Контекстна реклама Google у Мексиці

Налаштування контекстної реклами у Мексиці

Мексика – найбільша іспаномовна країна з великим населенням 128,9 млн осіб, що ставить її на 12-те місце у світі за розміром сумарного ВВП. Хоча ВВП на душу населення тут становить лише $20 616, запуск контекстної реклами в Мексиці є досить перспективним внаслідок великого ринку. Все це робить країну цікавою для відкриття бізнесу та ведення ділової активності.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Налаштування контекстної реклами в Мексиці

Перед тим, як розпочати налаштування контекстної реклами в Мексиці, як і для будь-якої іншої країни важливо вивчити місцеві звичаї, особливості ведення бізнесу та культури. Це допоможе зрозуміти цільову аудиторію, з якою ми маємо працювати та впливати на неї більш ефективно шляхом своєї рекламної активності. Зважайте на ці поради при налаштуванні рекламної кампанії в Мексиці:

Мовний таргетинг

Мовні налаштування в рекламі Google Ads

Жителі країни, особливо в глибинці Мексики, дуже дивуються, якщо ви не розмовляєте іспанською мовою, адже в їхній картині світу на ньому говорить увесь цивілізований світ. Тому, якщо ми орієнтуємося на місцеве населення при налаштуванні Google Ads, то рекламна кампанія має бути іспанською. Майте на увазі, що мексиканський іспанська мова має деякі відмінності в граматиці в порівнянні з мовою, якою розмовляють в Іспанії. Це важливо враховувати під час наповнення сайту та створення оголошень.

І зовсім інша ситуація, якщо наша основна цільова аудиторія – це приїжджі туристи. У 2021 році Мексику відвідали 31,8 млн туристів, що більш ніж на 7 млн більше, ніж роком раніше. Цей перспективний ринок постійно зростає та розвивається, тому відкриття бізнесу, пов’язаного з туризмом, у Мексиці досить перспективне.

До туристичних міст Мексики належать Канкун, Мехіко (столиця), Акапулько, Пуерто-Валларта, Оахака, Пуебла, Меріда, Гвадалахара. При налаштуванні проєкту Google Ads у цих містах орієнтуючись на туристів краще вибрати англійську мову, оскільки більшість туристів їдуть до Мексики зі США та Канади. До того ж англійська – мова міжнародного спілкування, яку розуміють люди з більшості країн.

Якщо Вам дозволяє бюджет, у Мексиці має сенс показувати рекламу як мінімум двома мовами: іспанською та англійською (щоб впливати на максимально широку ЦА). Однак, налаштування об’яв Google AdWords двома мовами з точки зору обсягу роботи, дорівнює веденню двох окремих проєктів.

Маятникова міграція населення

Маятникова міграція – це пересування людей між районами великого міста протягом дня та протягом тижня, а також міграція з передмість до центру міста та назад. Вона поширена у містах із населенням понад мільйон осіб. Таких міст у Мексиці щонайменше десять: Мехіко, Екатепек-де-Морелос, Тіхуана, Пуебла, Гвадалахара, Сьюдад-Хуарес, Леон, Сапопан, Монтеррей, Несауалькойотль.

Настроюючи Google рекламу в таких містах, враховуйте, що Ваш клієнт може в робочий час перебуваючи в офісі в Мехіко шукати доставку їжі на вечір у найближче передмістя цього мегаполісу. Це потрібно брати до уваги налаштовуючи географічний таргетинг та радіус дії нашої рекламної кампанії.

Рекламні інструменти

  1. Інтернет-магазини в Мексиці близько 40% продажів від реклами Google отримують за допомогою рекламних кампаній Google Shopping та Perfomance Max. Тому на ці інструменти варто звернути найпильнішу увагу. Слідкуйте за тим, щоб фід з даними оновлювався своєчасно (декілька разів на день, як мінімум). Важливо, щоб на сайті були актуальні ціни та наявність у всіх товарних позиціях.
  2. Для локального бізнесу важливо мати обліковий запис Google My Business, регулярні відгуки від клієнтів та високий рейтинг (понад 4,5 зірки). Буде чудово, якщо Ваші клієнти зможуть залишати відгуки різними мовами (як мінімум, іспанською та англійською), щоб потенційному замовнику було простіше знайти відгук зрозумілою йому мовою. В результаті ймовірність того, що він скористається Вашими послугами, буде набагато вищою.
  3. Пам’ятайте, що рекламний трафік у Мексиці дуже дорогий, тому важливо продовжувати роботу з цільовою аудиторією, яка відвідала Ваш сайт і не замовила товар чи послугу. Налаштуйте списки ремаркетингу, запропонуйте їм знижку або подарунок при замовленні на Вашому сайті, а також обмежте акцію за часом – так шанс того, що клієнт здійснить покупку, зростуть.

Вартість контекстної реклами Google Ads в Мексиці

Вартість налаштування реклами Google залежить від кількості рекламних інструментів, які залучені в кампанії (пошукова, банерна реклама, ремаркетинг, Smart Shopping, Performance Max, динамічні пошукові оголошення, відеореклама на YouTube). Крім того, на ціну робіт вплив надає графіка показу оголошень та кількість категорій товарів чи послуг, за якими було запущено рекламу.

Також на загальний рекламний бюджет впливає ціна кліка в Google AdWords безпосередньо на вашу тематику. Щоб оцінити загальну вартість трафіку в рекламній кампанії, нам необхідно знати середню вартість кліка за кожною товарною категорією окремо. Нижче наведено прогноз за ціною кліку з Google Ads Planner для популярних запитів у Мексиці:

  • ремонт пральних машин – $0.96;
  • чистка вентиляції – $0,90;
  • послуги сантехніка – $1,01;
  • салони краси (манікюр) – $0,91;
  • хімчистка килимів – $1,05;
  • перманентний макіяж – $0,99;
  • стоматолог – $1,24;
  • холодильники – $0,91;
  • корейська косметика – $1,10;
  • полиці для котів – $0,94;
  • корм для собак – $1,17;
  • добрива для квітів – $0,88.
Важливо! Фактична вартість кліка в рекламному кабінеті може бути нижчою за ту, що вказана вище. Для прикладу взяті найдорожчі ключові слова в кожній групі, за іншими ключовими словами перехід може бути дешевшим. А з урахуванням того, що на кінцеву ціну впливає структура облікового запису, обрані стратегії призначення ставок та якість аналітики, кінцева ціна може відрізнятись від зазначеної на +-40%.

Якщо Ви налаштовуєте Google рекламу самостійно, скористайтесь порадами в блозі на нашому сайті та каналі на YouTube, де є багато безкоштовних практично застосовних рекомендацій. Або замовте консультацію нашого PPC-фахівця у відео форматі. Він зверне увагу на точки зростання та надасть рекомендації щодо ведення проєкту. Для цього залиште заявку на нашому сайті.

Особливості ринку інтернет-реклами в Мексиці

Мексика є найактивнішою країною в галузі електронної комерції в Латинській Америці: 85% людей замовляють щонайменше один товар чи послугу онлайн протягом року. Найбільш популярною соціальною мережею в Мексиці є платформа YouTube, тому цей майданчик повинен займати одне з центральних місць у Вашій рекламній кампанії.

Серед пошукових систем у Мексиці провідну позицію займає Google – на його частку припадає 94.15% всього пошукового трафіку в країні. За ним слідує Bing. Його обирають 3,97% мексиканців. Третє місце посідає Yahoo! Він обслуговує 0,89% місцевого пошукового трафіку. Рештою пошукових систем користується ще менший відсоток місцевих жителів. Ось чому при налаштуванні рекламної кампанії в інтернеті для Мексики основний акцент потрібно робити на Google Ads.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї