Аудит контекстної реклами Google Ads
Хочете зменшити вартість залучення клієнтів з інтернету? У Вас є налаштована рекламна кампанія, але Ви сумніваєтеся в якості проведених робіт? Не можете визначити, які оголошення працюють ефективно, а на які бюджет витрачається даремно?
Якщо Ви вважаєте, що контекстна реклама у Вашій сфері не приносить результатів, якщо не можете оцінити коректність налаштувань облікового запису, якщо хочете залучати клієнтів дешевше, рекомендуємо замовити аудит Google Ads. Це стане драйвером збільшення прибутку та відкриє додаткові перспективи для розвитку Вашої компанії!
Аудит контекстної реклами реалізується досвідченими фахівцями в сфері контекстної реклами та аналітики, чий професіоналізм підтверджений сертифікатами від компанії Google. Головною метою аудиту є пошук слабких місць всіх кампаній, які на даний момент активні у Вашому рекламному акаунті.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Коли краще замовити аудит контекстної реклами?
- Якщо Ви самі налаштовували кампанію для свого сайту, Ви можете замовити аудит контекстної реклами, щоб переконатися в правильності обраного напрямку і відсутності помилок. Така опція буде дуже корисною для малого бізнесу, де власник часто бере роботу з рекламою на себе. Професійна оцінка допоможе знайти втрачені можливості для тонкої оптимізації та підвищення ефективності.
- Коли налаштуванням займаються сторонні підрядники (агентство або фрілансер), аудит дає можливість об’єктивно оцінити якість їх роботи перед вкладенням великого бюджету. Це дозволить підтвердити або розвіяти сумніви в кваліфікації фахівця і отримати поради для поліпшення результатів від незалежного експерта.
- Якщо налаштуванням кампанії займається штатний маркетолог, зовнішній аудит допоможе перевірити його компетентність і сумлінність. Від внутрішнього PPC-фахівця компанії можуть вислизнути неочевидні деталі роботи з РК, з якими часто стикаються в роботі професіонали. Тому експертна оцінка буде дуже доречною.
- Якщо витрати на маркетинг перевищують заплановані значення, а бажаного ефекту немає, детальний аналіз дозволить виявити неефективні ключові слова, помилки оптимізації та інші фактори, що перешкоджають окупності. Мета аудиту в цьому випадку — не просто скоротити витрати, а зробити кампанію по-справжньому прибутковою.
- Перед запуском нових РК, аудит вже існуючих допоможе провести роботу над помилками. Ви побачите сильні і слабкі сторони поточної реклами, що дозволить використовувати ці знання при роботі з новою кампанією. Крім того, аудит часто виявляє втрачені можливості і невикористані рекламні інструменти, які можуть посилити результат.
Які помилки допомагає виявити аудит рекламної кампанії?
Які помилки призводять до зниження ефективності оголошень? Розповімо про найпопулярніші проблеми, виявлені в ході аудиту рекламних кампаній Google.
- Заплутана структура. Дуже складно контролювати ефективність реклами, коли в акаунті створено багато груп оголошень з однаковою назвою і великою кількістю різноманітних запитів. Кампанія повинна мати логічну та інтуїтивно зрозумілу структуру. Тільки тоді аналізувати дані буде легко.
- Багато відмов. Щоб виявити джерело проблеми, слід проаналізувати ключові слова, зручність і релевантність цільової сторінки, а також коректність посилань.
- Недостатня релевантність оголошення контенту цільової сторінки. Це в переважній більшості випадків призводить до швидкої відмови від перегляду сайту користувачами. Звісно, падає трафік і кількість угод. Підвищення релевантності оголошення контенту цільової сторінки завжди призводить до збільшення показників клікабельності та конверсії.
- Низька релевантність ключових запитів. Ваше оголошення бачать користувачі, яких не можна розцінювати як цільову аудиторію сайту, тому спостерігається низька ефективність реклами.
- Відсутні розширення. Якщо ставка встановлена на високому рівні, то сервіс розміщує оголошення на першій позиції і виводить всі доповнення. Це призводить до зниження вартості кліка і збільшення їх кількості.
- Ідентичні ставки для всіх запитів. Незадовільні результати таких кампаній пов’язані насамперед з тим, що оголошення за конверсійними запитами не може потрапити на перші позиції через обмеження за вартістю.
- Неактивна оптимізація конверсії за цілями для додаткових релевантних фраз. Увімкнення цього механізму майже завжди суттєво покращує показники рекламної кампанії. Але не слід забувати про моніторинг витрат на цю функцію.
- У налаштуванні віртуальної візитки є явні недоліки. Не всі користувачі бажають знайомитися з сайтом і клікати на відповідне посилання. Додавши в оголошення візитку з телефонним номером, Ви надасте можливість такій аудиторії зателефонувати прямо зі сторінки пошукової видачі. Важливо й те, що такі ліди Ви отримуєте абсолютно безкоштовно.
- Необґрунтовано висока вартість конверсії за певними ключами. Реклама за такими фразами не окупиться. Рішенням проблеми може стати зниження CPL і оптимізація показів реклами за «проблемними» запитами.
- Відмова від використання товарних оголошень. Цей висококонверсійний формат показує хороші результати для онлайн-магазинів з широким асортиментом.
- Оголошення губляться серед безлічі конкурентів. У процесі аналізу конкурентів краще видно недоліки власної реклами. Такий підхід дозволяє оцінити свою стратегію, використовуючи погляд з боку, а також підвищити її ефективність. Несформоване УТП, текст, що погано продає, або малопомітні банери — ось лише кілька причин, через які потенційні клієнти роблять вибір на користь конкурентів.
- Стадії воронки продажів не враховуються в ремаркетингових кампаніях. Для кожного етапу прийняття рішення про покупку (від формування попиту на послугу, до вибору відповідного магазину і укладення угоди) повинен бути опрацьований відповідний рекламний посил.
Визначити та обійти перераховані підводні камені дозволяє професійний аудит.

Що включає аудит контекстної реклами Google?
Головне завдання маркетолога, який виконує аудит Google реклами, — знизити ціну за клік і розширити охоплення, переорієнтувати і направити рекламу на тих, для кого вона буде максимально корисною. Але будь-які рішення не повинні прийматися на підставі тільки цінових факторів.
Важливо! Слід вжити додаткових заходів: відстежити, як поводиться лід після угоди, порівняти себе з конкурентами, щоб зрозуміти, що заважає використовувати аналогічні ставки.
Для цього проводяться:
Аудит рекламного облікового запису
До нього входять:
- Перевірка географічного таргетингу, мовних налаштувань, лімітів бюджету, коректного відображення на різних пристроях, обґрунтованості вибору на користь того чи іншого типу кампанії, наявності інтеграції з аналітичними сервісами, стратегії показу оголошень і визначення ставок.
- Аналіз логічності структури облікового запису, простоти управління кампаніями, можливості масштабування.
- Оцінка релевантності ключів, показників конверсії та позицій, коректності групування пошукових запитів.
- Оцінка закладеного бюджету на кожен рекламний інструмент.
- Перевірка правильності роботи із запитами та мінус-словами.
- Аналіз релевантності рекламних оголошень ключовим фразам, повнота, актуальність і коректність відпрацювання UTM-міток.
- Виявлення недоліків на посадочних сторінках і перевірка посилань на працездатність.
Аналіз систем аналітики
Він включає:
- Перевірку коректності збору та передачі інформації.
- Аналіз рівня зацікавленості відвідувачів, показника відмов, оцінка виконання цілей кампанії.
- Прогноз втрат, пов’язаних з низьким рейтингом, недостатнім фінансуванням або неправильним розпорядженням рекламним бюджетом.
Список рекомендацій
Після ретельного аудиту контекстної реклами в Google Ads, наші фахівці сформують детальний список порад щодо оптимізації Вашого облікового запису. Ви отримаєте не тільки інформацію про проблемні місця і недоробки, але і про сильні сторони, на яких варто зробити акцент для досягнення максимальних результатів. Наші рекомендації будуть включати:
- Список важливих змін з детальною аргументацією. Вкажемо на основні можливості підвищення ефективності кампаній — від розширення списку мінус-слів до впровадження новітніх функцій Google Ads.
- Продуману структуру рекламного аккаунта. Ми розробимо ефективну структуру аккаунта, що враховує специфіку бізнесу і Ваших завдань. Правильна організація груп оголошень допоможе зробити акцент на дійсно важливих ключових словах, які приводять реальних клієнтів.
- Стратегію подальших маркетингових заходів. Наші фахівці підготують пропозиції щодо підключення новітніх рекламних інструментів, які показують найкращі результати прямо зараз у кампаніях наших клієнтів.
- Коригування ставок на основі аналізу даних. Допоможемо знайти оптимальний баланс між ціною кліка і охопленням ЦА, щоб зробити Ваше просування максимально ефективним і орієнтованим на потенційних клієнтів.
- Пропозиції щодо оптимізації текстів оголошень. Ми надамо свої варіанти заголовків, описів і закликів до дії, щоб підвищити клікабельність і конверсію оголошень.
Вартість аудиту реклами Google Ads
Безпосередньо на вартість аудиту рекламної кампанії Google впливає необхідний ступінь занурення в проблему. На першому етапі ми пропонуємо провести базовий аудит, який розкриває всі основні недоліки облікового запису.
Якщо базового аналізу недостатньо – можливий розширений формат аудиту, який дозволить отримати інформацію навіть про найнеочевидніші та глибоко приховані проблеми.
Ми проведемо комплексний аналіз пошукових запитів і мінус-слів, зануримося в статистичні дані, оцінимо структуру кампанії. Пильна увага буде приділена конкурентам, а також ключам, які вони використовують для свого просування.
Додатковими факторами, що формують ціну аудиту контекстної реклами, є обсяг інформації в кабінеті рекламодавця Google, кількість використовуваних мов і географія таргетингу.
Ви можете вибрати для себе найбільш підходящий тариф:
- Базовий — $270. Проаналізуємо проект за всіма основними критеріями та визначимо точки зростання.
- Просунутий — додатково надамо відеоролик, де всі висновки та рекомендації наших фахівців супроводжуються вичерпними поясненнями та прикладами з реальної практики.
- Експерт — крім перерахованих вище послуг, що надаються в рамках інших тарифних планів, наш фахівець проводить годинну консультацію та відповідає на Ваші запитання.
Вартість пакетів «Просунутий» та «Експерт» визначається індивідуально, виходячи з поставлених завдань.
Приклад базового аудиту Google Ads:

Що Ви отримаєте після проведення аудиту Google AdWords?
- Можливість збільшити дохід від реклами без значних вкладень. Аудит реклами Google AdWords — це інвестиція в досвід фахівців, яка дасть можливість заощадити значні кошти на рекламі. Ви зможете ефективно скерувати роботу Вашого штатного маркетолога або фрілансера, спираючись на рекомендації професіоналів, і отримати максимальну віддачу від їхньої роботи.
- Оптимізацію рекламного бюджету. За підсумками аудиту Ви зможете виявити неефективні ключові слова, усунути нецільовий трафік і перерозподілити бюджет на найбільш перспективні напрямки. Це дозволить оптимізувати покази, залучати тільки цільову аудиторію і уникнути нераціонального витрачання коштів.
- Підвищення основних показників ефективності. Аналіз надасть Вам цінні рекомендації, які допоможуть підвищити CTR, конверсію та інші важливі метрики. Ви зможете збільшити рентабельність рекламних кампаній, прискорити лідогенерацію та максимізувати прибуток з кожної вкладеної гривні.
- Список допущених помилок. В ході аудиту будуть виявлені всі можливі недоліки — некоректний геотаргетинг, нерелевантні ключові слова або невідповідність оголошень цільовим сторінкам. Усунення цих помилок дозволить істотно підвищити дохід від реклами і знизити вартість кліка.
- Аналіз основних конкурентів. В результаті аналізу Ви отримаєте цінну інформацію про стратегію головних конкурентів і зможете оцінити частку ринку, яку займає Ваш бізнес. Ви зможете використовувати ці дані для розробки більш ефективної рекламної стратегії та зміцнення своїх ринкових позицій.


Популярні питання клієнтів
Замовивши аудит, Ви отримаєте неупереджену експертну думку з боку. Якщо реклама налаштована оптимально і немає необхідності в правках, то Ви позбудетеся своїх сумнівів і зміцните свою впевненість у обраній рекламній стратегії.
Якщо ж будуть виявлені помилки – Ви зможете швидко нівелювати їх вплив на результативність кампанії в цілому, знизити вартість залученого ліда і підвищити якість трафіку.
Терміни проведення аудиту контекстної реклами варіюються в залежності від ряду факторів, серед яких масштаб проекту, кількість рекламних кампаній, складність налаштувань і використовувані стратегії. В середньому, базовий аудит може бути виконаний протягом 1-2 днів. Однак для більш великих і комплексних проектів (великий інтернет-магазин або багатомовний сайт), терміни можуть збільшитися до 3-10 днів.
Алгоритми Google не стоять на місці, нові інструменти постійно розробляються, а старі оптимізуються і видозмінюються. Найефективніша ще вчора стратегія завтра може перестати працювати, тому аудит контекстної реклами слід проводити двічі на рік.
Щоб розпочати аудит, нам буде потрібен доступ до рекламного кабінету Google Ads та облікового запису Google Analytics. Аналітична система дозволить оцінити поведінку користувача на сторінках сайту, оцінити правильність вибору цільової аудиторії та релевантність посадкових сторінок.
Якщо Ви вирішили замовити аудит реклами в Google Ads як окрему послугу, виправлення помилок і впровадження рекомендацій за його результатами не включені в базову вартість. Однак, ми можемо надати послуги нашого PPC-фахівця для впровадження змін за окремий прайс.
