Контекстна реклама Google у Болгарії

Контекстна реклама у Болгарії

Болгарія – європейська країна, розташована на узбережжі Чорного моря з населенням 6,92 мільйона людей. ВВП Болгарії становить $25 471, що відповідає 55 місцю у світі. Країна входить до Європейського Союзу, а отже, ведення бізнесу тут проводиться за зрозумілими та комфортними правилами, що регулюються європейським законодавством.

Все це робить відкриття нових компаній у цій країні досить перспективним, а ведення контекстної реклами в Болгарії – вигідною інвестицією у майбутній розвиток бізнесу.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що врахувати при налаштуванні контекстної реклами в Болгарії?

При запуску проєктів у діджитал маркетингу та налаштуванні Google Ads у Болгарії важливо враховувати не лише поведінку цільової аудиторії, а й загальні особливості цієї країни. Давайте ознайомимося з найважливішими з них.

Мовний таргетинг

Хоч офіційною державною мовою в Болгарії і є болгарська, у домашньому побуті нею розмовляють приблизно 80% місцевого населення. Значного поширення в країні набула турецька мова, якою розмовляють приблизно 14% місцевого населення, особливо в прикордонних регіонах з Туреччиною, де проживає велика частка етнічних турків.

Великий відсоток турків і серед 12 мільйонів туристів, які щороку відвідують країну:

З яких країн до Болгарії їдуть туристи?363

Таким чином, настроюючи рекламу в Google Ads для Болгарії для деяких тематик, має сенс зробити ще одну кампанію для турецької мови.

Великий відсоток туристів їде в країну також з Румунії, Греції, Німеччини. Отже, якщо Ваш бізнес розрахований на туристів і вони є Вашою цільовою аудиторією – можна налаштувати мовний таргетинг і на них.

А ось із країн, у яких розмовляють російською мовою, до Болгарії туристів приїжджає порівняно мало, всупереч поширеній думці. Хоча багато етнічних болгар (особливо старше покоління) можуть розуміти цю мову.

Увага! Налаштування рекламної кампанії двома мовами для контекстолога рівносильне веденню двох окремих проектів у контекстній рекламі. Це з тим, що кожної мови треба збирати свою базу ключових слів, ділити їх у групи, орієнтуватися різну цільову аудиторію. Цей факт позначається і на вартості роботи за проектом.

Таргетинг за місцем розташування

Перед запуском проєкту важливо врахувати точки найбільшої концентрації людей, щоб виробити за ними окрему рекламну стратегію. Для Болгарії такими є столиця країни, Софія, з її населенням 1,19 мільйона осіб, а також прибережна зона, де розташовані великі морські порти – Варна та Бургас. Крім того, багато транспортних потоків проходять річкою Дунай, на якій розташований найбільший порт Відін.

На такі хаби Ви можете таргетувати покази своїх оголошень, попередньо вичленувавши із загальної маси людей свою цільову аудиторію за допомогою таргетингу за віком, статтю, рівнем доходу, мовою браузера, інтересами.

Для Софії при налаштуванні геотаргетингу важливо брати до уваги маятникову міграцію із сусідніх містечок, яка відбувається протягом робочих та вихідних днів. Так, користувач на вихідних, перебуваючи в місті Банкя, може шукати салон краси в центрі Софії з планами відвідати його в понеділок.

Вартість реклами

У порівнянні з більш розвиненими європейськими країнами ціна кліку в Болгарії порівняно невелика. Це дозволяє нам отримувати більше цільового трафіку на сайт при тих самих бюджетах.

Наприклад, налаштувавши базову пошукову рекламну кампанію, зверніть увагу на банерну рекламу в медійній мережі Google. Клік тут коштує ще дешевше. Завдяки цьому можна значно розширити охоплення цільової аудиторії. Відсоток конверсій з такої реклами буде меншим, проте внаслідок широких охоплень можна познайомити аудиторію з новим продуктом, наприклад, і збільшити впізнаваність бренду.

Важливо спочатку розробляти структуру рекламного облікового запису таким чином, щоб була можливість контролювати вартість кліку, ліда, продажу для кожної окремої категорії товарів чи послуг. Такий підхід дозволить Вам знизити вартість конверсії та серйозно збільшити прибуток.

Вартість контекстної реклами Google Ads для Болгарії

На вартість контекстної реклами в Болгарії впливає вартість роботи спеціаліста чи команди. Якщо Ви супроводжуєте обліковий запис самостійно, можете безкоштовно скористатися нашими матеріалами на Ютуб каналі та в блозі на сайті.

Ціна робіт буде залежати від пакета послуг, який Ви оберете:

  1. Для онлайн-магазинів ми пропонуємо пакет з налаштування кампанії тривалістю 1 місяць. Він включає настроювання товарних оголошень Google Shopping, а також оголошення нового формату від Гугла – Performance Max.
  2. Для будь-яких інших проєктів доступний комплексний пакет послуг, розрахований на 3 місяці. Він включає пошукові рекламні кампанії, медійну рекламу, відеооголошення та ремаркетинг у КМС та на пошуку.

Другим фактором, який позначається на ціні контекстної реклами в Болгарії, буде вартість кліку в пошукових рекламних кампаніях з планувальника ключових слів Google AdWords. Вона безпосередньо залежить від рівня доходу населення в країні, маржинальності бізнесу, рівня конкуренції та якості налаштування Вашого проєкту.

Нижче представлена ціна кліку для популярних сфер бізнесу в Болгарії:

  • ремонт пральних машин – $0.73;
  • послуги сантехніка – $0,99;
  • салони краси (манікюр) – $0,49;
  • хімчистка килимів – $0,79;
  • перманентний макіяж – $0,34;
  • стоматолог – $0,56;
  • холодильники – $0,47;
  • корейська косметика – $0,61;
  • полиці для котів – $0,34;
  • корм для собак – $0,53;
  • добрива для квітів – $0,24.

Особливості ринку інтернет-реклами в Болгарії

У Болгарії не заведено відповідати «я не знаю» у відповідь на запитання. Тому будьте уважні при збиранні зворотного зв’язку про продукт і під час маркетингових досліджень, може скластися так, що отримані відповіді будуть неправдиві.

Серед населення Болгарії 4,91 мільйона осіб є активними користувачами Інтернету. Це відповідає 71% жителів країни, що є досить непоганим показником:

Відсоток користувачів інтернету серед жителів Болгарії

Другим за популярністю сайтом у країні є YouTube. Це дозволяє наголошувати при просуванні бізнесу не тільки на рекламу на пошуку, але й залучити у своїх кампаніях найпопулярніший відеохостинг у світі.

Найбільш відвідувані інтернет-сайти в Болгарії

У Болгарії дуже популярна дошка оголошень OLX. За популярністю серед болгар вона випередила навіть соціальну мережу Facebook. Ви можете використовувати оголошення на OLX, щоб просувати товари та послуги.

Найпопулярнішою пошуковою системою в Болгарії є Google – ним користуються 96,69% місцевих жителів. Далеко позаду залишилися всі конкуренти цієї пошукової системи – Bing, який займає друге місце, отримує всього 2,43% трафіку, решта – ще менше:

Доля Google на ринку пошукових систем Болгарії

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.

Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї