Контекстна реклама Google у Грузії

Налаштування контекстної реклами у Грузії

Грузія – країна з вигідним географічним становищем на стику Європи та Азії. Це робить її привабливим економічним хабом внаслідок перетину торгових шляхів. Населенням країни становить 3,7 млн осіб, а ВВП на душу населення – всього $17743, що вважається досить скромним показником за європейськими мірками.

Контекстна реклама в Грузії обійдеться дешевше, ніж у країнах Європи внаслідок нижчих доходів населення та конкуренції на діджитал-ринку в країні. Ще однією перевагою відкриття ecommerce-проєкту в Грузії є те, що більшість місцевих жителів мають російську мову, що спрощує комунікацію.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами в Грузії

Як і в будь-якій країні перед налаштуванням контекстної реклами слід враховувати географічні, культурні, споживчі та інші особливості країни. Розглянемо основні особливості цифрової реклами в Грузії.

Цільова аудиторія

Оскільки країна має численні природні пам’ятки (Чорне море, гори), а місцеве населення має не дуже високий рівень достатку, основу платоспроможного попиту в Грузії становитимуть туристи. Більшість сфер бізнесу в країні орієнтована саме на них.

Виходячи з цього, Вам необхідно співвідносити Ваші охоплення та пріоритетні точки показів реклами з туристичним та нетуристичним сезоном та правильно регулювати виділення бюджету на рекламні кампанії різних типів між різними регіонами країни.

Для розширення охоплення можна орієнтуватися на велику концентрацію людей у міжнародних аеропортах Батумі, Тбілісі, Кутаїсі. Налаштувавши географічний таргетинг на аеропорт та найближчий радіус навколо нього, Ви можете відразу продавати туристам послуги таксі, розміщення в готелях, рекламувати туристичні екскурсії та ресторани грузинської кухні.

Локальні рекламні кампанії

Сервіс Google Ads дозволяє нам давати локальну рекламу. Таким чином, вона показуватиметься всім, хто гуляє повз наш заклад або готель у найближчому радіусі.

Також ми можемо налаштувати показ об’яв на тих, хто шукає відгуки на ресторан Google Maps. Прямо на сторінці з карткою користувачу може показуватися наша релевантна реклама. Такі оголошення мають високу конверсію і потрібно набагато менше кліків, щоб відвідувач сайту залишив нам своє замовлення.

Налаштуйте та заповніть профіль своєї компанії в Google Мій Бізнес – це допоможе Вам зібрати ту аудиторію, яка перед тим, як піти до музею або ресторану читає відгуки інших відвідувачів. І стимулюйте своїх клієнтів писати відгуки про Вас – запропонуйте їм знижку або додатковий бонус при написанні рекомендації у профілі компанії.

Мовний таргетинг

Більшість населення Грузії використовує для спілкування рідну мову. Крім того, більшість тих, хто старше вільно розмовляють російською. Також варто враховувати, що більшу частину місцевої аудиторії складають туристи (багато з них із пострадянських країн).

Виходячи з цього фактора, ми рекомендуємо запускати рекламу для проєктів B2C відразу двома мовами. За фактом це два окремі проєкти, супровід якого вимагає у 2 рази більше часу, але натомість Ви отримаєте більше охоплення і більший прибуток на виході.

Вартість реклами Google Ads у Грузії

Загальний бюджет рекламної кампанії складається з оплати роботи підрядника з налаштування Google Ads, а також бюджету на кліки. Вартість налаштування рекламного облікового запису залежить від поточних завдань проєкту, кількості вибраних рекламних інструментів (пошукова реклама, ремаркетинг, товарні оголошення, відеореклама).

Також на ціну впливає кількість мов у проєкті оскільки кожна окрема мова – це окремий проєкт, вона налаштовується та оптимізується окремо.

Для того, щоб дізнатися ціну контекстної реклами в Грузії, нам потрібно буде скласти медіаплан для проєкту. Одним із ключових параметрів у ньому є вартість кліку реклами в Google Ads для ключових слів у вашій ніші.

Нижче ми наводимо орієнтовну ставку за клік із планувальника ключових слів Google Ads на червень 2022 року для популярних тематик:

  • ремонт пральних машин – $1,87;
  • чистка вентиляції – $0,72;
  • послуги сантехніка – $1,40;
  • салони краси (манікюр) – $0,50;
  • хімчистка килимів – $0,75;
  • перманентний макіяж – $0,63;
  • стоматолог – $2,15;
  • холодильники – $0,86;
  • корейська косметика – $0,64;
  • полиці для котів – $0,72;
  • корм для собак – $0,77;
  • добрива для квітів – $0,65.
Важливо! Зазначена ставка за клік може відрізнятись від реальної вартості в межах 40%. На неї можуть вплинути якість налаштування рекламного облікового запису, релевантність текстів оголошень, майстерність супроводу кампанії та ще багато інших факторів.

Яку частку пошукового трафіку в Грузії займає Google?

Доля Google у загальному пошуковому трафіку в Грузії

Попри високу частку російськомовного населення в країні, Яндекс у Грузії практично не користується популярністю. Найпопулярнішою пошуковою системою в Грузії є Google з його часткою 92,57%.

Можна сказати, що Google є практично монополістом серед пошукових систем у цій країні, а значить запуск проєктів Google реклами в Грузії може потенційно давати нам найширші охоплення потенційної аудиторії.

Друге місце за популярністю займає пошуковик Bing з його часткою 2,93%, а третє – Yandex (2.1%). Слідом за ними йде Yahoo!, яким користуються лише 1,91% грузинів та Mail.ru – його частка становить менш як 1%.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї