Які фото товару додати на сайт для підвищення конверсії?

Які фото товару додати на сайт для підвищення конверсії? Юзабіліті
 

Усім привіт. Мене звуть Яна Ляшенко, Google логіст. Займаюсь доставкою цільової аудиторії бізнесу з необхідними параметрами. У сьогоднішньому відео хотіла б розповісти про шість чи сім обов’язкових картинок, що мають бути, бути присутніми у вашій посадковій сторінці. Щоб продуктова сторінка мала конверсію, максимально високу. Цікаво? Давайте дивитись.

Перш ніж перейду до суті, нагадую, що маю телеграм канал та Instagram, де публікуються різні якісь специфічні нюанси, кейсики, спостереження та інше, які більш актуально виходять, ніж це відбувається на Youtube каналі. Підписуємось.

Класична e-commerce картинка

Приступаємо до цих обов’язкових картинок. Ну, природно, перша картинка, яка має бути – це класична e-commerce картинка, де зображено товар.

Дивіться, якщо товарна позиція призначена для носіння у вусі, руці, на тілі, нозі, голові, бажано, щоб е-коммерс картинка була саме на людині, в руці або на тілі. Особливо це стосується тематики одягу. Чи не вставляйте просто якусь кофту візуально. Додайте, як вона виглядає на якійсь людині. Бажано це зробити.

Фон. Який вибрати? Бажано, нейтральний. Google рекомендує світлий. Білий, світло-сірий чи подібний. Головне що? Дотримуватись, якщо товарні позиції коштують дорого, щоб картинка виглядала стильно. Стильно красиво відразу асоціюється з дорого. Щоб був не малиновий або помаранчевий колір на тлі картинки кольорів, що не поєднуються. Буває, що хочуть дуже активно виділиться в Google шопінг. Пам’ятайте, що на зображенні не повинно бути водяних знаків, написів. Хочете щось додати – робіть згладжування як елемент продукції. Умовно, якщо крісло якесь, інвалідне, то як напис на кріслі. Кофта, як напис на кофті. Менше ймовірність, що картинку, товарну позицію відхиляє Google.

Вигляд товару у використанні

Другий типаж картинки – як виглядає товар у використанні. Як це людина п’є, але курить навряд, можна використовувати – офіційно заборонено. П’є, носить, одягає, тримає в руці, сидить на цьому, перебуває в цьому.

Як продукт використовується. Цю картинку також обов’язково потрібно додавати. Якщо додасте щасливі особи при цьому – ще більше плюсів. Особливо якщо продаєте на американський ринок. Посмішка – це як дихати на американському ринку. Найчастіше яскраво відрізняються фотографії Instagram контенту СНД-шного простору з сумною задумливою особою, з осмисленням сенсу буття від суто американської посмішки, коли радісний, де завгодно, в якому форматі завгодно.

Малюнки як використовувати – обов’язково. Продаєте гірлянди, новорічні гірлянди вже на Ютуб каналі замучили. Покажіть, як висить на шторі вночі, не вдень, при світлі. Можна й удень показати. Шкіряні якісь чохли на сидіння. Покажіть, як виглядає у реальній машині, з реальною людиною у машині. Картина? Покажіть як виглядає на стіні. Як виглядає насправді, безпосередньо товарна позиція.

Зображення для різних кольорів шкіри, обсягів, розмірів, зростання

Наступне. Обов’язково. Впевнена повністю, що на території України більшість е-коммерс проектів мало це використовують. Це популярно, припустимо, на зарубіжних ринках і мало використовується в Європі. Якщо продаєте товар, де він підлаштовується під різні кольори шкіри, якщо толерантно на Ютубі буде сказати різні формати, обсяги, зростання, ростовку, розміри ніг, інше. Якщо це важливо для вашої ніші.

Додайте обов’язково фотки в різних форматах. Зазвичай багато проектів заходять на консультацію з продажу одягу великих розмірів. Не уявляєте, наскільки це високоприбуткова ніша, якщо до неї підійти розумніше. Як зазвичай відбувається? Додаємо картинку піжами або якоїсь сукні на сайт. Там стоїть худа струнка дівчина, але вибірка в меню XXL або 10L розмірів. Який вигляд має на дівчині цього розміру, цих параметрів?

Насправді ніша одягу для великих розмірів – вони не мають стелі якоїсь. Ніхто не робить. Просто візьміть скопіюйте формат, як роблять американці. Коштує панночка XS, M і L або, XL або 3XL і, будь ласка, три формати одягу. Як виглядає на різних параметрах.

Те саме з взуттям. Всім цікаво, як виглядає взуття на 36 розмірі. Як виглядає на сорок першому. Особливо, в образах, снікерсів, кросівок торкається. Стосується якихось туфель та інше. Це важливо.

Не просто на нозі зобразити туфлю або кросівок. Щоб видно, що 45 чи інший розмір, умовно. Безпосередньо розміри та формати.

Якщо просуваєте косметику, яка підходить, умовно, жінкам за 50, то додайте, будь ласка, фотографію жінки за 50. Не додавайте дівчинку 25 років. Те саме стосується відео на посадковій сторінці. Допустимо, тональний, CC-крем, BB-крем має різні текстури, підлаштовується під колір шкіри. Візьміть кілька форматів жінок із різним типажем шкіри, з різним кольоротипом. Ну, кольоротипом, маю на увазі тон, темніші, світліше. Покажіть як виглядає. Чому китайські відео з поплескуванням тональних кремів різних у ТікТоках, трешаків – вони продають. Показують ефект, як виглядатиме. Завдання ці ж фотки додати.

Фото із зазначенням важливого продукту

Наступне, це фотографія з товарною позицією та багато значків або як оформите, де будуть відображені інгредієнти, склад, з чого зроблено, основні продукти чи безпеку, сертифікати якості. Все те, що важливо у вашому продукті.

У косметиці, при продажах на американський ринок, особливо важливо, що це веганська косметика, що вона еко, а коробочку можна, коротше, віддати на переробку, що потім біорозкладається і склад усієї продукції, що не сто відсотків гліцерину, якого- то вазеліну, умовно, чи інше, що додають.

Додайте цю історію. Звичайно, візьміть за приклад Instagram-фотки. Якщо ведете Instagram, де є фотка, умовно банки якогось кошти. Апельсинки або продаєте, умовно, сироватку з вітаміном C і купа апельсинів. Додайте цю фотографію безпосередньо на сайт. Занадто химерно виглядає. Мозок асоціює те, що оточує, цю товарну позицію із її складом. Може вітамін c у цій дешманській сироватці наприкінці, і то полоскали цей апельсин. Додати. Це впливає на конверсію. Особливо люди, люди більш активно сприймають в асоціації.

Якщо тканина – додайте склад тканини, з чого зроблена, поліестер, віскоза, що є вашою фішкою безпосередньо. Якщо, умовно, це якась кавомолка, м’ясорубка додайте про метал щось. Продаєте якісь сковорідки, є купа різновидів тефлонових, не тефлонових покриттів. Все чіпляйте і додайте прямий. Своєрідна інфографіка вийде, якщо не вдається зробити красиву фотку. Тяжко на сковорідках зробити, оформити. Буде інфографіка із різними елементами на сайті.

Зображення до/після

Ще формат картинок – до/після. До/після – практично застосовна історія на всі продукти, які можна уявити. Починаючи від косметики і закінчуючи тими самими улюбленими новорічними гірляндами, новорічними ялинками, хлопці. Покажіть до/після. Як виглядала кімната без гірлянди, розполовиньте картинку до/після. Косметика до/після. Якісь склади лікувальні або до/після. Якщо вітаміни до/після. Покажіть людину, ефект. Допустимо, до – він виглядав скислим. Після прийому вітамінів – квітучий, що пахне. У такому контексті. Прибирання. Каструлі. Що завгодно. Застосовно, практично до будь-якого, до будь-якого практично продукту. Якщо підійти більш прагматично.

Малюнки з деталями товару хорошої якості

Додайте кадри деталей товару. Деталізовані кадри товару. Особливо актуально для продуктів, що приймаються на базі візуалу.

Продаєте сукню – покажіть кадри із сукнею, шви покажіть, якісь деталі, нюанси. Підійдіть, покажіть ті ж гірлянди, улюблені, блокноти. Що ще? Допустимо, візьмемо нішу, припустимо, пилососів. Покажіть ближчий пилосос. Усі беруть шаблонні картинки, що у всіх. Покажіть телефон з іншого ракурсу. Чохли, будь ласка, для телефонів, та сама історія. Будь ласка, та сама історія для товаришів термосів. Що завгодно. Навушники. Тут проблема. Загугліть AirPods або які, купувала провідні для мікрофона, безпосередньо, щоб знімати запис вебінарну, будь ласка, ніфіга. Усі мають погані фотки. Ти купуєш – офіційно, неофіційно, цю продукцію. На фотографіях важко щось розглянути. Додайте більш детальні фотографії. Розумію на ремкомплектах як би особливо не розіграєшся. Якщо в автозапчастинах або інших запчастинах важливо людині подивитися ближче, то зробіть це.

Великий косяк багатьох інтернет-магазинів – додають фотографії низької якості. Намагаєшся розширити. Подивитись якісь деталі. Але нічого не бачиш. Особливо на тематиці відновлених після ремонту інше. Хто продає епл, продукцію зрозуміють.

Фотографії як користуватися

Важливо, відразу відповісти, як продукція виглядає, виглядала чи продаємо безпосередньо. Рекомендувала б додати фотки такого характеру – як використовувати, як користуватися. Як використовувати – це тавтологія. Як виглядає, гарантії можливо повернення, якщо в цьому ваша фішка.

Є якісь мережеві продукти, що продаються через інтернет і гарантія там 90 днів або ще якась. Продаєте на бугор, за кордон, то, звичайно, припустимо гарантія 14 днів виглядає менш конкурентно, ніж гарантія, припустимо, 30 днів, 45 днів. Буває 90 днів, дають гарантію.

Якщо чіпляєте, то можете додати, можете додавати картинки. Це позитивно працює. Безкоштовна доставка. Доставка від такої суми, накладка. Якщо додаєте картинками – супер буде. Це справді впливає на конверсію.

Людям простіше побачити у візуалі. Цю машинку з нулем гривень, нулем доларів або цю машинку з певною вартістю замовлення. Те саме, припустимо, за передоплатою. Якщо накладка по передоплаті, можете додати умовно картинку з інформацією про це. Чи може Google забанити за певні речі. Потрібно куштувати, тестувати. Щоб зрозуміти, підходить, не підходить.

Фотографії користувачів товару чи послуги

Ще рекомендація – додавайте фотографії користувачів. Якщо стоять щасливі поруч із відремонтованою машиною, а продавали капот йому, попросіть цю фотографію у клієнта. Повірте, це круто працює. Те саме працює в косметиці.

Попросіть user-content, контент користувача. Він працює найкраще. Усі втомилися від замилених ідеальних фоток відфотошоплених. Всім хотілося б бачити, як у реальності виглядає. Чому активно відвідується розділ фотографії, відгуки з фотографіями та відео на Розетці? Людям цікаво побачити, як виглядає насправді. Який вигляд має пилосос. Який вигляд має телефон. Як виглядає телевізор, термос, чайник, запчастини та інше.

Продаєте, умовно, гідроциліндр і він ставиться кудись безпосередньо. Ну, вибачте, будь ласка, не механік, фахівець з реклами Google. Можу допомогти знайти того, хто може купити цей гідроциліндр. Можна щасливу людину сфоткати. Здивуйтеся, наскільки найздавіші смішні моменти можуть стати реально конверсійними речами. Ніхто не фоткається з гідроциліндром усміхненим, щасливим. Це може спрацювати з диваном, ліжком, шафою, ялинкою. Це, практично, до кожного продукту. Якщо ви можете попросити зробити фото контент. Це працює. Дійсно працює.

Додавання відео або gif-анімації

Ще рекомендація. Її ненавидите найбільше. Частина з особистих клієнтів її ненавидять, пищать, верещать, коли це говорю.

Додаємо відразу відео теж. Відео. Гіфка чи відео обов’язково мають бути прикріплені до набору каруселі картинок. Відео як використовувати, як виглядає, чисто рекламний ролик. Неважливо. Не має значення, особливо. До речі, особливо якщо займаєтеся продажем бадів, для здоров’я, інше. Додайте відео. Можете знімати на телефон картинки, як виглядає, баночка, укладальник. Як торохтять пігулки, якщо видно – напівпрозора банка, зніміть як це виглядає. Якщо є семпли, пробник або як виглядає протеїн, банку, скупі. Коротше, що завгодно. Показуйте всі прямо на відео.

Продаєте автозапчастини, хлопці, заходьте на склад чи шукаєте у постачальника. Приїжджаєте, знімаєте картинки. Дивіться, хлопці, є все, що захочете, підберу скільки захочете, за якою ціною хочете. Цього вже достатньо буде. Ролик буде. Це впливає на конверсію. Можете зі мною посперечатися чи щось розповісти. Мій клієнт приймає рішення зовсім по-іншому, з візуальної складової. Коли клієнту потрібен химерний дизайн або химерний фото контент. Особливо актуально для продуктів емоційної більше покупки або коштують дуже дорого – для них переважно робити солідніший фото контент, стильний, органічно вписуватися на всю картинку. Поруч із словом дорого. Обов’язково потрібно морочитися.

Візьміть ці рекомендації та додайте собі на сайт. Спробуйте просто підійти креативніше. Якщо це можливо, спробуйте протестувати. Якщо продукт бюджетний або ніша, де не потрібно химерності. Ну, в автозапчастинах ніхто не повірить вилізаному менеджеру, який продає на нашому ринку. Може, простий звичайний Василь Петрович, ну займається автозапчастинами. Якщо він може стати і просто з телефоном знімати це, як то кажуть, на коліні зроблене відео – найкраще рішення для такої ніші.

Якщо одяг якоїсь людини середній, середній плюс. Потрібно морочитися з фотозйомкою. Якщо бюджетне щось, умовно, труси за 100 гривень. Чим стильніше зробите фотку, тим вона стане відразливою. Почне відразу ж асоціюватися з дорожнечею. Прості звичайні труси на звичайній панночці або на звичайному чоловікові – найкращий варіант для всіх. Додавайте ці малюнки та отримуйте конверсію посадкової.

До зустрічі у нових випусках.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї