Контекстна реклама Google у Вірменії

Налаштування контекстної реклами у Вірменії

Вірменія належить до країн з відносно невеликим ВВП на душу населення $14 537 і населенням (3 млн осіб). Тому ринок контекстної реклами у Вірменії має відносно низьку конкуренцію, що робить його досить привабливим для запуску нових проєктів та налаштування рекламних кампаній у цій країні.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості контекстної реклами Google Ads у Вірменії

Під час вибору нової країни для запуску проєкту у сфері інтернет-реклами, як і для будь-якої іншої країни, у Вірменії є свої географічні, культурні, політичні особливості. Постараймося розібратися з основними з них у контексті запуску проєктів у рекламі Google Ads.

Цільова аудиторія

У Вірменії дуже розвинена сфера туризму. Щорічно країну відвідують приблизно 2 млн туристів з інших країн, які й становлять основну частку платоспроможного попиту в цій країні.

Тому налаштовуючи контекстну рекламу у Вірменії, нам потрібно орієнтуватися саме на цю аудиторію. Більшість тих, хто приїхав подивитися країну, починають свою подорож з її столиці – Єревана. Тут розташована більшість готелів, ресторанів, розважальних закладів країни.

Однак, при налаштуванні географічного націлення для локального бізнесу Вам недостатньо буде поставити навколо Єревана радіус 70 найближчих кілометрів (як це можна зробити при налаштуванні Google Ads для країн Європи). У Вірменії нам потрібно враховувати дорожню мережу (яка здебільшого складається з вузьких гірських доріг) та середню швидкість переміщення нею.

Локальні хаби

Більшість туристів потрапляють до Вірменії через аеропорт, яких у Єревані цілих три. При настроюванні рекламної кампанії ми можемо орієнтуватися на цю аудиторію відразу після прильоту в країну (готелі, служби таксі, екскурсії, доставка їжі тощо).

Перед запуском проєкту в Gogkle Ads нам важливо розуміти з яких країн прилітає наша цільова аудиторія, якою мовою вона каже, яким рівнем доходу вона відрізняється, з якою метою відвідує країну. Для цього PPC-спеціаліст або агентство, з яким Ви працюєте, має провести детальне дослідження ЦА перед запуском кампанії.

Отримавши відповіді на всі перелічені питання, Ви зможете уникнути нецільового витрачання бюджету та отримати більше цільових лідів та продажів.

Рекламні інструменти

Внаслідок орієнтації переважно на туристів, найбільш актуальним для просування в країні будуть локальні бізнеси та послуги. Тому:

  1. Використовуйте локальні рекламні кампанії. Google Ads дозволяє налаштовувати рекламу на певний радіус навколо Вашого закладу, таргетуватися на тих, хто зараз знаходиться на відстані 1-2 км від закладу та запропонувати їм відвідати його. Такі оголошення можна показувати на пошуку, картах Google Maps, на сайтах, що входять до партнерської медійної мережі Google.
  2. Налаштуйте та заповнюйте обліковий запис Google My Business. Мотивуйте клієнтів писати Вам відгуки та викладати фотографії. Більшість перед тим, як відвідати заклад або замовити послугу, відкривають карту Google та вивчають відгуки користувачів, а також рейтинг місця, яке планують відвідати.
  3. Пошукова реклама. При обмеженому бюджеті це найкращий інструмент, який Ви можете використати. Вона дозволяє залучити найгарячіший трафік, орієнтований на покупку тут і зараз. Насамперед орієнтуйтеся на запити з орієнтацією на брендово-модельний ряд, ключові слова, що включають конкретну геолокацію, фрази, які містять приставки “купити”, “ціна”, “замовити” тощо.

Вартість налаштування контекстної реклами для Вірменії

Ціна контекстної реклами у Вірменії складається з двох факторів – це вартість роботи спеціаліста та бюджет на трафік у рекламній системі Google AdWords.

Обсяг робіт PPC-фахівця теж може відрізнятися залежно від того, який планується загальний обсяг робіт за проєктом (кількість категорій товарів чи послуг на сайті, розмір сайту), які рекламні інструменти потрібно буде залучити й т.д.

Пакет послуг підбирається залежно від конкретних завдань проєкту (розширити охоплення, отримати трафік, зібрати ліди, підвищити маржинальність кампанії тощо).

Ціна реклами Google Ads у Вірменії порівняно не висока. Це пов’язано з тим, що рівень життя у країні не такий високий, як у європейських країнах. Нижче Ви можете оцінити вартість кліка для Вірменії в популярних нішах із планувальника ключових слів Google AdWords на червень 2022 року:

  • ремонт пральних машин – $0,49;
  • чистка вентиляції – $0,72;
  • послуги сантехніка – $0,55;
  • салони краси (манікюр) – $0,63;
  • хімчистка килимів – $0,67;
  • перманентний макіяж – $0,43;
  • стоматолог – $2,20;
  • продаж холодильників – $0,88;
  • корейська косметика – $0,71;
  • полиці для котів – $0,14;
  • корм для собак – $0,65;
  • добрива для квітів – $0,78.
Потрібно враховувати! Фактична ціна кліка для кожного запиту в конкретному обліковому записі може бути на 40% нижчою або вищою за ту, що вказана в прогнозі. Вона залежатиме від якості налаштування та терміну роботи рекламного облікового запису, релевантності оголошень, якості посадкової сторінки на сайті.

Орієнтуючись на ціну кліку та маржинальність Вашого товару чи послуги, ви можете приблизно спрогнозувати окупність та терміни виходу у “плюс” за проєктом за допомогою калькулятора контекстної реклами на нашому сайті.

Ви також можете звернутися до нашого контекстолога за індивідуальною консультацією щодо самостійного ведення рекламної кампанії у Вірменії. Для цього залиште заявку на сайті – менеджер зв’яжеться з Вами та проконсультує щодо ціни та можливого часу консультації.

Яку частку ринку пошукових систем у Вірменії займає Google?

Доля Google у пошуковому трафіку з Вірменії

Попри те, що у частині країн СНД велику частку пошукового трафіку забирає Яндекс, у Вірменії це не так. Google збирає 92.6% пошукових запитів із цієї країни.

Це робить запуск реклами в Google Ads для Вірменії дуже привабливим з погляду окупності інвестицій (оскільки Google є практично монополістом на цьому ринку).

Популярність Yandex серед користувачів з Вірменії невелика і становить лише 4,84%. Ще 0,92% місцевих жителів надають перевагу Bing, а 0,75% обирають Mail.ru.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї