Контекстна реклама Google у Норвегії

Контекстна реклама у Норвегії

Тренд на збільшення частки інтернет-користувачів та ринку ecomerce неухильно йде у зростання, поступово залучаючи до цифрового світу все населення розвинених країн. Норвегія тут не виняток та її показники близькі до інших скандинавських країн. Приблизно 85% жителів країни використовують інтернет для придбання товарів/послуг.

Налаштування контекстної реклами в Норвегії буде вигідною інвестицією для бізнесу, адже ця країна перебуває на дуже високому рівні економічного розвитку. Наприклад, ВВП на душу населення за 2020 рік за даними Світового банку становило $67 329.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами в Норвегії

Оскільки Норвегія – країна з малою кількістю населення, компанії, які ведуть бізнес тут, прагнуть виходити на глобальний ринок або як мінімум працювати на всі скандинавські країни Данію (5,8 млн осіб), Швецію (10,3 млн осіб), Норвегію (5,4 млн чол.), і додають до них Фінляндію (5,5 млн чол.). Таким чином, запущений проєкт на загальну аудиторію у 27 млн осіб із ВВП на душу населення від 50 тис. до 80 тис. доларів стає дуже привабливим і може бути конкурентоспроможним і в інших країнах.

Запускаючи Google Ads в Норвегії, важливо враховувати те, що територія країни дуже розтягнута з півночі на південь. Північ має холодніший клімат (там лежить вічна мерзлота). На півдні погода має властивість змінюватися залежно від сезону. Внаслідок цього змінюється і попит на товари та послуги протягом року.

Оскільки населення міст невелике щодо інших європейських країн – добова маятникова міграція у містах є, але вона не так яскраво виражена, як в інших європейських країнах. Налаштовуючи Google рекламу для клієнтів, ми перш за все просимо бізнес описати 2-3 портрети цільової аудиторії. Це дозволяє настроїти рекламу на всіх етапах вирви продажів.

Залежно від обраної стратегії, ми підключаємо пошукову, банерну, торгову кампанію або YouTube рекламу. Оскільки трафік з Google AdWords для цієї країни дорогий – обов’язковою умовою є підключення ремаркетингової кампанії до тих клієнтів, які відвідали сайт, але не здійснили покупку. Мета в цьому випадку – отримати максимальну кількість продажів не лише з гарячого трафіку, а й збільшувати кількість покупців серед схожої аудиторії.

Вартість реклами в Google Ads для Норвегії

Підсумкова ціна контекстної реклами в Норвегії складається з двох складових: вартість налаштування та бюджет на кліки. Якщо за налаштування Google Ads агентство бере фіксований прайс, ціна за клік відрізняється в залежності від обраної ніші. Нижче наведено дані щодо вартості кліку для різних ніш B2C в Норвегії на травень 2022 року (згідно з Планувальником ключових слів від Google Ads):

  • ремонт пральних машин – $1,05;
  • чистка вентиляції – $2,25;
  • послуги сантехніка – $2,76;
  • салони краси (манікюр) – $0,82;
  • хімчистка килимів – $1,44;
  • перманентний макіяж – $0,62;
  • стоматолог – $1,92;
  • продаж великої побутової техніки (холодильники) – $1,32;
  • корейська косметика – $1,11;
  • полиці для котів – $1,44;
  • корм для собак – $1,32;
  • добрива для квітів – $0,92.

Підсумкові дані щодо вартості в конкретному проєкті можуть відрізнятися +-40%, т.к. на цей показник впливають такі фактори, як конверсія конкретного сайту, структура облікового запису, якість налаштування та супроводу рекламної кампанії. Зіставивши дані в нашому онлайн калькуляторі Google реклами Ви можете приблизно порахувати, який бюджет потрібно закладати на ведення рекламної кампанії.

Щоб замовити налаштування Google Ads для Норвегії, залиште заявку на нашому сайті. Менеджер передзвонить та допоможе підібрати тариф, який найбільш ефективно спрацює для Вашого бізнесу. Якщо Ви хочете налаштувати рекламу самостійно – скористайтеся корисною інформацією в нашому блозі або на каналі Ютуб.

ТОП-11 фактів про ринок інтернет-реклами в Норвегії

Особливості рекламного ринку Норвегії

  1. На січень 2022 року в Норвегії налічувалося 5,43 мільйона інтернет-користувачів.
  2. На січень 2022 року в Норвегії 4,75 мільйона користувачів соціальних мереж.
  3. Оновлення рекламних ресурсів Google показують, що на початку 2022 року у YouTube було 4,64 мільйона користувачів у Норвегії. Ця цифра означає, що рекламне охоплення YouTube у 2022 році було еквівалентне 84,5% від загальної чисельності населення Норвегії на початок року.
  4. Instagram у Норвегії у 2022 році використали 2,90 млн осіб.
  5. У TikTok зареєстровано 1,44 млн норвежців.
  6. Соціальною мережею Facebook користуються 3,30 млн жителів Норвегії.
  7. Акаунти в LinkedIn мають 2,20 мільйона норвежців.
  8. Майданчик Twitter використовують 818,9 тис. жителів країни.
  9. Elkjøp, більш відомий за межами Норвегії як Elgiganten, посідає друге місце у списку найпопулярніших магазинів електронної комерції в Норвегії та приваблює тисячі покупців по всій країні.
  10. Prisguiden.no – популярний норвезький маркетплейс та пошукова система для товарів. Він дозволяє порівнювати ціни на товари, дізнатися їх наявність у тому чи іншому магазині та почитати відгуки.
  11. Загальний прибуток на ринку електронної комерції в Норвегії на 2020 рік склав 5 693 млн доларів США.
  12. Найбільшим сегментом ринку в країні є електроніка. Обсяг ринку у цій сфері на 2020 рік становив $1835 млн.
  13. Найпопулярнішою пошуковою системою в Норвегії є Google – на його частку припадає 97,31% усіх інтернет-користувачів у країні.
  14. Також серед місцевого населення популярні такі пошукові системи, як Bing – 1,56% всіх користувачів, Yahoo! – 0,68%, DuckDuckGo – 0,29%, Kvasir – 0.05%.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї