Болгарія – європейська країна, розташована на узбережжі Чорного моря з населенням 6,92 мільйона людей. ВВП Болгарії становить $25 471, що відповідає 55 місцю у світі. Країна входить до Європейського Союзу, а отже, ведення бізнесу тут проводиться за зрозумілими та комфортними правилами, що регулюються європейським законодавством.
Все це робить відкриття нових компаній у цій країні досить перспективним, а ведення контекстної реклами в Болгарії – вигідною інвестицією у майбутній розвиток бізнесу.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Що врахувати при налаштуванні контекстної реклами в Болгарії?
При запуску проєктів у діджитал маркетингу та налаштуванні Google Ads у Болгарії важливо враховувати не лише поведінку цільової аудиторії, а й загальні особливості цієї країни. Давайте ознайомимося з найважливішими з них.
Мовний таргетинг
Хоч офіційною державною мовою в Болгарії і є болгарська, у домашньому побуті нею розмовляють приблизно 80% місцевого населення. Значного поширення в країні набула турецька мова, якою розмовляють приблизно 14% місцевого населення, особливо в прикордонних регіонах з Туреччиною, де проживає велика частка етнічних турків.
Великий відсоток турків і серед 12 мільйонів туристів, які щороку відвідують країну:
Другим за популярністю сайтом у країні є YouTube. Це дозволяє наголошувати при просуванні бізнесу не тільки на рекламу на пошуку, але й залучити у своїх кампаніях найпопулярніший відеохостинг у світі.
У Болгарії дуже популярна дошка оголошень OLX. За популярністю серед болгар вона випередила навіть соціальну мережу Facebook. Ви можете використовувати оголошення на OLX, щоб просувати товари та послуги.
Найпопулярнішою пошуковою системою в Болгарії є Google – ним користуються 96,69% місцевих жителів. Далеко позаду залишилися всі конкуренти цієї пошукової системи – Bing, який займає друге місце, отримує всього 2,43% трафіку, решта – ще менше: