Азербайджан має населення 10,15 млн осіб. При цьому ВВП у країні досить скромний (у порівнянні з країнами Євросоюзу). Цей показник становить $14612 на душу населення.
Контекстну рекламу в Азербайджані найчастіше запускають у роботу в парі з рекламною кампанією Google Ads у Туреччині, адже зв’язки між цими країнами досить міцні. Ці нації пов’язують схожу мову, спільну історію та добрі відносини між країнами. У контексті їхніх міжнародних відносин дуже популярне гасло “одна нація, дві держави”.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Особливості налаштування контекстної реклами в Азербайджані
При налаштуванні реклами Google Ads в Азербайджані потрібно враховувати, що ця країна має багато своїх географічних, політичних та культурних особливостей.
Мовний таргетинг
Офіційна мова в країні — азербайджанська, також великий відсоток місцевих жителів мають російську мову на хорошому рівні. Крім того, багато туристів, які приїжджають до країни з пострадянських країн, також розуміють російську або використовують її для спілкування.
Тому при налаштуванні Google AdWords в Азербайджані ми рекомендуємо запускати одночасно дві рекламні кампанії – одну азербайджанською мовою та одну російською. Це дещо збільшить витрати на супровід реклами, адже таке рішення додасть PPC-фахівцеві. Проте, таким чином ми зможемо охопити всю нашу цільову аудиторію та отримати більш високу конверсію для сайту.
Цільова аудиторія
Уряд країни створює сприятливі умови для розвитку туристичного сектора, який, за останніми даними, становить 4% ВВП. Якщо Ваш бізнес націлений на туристів, Ви повинні враховувати цей момент у побудові своєї маркетингової стратегії.
Можна таргетувати покази оголошень на міжнародний аеропорт імені Гейдара Алієва в Баку. Через нього прилітає до країни найбільше туристів – аеропорт обслуговує приблизно 54 рейси на день. Таким чином, можна отримати клієнтів на оренду авто, виклик таксі, послуги розміщення у готелях та хостелах, туристичні екскурсії.
Рекламні інструменти
- Локальна реклама. Дуже добре працює для сфери HoReCa (готелі, кафе, ресторани). Вона дозволяє розміщувати оголошення на картах Google, у пошуковій видачі, на партнерських сайтах. Імовірність того, що користувач побачить Ваше оголошення, залежить від його місцеперебування, історії пошуків, географічних топонімів, які він вживає у запиті. Таким чином досягається максимально висока конверсія на замовлення (або відвідування клієнтом закладу) після перегляду реклами.
- Google Shopping. Товарна реклама добре відпрацьовує для інтернет-магазинів. За останньою статистикою, в середньому такі оголошення можуть залучати до 40% усіх продажів з реклами. При правильному налаштуванні облікового запису Merchant Center та своєчасному оновленні товарного фіда цей інструмент може залучати найвигідніші продажі, оскільки ліди, наведені за допомогою інших інструментів, коштуватимуть дорожче.
- Google Maps. Для локального бізнесу особливо важлива наявність зареєстрованого профілю в Google My Business. Це дозволить виводити інформацію про Вашу компанію у результатах пошуку за цільовими запитами. Стимулюйте клієнтів, щоб писати реальні відгуки на Ваш продукт. Для алгоритмів Google важлива не лише наявність відгуків та їх кількість, а й регулярність публікацій. Тут краще, щоб клієнти публікували по 1-2 відгуки на тиждень протягом року, ніж відразу додати 100 відгуків за 1 тиждень. Якщо відгуків на Вашу компанію поки що недостатньо – скористайтесь рекламою в Google картах, яка дозволить показувати оголошення рекламодавцям, які не потрапляють у топ рекомендацій.
Вартість контекстної реклами Google Ads для Азербайджану
Вартість налаштування реклами Google Ads для Азербайджану залежить від того, самостійно будете здійснювати ведення рекламної кампанії або довірите цей процес професіоналу. Якщо Ваш тимчасовий ресурс коштує дорожче, тоді доцільніше делегувати супровід кампанії, а свій час використовувати на контроль основних бізнес-процесів.
Друга складова в ціні контекстної реклами – вартість трафіку з Google AdWords. На неї впливає вартість переходу на вебсайт (для пошукової реклами) або ставка за 1000 показів оголошення (для медійної мережі). Маючи ці дані, Ви можете скласти прогноз щодо термінів окупності проєкту в контекстній рекламі та можливого прибутку.
Вартість кліку в Азербайджані порівняно невелика, що дозволяє нам залучати на сайт більше цільового трафіку за ту саму ціну (у порівнянні з європейськими країнами). Нижче наводимо середню ставку за клік у популярних тематиках B2C для Азербайджану з “Планувальника ключових слів” Google:
- ремонт пральних машин – $1,85;
- послуги сантехніка – $2,62;
- послуги манікюру – $0,42;
- хімчистка килимів – $0,62;
- перманентний макіяж – $0,31;
- стоматологічна допомога – $1,54;
- холодильники – $1,12;
- корейська косметика – $0,93;
- корм для собак – $0,45;
- добрива для квітів – $0,92.
Важливо! Планувальник ключових слів дає усереднений показник за тематикою. Тому підсумкова вартість переходу на сайт у Вашому рекламному обліковому записі може бути на 40% меншою від зазначеної при правильному налаштуванні та веденні кампанії.
Якщо Ви займаєтеся налаштуванням реклами самостійно, скористайтеся корисними безкоштовними матеріалами в нашому блозі на сайті або на YouTube-каналі маркетингового агентства.
Доля Google у загальному пошуковому трафіку з Азербайджану
Попри те, що Азербайджан належить до пострадянських країн, де традиційно великий відсоток використання має пошукова система Яндекс, в Азербайджані це зовсім не так.
За статистикою Google опрацьовує аж 94% пошукових запитів з Азербайджану, що робить його практично абсолютним монополістом на цьому ринку. Yandex посідає друге місце за популярністю серед азербайджанців, але отримує лише 2% всього пошукового трафіку, а Mail.ru знаходиться на третьому місці та обслуговує 1,3% ринку.
Таке домінування Google робить рекламу Google Ads в Азербайджані досить вигідним і найважливішим вкладенням при відкритті бізнесу в цій країні.