціль «Покупки». Зберігаємо.

Далі обов’язково прокручуємо до налаштування кампанії «Місцеположення». Якщо ми створимо компанію з Merchant Center, вона завжди буде на всі країни. Тобто ваша задача вибрати правильну географію. Тут уже як вам буде душі завгодно. Хтось обирає всю Україну, але враховуєте, що будуть покази в Донецькій, Луганській області і Криму. Виключити їх неможливо. Хтось там доставляє в певні лише регіони, області. Тому вже це від ваших бізнес-можливостей, умовно, обираєте.

На рахунок мов. Чи потрібно залишати всі мови, чи треба обрати лише три мови: російську, українську, англійську. Як мінімум три цих мови обов’язково обирайте. Тому що в зв’язку з тим, що в нас відбувається в країні дуже велика частина аудиторії кочує з країни в країну. І вона вже користується або тією ж самою англійською мовою в себе в інтерфейсі і гуглится англійською мовою, або вона, наприклад, уже використовує зовсім інші мови. Це додаткові конверсії, які в вас можуть бути. Тому я б на вашому місці залишала «Всі мови». Якби ви там таргетувалися на Польшу, то там ще були б питання. Для України «Всі мови» не буде помилкою.

Наступне – це «Автоматично створені об’єкти». Що це таке? Автоматично створені об’єкти – це, умовно, динамічні пошукові оголошення. Я рекомендую на старті в перший місяць взагалі не заморачуватися, їх не добавляти. Тому що, якщо ви вже добавляєте наприклад, то треба повиключати деякі URL-адреси. Виключаються блоги, якщо у вас є, якісь там сторінки з інформацією, щоб, наприклад там, не індексувалися системо і не підбиралася з них семантика. Але якщо ви залишите в такому ось вигляді, нічого критичного не станеться, повірте мені.

Визначення бюджету і вказання ставок

Так, наступне – це бюджет і призначення ставок. Бюджет який виставляти? Все залежить від ваших масштабів, об’ємів і середнього чеку, який ви запускаєте. В середньому, я ж записую відео в середньому для всіх, стартовий ваш бюджет може йти від 120 грн і більше. Якщо брати середнє значення, то десь в районі 10 доларів. Це стартовий непоганий бюджет. При умові, якщо ви будете задавати обмеження в стратегії ставок.

У вас є всього дві стратегії ставок. Є на конверсії, а є на рентабельність. Також з обмеженням. На чому стартувати? Якщо ми побачили з Merchant Center створюється на ось цій стратегії «Збільшення цінності конверсії», то відповідно на цій і стартуйте. Тому що ми перед сим налаштували з вами електронну торгівлю на Промі. Ваша задача виставити лише таргет ROAS. Так його бажано виставляти початково.

Єдиний нюанс, щоб ви його не розглядали як ROAS, який повинен і буде досягати сам Google. З ним доведеться вам погратися. Ви можете стартувати з якихось середніх значень на ринку. Це 500, 600 чи 700% і потім уже приймати рішення зменшувати або збільшувати відповідно до тих показників, які будете отримувати. Наприклад, стартове при невеликому бюджеті, навіть в 400 грн можна ось використати там, можна от зазвичай це десь 370, еквівалент 10 доларів, буде 370 грн. Ну щоб не заплутатись.

Пам’ятайте, що це відео в середньому по больниці знімаю. Якщо у вас там якийсь специфічний середній чек в акаунті або він дуже низький наприклад по 50 грн, або дуже високий від 50000 грн. Це, звичайно, індивідуальні ситуації, які потрібно окремо розглядати. Якщо це для вас актуально, відпишіть в коментарях. Я підкажу, які рентабельності, як з ними працювати для таких чеків. Тому що знімаю в середньому, як то кажуть по больниці. Так, далі. Збільшувати чи зменшувати рентабельність? І поймете від того наскільки активно в принципі пішли витрати по рекламних кампаніях.

Переваги створення Performance Max з Merchant Center

Чому ми створювали цей Performance Max з Merchant Center, а не в інтерфейсі Google Ads. Ну по-перше, ми не проходили оцю всю знову, по новій оцю всю історію, з оцими об’єктами, assets-ами та іншим. От бачите, вони в нас пусті. А це значить два пункта. Перший, в вас добавляється більше контролю за роботою цього перформанса. Тому що ви будете впевнені, що це буде лише товарна реклама чи в вигляді динамічного ремаркетингу, доганялок якихось чи товарної видачі. Це буде значно менше ніж з об’єктами. З об’єктами це може бути КМС-ка найрізніша. Це можуть бути відео. Це може бути пошук, який взагалі для вас, наприклад, може бути неконверсійний. От скільки країн я не запускаю без об’єктів заходить на ура і відразу я розумію чи класний фід, чи поганий фід, чи товарка в мене конвертить, чи вона не конвертить. Неважливо це Німеччина, Франція, Британія, Штати, Австралія, Україна. Завжди це скрізь заходить. Об’єкти ви можете добавити трішки пізніше. Якщо ж вам дуже хочеться, можете їх добавити, якщо ви вважаєте, що це добавить вам впевненості в роботі вашого перформансу. І сигнали. Вони також без сигналів створюються.

Це просто найшвидший варіант створення Performance Max для будь-яких ситуацій. От буквально, зайшов, «Нова кампанія», задав бюджет, підкоригував налаштування. Все. Далі рекламна компанія іде. Все. З об’єктами там може бути трішки складніше. Треба дивитися, відслідковувати чи він не зливає кошти чи підзливає кошти. Це все зовсім інша ситуація. Вона має індивідуальний відтінок. Тобто, в ваших ситуаціях ви можете з об’єктом бути і у вас немає зливу нікуди. Як мінімум зливи можете обнаружити через перехід на таблицю, подивитися на кліки на рівні груп об’єктів і на рівні груп інформації. Якщо побачите, що на рівні товарки кліків значно менше, ніж на рівні груп об’єктив. Вітаю. Десь щось підзливається десь у вас. Ну, тобто, ми це для цього робимо, щоб це було, ну хоча б наближене щось до смартшопінга розумної торгової компанії, саме.

Відбір товарів в кампанії в Google Ads

Далі. Якщо нам потрібно відібрати якісь товари, то ви це робите на вкладці «Групи інформації». Нажимаєте плюсик. Тут відбираєте або по типу товару, або по назві товару, будь ласка там, по бренду, все що в вашій душі завгодно.

Чи треба задавати сигнали в кампаніях?

Так і фінальне. Чи треба задавати сигнал у вашій кампанії? Дивіться тут який один важливий нюанс. Чим краще організований ваш фід, тим менша ймовірність, що вам потрібен буде сигнал. От взагалі, він може вам взагалі не бути потрібен. Що таке гарний фід? Ну по-перше, ви можете передивитися мій плейліст в марафоні, там є ціла серія відео про те, яким повинен бути фід для того, щоб він працював для товарки. По-друге, якщо у вас як мінімум там немає просто тайтлів для всіх 4 000 товарних позицій, «Картинка для вітальні». А у вас наприклад хоча б там «Фітнес фляга пластикова таким-то об’ємом для спорту, для бігу, для велосипеда» чи там «iPhone 14 там настільки то гігабайт». То тоді вже плюс-мінус можна вважати що фід ще допустимий для того, щоб рекламуватися.

В яких випадках сигнали задавати? З чого вони можуть складатися? По-перше, ви можете в сигнали задати списки ваших ремаркетингу. Найбазовіше – це колишні покупці. Ми з вами налаштували динамічний ремаркетинг і наші покупці з четвертої аналітики, які перед цим робили. Або ви можете задати пошукові теми. Пошукові теми вони вийшли з бети. Це до речі новий, трішки видозмінений функціонал, який існував до цього. Не добавляйте сюди дуже багато пошукових запитів. І якщо це у вас дуже різношорстний товарний асортимент, скоріше всього це налаштування до вас не підійде. Ну, умовно, у вас там куча категорій. В кожній з категорій по одній-дві товарні позиції, як це буває, наприклад, товари для дому там, все підряд. Тоді немає сенсу задавати ці пошукові терміни. Можете погратися зі списками ремаркетингу і все. І то, якщо гарний фід, він запрацює і без сигналів. Додавання сигналів – це вже треба для того, щоб оптимізовувати, там наприклад, зменшувати ціну за конверсію або підвищувати окупність якихось певних категорій товарів. Все.

Висновки

Якщо ви стартуєте з однієї кампанії, як ось отут ми писали, база, щоб отримати першу аналітику заходять продажі не заходять, цього вам буде з головою достатньо. Дуже багато інтернет-магазинів, які запустили одну кампанію, існують на ній все чудово і їх все влаштовує, все прекрасно. Тобто я ж знімаю відео для базового умовного середняка, середньозважене, умовно. в кожній ситуації бувають виключення. Десь відповідно щось потрібно задавати, не задавати. Але це треба вже індивідуально розглядати. В вашому випадку відповідно до тої аналітики, яку ви отримуєте після старту вашої кампанії. Якщо ви внесли всі зміни – не забутьте увімкнути цю рекламну кампанію.

Коротше, ми з вами розглянули базово як швидесенько, ну умовно швидесенько, налаштувати аналітику, створити рекламний акаунт Google створити Merchant Center, залити туди товари і налаштувати ці Performance Max. Чи потрібно створювати звичайну торгову рекламну кампанію, стартувати з нею, потім переходити на Performance Max? Наприкінці 2023 року офіційно вам заявляю – ні. Ви можете відразу стартувати з Performance Max і нічого у цьому буде, не буде, буде, не буде, не буде критичного. Це та сама розумна торгова компанія, яка бере аналітику з вашого сайту та фіду. Чим краще ваш організований фід, чим краще система розуміє про що ваші товари, тим більш презентабельніша реклама ваша буде.

Все. На цьому етапі в мене все по створенню Performance Max для prom.ua.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї