Контекстна реклама для інтернет-магазину
Просування сайту і залучення відвідувачів – одне з найважливіших питань інтернет-магазинів. Контекстна реклама для інтернет-магазину повинна використовуватися ефективно, так як вона може стати головним постачальником клієнтів.
Але при цьому потрібно розуміти, що якщо реклама для онлайн-майданчики налаштована неправильно вона може не тільки не приносити віддачі, але і працювати в мінус. Тому налаштування кампанії краще довірити фахівцям.
У чому особливості налаштування контекстної реклами для інтернет-магазину?
У порівнянні зі звичайною рекламою для сайту з надання послуг або лендінг пейдж, налаштування контекстної реклами інтернет-магазину має свої відмінні риси, що робить її більш складною для непідготовленого користувача:
- Оголошення налаштовуються по великій кількості запитів. Якщо для корпоративного сайту або послуг ми налаштовуємо обмежену кількість КС на 5-10 різних сторінок, то для магазину цього явно недостатньо. Контекстолог опрацьовує як посадочні сторінки, так і категорії магазину і фільтри і навіть іноді сторінки окремих товарів. Так, всередині будь-якої категорії можна виділити безліч підгруп. Наприклад, якщо Ви займаєтеся продажем верхнього одягу крім стандартного поділу на «чоловічий» і «жіночий» і додавання слів, що продають – «купити», «ціна» і уточнення географічного положення: «у Києві», «в Україні» необхідно враховувати, також, і :
- Колір виробу ( «синій», «червоний»);
- Сезонність ( «зимовий», «літній»);
- Виробника ( «The North Face», «Remington»).
Підібрані запити повинні максимально задовольняти інтент користувача і відображати асортимент магазину. В результаті контекстна кампанія для E-Commerce може містити тисячі запитів, які ведуть на безліч сторінок сайту;
- Орієнтуємося на продаж. Зростання кількості замовлень – мета контекстної реклами. Досить складно зробити так, щоб відвідувач сайту в результаті зробив покупку. Головну роль відіграють поведінкові фактори (на скільки сайт зручний, чи відповідає цільова сторінка запитам споживача, чи розташовані контактні дані компанії і ціна продукту на видному місці і т.д.). Тому при налаштуванні реклами торгового майданчика важливо працювати з юзабіліті і аналітикою для постійного підвищення конверсії;
- Підвищена складність налаштування. Робота з такою рекламою вимагає від фахівця набагато більше часу, ніж зі звичайною (адже потрібно створити набагато більше оголошень, підібрати більш значне семантичне ядро і т.д.). Бюджет на кампанію в разі великого її розміру може витрачатися набагато швидше, тому необхідний постійний контроль ефективності всіх груп оголошень. Аналізувати отримані результати і оперативно вносити зміни теж дуже важливо і це ще одна складність – потрібно постійно контролювати великий масив даних.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Які інструменти Google Ads ми використовуємо для магазинів?
Ми в своїй роботі намагаємося використовувати всі можливі інструменти Google Adwords для інтернет-магазинів:
Пошукова реклама
Ваші оголошення відображаються перед органічною видачею Google для зацікавлених клієнтів. З цих оголошень сайт отримує максимально гарячий трафік (людей, які готові зробити покупку і визначилися з товаром).
Товарні оголошення Google Shopping
Новий вид оголошень – коли в пошуковій видачі користувач бачить картинку з товаром і його вартістю, що робить такі оголошення більш ефективними, ніж текстові.
Ремаркетинг в Google КММ
Демонструється в мережі сайтів-партнерів Гугл тим, хто відвідав Ваш ресурс, але не зробив цільове дію (купівлю). Може містити спец-пропозицію для такої аудиторії і заклик повернутися і зробити замовлення.
Динамічний ремаркетинг
Рекламні матеріали бачать відвідувачі сайту, які переглядали сторінки з певними товарами, але поки не замовили. Їм можна показувати унікальні пропозиції і т.д.;
Пошуковий ремаркетинг
Припустимо людина шукала щось в Google, зайшла на Ваш сайт, а потім повернулася в видачу, щоб продовжити пошук. Якщо у Вас підключена ця послуга – вона побачить Вашу пропозицію на першій позиції.
Реклама по конкурентам
Дозволяє показувати оголошення тим, хто шукає сайти конкуруючих з Вами магазинів.
Динамічні пошукові оголошення
Показуються в Гугл пошуку на підставі змісту Вашого сайту. Оголошення формуються системою автоматично по торговим маркам і моделям товарів в каталозі.
Переваги контекстної реклами інтернет-магазинів
Переваги контекстної реклами інтернет-магазинів перед іншими різновидами:
- Ефективний витрата бюджету – гроші витрачаються на показ реклами тільки тих товарів, які є в наявності;
- Економія часу. Замість створення тисяч оголошень для кожного товару, Ви економите час завдяки контекстній рекламі;
- Оголошення генеруються системою за певними параметрами, що зручно при наявності схожих товарів;
- Автоматичне оновлення інформації. Зміна цін і поява акцій автоматично відбиваються в рекламному оголошенні. Коли товар закінчується, кампанія вимикається;
- Показ можна прив’язати, наприклад, до часу роботи Call-центру. Налаштувати це можна з точністю до години;
- Система управляє ставками. Якщо вони високі, ви отримаєте повідомлення про швидке закінчення бюджету.
Кейси по налаштуванню реклами для онлайн-магазинів
Гіроскутери, сігвеї
Мінісігвей, Esway
Було:
Кількість лідів: 10
Вартість ліда: 700
Стало:
Кількість лідів: 75
Вартість ліда: 273
Камінні Топки І Печі
Аксесуари для камінів
Було:
Кількість лідів: 5
Вартість ліда: 728
Стало:
Кількість лідів: 140
Вартість ліда: 390
Канцелярія
Інтернет-магазин канцтоварів
Було:
Кількість лідів: 36
Вартість ліда: 211
Стало:
Кількість лідів: 197
Вартість ліда: 99
Які помилки зазвичай допускають при налаштуванні реклами для E-Commerce?
Часто, коли рекламу для магазину налаштовує користувач без досвіду це може бути зроблено з помилками, що призведе до зливу бюджету і збитків для власника бізнесу. Ось найпоширеніші з них:
- Не налаштована веб-аналітика . Всі дії користувача на сайті обов’язково потрібно відстежувати і аналізувати – щоб отримувати все більш дешеві заявки і підвищувати конверсії;
- В одній кампанії налаштовані пошукова реклама і КММ. Їх обов’язково потрібно розділяти, тому що по них буде різний CTR, ціна за клік і інші показники;
- Нерелевантна цільова сторінка. Коли клієнт шукає товар з певними характеристиками, а при переході відкривається головна сторінка – висока ймовірність, що він повернеться в пошукову видачу і не буде шукати його на сайті самостійно;
- Покази по нецільовим ключовими словами. Обов’язково потрібно налаштовувати мінус-слова для оголошень (щоб обмежити нецільові покази) інакше вони привернуть на веб-сайт не цільову аудиторію, або буде дуже низька конверсія;
- Оголошення складені без згадки вигод для покупця. Досвід продавця не так важливий клієнту, як певні для нього переваги (безкоштовна доставка, знижка і т. д.);
- Не налаштовані розширення. Google Ads передбачає можливість розширити оголошення (додати адресу компанії, телефон, швидкі посилання на певні розділи на сайті). Це підвищує привабливість оголошення і знижує вартість переходу;
- Оголошення тільки для десктопа. Як відомо, зараз за деякими тематиками більше половини трафіку йде зі смартфонів. Тому важливо налаштовувати і окрему кампанію з мобільними версіями реклами;
- Не включений ретаргетінг. Це потрібно для того, щоб минулих відвідувачів сайту повернути на сторінку і спонукати їх зробити цільову дію. Дуже часто новачкові складно впоратися з цим завданням, тому для цього рекомендуємо звертатися до профі.
Контекстна реклама для E-Commerce завжди повинна використовуватися ефективно, тому для налаштування зверніться до фахівця або замовте аудит контекстної реклами – це допоможе Вам витрачати кошти ефективно і уникнути помилок, які можуть дорого коштувати для бізнесу.
Популярні питання
-
На відміну від сайтів з послугами, для eCommerce збирається набагато більше семантичне ядро і оголошення налаштовуються на набагато більшу кількість посадочних сторінок, а значить для PPC-фахівця відчутно більше роботи. -
Є особливий формат реклами для інтернет-магазинів у Google – товарні оголошення, які навіть більш ефективні, ніж звичайна пошукова реклама. Така реклама представляє собою картки товару з ціною і фото прямо у видачі пошукової системи. Для eCommerce добре працює динамічний ремаркетинг, який показує користувачеві товари, які він переглядав, але не купив, на сайтах-партнерах Гугл. -
Ціна за роботи залежить від кількості параметрів, інструментів і витрат на трафік. Щоб дізнатися приблизну вартість трафіку потрібно зібрати семантичне ядро (як правило, у онлайн магазинів воно істотно більше, ніж у сайтів послуг) і оцінити орієнтовну частотність і ціну за клік (в Планувальнику ключових слів Гугл). -
Для онлайн-магазинів не варто відразу намагатися охопити всю семантику. Спочатку ефективніше зосередитися на найбільш маржинальних товарних групах, які приносять максимальний дохід. Також зверніть увагу на товари, які запитують частіше – по ним можна отримувати більше трафіку, хоч і з більш низькою рентабельністю. Для збільшення прибутку продавайте з ними супутні товари.