Повна інструкція: підключаємо Performance Max на Shopify

Подключаем Performance Max на Shopify Shopify
Зміст
  1. Етапи налаштування торгових рекламних кампаній у Shopify
  2. Два варіанти налаштування цілей
  3. Швидке створення Google Ads-івських конверсій
  4. Плагін Google Channel для Shopify
  5. Приєднання плагіна Google Channel до сервісів Google
  6. Створення нового Мерчант центру
  7. Введення номера телефону
  8. Налаштування країни та мови
  9. Налаштування умов доставки у плагіні
  10. Завершення початкової настройки Мерчант центру
  11. Перегляд вказаних параметрів Мерчант центру
  12. Налаштування Product Title
  13. Перевірка етапу настроєних цілей
  14. Перегляд цілей, створених плагіном Google Channel
  15. Налаштування цілей, створених плагіном Google Channel
  16. Перевірка на сайті роботи конверсій
  17. Перевірка конверсії Add to cart
  18. Перевірка конверсії Purchase
  19. Перевірка конверсій за допомогою розширення Tag Assistant Companion
  20. Підсумки налаштування конверсій
  21. Етап перевірки модерації Мерчант центру
  22. Перевірка фіда в центрі Мерчант
  23. Контроль за процесом перевірки Мерчант центру
  24. Створюємо рекламні кампанії щодо Google Ads
  25. Створення рекламних кампаній із плагіна Google Channel
  26. Наступні налаштування створеної кампанії
  27. Налаштування Locations
  28. Налаштування Languages
  29. Налаштування Automatically created assets
  30. Налаштування Goals
  31. Налаштування Bidding strategy
  32. Налаштування Assets group
  33. Налаштування сигналів
  34. Необхідність якісної верстки фіда
  35. Заповнення блоку Refunds
  36. Вказівка Tax settings
  37. Підсумки
 

Усім привіт. Мене звуть Яна Ляшенко. Я Google логіст. Займаюсь доставкою цільової аудиторії бізнесу з необхідними параметрами. Моє завдання масштабувати онлайн-продаж за допомогою інструментів Google реклами. У сьогоднішньому відео розглянемо, як можна, умовно, легко та просто налаштувати торгові рекламні кампанії на вашому сайті Shopify. Перш ніж перейдемо до певних дій, тайм-коди будуть внизу, потрібно пам’ятати про кілька важливих речей.

Етапи налаштування торгових рекламних кампаній у Shopify

Перше – все налаштування включатиме три етапи, хочете чи не хочете, умовно. Перший етап – налаштування цілей. Цілі для чого потрібні? Ну, по-перше, щоб у рекламному обліковому записі бачили, як мінімум що продає, що не продає. Друге – щоб була можливість запустити Performance Max, розумні торгові рекламні кампанії, щоби працювали. Чому у такому контексті? Performance Max використовує штучний інтелект Гугла та машинне навчання, що має базуватися на якихось даних. Не можна побудувати якусь статистичну модель або прогнозну без вихідних даних. Вихідні дані будуть – це правильні конверсії, налаштовані в рекламному обліковому записі. У будь-якому випадку це робимо.

Друге – обов’язково потрібно пройти перевірку у сервісі, який називається Merchant center. Дуже важливий етап, один із основних на якому, в принципі, можете і застрягти, умовно. Чому? Тому що Google посилює вимоги до перевірки, проходження модерації. Ну, сьогодні не говоримо про це. Для розуміння, що перевірка магазину може тривати на 72 години. При блокуванні, відповідно, доведеться покопатися з правками. Цей момент сьогодні не розглядатимемо, дивитимемося як це може відбуватися в ситуації, коли є все.

Третій, безпосередній етап – створення рекламних кампаній. Створення рекламних кампаній займе за інструкцією менше хвилини. Найбільші тривалі періоди з налаштування – це безпосередньо стосовно Мерчант центру.

Два варіанти налаштування цілей

З чого почнемо? Почнемо з налаштування цілей. Налаштування цілей – це цілі, конверсія, головні дії, що фіксуватимемо для системи Google Ads. Є два варіанти налаштування цих цілей. Перше – налаштування через четверту аналітику всіх конверсій, інше. Другий варіант – коли налаштовуємо конверсії для Google Ads. Запускатимемо рекламні кампанії в сервісі Google Ads. є можливість створити їх конверсії персональні Google Ads-совські.

Швидке створення Google Ads-івських конверсій

У сьогоднішньому відео розгляну варіант як створювати дуже швидко Google Ads-івські конверсії. З нюансів: є окреме відео для четвертої аналітики, його можете переглянути як налаштувати purchase той самий, якщо захочете щось більш поглиблене для себе налаштувати. Налаштовуємо базу, з якої 100% зможете запуститись.

Єдиний нюанс, що може виникнути, – це з коректністю фіксації конверсій за допомогою плагіна. Він безкоштовний, повністю free. Потрібно перевірити, покрутити рекламу, щоб зрозуміти, чи є якісь нюанси, чи потрібна поглиблена якась донастройка. Пробігаємося за лайтовим варіантом, з мінімальним бюджетом. Якщо є бажання самостійно запуститись – цього з головою буде достатньо. Налаштування аналітики включає два етапи. Перший етап – потрібно перевірити, щоб фіксувалися конверсії в Google Ads акаунті. Друге – обов’язково перевірити, щоб був базовий динамічний ремаркетинг на сайті.

Плагін Google Channel для Shopify

Ці дві речі важливі. Ці дві речі легко реалізуються за допомогою одного гуглівського плагіна, написаного під Shopify. Називається Google Channel. Знайти його можете в магазині Shopify за апками за допомогою того запиту, який загуглите або можете взяти посилання, що буде в описі.

Далі завдання встановити цей плагін. Перевіряйте завжди під правильним e-mail-ом зайшли до свого Shopify, інакше можуть бути якісь нестикування. Натискаємо Install, далі, що потрібно зробити.

Тут практично нічого не потрібно міняти, потрібно натиснути кнопку Add sales channel.

Приєднання плагіна Google Channel до сервісів Google

Такс, далі уважно! Потрібно приєднати плагін до Гуглівських сервісів. Гуглівські послуги, вся зв’язка між ними, доступ по всіх сервісах відбувається через один інструмент, параметр, атрибут, як хочете, – це e-mail. Бажано, для всіх сервісів для входу в Google Ads, четверту аналітику при плануванні створювати Мерчант центр відбувався через один і той же e-mail. Бажано створити окремий e-mail для всіх сервісів, щоб ніде не був прив’язаний. Для чого? Потім захочете пов’язати всі зручні пошти, що потрібні чи не потрібні не дуже важливо. Бажано, щоб зв’язка відбувалася коректно. В даному випадку щоб все пройшло без сучка і задирки. Щоб не переплуталися облікові записи, бажано просто створити окремий e-mail, зберегти обов’язково до нього доступ, пароль, тому що часто все втрачають і приєднатися через нього. Варіант ідеальний. Не хочете – використовуйте будь-яку Gmail пошту або корпоративну пошту, що використовує сервер Gmail, Google для відстеження цієї історії.

Натискаємо кнопку Google Connect. Далі потрібно вибрати пошту для входу, дозволити їй всі доступи, що потрібно. На жаль, Google завжди проситиме доступи. Далі, потрібно буде пройти ці етапи, перш ніж щось відбудеться в рекламному акаунті. Що це означає? Програма може помітити, що все є галочками. Зазвичай у магазинах може бути неактивний блок. Тоді потрібно додати, просто натиснути на цю кнопку, воно переводить на платформі Shopify до розділу refund policy and terms of service і просить їх заповнити. Terms of service ці штуки заповніть за допомогою Шопіфаєвського генератора. Refund policy доведеться написати, відповідно, як просить це Google зробити. Залишу внизу посилання на опис базових вимог для проходження модерації. Це офіційна довідка. Можете прочитати, є окремий розділ про refund policy. Бажано, щоб його деталізовано писали.

Далі зберігаєте та підтверджуємо, що це наша історія. Далі, якщо пошта абсолютно нова, то запропонує створити новий Мерчант-центр. У моєму випадку тут є кілька мерчант центрів. Покажу, як створюю новий.

Створення нового Мерчант центру

Create New Account у цьому випадку. Ось новий обліковий запис. Обов’язково буде цифрове значення. Пам’ятайте, що доступ до центру Мерчант є під тією поштою, під якою, відповідно, тут з’єднували Google Channel з Shopify. Далі обов’язково Connect натискаємо.

Далі йдемо перевіряємо номер телефону, обов’язкове підтвердження. Номер телефону обов’язково повинен… Куди піде номер телефону, що йде підтвердження прав на сайт. Зачекаємо. Transfer to my domain, це натискаю тому, що кілька Мерчант центрів вже було для даного сайту. Під різні історії знімала відео. Якщо така ситуація – переносимо наш сайт. Це просто коннект або створений новий Мерчант-центр і все. Більше нічого не потрібно робити.

Введення номера телефону

Далі потрібно ввести номер телефону. Дуже уважно до цього пункту. Номер телефону повинен збігатися з номером телефону на сайті, тому що номер телефону підтягнеться до певного розділу налаштувань Мерчант центру.

Це перевіряють гуглери, обов’язково, і роботи пропускають у перші етапи перевірки магазину. Будьте уважні. Не вписуйте сюди ніякий лівий номер, ні бабусин, ні мамин, не якийсь домашній, робітник, інший, не пов’язаний із сайтом. Номер телефону, що є на сайті, обов’язково повинен збігатися з тим, що є. Його зараз підтверджу, підтверджу. “Отримати код”. Тут спочатку вискочить віконце своєрідне, куди повинні ввести цей код. Далі натискаємо перевірити “Verify”. Ідемо далі.

Далі базове якесь налаштування зробили, вже Мерчант центр сформовано. Вже обліковий запис Мерчант центр створено. Є вже заповнена якась частина інформації. Ще перевірятимемо. Ідемо далі.

Налаштування країни та мови

Обов’язково вибираєте Target Country, країну, мову. Обов’язково уважно перевіряйте, оскільки тут розглядаємо процес створення магазину та запуску реклами для магазинів, де є умовно якась одна мова на сайті. Декілька мов на сайті – потрібно використовувати трошки іншу плагін. Якщо актуальна історія, можете написати у коментарях. Запишу окреме відео, як це робити з мультимовними Шопіфаєвськими сайтами. Вибираєте свою країну. Зазвичай, це країна, в якій реєстрували Shopify. Вибираєте. Штати будуть, Канада, Європа, все, що підходить. Обов’язково вибираєте Target language, мова якою безпосередньо таргетироваться. Це важливо. Обов’язково вибирайте цей блок. Під цю мову створіть фід у центрі Мерчант. Важливий момент. Далі натискаємо «Зберегти».

Ще рекомендувала б кілька пунктів відзначити. Нині поступово до цього підійдемо. Як бачите, процес налаштування через плагін не зовсім складний. Все досить просто зроблено, як то кажуть, для людей.

Налаштування умов доставки у плагіні

Далі обов’язково плагін попросить вибрати налаштування доставки. Це важливий пункт. Чому?

У Shopify є досить зручний інструмент, коли підвантажується вага товарної позиції і, відповідно, всі атрибути, зав’язані на доставці, автоматично генеруються всередині Мерчант центру. У більшості випадків рекомендувала б використовувати Automatically import shipping information, оскільки зручно.

Якщо вибираєте Manually set up shipping information, тоді потрібно вручну задавати розмір доставки. З урахуванням модерації всіх Мерчант центрів для платформи Shopify завжди рекомендовано залишати автоматичний імпорт всіх способів доставки. Далі.

Завершення початкової настройки Мерчант центру

Conversion tracking обов’язково залишаємо Turn off. Погоджуємося з умовами. Натискаємо Complete setup.

Перегляд вказаних параметрів Мерчант центру

Далі обов’язково що потрібно зробити? Що вчинили? Перейдемо в Settings (Налаштування) та подивимося. Створили Мерчант центр та базово його заповнили інформацією.

Вибрали країну, мову фіда, що вивантажуватиметься. Встановили інші параметри доставки.

Налаштування Product Title

Далі обов’язково вибираємо product title preference. Зазвичай пропоную вибирати SEO product title, тому що зазвичай насичений інформацією, ніж це default product title. У кожному індивідуальному випадку це слід розглядати індивідуально. Говоримо про стандарт якийсь. Базові налаштування, що є універсальними для всіх, тоді це залишаємо.

Перевірка етапу настроєних цілей

Далі йдемо. Завдання тепер перевірити Мерчант центр та налаштування Google AdSense. Почнемо закінчимо етап перевірки налаштованих цілей. Для цього необхідно перейти на блок Overview.

Далі натиснути кнопку Get started і тут потрібно або вибрати вже існуючий рекламний обліковий запис, доступ під е-мейлом, під яким з’єднували Google Channel плагін з сервісами Гугла. Або створюємо новий.

Ну, припустимо, зараз створимо абсолютно новий. Ще прикольно, є інформація. Буде кредит на 500 доларів, умовний. Чому умовний? Витрачається досить цікаво в рекламних облікових записах. Буває витрачаєте 500 доларів спочатку однією сумою, а буває просто паралельно витрачається з усіма поточними рекламними витратами.

Є створений рекламний обліковий запис. Фіксуємо його ідентифікатор. Це важливо. Далі натискаємо Create campaign.

Спочатку відкривається Мерчант центр, що створювали. Потрібно окремо відкрити рекламний обліковий запис Google Ads, що створила система. Переходимо за посиланням, натискаючи на номер облікового запису. Є Google Ads обліковий запис. Спочатку обов’язково перевіряємо чи є конверсії в рекламному обліковому записі, що автоматично створює плагін Google Channel. Перевіряємо на наявність всього набору та правильні для них налаштування. Якщо відкрили цей блок спочатку на віконці, можна перейти до блоку відстеження конверсії через блок керування конверсіями. Або заходьте в ліву панельку «Цілі» – «Конверсії».

Можете вибрати зведення або налаштування. Як завгодно. Зведення – найуніверсальніший варіант. Далі натискаємо «Переглянути всі дії».

Перегляд цілей, створених плагіном Google Channel

Цей варіант більше подобається. Далі обов’язково додаємо ще стовпці. Так, “Атрибуція” потрібна. Є.

Що бачимо тут? Спочатку плагін створював цей набір цілей. Все автоматично зробив плагін. Достатньо зручно на платформі Shopify. Не потрібно розуміти, що таке Google Таг менеджер. Що таке рівень даних, як правити код. Все зробив плагін Google Channel. Завдання лише перевірити коректно фіксується чи не фіксується.

Що бачимо? Обов’язково перевіряєте, щоб мета під назвою Google Shoping App Purchase у розділі покупки була.

З оптимізацією дій «Основні». Ну різне буває, Гуглу довіряти достеменно не можна. Ще перевіряйте атрибуцію. Атрибуція, бажано, з цією метою щоб стояла «Останній клік».

Налаштування цілей, створених плагіном Google Channel

Що робити, якщо один із блоків стоїть не в тому місці, умовно? Заходьте в цю мету, «Змінити налаштування» та змінюєте один із пунктів. Ну, припустимо, якщо Add to cart потрапив у головну дію, потрібно перевести у другорядне. Показую на Purchase, тут він стоїть як основна дія.

Друге – обов’язково перевіряйте модель атрибуції, вона має бути «Останній клік». Ну на старті, якщо обліковий запис практично нульовий. Якщо є якась аналітика щодо зібраних конверсій, можна залишити модель атрибуції на основі даних, щоб не морочилися. Робіть так, як тут вказано.

Перевірка на сайті роботи конверсій

Далі завдання лише перевірити на сайті чи працюють ці конверсії чи не працюють. Як перевірити чи працюють ні? Завдання відкрити сайт. Є мій сайт. Далі зайти в якусь із конверсій, натиснути «Налаштування тега», використовувати Менеджер тега і звернути увагу на цей номер, тому що на сайті буде наставлено купу всього-на-всього.

Не перше відео, що знімаю, умовне. Звертаєте увагу, щоб номер висвічувався 4175.

Є ярлики. Звернімо на них увагу. Почнемо перевірку мети з Add to cart, оскільки Purchase, відповідно, здійснюватимете ще. Головне перевірити щоб Add to cart та Purchase. Дві самі базові цілі, тому що беруть участь в оптимізації ставок якщо будемо використовувати Performance Max.

Перевірка конверсії Add to cart

Розгортаємо Add to cart. Таг менеджер. 4175 та копіюємо ярличок або фіксуємо.

Заходимо на сайт, вибираємо картку товару. Обов’язково встановлюємо таке розширення, що називається Tag Assistant Legacy. Знаю, лаятиметься, що розширення вже не підтримується. Покажу ще один варіант, як можна зробити. Поки є, можете скористатися, тому що трохи легше перевіряти цю всю фіксацію, ніж другим варіантом, що пропонує Google.

Натискаю, перезавантажила, натиснула Enable, перезавантажила. Далі перевіряю щоб був такий код Global site tag 4175, 4175.

Далі обов’язково натискаю на кнопку Add to cart. Ну і в залежності який шаблон. Як у мене, у вас – приблизно те саме. Шукаю з номером 4175 такі написи, що називаються Google ads conversion tracking обов’язково.

Їх три штучки встановлено, це три різні події. Шукаємо Add to cart. Як можна його зручно шукати? Внизу є реквести, погортали. Це Page view. Йдемо далі, вибираємо другий conversion tracking. Два реквести. Це View item. Це не те, що потрібне. Третій вибираємо conversion tracking. Бачу 10, якась сума Value йде. Натискаю Request та бачу, що? Подія add_to_cart. Приходжу сюди – add_to_cart. Все відмінно. Ціль точно є. Ціль точно зафіксована.

Перевірка конверсії Purchase

Те саме робиться з Purchase. Зараз повністю оформлю замовлення на сайті. Цього не побачите, умовно, із конфіденційними даними. Щоб розуміли, що завдання буде зробити повністю Success. Як у мене зараз повністю зараз буде кінцева сторінка «Дякую, умовно, за замовлення», «Thank You, Test». Тут обов’язково відкриваю також Tag assistant і шукаю також 4175 Google ads conversion tracking. Це не підходить, тому що немає значення. Друге значення є. Копіюю звідси цей ярлик, йду в мій Google ads. Натискаю Ctrl+F – Ctrl+V. 78 Q бачите? 770M. Це ж Add to cart, секундочку. Це Add to cart. А Purchase, якщо зараз сюди зайдемо. Це наш Purchase. Конверсія зафіксувала, що в ній потрібно побачити обов’язково. У ній має бути інформація, ну зрозуміло, що наш ID нашого Google ads, та ярлик. Має бути обов’язково value, сума замовлення, валюта наша, яка має передаватися. Можна ще зайти сюди подивитися, що ще передалося. Є tax та є shipping, умовно.

Перевірка конверсій за допомогою розширення Tag Assistant Companion

Другий варіант перевірки цієї історії полягає використанням іншого розширення під назвою Tag Assistant Companion. Дам посилання на нього внизу. Відкривається у такому вигляді. Потрібно обов’язково додати, до вікна додаємо домен.

Відкривається страшна якась історія. Завдання знову на сайті, на ньому обов’язково є значок Tag Assistant Connect. Це важливо.

Натиснути той самий Add to cart, зробити повністю Purchase. На Add to cart покажу. Сюди зараз заходжу. Є головна сторінка. Є Sleeve T Sjort. У списку коду знаходите свій 4175. Його знайшли ваш AW тире там номер, щоб повністю сходився з тим, що є. Закінчується на 4175. Далі дивимося розділ Hits Sent і цей блок. Бачите, він може бути великий.

Що шукаємо? Обов’язково шукаємо Add to cart. Бачите, обрала цей Add to cart, натискаю Conversion і що бачу? Бачу, зараз зорієнтую, бачу мій conversion value. Add to cart передав цінність, суму товару. Точніше прибуток від цього товару, це 10. Currency передав. Також є ярлик конверсії безпосередньо. Ну в принципі це базове, що особливо потрібно.

Є автоматично data збирається. Що таке data? Щоб не посилювати цю всю картинку, це начинка: товарна позиція, вартість якої передав. Такий самий.

Якщо зараз здійсню мій check out повністю, здійсню моє замовлення, Complete order. Завантажується моя сторінка. Бачите, Thank you for your purchase та буде подія Purchase. Бачите? Шукаєте Purchase де буде Hits Send. Обов’язково саме до цього коду. Нагадую, у мене буде всіх штук набагато більше ніж у вас. Не лякайтесь. Шукаєте Purchase безпосередньо до тегу.

Розкриваємо Conversion. Далі що шукаємо? Обов’язково шукаємо transaction ID – це ID замовлення. Conversion value – сума замовлення, currency. Типаж події – Purchase (купівля) та начинка товарної позиції. Є івенти. Data є, будь ласка. Item-си, що передаються. Все є. Базово все налаштовано.

Ідеально, звичайно, мати великий набір даних, розширений для гарної передачі. Прям ідеально підійде до тих ситуацій, коли потрібне найбільш прокачене налаштування. Якщо починаєте. Це більше для початківців, які хочуть спробувати запустити. Цього із головою достатньо. Подальша оптимізація кодів, їх допилювання – це, безумовно, потрібно робити, але це буде актуально в тому випадку якщо замислиться над цим прокаченим налаштуванням.

Отже етап завершення всіх моментів, пов’язаних з конверсіями, завершений. Конверсії, яких вистачить для запуску реклами, розумний Performance Max є. Достатньо для початку роботи.

Підсумки налаштування конверсій

Один із елементів що не доналаштований – динамічний ремаркетинг. Плагін не вирішує це в даному контексті, це зараз упустимо. Це окрема робота з кодом.

Якщо актуальне доналаштування динамічного ремаркетингу – пишіть у коментарях, зніму прямо окреме відео як реалізується на платформі Shopify. Якщо збереться хоча б 10 коментарів, то точно 100% зніму відео.

Конверсії є. Стартово рекламна кампанія працюватиме. Все щодо оптимізації, апгрейду, поліпшення продуктивності – це потрібно окремо розглядати, але вже стосується фіда, ремаркетингу та встановлення додаткових кодів. Робимо базу для старту та підуть продажі легко. З налаштуванням конверсій завершено.

Етап перевірки модерації Мерчант центру

Залишилося тепер перейти до етапу перевірки модерації Мерчант центру. Такс, повертаємось до Merchant center. Він створений. Ще може сервіс називатися Merchant Center Next. Навігація практично ідентична буде до моєї. Можливі якісь нюанси, але концепція та сама. Захочете повернутися до такого ж інтерфейсу, знайдіть у налаштуваннях account settings і внизу «Видалити Merchant Center».

Як користувача, не доступи як Account Access, саме Account settings. “Видалити”. Натискаєте на цю кнопку «Видалити» – вискакує віконце, де написано «Видалити, скасувати або перейти на класичну версію Merchant center». Можете перейти на класичну версію Merchant center оскільки Merchant center next, це зараз і подальша версія Мерчант центру, не зовсім підходить для всіх подібних нюансів, налаштування коригування та іншого. У цьому відео це не розглядаємо. Захочете такий самий інтерфейс – можете зробити також. Якщо ні – дивіться те, як зробив персональний Shopify. Цей Merchant center для мене зробив Shopify.

Перевірка фіда в центрі Мерчант

Такс, далі обов’язково перевіряємо чи підвантажився фід вже для Мерчант центру. Перезавантажила мій центр Мерчант. З’явився розділ feeds. Дивлюсь. Написано Content API. Це неодмінно. Відразу з’являться всі товари або з певним запізненням. Може це бути в типажі передачі даних під назвою Content API.

Що за тип фіду Content API і чим відрізняється від інших можливих варіантів генерації фіда. Content API практично, одномоментно передає інформацію із сайту товарів у Merchant center. Звичайно, звернення до сайту триває раз на півгодини, може за 40 хвилин. Це вважається не супер швидко за сучасними мірками, але все одно швидше за завантаження класичних фідів за посиланням, де максимальний апдейт відбувається лише раз на добу без вашої участі. Найкращий варіант фіда.

Контроль за процесом перевірки Мерчант центру

Далі, що обов’язково робимо? Дивіться лише створився Мерчант центр. Це означає, що як почнемо базову перевірку Мерчант центру. Зверніть увагу на те, що почався процес перевірки. Shoping ads є. Програма Shoping ads, одразу спочатку підключений динамічний ремаркетинг, Free listing. Якщо програм немає – заходьте до розділу Growth – Manage programs і спочатку можете включити Shoping ads і обов’язково Dynamic Remarketing. Нехай усі разом проходять модерацію.

Перевірка може тривати на три бізнес дні. Це бізнес дня не просто доба. Спочатку перевірятиме робот. Якщо робота щось не влаштує на сайті, в розділі Account issues покаже помилку. Наразі просто всіх масово підряд блокують за причини, без причини, умовно. Готуйтесь. Одна з найбільших хворих точок більшості магазинів у всьому світі. Не залежить від раси, віросповідання. Не залежить від географії, локації. Можете потрапити до цього блокування без проблем. Потрібно бути готовим. Попадаєте – потрібно проходити усі етапи, коригувати сайт. Можемо розглянути окремо, якщо актуально – відписуйте у коментарях.

Зазвичай за 72 години проходьте перевірку і всі три сервіси, вибираєте їх окремо, маєте бути зеленими як тут динамічний ремаркетинг.

Free listing на Pending items розділ знаходиться. Цю ж інформацію перевіряється в Мерчант центр або не перевіряється можете виявити в Google Channel плагіні. У цьому розділі. На даний момент нічого не показує. Як результат, завжди в ньому можете виявити інформацію. Хтось там Pending (перевіряється), Not approved, Approved. Може написати статус, умовно, Мерчант центру, заблоковано або не заблоковано.

До повної перевірки сервісу Shoping Ads не зможете запустити цю рекламу. Щоби зафіксували, розуміли. Без проходження перевірки в центрі Мерчант, на жаль, запустити швидко рекламу не вийде. Говорила, що це найтриваліший момент, на якому можете підзастрягти при створенні рекламних кампаній. Якщо все окей з сайтом, виглядаєте презентабельно добре, то модерацію пройдете досить швидко. Будете задоволені. Чекаємо на повну перевірку цієї ситуації з Мерчант центром. Без цієї перевірки не вдасться створити рекламні кампанії. Із цим, умовно, завершили важливий момент.

Створюємо рекламні кампанії щодо Google Ads

Далі. Як створити рекламні кампанії, які безпосередньо стосуються Google Ads? Є два способи створення кампаній. Зараз розглянемо створення саме Performance Max-ів, розумних кампаній. Можна запускати їх із нуля. Можна не запускати їх після збирання аналітики. Їх можна стартувати із самого початку, збирають ту ж інформацію із сайту, як і інші рекламні кампанії. Вже використовують штучний інтелект Гугла.

Створення рекламних кампаній із плагіна Google Channel

Як можна створити? Найшвидший для вас спосіб – це, звичайно, безумовно створити його з плагіна Google Channel. Натискаємо Create Campaign.

Нас спочатку переводять на розділ Setup campaign. Тут є такий набір налаштувань. Через подібний набір проходили б при створенні кампанії. Чому?

Завжди рекомендую перші торгові кампанії створювати з Мерчант центру. По-перше, не зіткнетесь ні з якимись багами, помилками чи іншим, коли будете створювати в самому інтерфейсі Google Ads. Друга причина – те, що швидкість створення кампанії справді швидка. Потрібно просто зайти до розділу Marketing – Ad campaigns. У центрі Мерчант нексті теж просто окремий розділ Ad campaigns. Тут Continue setup і перекладає той самий блок інформації, що тут. Просто буде проводити через Add products, тому що довго вантажаться, проходять модерацію. Суть приблизно та сама.

Чому подобається такий спосіб створення кампаній? Він не вимагає додаткових правок в об’єкт, зараз до цього дійдемо, створення креативів, текстівок та інших. Цієї кампанії з головою достатньо, щоб просто стартувати розумні торгові рекламні кампанії в будь-якій країні світу без особливих проблем.

Як їх створюємо? Є кілька полів, їх лише чотири. Це «Вибрати продукти за ярликом фіда». Це один всього лише фід. Якщо ви використовуєте кілька, тоді це актуальне налаштування. Можете її пропускати. Відфільтрувати якісь товари зможете у Google Ads.

Далі обов’язково виберіть правильний ідентифікатор облікового запису Google, обов’язково. Він повинен сходитися з тим Google Ads обліковим записом, з номером, який побачите тут праворуч вгорі над е-мейлом. Важливо, оскільки буває, що плутаються якісь різні Google Ads, розноситься ця інформація.

Далі обов’язково задаємо Daily budget. Стартовий Daily budget для більшості ніш – від, припустимо, 9 до 10 доларів у середньому. Можете вільно ставити. Можна менше встановити залежно від країни де запускаєтеся. Зазвичай 10 доларів – це стандарт мінімальний, плінтусом йдеш щоб просто почати показуватися. Виставляю, у моєму випадку це еквівалент 400 гривень. Далі – назва кампанії. До речі, Google рекомендує трохи більше поставити. Можете скористатися рекомендацією або поставити еквівалент 10 доларів.

Name this campaign – як завгодно. Одна з рекомендацій – прописуйте типажі товарів, що входитимуть або якісь додаткові критерії для розуміння, що товар знаходиться в Перформанс Максі. Чому? Тут лише одна товарна позиція. Може бути 100 тисяч, тисяча, 500. Ви створюватимете різні Перформанс Макси для різних категорій або в різних цінових діапазонах, або з якимись завданнями стратегії ставок, то бажано правильно обзивати кампанії. Щоб не просто Performance Max 1, 2, 3. Так нелогічно структура простежується облікового запису. Можна лишити навіть так. Натискаю Create campaign. Натискаю Continue. Там відбувається вся перевірка, ця історія з модерацією Мерчант центру.

Наступні налаштування створеної кампанії

Якщо пройшли, все що робимо – перезавантажуємо після натискання Create campaign рекламний обліковий запис Google Ads. Коли перезавантажили сторінку, у розділі Campaigns (Кампанії) вже є назва кампанії, що зробили заданий бюджет. Що далі потрібно зробити? Обов’язково спочатку або зупиняти цю кампанію через Enabled/Paused, або можете залишити її так, але обов’язково поправити налаштування. Це важливо.

Налаштування Locations

Натискаємо олівець – Edit campaign, переходимо до розділу Settings і що керуємо? Обов’язково правте Locations, оскільки з Мерчант центру вона автоматично створюється на всі країни та території. Є золоте правило: якщо кілька країн, де хочете таргетуватись – поміщайте одну країну в одну кампанію. Вийде більше гнучкості у контролі за результатом та розподілом бюджету. Хтось може просто від’їсти бюджет і не принести продаж, а хтось може приносити продаж і не зможете масштабувати результат. Бажано правильно вибрати locations.

Налаштування Languages

Далі, Мови, Languages. Все впирається у кілька факторів. Перший: мова якою говорять покупці, customer–и або базова на сайті. Є країни, які з англійською мовою не дружать, як Франція. Є, скажімо, певні сегменти аудиторії. Допустимо, латиноамериканці в Штатах можуть не знати англійської мови. Бруклін із російськомовною аудиторією, англійську не знають, живуть у закритій ком’юніті, умовно. Візьмемо Нідерланди, де англійська мова – практично друга рідна і немає проблем запускатися двома мовами. Все впирається в ті мови якими говорить аудиторія. Якщо потрібні всі поспіль, умовно – можете ставити All languages, але рекомендую вибирати лише ті мови якими говорить потенційна аудиторія.

Налаштування Automatically created assets

Ще налаштування, що рекомендую знімати, але її, в принципі, можете залишити. Це розділ Automatically created assets. Тут є дві галочки: Text assets та Final URL. Потрібно, якщо залишаєте два пункти, виключити певну URL із сайту. Що це за URLs? В першу чергу посилання на блоги, privacy policy, shipping policy, refund policy, сторінки, з яких не хочете, щоб збиралися ключові слова. Цей розділ налаштувань відповідає за тип рекламних кампаній як динамічні пошукові оголошення. Звичайно, якась може бути математика складна або хімія складна. Математика вже російську мову забула, а можливо складне щось як фізика, хімія, умовно, цей вид кампанії чіпляти ключові слова для пошукових кампаній у рекламу з різних сторінок. Якщо залишити, то бажано пошукати сторінки. Вважаю за краще для першого запуску їх вимикати. Можу їх додати пізніше, можу створити дублікат кампанії, в ньому протестувати всю історію паралельно. Не має значення.

Налаштування Goals

Йдемо далі. Ще важливі налаштування – обов’язково Goals («Цілі»). Якщо мета покупки – обов’язково вибираємо «Покупки». Це бажано зробити. Чому? Повинні розуміти, що Перформанс Макси використовують штучний інтелект, який будує якісь моделі, прогнозний, за якими знаходитиме покупців. Є певний вид налаштувань. Якщо магазин запускає з Мерчант центру цю кампанію, то мету «Покупки», відповідно, потрібно вибрати мету глобальну, на яку хочемо, щоб орієнтувалася кампанія – покупки. Щоб у налаштуваннях все було чітко правильно.

Налаштування Bidding strategy

Далі йдемо. Обов’язково чи правимо Bidding strategy, що є, чи зменшуємо бюджет. Ну в даному випадку, якщо стартуємо з невеликого рекламного бюджету, наше завдання відредагувати нашу стратегію. Спочатку рекламні кампанії запускаються на Maximize conversion value. На максимальну цінність конверсії. Непогана стратегія, але є мінус. Як тільки почнете отримувати продажі і почнете збільшувати рекламний бюджет, тому що точка масштабування – бюджет, з’їдатиметься прибуток. Стратегія аж ніяк не орієнтується на окупність. На пару доларів дохід вищий за витрату, Google вважатиме, що виконав його Bidding strategy very successful. Успішна.

Бажано встановити обмеження в Target ROAS. Як її ставити? Є кілька варіантів стратегії, які можна використовувати. Перший варіант – коли задає, стартуєте з чогось невеликого. Якщо запускаємося на американському/європейському ринку може бути варіант із 50% і далі з часом станете лише підвищувати цю рентабельність. Другий варіант – коли приблизно орієнтуєтесь на середньозважені значення. У кожній країні є різні. На жаль, не можу під кожну країну розписати усі Target ROAS. Десь є можливість спочатку стартувати зі 150, десь із 200, а в інших добре заходить 500% рентабельності. Для розуміння це значення – доведеться з ним погратися, для пошуку оптимального співвідношення. В даному випадку показую варіант стратегії, де, умовно, і не перетискаєте сильно ставки, при тому що братимете участь у платоспроможному аукціоні, показуватиметься за класними запитами.

Кінцеву окупність контролюватимете за рахунок обмеження бюджету. Стартуємо з невеликої суми. Це 400, скажімо, еквівалент, умовно, десяти доларів. Якщо залишу Штати – непогана сума для старту. Пам’ятайте, всі ставки можна правити як бюджет менший, більший, так і рентабельність, відповідно. Пробігли базовими важливими налаштуваннями без яких в принципі не потрібно стартувати цей Performance Max.

Налаштування Assets group

Далі, що потрібно зробити. Говорила, чому потрібно запускати ці кампанії з Мерчант центру – це через розділ під назвою Assets group. Зазвичай, коли створюємо Performance Max через інтерфейс Google Ads – є довга процедура створення цих об’єктів Assets.

Потрібно встановити зображення, текстування або інше. У більшості облікових записів, на момент, коли знімаю відео – 10 листопада, не тільки в Штатах викотили повний апдейт по Assets-ам, коли сюди підключається штучний інтелект. Штучний інтелект Гугла, що автоматично на базі URL, вводьте просто Final URL, і заповнюються всі поля і не для всіх рекламних облікових записів.

Не важко показати, як може генеруватися AIшкою ця історія. Покажу, як заповнюється вручну. Якби створювали рекламні кампанії тут через інтерфейс Google Ads, натискали Create Campaign – New Campaign, вибирали Sales (продажу), правильну конверсію, Continue.

Вибирали Performance Max, Мерчант центр, назву, йшли ці тривалі шляхи. Там 50. Пішли далі, географію, мови. Ці штуки зняли. Ідемо далі, ще далі. Дійшли б до Assets-ів. Без них далі не просунулися б у створенні кампанії. Тут дозволяє, але може помилитися, не пустити. Якщо пустить – чудово. Може, не пустити. З Мерчант центром зазвичай створюють, щоб не морочитися з елементами. По них пробіжимося.

У яких випадках їх додавати? Хочете стартувати зі стратегією не цінність, не maximize conversion value, а з maximize conversion, стратегією максимум конверсій. У такому разі бажано їх додати. Або послуги чи якийсь вид рекламних кампаній, коли є лідогенерація, а не покупки через кошик. Є можливість додати картинки, будь ласка. Можна додати, взяти з рестоку (бажано свої додавати), логотипи, відео. Текстування додаєте. Нічого не пропонується – сайт порожній. Довгі заголовки, дескрипшени, текстування у бізнесі. Їх обов’язково додаєте. Це вже довгий етап, іноді інтерфейс глючить, недоповнює ці речі, збивається. Пропоную створити кампанію безпосередньо із самого інтерфейсу Мерчант центру. Досить легко, швидко. Такс, це залишилося у проектах, не буде активним.

Налаштування сигналів

Як варіант налаштувань на який можна орієнтуватися – сигнали. З об’єктом пробіглися, вручну ставите. Ще сигнали. Що означає сигнали? Умовно, це зараз елемент налаштувань, що може дати першочерговий черговий орієнтир кампанії, на яку аудиторію орієнтуватися. Є кілька розділів.

По-перше, є Search themes, це пошукові теми. Завдання – задати ключові слова, за якими можуть шукати продукцію. Це прикольна штука, вона лише вийшла з бети для всіх облікових записів. Це прямі запити, що буде використовувати штучний інтелект для прогнозу побудови моделі, для пошуку аудиторії.

Ще кілька розділів. Your data. Ваша data – це списки ремаркетингу з аналітики Google або той же динамічний ремаркетинг використовує. Ще блок Interests & detailed demographics. Вже можна шукати будь-що, за Life events. Є «Завели собаку», «Продали будинок», «Одружилися» та пішло-поїхало, набір різних інтересів. Ще демографія. Для Штатів актуальним є блок «Household income». Лише для Штатів. Для низки країн неактуальна історія. Ну, коротше, є великий блок налаштувань, що можете використовувати, щоб доуточнити систему про що продукт і кого шукати в першу чергу.

Запам’ятайте, сигнал – нечітка обмежена аудиторія за якою Google показуватиметься. Це орієнтир, але братиме в широку. Чи потрібно спочатку задавати сигнал? Ні, якщо фід досить добре складний, має базові атрибути набір, чудовий оптимізації – тоді можете запускати Performance Max без вказівки сигналів. Сигнали потрібно вказувати в тому випадку, коли прокрутили Перформанс Макс хоча б тиждень і вже можете у Insights and reports побачити якісь нюанси.

Зараз не підвантажаться. Потрібно погуляти репортами, щоб побачити, в принципі, що відбувається з рекламною кампанією. Буде розділ із Search terms (пошукових запитів), за аудиторіями. Побачите, в принципі, туди Перформанс направлений чи ні. Ну природно, за статистикою аукціонів у пошуку, у шопінгу ви зазвичай побачите, в принципі, ви конкуруєте в тому аукціоні, де хотіли, конкуренти знаходяться або не знаходяться. Є сенс задавати сигнал. У принципі, цю кампанію можна стартувати і без сигналу. Вона працюватиме непогано.

Необхідність якісної верстки фіда

Нюанс лише в тому, наскільки добре скроєний, свёрстан фід. Наскільки він наповнений інформацією, наскільки гарний тайтл у товарній позиції, назва. Бачите, Description of item. Наскільки наповнений усіма атрибутами, що є. Все потрібно заповнювати. Усі пункти слід заповнити без проблем, безумовно. Гугліть безпосередньо запит «специфікація фіда Мерчант центру» та йдіть по всіх атрибутах, що можуть підходити до товарних позицій. Усі їх заповнюєте. Як наповнювати? Прийде вручну додавати до фіда за допомогою додаткових фідів. Це вже розділ оптимізації фіда в Мерчант центрі.

Заповнення блоку Refunds

Ще важливе налаштування, що зараз не вказало, але актуальне, можливо не для всіх магазинів, що обов’язково потрібно заповнити блок Refunds (політики рефандів). Для більшості магазинів її потрібно заповнювати в Україні не дуже важливо, обов’язково. Але бажано її заповнити, оскільки може підтягуватися в рекламне оголошення.

Вказівка Tax settings

Ще один із важливих нюансів – запускаєтеся на Штати – обов’язково поставте Tax settings. Якщо вибираєте Specify my own settings. Select all для Штатів потрібно вибрати автоматично та зберегти. Для Штатів – актуальна історія, для інших країн – не актуальна історія. Все, в принципі.

Підсумки

Цілі налаштували, цілі є. Мерчант центр швидко створили, завдання лише пройти перевірку. Рекламні кампанії показала, як створювати, якщо потрібно їх коригувати, видозмінювати чи інші. Якісь речі з ними витворяти. Зараз якщо побачимо, що обліковий запис не може ще показуватися, оскільки продукти проходять ревью в Мерчант центрі, це бажано враховувати. Рекламна кампанія ще не заповниться.

Ну й, звичайно, не забувайте, що завжди потрібно завести Billing information. Потрібно завести інформацію про оплату, що без цього не запустіть рекламу. Не буде витрат, поповнень рекламного облікового запису, відповідно, буде нуль показів, кліків. Це враховуйте, щоби просто не забули про це. Рекламний обліковий запис поповнюється всередині Google Ads. Важливий нюанс. Без нього не зможете, в принципі, рекламуватись. Це вже фінальна історія. Google нагадає, що не додали платіжних даних.

Такс, в принципі, це весь набір базовий, що потрібно знати для запуску на Shopify Performance Max. Розумні торгові рекламні кампанії, що нахвалює Google і справді найкраще працюють на ринку.

На цьому все.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї