Контекстна реклама для інтернет-магазину

 

Просування сайту і залучення відвідувачів – одне з найважливіших питань інтернет-магазинів. Контекстна реклама для інтернет-магазину повинна використовуватися ефективно, так як вона може стати головним постачальником клієнтів.

Але при цьому потрібно розуміти, що якщо реклама для онлайн-майданчики налаштована неправильно вона може не тільки не приносити віддачі, але і працювати в мінус. Тому налаштування кампанії краще довірити фахівцям.

У чому особливості налаштування контекстної реклами для інтернет-магазину?

Контекстна реклама інтернет-магазинів

У порівнянні зі звичайною рекламою для сайту з надання послуг або лендінг пейдж, налаштування контекстної реклами інтернет-магазину має свої відмінні риси, що робить її більш складною для непідготовленого користувача:

  1. Оголошення налаштовуються по великій кількості запитів. Якщо для корпоративного сайту або послуг ми налаштовуємо обмежену кількість КС на 5-10 різних сторінок, то для магазину цього явно недостатньо. Контекстолог опрацьовує як посадочні сторінки, так і категорії магазину і фільтри і навіть іноді сторінки окремих товарів. Так, всередині будь-якої категорії можна виділити безліч підгруп. Наприклад, якщо Ви займаєтеся продажем верхнього одягу крім стандартного поділу на «чоловічий» і «жіночий» і додавання слів, що продають – «купити», «ціна» і уточнення географічного положення: «у Києві», «в Україні» необхідно враховувати, також, і :
  • Колір виробу ( «синій», «червоний»);
  • Сезонність ( «зимовий», «літній»);
  • Виробника ( «The North Face», «Remington»).

Підібрані запити повинні максимально задовольняти інтент користувача і відображати асортимент магазину. В результаті контекстна кампанія для E-Commerce може містити тисячі запитів, які ведуть на безліч сторінок сайту;

  1. Орієнтуємося на продаж. Зростання кількості замовлень – мета контекстної реклами. Досить складно зробити так, щоб відвідувач сайту в результаті зробив покупку. Головну роль відіграють поведінкові фактори (на скільки сайт зручний, чи відповідає цільова сторінка запитам споживача, чи розташовані контактні дані компанії і ціна продукту на видному місці і т.д.). Тому при налаштуванні реклами торгового майданчика важливо працювати з юзабіліті і аналітикою для постійного підвищення конверсії;
  2. Підвищена складність налаштування. Робота з такою рекламою вимагає від фахівця набагато більше часу, ніж зі звичайною (адже потрібно створити набагато більше оголошень, підібрати більш значне семантичне ядро і т.д.). Бюджет на кампанію в разі великого її розміру може витрачатися набагато швидше, тому необхідний постійний контроль ефективності всіх груп оголошень. Аналізувати отримані результати і оперативно вносити зміни теж дуже важливо і це ще одна складність – потрібно постійно контролювати великий масив даних.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Які інструменти Google Ads ми використовуємо для магазинів?

Ми в своїй роботі намагаємося використовувати всі можливі інструменти Google Adwords для інтернет-магазинів:

Пошукова реклама інтернет-магазинів

Пошукова реклама

Ваші оголошення відображаються перед органічною видачею Google для зацікавлених клієнтів. З цих оголошень сайт отримує максимально гарячий трафік (людей, які готові зробити покупку і визначилися з товаром).

Товарні оголошення

Товарні оголошення Google Shopping

Новий вид оголошень – коли в пошуковій видачі користувач бачить картинку з товаром і його вартістю, що робить такі оголошення більш ефективними, ніж текстові.

Ремаркетінг в КММ

Ремаркетинг в Google КММ

Демонструється в мережі сайтів-партнерів Гугл тим, хто відвідав Ваш ресурс, але не зробив цільове дію (купівлю). Може містити спец-пропозицію для такої аудиторії і заклик повернутися і зробити замовлення.

Динамічний ремаркетинг

Динамічний ремаркетинг

Рекламні матеріали бачать відвідувачі сайту, які переглядали сторінки з певними товарами, але поки не замовили. Їм можна показувати унікальні пропозиції і т.д.;

Пошуковий ремаркетинг

Пошуковий ремаркетинг

Припустимо людина шукала щось в Google, зайшла на Ваш сайт, а потім повернулася в видачу, щоб продовжити пошук. Якщо у Вас підключена ця послуга – вона побачить Вашу пропозицію на першій позиції.

Реклама по конкурентам інтернет-магазину

Реклама по конкурентам

Дозволяє показувати оголошення тим, хто шукає сайти конкуруючих з Вами магазинів.

Динамічні пошукові оголошення

Динамічні пошукові оголошення

Показуються в Гугл пошуку на підставі змісту Вашого сайту. Оголошення формуються системою автоматично по торговим маркам і моделям товарів в каталозі.

Переваги контекстної реклами інтернет-магазинів

Переваги контекстної реклами інтернет-магазинів перед іншими різновидами:

  • Ефективний витрата бюджету – гроші витрачаються на показ реклами тільки тих товарів, які є в наявності;
  • Економія часу. Замість створення тисяч оголошень для кожного товару, Ви економите час завдяки контекстній рекламі;
  • Оголошення генеруються системою за певними параметрами, що зручно при наявності схожих товарів;
  • Автоматичне оновлення інформації. Зміна цін і поява акцій автоматично відбиваються в рекламному оголошенні. Коли товар закінчується, кампанія вимикається;
  • Показ можна прив’язати, наприклад, до часу роботи Call-центру. Налаштувати це можна з точністю до години;
  • Система управляє ставками. Якщо вони високі, ви отримаєте повідомлення про швидке закінчення бюджету.
 

Кейси по налаштуванню реклами для онлайн-магазинів

Інтернет-магазин гіроскутеров

Гіроскутери, сігвеї

Мінісігвей, Esway

Було:

Кількість лідів: 10

Вартість ліда: 700

Стало:

Кількість лідів: 75

Вартість ліда: 273

Замовити презентацію

Електронний магазин камінів

Камінні Топки І Печі

Аксесуари для камінів

Було:

Кількість лідів: 5

Вартість ліда: 728

Стало:

Кількість лідів: 140

Вартість ліда: 390

Замовити презентацію

Онлайн магазин канцтоварів

Канцелярія

Інтернет-магазин канцтоварів

Було:

Кількість лідів: 36

Вартість ліда: 211

Стало:

Кількість лідів: 197

Вартість ліда: 99

Замовити презентацію

Всі кейси > > >

 

 

Які помилки зазвичай допускають при налаштуванні реклами для E-Commerce?

Часто, коли рекламу для магазину налаштовує користувач без досвіду це може бути зроблено з помилками, що призведе до зливу бюджету і збитків для власника бізнесу. Ось найпоширеніші з них:

  1. Не налаштована веб-аналітика . Всі дії користувача на сайті обов’язково потрібно відстежувати і аналізувати – щоб отримувати все більш дешеві заявки і підвищувати конверсії;
  2. В одній кампанії налаштовані пошукова реклама і КММ. Їх обов’язково потрібно розділяти, тому що по них буде різний CTR, ціна за клік і інші показники;
  3. Нерелевантна цільова сторінка. Коли клієнт шукає товар з певними характеристиками, а при переході відкривається головна сторінка – висока ймовірність, що він повернеться в пошукову видачу і не буде шукати його на сайті самостійно;
  4. Покази по нецільовим ключовими словами. Обов’язково потрібно налаштовувати мінус-слова для оголошень (щоб обмежити нецільові покази) інакше вони привернуть на веб-сайт не цільову аудиторію, або буде дуже низька конверсія;
  5. Оголошення складені без згадки вигод для покупця. Досвід продавця не так важливий клієнту, як певні для нього переваги (безкоштовна доставка, знижка і т. д.);
  6. Не налаштовані розширення. Google Ads передбачає можливість розширити оголошення (додати адресу компанії, телефон, швидкі посилання на певні розділи на сайті). Це підвищує привабливість оголошення і знижує вартість переходу;
  7. Оголошення тільки для десктопа. Як відомо, зараз за деякими тематиками більше половини трафіку йде зі смартфонів. Тому важливо налаштовувати і окрему кампанію з мобільними версіями реклами;
  8. Не включений ретаргетінг. Це потрібно для того, щоб минулих відвідувачів сайту повернути на сторінку і спонукати їх зробити цільову дію. Дуже часто новачкові складно впоратися з цим завданням, тому для цього рекомендуємо звертатися до профі.

Контекстна реклама для E-Commerce завжди повинна використовуватися ефективно, тому для налаштування зверніться до фахівця або замовте аудит контекстної реклами – це допоможе Вам витрачати кошти ефективно і уникнути помилок, які можуть дорого коштувати для бізнесу.

Популярні питання


  • На відміну від сайтів з послугами, для eCommerce збирається набагато більше семантичне ядро і оголошення налаштовуються на набагато більшу кількість посадочних сторінок, а значить для PPC-фахівця відчутно більше роботи.

  • Є особливий формат реклами для інтернет-магазинів у Google – товарні оголошення, які навіть більш ефективні, ніж звичайна пошукова реклама. Така реклама представляє собою картки товару з ціною і фото прямо у видачі пошукової системи. Для eCommerce добре працює динамічний ремаркетинг, який показує користувачеві товари, які він переглядав, але не купив, на сайтах-партнерах Гугл.

  • Ціна за роботи залежить від кількості параметрів, інструментів і витрат на трафік. Щоб дізнатися приблизну вартість трафіку потрібно зібрати семантичне ядро (як правило, у онлайн магазинів воно істотно більше, ніж у сайтів послуг) і оцінити орієнтовну частотність і ціну за клік (в Планувальнику ключових слів Гугл).

  • Для онлайн-магазинів не варто відразу намагатися охопити всю семантику. Спочатку ефективніше зосередитися на найбільш маржинальних товарних групах, які приносять максимальний дохід. Також зверніть увагу на товари, які запитують частіше – по ним можна отримувати більше трафіку, хоч і з більш низькою рентабельністю. Для збільшення прибутку продавайте з ними супутні товари.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї