Повна інструкція: підключаємо Performance Max на PrestaShop

Подключаем Performance Max на PrestaShop Performance Max
PrestaShop Performance Max і Google Shopping Налаштування. Покрокова Інструкція 2024 ч.3/3PrestaShop Performance Max і Google Shopping Налаштування. Покрокова Інструкція 2024 ч.3/3
 

Нагадую, що в попередніх відео ми з вами зробили налаштування Merchant Center для PrestaShop. Ми зробили налаштування аналітики, розширене відстеження конверсій для PrestaShop і тепер ми можемо приступити до створення самих Performance Max. Якщо раптом ви не бачили попереднє відео, то я вам нагадую, що найпростіший спосіб створити рекламну кампанію для Google Ads – це перейти в свій Merchant Center, знайти блок Ad campaigns, прогорнути сюди і створити нову кампанію.

Створення нової кампанії Performance Max

Я вам пропоную зараз цю нову кампанію і створити. Стартовий бюджет ми зараз з вами змінимо. Я зараз її назву певним чином – PMAX-test-Presta. Створюємо кампанію.

Після цього ми повертаємося в наш Google Ads. Ми пам’ятаємо як ми створювали Google Ads. Рекомендую переглянути попереднє відео. Перезавантажуємо цю сторінку. І тепер будемо редагувати вже ту другу кампанію, яку щойно ми створили. Ось вона в нас – PMAX-test-Presta. Попередню ми призупинили. Хочете можете повністю її видалити.

Редагування налаштувань кампанії

Що нам потрібно буде тут зробити? Обов’язково відредагувати налаштування цієї кампанії. Що ми будемо з вами редагувати? Перше, обов’язково виберіть на рівні кампанії ціль, без цього не буде працювати, фіксуватися.

Далі обов’язково підправте Locations. Тому що відразу вона запускається на всі країни. Тому я вам рекомендую знайти країну, яка вам підходила б. Target зберігаємо – це обов’язково.

Після цього по мовам, тут уже питання, якою мовою будуть говорити ваші клієнти. Я зберігаю англійську.

Далі. В перші тижні я виключаю цей блок. Це динамічні пошукові оголошення. Вони мені зараз не потрібні.

І бюджет залишився, і стратегія призначення ставок. Ви можете стартувати з двох стратегій – або максимальна цінність, або ви можете стартувати з максимальної кількості конверсій.

Яку стратегію вибрати в першу чергу

Яку стратегію обрати в першу чергу? Все залежить від ваших переваг. Якщо у вас дуже маленький стартовий рекламний бюджет, я вам рекомендую починати безпосередньо зі стратегії максимум конверсій. Чому? Тому що вона максимально проста в цій роботі, вона потребує невеликого стартового бюджету і ви зберете першу аналітику перед тим як ви будете переходити на іншу стратегію Conversion value. Чому саме таким чином?

Тому що в Conversion value дехто може не справитися ефективно. Чому треба з максимум конверсії обов’язково переходити на Conversion value з часом? Тому що ця стратегія дозволяє масштабуватися на відміну від максимуму конверсій. З якої стратегії стартувати – це ваше безпосереднє, ваше рішення. Я зазвичай стартую з цієї стратегії.

Вказання Target ROAS

Плюс ми назначаємо Target ROAS. В залежності від країни є середнє значення по стартовим ROAS, які вам потрібно використовувати. Якщо ми беремо Штати, це може бути 200-300% навіть. Якщо ми беремо якусь європейську країну – це може старт починатися і від 150% рентабельності. Якщо раптом ви задали рентабельність і у вас дуже слабко йдуть перші кліки – це говорить лише про те, що ви задали дуже високу рентабельність. Вам потрібно її спустити.

Є один із перевірених варіантів старту Conversion value – це коли ви назначаєте ROAS, ну прям дуже супер низька. Це може бути 50, 70 чи 80%. І далі ви з часом щотижнево будете її підіймати. Відсоток підняття повинен бути, не досить значним, максимум 30%. Тому що якщо ми перевалюємо за 30%, розбіжність в плані фактів досить висока. То це моя рекомендація.

Особливості визначення бюджету

Щодо бюджету. Бюджет також це ваше рішення. Але я рекомендую в першу чергу стартувати з досить низьких бюджетів. Можливо це буде в залежності від, звичайно від охоплень, які ви хочете. Це може бути еквівалент 15-20 доларів максимально. То можна і менше в перші тижні і потім почати поступово його підвищувати. В мене тут інша валюта вказана, але це приблизно еквівалент 10 доларів.

Проходження модерації в Merchant Center

Тобто, таким чином, це я ж вам обіцяла, що це буде найкоротше відео з усіх, що нам потрібно ще зробити? Ми створили рекламну кампанію. Залили її. Ми ще чекаємо поки в нас пройде модерація в Merchant Center-і. Завжди вона так буде сваритись. Тому я й рекомендую дочекатися проходження модерації Googlе Ads.

Вони таким чином з Merchant Center, коли створюємо рекламну кампанію, вона повністю головний елемент, і немає ні сигналів, ні об’єктів. І це моя рекомендація створювати такі перші кампанії.

Коли редагувати сигнали в кампанії?

Що потрібно? Далі можна редагувати сигнал перед тим як робити Assets-и. Чому таким чином? Тому що в деяких випадках в перформансах можуть показуватися лише Assets-и і не показувати вам товарну видачу. Для того щоб цього уникнути, ми робимо такий ось вид. Далі вже через тиждень, через два можна її апгрейдити. Але це вже тема для іншого відео. Якщо вам цікаво, що потрібно зробити в перші два тижні з вашим перформансом, щоб він почав віддавати продажі досить рентабельні, напишіть мені.

Перевірка товарів які включаються

Також уважно перевірте, які товари ви будете включати. Тому що тут автоматично добавляються всі товари. Оскільки в нас ще не пройшла перевірка всіх товарів в Merchant Center, в мене пише, що тут немає товарів. Але якщо вам потрібно додати в рекламу лише певні товарні позиції, ви можете їх відібрати чи по Item ID, чи по іншим атрибутам, які ви добавили перед цим в власний фід, безпосередньо. Все. Оце все, що вам потрібно для створення вашої першої Performance Maх кампанії.

Підсумки. Що потрібно щоб Performance Max працював

Ще раз, якщо ми підсумуємо це все, для того, щоб Performance Max ваш працював, вам потрібно що? Створити набір акаунтів від Гугла. Це Google Ads, Google аналітика, Google Tag Manager, Merchant Center. В Merchant Center-і ми заливаємо наші товари, підтверджуємо права на сайт наш, безпосередньо заповнюємо весь блок інформацією, чекаємо поки пройде перевірка. Перевірка займає десь три робочих дні. Після цього ми, зазвичай, налаштовуємо цілі.

Це ставимо четверту аналітику. Раз. Друге, це ми обов’язково налаштовуємо розширене відстеження конверсій, що ми з вами й зробили. Ідеально було б ще добавити вам динамічний ремаркетинг. Але я не хочу розтягувати на дуже довго це відео. Тому, якщо вам потрібно це відео, напишіть мені, я вам розповім як на PrestaShop це зробити безпосередньо.

Наступне, ми створюємо з Merchant Center перші наші перформанси. Вони зазвичай називаються в такому стилі Feed Only. Вам цього на перші два тижні вистачить з головою для того, щоб зрозуміти, який трафік ви отримуєте, наскільки якісний фід. Тому що в таких ось видах кампаній основним методом таргетингу є ваш фід. Тому подбайте про те, щоб ваші карточки товари були наповнені інформацією, щоб ваш сайт виглядав презентабельно. Відповідно це також буде брати участь в таргетуванні.

В принципі, ми завершили з вами створення Performance Max кампанії. Якщо для вас це відео було корисним, я чекаю від вас лайк, підписку, колокольчик. І чекаю вас в коментарях. І до зустрічі в нових випусках.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї