Іспанія — 30 країна у світі за чисельністю населення, тут живуть 47,3 млн осіб. Показник ВВП душу населення країни становить 43 100 доларів. Внаслідок високого рівня доходів та чималої чисельності населення, в Іспанії вигідно відкривати нові напрямки бізнесу, зокрема ecommerce.
Саме тому контекстна реклама в Іспанії користується великою популярністю – вона швидко окупається внаслідок високого рівня доходів місцевих жителів. Крім того, в Іспанії дуже щільне інтернет-покриття, воно охоплює навіть найвіддаленіші куточки країни.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Особливості налаштування контекстної реклами в Іспанії
Перед тим, як розпочати налаштування реклами Google Ads в Іспанії, потрібно вивчити культурні та економічні особливості цієї країни, щоб правильно визначити націлення та цільову аудиторію.
Цільова аудиторія
Вибираючи цільову аудиторію для налаштування контекстної реклами в Іспанії враховуйте конкретний регіон країни, щоб визначити геотаргетинг. В Іспанії існує деяке соціальне розшарування між різними регіонами.
Так, Арагон, Кастилія-ла-Манча, Наварра є біднішими, даючи рекламу на ці райони Ви навряд чи зможете продавати предмети розкоші, ювелірні прикраси чи спортивні автомобілі. І навпаки, існують досить заможні регіони, такі як Балеарські острови та столиця країни – Мадрид.
Мовний таргетинг
Офіційна мова країни – іспанська (кастильська). Крім нього широко поширені напівофіційні баскійська, аранський, галійська та каталанська мови. Крім того, іспанці говорять більш ніж на десяти діалектах, які потрібно враховувати під час збору семантики для рекламної кампанії та написання текстів оголошень, а також при оформленні посадкової сторінки.
Якщо Ви таргетуєте рекламу на всю країну, достатньо буде лише однієї мови – іспанської. Проте, для регіональних сайтів буде потрібна ще одна рекламна кампанія локальною мовою. Це збільшить цінник на послуги PPC-фахівця, оскільки додасть йому роботи.
А ось для наповнення сайту під рекламу та створення посадкових сторінок у регіонах Іспанії, де поширені діалекти, можливо, доведеться залучати нейтів-спікерів як редактор або копірайтер.
Рекламні інструменти
Іспанія – одна з європейських країн з найвищою конкуренцією у сфері інтернет-реклами, що безпосередньо впливає на ціну кліка в Google Ads. Ось чому вкрай важливо не тільки використовувати найефективніші інструменти рекламної системи, а й приділити максимум уваги якості їх налаштування з урахуванням місцевої специфіки.
Найкращу віддачу для цієї країни, як правило, показують:
- Пошукові кампанії. Щоб реклама в пошуку приносила прибуток, потрібно досконально продумати структуру акаунта. Сегментуйте запити за типом: брендові, категорійні, інформаційні, геозалежні. Для кожної групи запитів створюйте окремі кампанії та застосовуйте різні стратегії призначення ставок.
- Динамічні пошукові оголошення. Цей інструмент допоможе охопити величезний пул низькочастотних запитів, не витрачаючи багато часу на складання семантичного ядра вручну. Ключ до успіху для таких кампаній – ретельне опрацювання мінус-слів. Воно дасть змогу уникнути показів за нерелевантними запитами і заощадити бюджет.
- Google Shopping. В Іспанії активно зростає сегмент електронної комерції, тому товарні оголошення – “маст хев” для інтернет-магазинів. Завдяки реальному фото і ціні товару прямо в пошуковій видачі, товарні оголошення привертають більш цільових користувачів і забезпечують більш високу конверсію, ніж пошукова реклама. Щоб отримати максимум від цього формату, оптимізуйте фід з даними про товари: вказуйте унікальні заголовки та описи, завантажуйте якісні фото, своєчасно оновлюйте інформацію про ціни та наявність.
- Ремаркетинг. В Іспанії користувач “розпещений” великою кількістю реклами і високою конкуренцією серед онлайн-магазинів. Тому лише невеликий відсоток відвідувачів здійснює покупку під час першого візиту на сайт. Тому дуже важливо підключити ремаркетинг. Він дає змогу повертати “втрачену” аудиторію та стимулювати її завершити замовлення. Таким чином Ви зможете вплинути на тих, хто “кинув” кошик, так і не купивши товар, або звернутися до тих, хто переглядав ті чи інші позиції в каталозі, з персоналізованим оголошенням.
- Performance Max. Цей інноваційний інструмент, запущений Google у 2021 році, ідеально підходить для висококонкурентного іспанського ринку. Він бере на себе основну роботу з оптимізації кампаній, автоматично тестуючи різні комбінації креативів, аудиторій і ставок для досягнення заданих цілей (конверсій, доходу, трафіку). Рекламодавцю потрібно лише надати якісні вихідні дані (тексти, зображення, фід) і налаштувати цілі. Таким чином, Performance Max дає змогу отримувати максимальну віддачу від реклами навіть малому бізнесу, який не володіє великими ресурсами.
Що ще враховувати?
- Рекламні креативи. Контекстна реклама для Іспанії має відповідати темпераменту людей цій країні. Вона, як правило, сповнена емоцій, має якусь театральність. Потрібно здивувати цільову аудиторію – саме так можна на неї вплинути.
- Робота з відгуками. Для іспанців дуже важлива репутація магазину, в якому вони купують, а також відгуки про саму торгову марку. Вони завжди ретельно вивчають відгуки перед тим, як замовити товар чи послугу. Створіть обліковий запис у сервісі Google My Business, підійдіть відповідально до заповнення профілю. Попросіть своїх клієнтів писати відгуки – чим регулярніше Ви це робитимете, тим більша ймовірність, що покупець звернеться саме до Вас. У Google Ads також можна підключити рекламу, яка буде відображатися прямо в Google картах у відповідь на релевантний запит користувача.
- Популярні ніші. В Іспанії досить лояльне законодавство, тому спектр товарів, якими можна показувати оголошення, досить широкий. Модерація пропускає навіть рекламу алкогольних напоїв, якщо їхня міцність не перевищує 20 градусів. Іспанці дуже люблять стежити за собою – серед місцевої інтернет-аудиторії дуже популярна сфера здоров’я та краси, тому тут багато конкурентів.
Вартість контекстної реклами Google Ads в Іспанії
На ціну контекстної реклами в Іспанії впливають кілька факторів. Найбільш значущими є вартість робіт з налаштування рекламної кампанії, а також бюджет на трафік (кліки) з Google Ads.
На вартість робіт впливають кількість категорій товарів чи послуг на Вашому сайті, кількість рекламних інструментів, які необхідно буде налаштувати, а також те, якою мовою необхідно буде налаштовувати кампанію.
У випадку з Іспанією, зазвичай це не менше двох мов – кастильська та каталанська. Для фахівця в цьому випадку це рівнозначно веденню двох окремих проєктів, оскільки потрібно збирати семантику, складати тексти оголошень, кластеризувати по кожній мові окремо. Тому ведення такої рекламної кампанії коштує дорожче.
Щоб порахувати свій рекламний бюджет та скласти медіаплан, Вам потрібно знати ціну за клік у Вашій ніші. Вартість переходу за популярними запитами Google Ads в Іспанії представлена нижче:
- ремонт пральних машин – $0,98;
- чистка вентиляції – $2,17;
- послуги сантехніка – $1,02;
- салони краси (манікюр) – $0,84;
- хімчистка килимів – $1,06;
- перманентний макіяж – $1,03;
- стоматолог – $1,27;
- холодильники – $1,22;
- корейська косметика – $1,15;
- полиці для кішок – $0,54;
- корм для собак – $1,22;
- добрива для квітів – $0,80.
Важливо розуміти, що реальна вартість кліка в обліковому записі за представленими категоріями швидше за все буде нижчою. Ми привели ціни за перехід за основними маркерними запитами, вони зазвичай найдорожчі. Інші запити з тієї ж групи можуть бути дешевшими. Крім того, вартість кліка залежатиме від якості налаштування рекламного облікового запису, а також цільової сторінки.
Якщо ви налаштовуєте Google AdWords самостійно – вивчіть інформацію в нашому блозі та на YouTube-каналі. Там представлено багато практично застосовних відеороликів та текстових матеріалів з розборами облікових записів для інтернет-магазинів та сайтів послуг.
Доля Google у загальному пошуковому трафіку з Іспанії
Найпопулярнішою пошуковою системою в Іспанії є Google. Ним користуються 95.84% іспанців для надсилання пошукових запитів. Він є практично абсолютним монополістом, оскільки його найближчим конкурентом Bing користуються всього 2,75% місцевих жителів. А Yahoo!, який займає третє місце, використовують лише 0,82% іспанців.
Все це робить рекламу Google Ads в Іспанії дуже перспективним вкладенням коштів, адже Ви отримуєте максимально можливе охоплення аудиторії та максимально мотивованих користувачів, які вже націлені на здійснення покупки.