Контекстна реклама для інтернет-магазину
Просування сайту і залучення відвідувачів – одне з найважливіших питань інтернет-магазинів. Контекстна реклама для інтернет-магазину повинна використовуватися ефективно, так як вона може стати головним постачальником клієнтів.
Але при цьому потрібно розуміти, що якщо реклама для онлайн-майданчики налаштована неправильно вона може не тільки не приносити віддачі, але і працювати в мінус. Тому налаштування кампанії краще довірити фахівцям.
У чому особливості налаштування контекстної реклами для інтернет-магазину?
У порівнянні зі звичайною рекламою для сайту з надання послуг або лендінг пейдж, налаштування контекстної реклами інтернет-магазину має свої відмінні риси, що робить її більш складною для непідготовленого користувача.
Оголошення налаштовуються по великій кількості запитів
Якщо для корпоративного сайту або послуг ми налаштовуємо обмежену кількість КС на 5-10 різних сторінок, то для магазину цього явно недостатньо. Контекстолог опрацьовує як посадочні сторінки, так і категорії магазину і фільтри і навіть іноді сторінки окремих товарів. Так, всередині будь-якої категорії можна виділити безліч підгруп.
Наприклад, якщо Ви займаєтеся продажем верхнього одягу крім стандартного поділу на «чоловічий» і «жіночий» і додавання слів, що продають – «купити», «ціна» і уточнення географічного положення: «у Києві», «в Україні» необхідно враховувати, також, і:
- Колір виробу («синій», «червоний»);
- Сезонність («зимовий», «літній»);
- Виробника («The North Face», «Remington»).
Підібрані запити повинні максимально задовольняти інтент користувача і відображати асортимент магазину. В результаті контекстна кампанія для E-Commerce може містити тисячі запитів, які ведуть на безліч сторінок сайту.
Орієнтуємося на продаж
Зростання кількості замовлень — мета контекстної реклами. Досить складно зробити так, щоб відвідувач сайту в результаті зробив покупку. Головну роль відіграють поведінкові фактори (на скільки сайт зручний, чи відповідає цільова сторінка запитам споживача, чи розташовані контактні дані компанії і ціна продукту на видному місці і т.д.). Тому при налаштуванні реклами торгового майданчика важливо працювати з юзабіліті і аналітикою для постійного підвищення конверсії.
Підвищена складність налаштування
Робота з такою рекламою вимагає від фахівця набагато більше часу, ніж зі звичайною (адже потрібно створити набагато більше оголошень, підібрати більш значне семантичне ядро і т.д.).
Бюджет на кампанію в разі великого її розміру може витрачатися набагато швидше, тому необхідний постійний контроль ефективності всіх груп оголошень. Аналізувати отримані результати і оперативно вносити зміни теж дуже важливо і це ще одна складність – потрібно постійно контролювати великий масив даних.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Інструкція з налаштування реклами для онлайн-магазинів на різних CMS
Хоча загальний принцип налаштування контекстної реклами для онлайн-магазинів на різних CMS приблизно однаковий, все ж є деякі нюанси, які можуть відрізнятися залежно від конкретної платформи. Їх у деталях розібрала наш Google-логіст, Яна Ляшенко.


Налаштування реклами
для Horoshop Статті на
схожу тему



Налаштування реклами
для Shopify Статті на
схожу тему
Налаштування реклами
на Prom.ua Статті на
схожу тему
Які інструменти Google Ads ми використовуємо для магазинів?
Ми в своїй роботі намагаємося використовувати всі можливі інструменти Google Adwords для інтернет-магазинів:
Пошукова реклама
Дозволяє показувати оголошення в результатах пошуку людям, які вже шукають Вашу продукцію. Така реклама демонструється над органічною видачею і залучає максимально зацікавлений трафік – тих, хто вже налаштований на покупку. Це дає змогу отримувати високу конверсію в замовлення.
Налаштовуючи цю рекламу, необхідно зібрати всі ключові запити, за якими потенційні клієнти шукають Ваші продукти, і створити релевантні оголошення. Наприклад, якщо користувач шукає “купити гриль у Києві”, він побачить рекламу Вашого онлайн-магазину й одразу зможе перейти в потрібну товарну категорію на сайті.
Товарні оголошення Google Shopping
Цей інструмент демонструє Ваші товари у видачі Google, на сторінці “Покупки”, на Youtube і навіть у мобільних додатках. Оголошення автоматично формуються із завантаженого фіда даних і включають фото продукту, його назву, ціну та інші атрибути.
Відвідувачі, які переходять за посиланням, уже бачать важливу інформацію про товар і його фото, тому набагато частіше здійснюють покупки. За статистикою, конверсія тут у середньому на 20% вища порівняно з текстовими оголошеннями, тому Google Shopping – один із найефективніших рекламних інструментів для просування онлайн-магазинів на сьогодні.
Ремаркетинг в КММ Google
Дозволяє повертати на сайт користувачів, які вже взаємодіяли з Вашим сайтом, але не зробили покупку. За допомогою ремаркетингу можна демонструвати оголошення цієї аудиторії на сайтах-партнерах Google. Це нагадує аудиторії про Ваш онлайн-магазин і допомагає повернути потенційних покупців.
Оголошення ремаркетингу налаштовуються на користувачів, які вчинили певні дії на сайті – відвідали сторінки певної категорії або товару, додали щось у кошик. Цей інструмент прекрасно підвищує конверсію і допомагає боротися з покинутими кошиками, орієнтуючись на “теплу” аудиторію, яка вже виявляла інтерес раніше.
Динамічний ремаркетинг
Ви напевно стикалися з ситуацією, коли після перегляду певних товарних карток в інтернет-магазині, реклама саме цих товарів починає переслідувати Вас на найрізноманітніших сайтах. Це і є динамічний ремаркетинг.
Для таких оголошень використовуються фото конкретних товарів із посиланнями на їхні сторінки. Персоналізований підхід у динамічному ремаркетингу працює ефективніше за звичайний, мотивуючи користувачів повернутися і завершити покупку. Ось чому цей інструмент вважається одним із найефективніших для магазинів.
Пошуковий ремаркетинг
Цей інструмент дає змогу повертати користувачів, які вже шукали Ваші товари в Google, заходили на сайт, але повернулися до видачі, не здійснивши покупку. Завдяки ремаркетингу в пошуковій видачі вони знову побачать Ваші оголошення на найвищих позиціях, якщо шукатимуть ту саму продукцію знову.
Якщо людина шукає той чи інший товар вдруге, вона високо мотивована замовити його, а отже, Ви отримуєте високий шанс перехопити такого клієнта і повернути за допомогою тексту, що виділяється в топі пошукової видачі. Цей інструмент особливо добре працює у зв’язці з пошуковою рекламою.
Реклама по конкурентам
Дає можливість показувати рекламні повідомлення тим, хто шукає в Google Ваших прямих конкурентів. Таким чином можна переманити потенційного клієнта або аудиторію, яка поки що не визначилася, у свій інтернет-магазин, мотивувавши їх зробити покупку.
Налаштовуючи кампанії за конкурентами, необхідно аналізувати рекламну стратегію інших гравців у тій самій ніші та знаходити способи виокремити Ваші переваги перед ними, щоб користувачі обрали саме Вас. Цей інструмент допомагає охопити аудиторію, яка шукає схожий асортимент, і перенаправити цей трафік на Ваш сайт.
Динамічні пошукові оголошення
Ідеально підходять для інтернет-магазинів із широким асортиментом. На відміну від стандартної контекстної реклами, динамічні оголошення не потрібно створювати вручну – вони формуються в автоматичному режимі на основі фіда даних.
Google Ads сам згенерує релевантні заголовки й описи, ґрунтуючись на вмісті Вашого сайту. Система також автоматично розподілить продукцію за категоріями і покаже потрібне оголошення у відповідь на запит користувача. Крім того, ціни та інформація щодо наявності продукції на складі в таких оголошеннях також оновлюються автоматично, без участі рекламодавця.
Google Performance Max
Це новий тип кампаній у Google Ads, який використовує машинне навчання для оптимізації рекламних оголошень одразу на кількох платформах – у пошуку, КМС, Gmail, на YouTube тощо.
Запускаючи кампанію в Performance Max, потрібно завантажити дані про Ваші товари, задати цілі за конверсіями і бажані місця розміщення. Далі система самостійно створює оголошення в різних форматах, тестує їх, аналізує результати й оптимізує покази в режимі реального часу для досягнення необхідного результату.
Переваги контекстної реклами інтернет-магазинів
Переваги контекстної реклами інтернет-магазинів перед іншими різновидами:
- Ефективний витрата бюджету – гроші витрачаються на показ реклами тільки тих товарів, які є в наявності;
- Економія часу. Замість створення тисяч оголошень для кожного товару, Ви економите час завдяки контекстній рекламі;
- Оголошення генеруються системою за певними параметрами, що зручно при наявності схожих товарів;
- Автоматичне оновлення інформації. Зміна цін і поява акцій автоматично відбиваються в рекламному оголошенні. Коли товар закінчується, кампанія вимикається;
- Показ можна прив’язати, наприклад, до часу роботи Call-центру. Налаштувати це можна з точністю до години;
- Система управляє ставками. Якщо вони високі, ви отримаєте повідомлення про швидке закінчення бюджету.
Кейси по налаштуванню реклами для онлайн-магазинів
Гіроскутери, сігвеї
Мінісігвей, Esway
Було:
Кількість лідів: 10
Вартість ліда: 700
Стало:
Кількість лідів: 75
Вартість ліда: 273
Камінні Топки І Печі
Аксесуари для камінів
Було:
Кількість лідів: 5
Вартість ліда: 728
Стало:
Кількість лідів: 140
Вартість ліда: 390
Канцелярія
Інтернет-магазин канцтоварів
Було:
Кількість лідів: 36
Вартість ліда: 211
Стало:
Кількість лідів: 197
Вартість ліда: 99
Які помилки зазвичай допускають при налаштуванні реклами для E-Commerce?
Часто, коли рекламу для магазину налаштовує користувач без досвіду це може бути зроблено з помилками, що призведе до зливу бюджету і збитків для власника бізнесу. Ось найпоширеніші з них:
- Не налаштована веб-аналітика . Всі дії користувача на сайті обов’язково потрібно відстежувати і аналізувати – щоб отримувати все більш дешеві заявки і підвищувати конверсії;
- В одній кампанії налаштовані пошукова реклама і КММ. Їх обов’язково потрібно розділяти, тому що по них буде різний CTR, ціна за клік і інші показники;
- Нерелевантна цільова сторінка. Коли клієнт шукає товар з певними характеристиками, а при переході відкривається головна сторінка – висока ймовірність, що він повернеться в пошукову видачу і не буде шукати його на сайті самостійно;
- Покази по нецільовим ключовими словами. Обов’язково потрібно налаштовувати мінус-слова для оголошень (щоб обмежити нецільові покази) інакше вони привернуть на веб-сайт не цільову аудиторію, або буде дуже низька конверсія;
- Оголошення складені без згадки вигод для покупця. Досвід продавця не так важливий клієнту, як певні для нього переваги (безкоштовна доставка, знижка і т. д.);
- Не налаштовані розширення. Google Ads передбачає можливість розширити оголошення (додати адресу компанії, телефон, швидкі посилання на певні розділи на сайті). Це підвищує привабливість оголошення і знижує вартість переходу;
- Оголошення тільки для десктопа. Як відомо, зараз за деякими тематиками більше половини трафіку йде зі смартфонів. Тому важливо налаштовувати і окрему кампанію з мобільними версіями реклами;
- Не включений ретаргетінг. Це потрібно для того, щоб минулих відвідувачів сайту повернути на сторінку і спонукати їх зробити цільову дію. Дуже часто новачкові складно впоратися з цим завданням, тому для цього рекомендуємо звертатися до профі.
Контекстна реклама для E-Commerce завжди повинна використовуватися ефективно, тому для налаштування зверніться до фахівця або замовте аудит контекстної реклами – це допоможе Вам витрачати кошти ефективно і уникнути помилок, які можуть дорого коштувати для бізнесу.
Популярні питання
- На відміну від сайтів з послугами, для eCommerce збирається набагато більше семантичне ядро і оголошення налаштовуються на набагато більшу кількість посадочних сторінок, а значить для PPC-фахівця відчутно більше роботи.
- Є особливий формат реклами для інтернет-магазинів у Google – товарні оголошення, які навіть більш ефективні, ніж звичайна пошукова реклама. Така реклама представляє собою картки товару з ціною і фото прямо у видачі пошукової системи. Для eCommerce добре працює динамічний ремаркетинг, який показує користувачеві товари, які він переглядав, але не купив, на сайтах-партнерах Гугл.
- Ціна за роботи залежить від кількості параметрів, інструментів і витрат на трафік. Щоб дізнатися приблизну вартість трафіку потрібно зібрати семантичне ядро (як правило, у онлайн магазинів воно істотно більше, ніж у сайтів послуг) і оцінити орієнтовну частотність і ціну за клік (в Планувальнику ключових слів Гугл).
- Для онлайн-магазинів не варто відразу намагатися охопити всю семантику. Спочатку ефективніше зосередитися на найбільш маржинальних товарних групах, які приносять максимальний дохід. Також зверніть увагу на товари, які запитують частіше – по ним можна отримувати більше трафіку, хоч і з більш низькою рентабельністю. Для збільшення прибутку продавайте з ними супутні товари.