- Що являє собою конструктор для інтернет-магазину?
- У чому переваги використання конструктора для створення онлайн-магазину?
- Чи є мінуси у конструкторів сайтів?
- Як вибрати конструктор сайтів для онлайн-магазину?
- Наявність тестового періоду
- Можливість підключати власний домен
- Якість технічної підтримки
- Кількість і якість тем оформлення
- Наявність популярних інтеграцій
- Кількість способів приймання оплати
- Можливість SEO-оптимізації
- Рейтинг: 9 найкращих конструкторів для створення інтернет-магазинів
- Shop-Express
- Horoshop
- Wix
- Zoho Commerce
- BigCommerce
- Shopify
- Weblium
- Squarespace
- Webflow
Раніше процес створення власного веб-ресурсу, зокрема онлайн-магазину, був вельми витратним і трудомістким, вимагав залучення команди фахівців – дизайнерів, верстальників, програмістів. Доводилося продумувати всю його структуру, шукати постачальників, налаштовувати прийом платежів. Витрати часу і коштів були величезні, а результат не завжди виправдовував очікування.
Але часи змінюються, і сьогодні завдяки розвитку технологій з’являються зручні конструктори інтернет-магазинів. Вони дають змогу буквально за день власноруч зібрати повноцінний eCommerce проєкт, який може приймати замовлення та онлайн-оплату.
Звичайно, своя власна платформа, створена професіоналами, може стати значно привабливішим рішенням у довгостроковій перспективі. Але якщо Ви тільки починаєте свій шлях в електронній комерції, хочете протестувати нішу і попит, то зрозумілішої і доступнішої системи буде достатньо на перших порах.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Серед наявних на ринку рішень представлено чимало якісних платформ. Яку ж із них обрати для свого проєкту? Ми зібрали для Вас рейтинг найкращих конструкторів для створення онлайн-магазину, щоб допомогти підібрати оптимальний варіант для успішного старту онлайн-продажів.
Що являє собою конструктор для інтернет-магазину?
Конструктор сайтів для інтернет-магазину – це спеціальна платформа, яка містить усе необхідне для самостійного створення сайту без необхідності верстки та програмування. Це свого роду готовий шаблон, де вже представлені всі необхідні функціональні блоки, а Вам залишається лише наповнити його своїм контентом і налаштувати під свої завдання.
В основі лежить заздалегідь написаний код, що включає типові елементи сторінок – шапку, меню, каталог, картки товарів, кошик, форму замовлення тощо. Вам немає потреби розбиратися в HTML і CSS, щоб зібрати з цих “кубиків” повноцінний онлайн-бізнес. Просто перетягуєте потрібні елементи, міняєте кольори й тексти, завантажуєте свої фото й описи – і Ваш унікальний онлайн-магазин готовий зустрічати перших клієнтів.
У чому переваги використання конструктора для створення онлайн-магазину?
- Економія на розробці. Багато сервісів пропонують безкоштовні тарифи або недорогі платні пакети. При цьому Ви отримуєте повноцінний онлайн-ресурс із потрібними опціями. Порівняйте з витратами на розробку з нуля – послуги програмістів і дизайнерів можуть влетіти в копієчку. А ще потрібно оплачувати хостинг, домен, налаштування сервера. З онлайн-конструктором ці витрати мінімальні.
- Швидкий запуск. Від Вас вимагається тільки вибрати вподобаний шаблон і налаштувати його під себе. Ніякої верстки, програмування і виснажливого очікування. Цілком реально створити працюючу інтернет-сторінку за 1-2 дні, навіть не маючи досвіду.
- Простота використання. Онлайн-конструктори інтуїтивно зрозумілі і не вимагають спеціальних знань. Усі дії – перетягування блоків, кліки, вибір із меню. Якщо виникнуть питання – до Ваших послуг докладні інструкції, часто з відео. У більшості випадків можна потренуватися на безкоштовному тарифі. Спробуйте різні сервіси, оцініть зручність і виберіть найкращий для себе варіант.
- Готові шаблони. Знайдуться професійні теми оформлення на будь-який смак і колір, адаптовані під специфіку ніші. Вони мають не гірший вигляд, ніж магазини, зроблені на замовлення. Просто обирайте шаблон під Вашу тематику, і заповнюйте своїми даними. Немає потреби щось вигадувати і винаходити велосипед. До речі, часто можна адаптувати шаблон під свої корпоративні кольори.
- Багатий функціонал. Щоб Ваш онлайн-майданчик міг повноцінно працювати, приймати транзакції та доставляти товари, потрібен певний набір функцій. З онлайн-конструкторами у Вас буде все необхідне – структурований каталог з фото та описами, розумний пошук, фільтри за параметрами, кошик, оформлення замовлення, онлайн-оплата, робота з системами доставки, особистий кабінет покупця і ще безліч приємних опцій.
Чи є мінуси у конструкторів сайтів?
- Складно персоналізувати. Так, Ви можете змінювати кольори, шрифти, фонові зображення, але додати якісь унікальні “фішки” і свій власний код буде проблематично. Рамки готових рішень обмежують політ фантазії. Для більшості цього може бути достатньо, але, якщо Ви хочете чогось ексклюзивного, конструктор може не впоратися.
- Проблеми з продуктивністю. На старті, поки асортимент невеликий, торгова платформа на онлайн-конструкторі працюватиме швидко і без нарікань. Але зі зростанням кількості товарних позицій, картинок і трафіку, можуть початися “гальма” і збої. Це часто можна спостерігати, наприклад, у сайтах на Wix. Доводиться або змінювати тариф на потужніший, або взагалі “переїжджати” на іншу платформу, щоб вирішити проблему.
- Абонентська плата. На перший погляд, щомісячна оплата за конструктор здається невеликою. Але в перспективі ці регулярні платежі можуть значно перевищити ціну одноразової роботи команди розробників для створення онлайн-магазину Вашої мрії. У випадку з онлайн-конструктором Ви платитимете щомісяця, доки проєкт працює, в той час як з компанією-розробником Ви можете закінчити співпрацю одразу після того, як переконаєтеся в справності та працездатності сайту.
- Складнощі інтеграції. Далеко не всі платформи дружать з популярними CMS, CRM, платіжними системами, додатками служб доставки та іншими сервісами, які можуть бути життєво необхідні Вашому онлайн-бізнесу. Буде прикро, якщо бухгалтерська програма не захоче підключатися до магазину, тож цей момент уточнюйте до оплати і повноцінного переходу на онлайн-конструктор.
- Залежність від однієї платформи. Створюючи що-небудь у подібній системі, Ви фактично довіряєте весь свій інтернет-бізнес у руки її розробників. Якщо у них виникнуть технічні або фінансові проблеми, це вдарить і по Вас. Ходять в інтернеті й легенди про підозрілі платформи, які в один прекрасний момент зникають разом з усіма даними користувачів і раптово припиняють роботу. Тому обирайте тільки перевірені та надійні сервіси з хорошими відгуками.
Як вибрати конструктор сайтів для онлайн-магазину?
Дуже важливо обрати конструктор для інтернет-магазину, який одразу буде розрахований на всі майбутні задачі бізнесу під час його масштабування. Тобто, до вибору потрібно підходити відповідально, адже надалі це може суттєво вплинути на безперебійність роботи проєкту.
Наявність тестового періоду
Він дає змогу випробувати систему і розібратися, наскільки вона підходить під Ваші завдання. Оптимальний термін пробного періоду – два тижні. За цей період Ви встигнете не тільки створити прототип онлайн-магазину, а й запустити рекламу, отримавши перший зворотний зв’язок від покупців.
Можливість підключати власний домен
Це найважливіший момент для SEO-просування ресурсу. Домен на кшталт “мій-сайт.wix.com” погано ранжується пошуковими системами, а запам’ятати його клієнтам буде складно. Тому вибирайте онлайн-конструктор, що дає змогу використовувати унікальне доменне ім’я, на кшталт “www.мой-интернет-магазин.com.
Якість технічної підтримки
У разі виникнення проблем, особливо в періоди розпродажів і активних рекламних кампаній, Ви можете втратити прибуток. А оскільки код конструктора закритий, розв’язати проблеми своїми силами не вийде.
Напишіть у підтримку тестовий запит і подивіться, як швидко вам дадуть відповідь і наскільки корисною буде консультація. Бажано, щоб техпідтримка працювала 24/7 і вже була включена в тарифний план, без додаткової оплати.
Кількість і якість тем оформлення
Чим більше варіантів дизайну, тим простіше Вам буде створити унікальний і незабутній онлайн-магазин. При цьому, деякі конструктори надають доступ до шаблонів, створених іншими користувачами.
Ви можете взяти будь-який з них за основу і доопрацювати під свій фірмовий стиль – додати корпоративні кольори і шрифти, розмістити власні фото і відео, написати тексти, що продають. Так Ви заощадите час на розробці та матимете час зосередитися на наповненні та просуванні нової торгової платформи.
Наявність популярних інтеграцій
Дізнайтеся заздалегідь, чи працює онлайн-конструктор із популярними маркетплейсами та іншими необхідними сервісами. Для України це Rozetka, Prom і Bigl, а також “Нова Пошта” та “Укрпошта”. Наприклад, інтеграція з маркетплейсами дасть змогу розміщувати товари одразу на кількох майданчиках і керувати ними через єдине меню.
Таким чином Ви зможете редагувати описи і ціни на товари – і зміни автоматично будуть відправлені на всі підключені маркетплейси. Це заощадить багато часу і допоможе уникнути помилок при оновленнях.
Кількість способів приймання оплати
Хороший онлайн-конструктор має підтримувати якомога більше популярних способів: картки – Visa і Mastercard, електронні гаманці на кшталт PayPal, накладений платіж, безготівковий розрахунок за реквізитами.
Перевірте заздалегідь, які платіжні системи вже інтегровані, і чи можна за необхідності підключити інші. Пам’ятайте: якщо клієнт не знайде відповідний для себе спосіб оплати, з великою ймовірністю він піде до конкурентів. За статистикою, близько 20% людей кидають кошик на етапі оплати саме через відсутність відповідних варіантів.
Можливість SEO-оптимізації
Конструктор має щонайменше давати змогу редагувати метатеги (Title, Description і Keywords), формувати зрозумілі посилання для сторінок, створювати карту з усіма сторінками онлайн-ресурсу для пошукових роботів.
Ідеально, якщо будуть вбудовані модулі для збору семантичного ядра, підказки щодо оптимізації текстів і метатегів, технічний аудит сторінок. З ними Ви швидше вийдете в топ за потрібними пошуковими запитами і отримаєте стабільний органічний трафік.
Рейтинг: 9 найкращих конструкторів для створення інтернет-магазинів
Існує величезний вибір платформ для створення онлайн-магазинів. Різноманітність варіантів часом ставить у глухий кут підприємців, особливо тих, хто тільки починає освоювати електронну комерцію. Щоб полегшити Вам вибір, ми підготували топ найкращих конструкторів для створення онлайн-магазину.
Shop-Express
Ця українська система передбачає кілька способів додавання продукції – вручну або через завантаження csv чи xml файлу. Усі необхідні для роботи інструменти вже вбудовані – сервіси приймання платежів і доставки, системи аналітики, маркетингові модулі. Вам не доведеться витрачати час на пошук і підключення додаткових розширень.
Особливо гарний Shop-Express для оптових і B2B продавців. Платформа дає змогу об’єднати кілька складів у єдину систему, налаштувати інтеграцію з CRM і ERP. Також Ви зможете надавати своїм клієнтам актуальну інформацію про залишки на складах, встановлювати персональні категорії цін і знижок.
Франчайзингові компанії зможуть підключати партнерів до своєї товарної бази, вивантажувати їм оновлення залишків, централізовано керувати цінами. Навіть якщо стандартних інтеграцій виявиться недостатньо, техпідтримка допоможе реалізувати індивідуальні доопрацювання.
Переваги:
- Відсутність комісії;
- Великий функціонал для торгівлі в Україні та на зарубіжних ринках.
- Інтеграції з популярними маркетплейсами України (Prom, Rozetka тощо).
- Підтримка багатомовності та різних валют.
- Безкоштовна адаптація під фірмовий стиль компанії.
- Оперативна техпідтримка в робочий час.
Недоліки:
- Ліміт у 50 тисяч товарних позицій.
- Відсутність інтеграцій з деякими зарубіжними майданчиками (Etsy, Amazon).
- Неможливо перенести сайт із хостингу платформи на власний сервер.
Вартість:
Ви зможете протестувати всі функції безкоштовно протягом 7 днів. Потім можна вибрати один із 5 тарифних планів, вартістю від 350 грн. на місяць. На старті такий варіант може бути вигіднішим, ніж купівля дорогої ліцензії або розробка індивідуального онлайн-магазину на замовлення.
Horoshop
Продовжуючи тему українських конструкторів, не можна не згадати Horoshop. Він забезпечує все необхідне для успішної онлайн-торгівлі на українському ринку. Сайти на цій CMS вирізняються зрозумілою структурою і процесом оформлення замовлення.
На сьогодні Horoshop входить до числа лідерів українського ринку серед е-commerce рішень. Його можна розглядати як гідну альтернативу закордонним конструкторам.
Якщо говорити про сфери застосування – Хорошоп універсальний. Він підійде практично для будь-якої ніші та обсягів продажів – від невеликих стартапів до великих торгових каталогів з тисячами позицій.
Переваги:
- Зрозумілі способи роботи з номенклатурою – вивантаження і завантаження фіду з файлів CSV, YML, XML.
- Робота з API для автоматизації процесів.
- Підтримка електронного документообігу за товарними накладними. Це спростить взаємодію з постачальниками та бухгалтерський облік.
- Компетентна служба техпідтримки, яка не тільки допоможе з налаштуванням, а й проконсультує з питань перенесення даних. Зокрема й на нашій рідній мові.
- Набір рішень для SEO-оптимізації, які допоможуть залучати трафік з пошукових систем.
- Встановлення оптових цін на товари залежно від кількості одиниць у замовленні (доступно на тарифі Pro).
- Автоматизація різних завдань – від виставлення рахунків до формування звітів.
Мінуси:
- Обмеження щодо персоналізації дизайну.
- Розробники неохоче беруться за нестандартні доопрацювання за запитом клієнтів.
- Орієнтація переважно на український ринок. Це може викликати труднощі з прийомом платежів і доставкою замовлень за кордон.
Ціна:
Horoshop дає можливість безкоштовно випробувати функціонал протягом тижня. Потім підписка обійдеться від 280 грн./міс. за розміщення 1000 позицій до 1200 грн./міс. за 50 000 товарних одиниць. Для B2B-магазинів передбачено окремий тарифний план за 2400 грн./міс.
Додатково потрібно внести одноразовий стартовий платіж – 10 000 грн. за шаблонний дизайн або 15 000 грн. за індивідуальне оформлення. Застосування вбудованого шаблону включено у вартість будь-якого тарифу.
Wix
Компанія Wix з’явилася в Ізраїлі 2006 року, а сьогодні має офіси в 190 країнах світу. Це рішення вирізняється візуальним редактором, що дає змогу швидко створювати привабливі веб-сторінки. Додатково серед додатків на Wix App Market Ви знайдете безліч віджетів і розширень, що полегшують роботу магазину.
Плюси:
- Додавання власного коду для розширення функціональності.
- Яскраві, сучасні шаблони, які легко адаптувати під свій фірмовий стиль.
- Відсутність прихованих комісій.
- Інтуїтивний інтерфейс конструктора.
- Можливість підключення персонального доменного імені.
- Налаштування промокодів, знижок, акцій для стимулювання продажів.
- Безкоштовний пробний період для знайомства з сервісом.
- Опція резервного копіювання.
Недоліки:
- Інтерфейс на перший погляд може здатися трохи заплутаним, потрібен час на освоєння.
- Більшість вбудованих інтеграцій орієнтовані на закордонні сервіси.
- У процесі роботи з редактором можливі “пригальмовування” (особливо для багатосторінкових веб-сайтів).
- У разі використання безкоштовного домену в його адресі міститиметься слово “Wix”.
- Створені на Wix ресурси не можна перенести на інший хостинг.
Вартість:
Плата за підписку починається від $17 на місяць. Базовий пакет уже включає 20 Гб дискового простору, підключення систем веб-аналітики, безкоштовний домен і низку інших функцій. Для ознайомлення доступний і безкоштовний період, але він дає змогу тільки створити сайт без можливості прийому оплат.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Zoho Commerce
Входить в екосистему Zoho, орієнтовану на автоматизацію рекламних кампаній і торгівлі. За допомогою Zoho Commerce можна запустити свій онлайн-магазин у найкоротші терміни і з мінімальними зусиллями.
Платформа оптимальна для підприємців і компаній, яким важлива швидка автоматизація, прозорий облік і можливість масштабування без зайвих складнощів.
Переваги:
- Тісна інтеграція з іншими веб-сервісами компанії. Наприклад, Ви можете налаштувати роботу з CRM-системою Zoho для ефективного управління взаємодією з ЦА.
- Синхронізація email-розсилок і маркетингова автоматизація. Можна буде вибудовувати персоналізовані комунікації з покупцями і стимулювати допродажі.
- Розумні рекомендації додаткових і супутніх продуктів, дисконтні купони, піксель Facebook для налаштування ретаргетингу. Ці модулі можуть працювати на залучення більшої кількості покупців або стимулювати їх до завершення замовлення.
- Синхронізація з соціальними мережами, а також сервісами Mailchimp і Google Shopping.
- На просунутих тарифах доступний необмежений дисковий простір для зберігання товарних даних і контенту.
- Докладні звіти за всіма аспектами роботи онлайн-магазину.
Недоліки:
- Висока ціна порівняно з аналогами.
- Навіть на базових тарифних планах стягується комісія з усіх транзакцій.
Ціна:
Починається від €22 за 30 днів без урахування податків. Щоб протестувати функціональність платформи й оцінити, наскільки вона підходить під конкретний бізнес, можна використовувати 14-денну безкоштовну демоверсію.
BigCommerce
Головна особливість BigCommerce – можливість створювати необмежену кількість облікових записів співробітників. Це особливо корисно для зростаючих компаній, у яких працює велика команда.
При цьому сам конструктор залишається простим і зрозумілим у використанні. Він включає все необхідне – купони, знижки, інтеграцію з соціальними мережами, розширену систему звітів.
Плюси:
- Інтеграції з популярними торговими майданчиками (eBay і Amazon). Ви просто додаєте товари, підключаєте потрібний маркетплейс і починаєте синхронізацію асортименту.
- Найширший вибір способів оплати – понад 100 платіжних систем з автоматичним підбором оптимальних варіантів для кожної країни.
- Завантажувати каталог з товарами можна з файлів CSV і XML.
- Продуманий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс панелі керування. Розібратися не складе труднощів навіть для підприємців-початківців.
Мінуси:
- Порівняно високі тарифи. За розширені можливості доведеться доплачувати окремо.
- Ліміти на річний оборот залежно від обраного тарифу. У разі перевищення порога потрібен перехід на дорожчий план.
Оплата:
Починається від $29.95 на місяць. Тариф Plus обійдеться в $79, а Pro – у $299 щомісяця. Можна запросити демо-доступ для безкоштовного тестування можливостей.
Shopify
Одна з найпопулярніших CMS у світі. Як правило, вже через день після знайомства з Shopify користувачі почуваються цілком комфортно і впевнено налаштовують усі необхідні параметри інтернет-магазину.
Головна “фішка” цієї системи – Shopify Point of Sale. Вона дає змогу інтегрувати онлайн-магазин з офлайн-точкою. Таким чином можна повністю автоматизувати свій бізнес і керувати замовленнями, складськими залишками, клієнтськими даними в єдиному інтерфейсі.
Плюси:
- Власний платіжний сервіс Shopify Payments. Підключивши його, Ви позбудетеся додаткових комісій за транзакції.
- Додавання необмеженої кількості продукції. Жодних лімітів – ростіть і масштабуйтеся!
- Інструменти автоматизації для різних операцій – від виставлення рахунків до формування звітів.
- Вбудований захист від шахрайських транзакцій для Вашої фінансової безпеки.
- Мобільний додаток для повного контролю в будь-якому місці і в будь-який час.
- Вражаючий вибір настроюваних тем оформлення, які можна редагувати навіть в офлайн-режимі.
- Кваліфікована цілодобова техпідтримка, готова оперативно вирішити будь-яке питання.
Мінуси:
- Не найдоступніший цінник, особливо якщо потрібен розширений набір функцій. За кожну додаткову опцію доведеться доплачувати.
- Комісія. Чим успішніше Ви працюєте, тим більше доведеться платити.
- Відсутність інтеграцій з деякими важливими для українського ринку сервісами та платіжними системами.
Тарифи:
Вони стартують від $29 на місяць за базовий пакет. Просунуті плани обійдуться в $79 і $299 щомісяця. Що дорожчий тариф, то більше співробітників може працювати і то ширші можливості аналітики. Окремо згадаємо комісії за платежі:
- 2% на тарифі Basic;
- 1% на Shopify;
- 0.5% на Advanced;
- Індивідуальні умови для тарифу Plus.
Weblium
Універсальний конструктор, що дає змогу створювати веб-сайти найрізноманітнішої спрямованості, зокрема й інтернет-магазини. Причому каталог може містити до 10 000 товарних позицій.
Weblium має вбудований ШІ-помічник, який аналізує Ваші дії під час проектування веб-ресурсу і дає корисні підказки. Мета – зробити Ваш майбутній веб-ресурс максимально професійним та ефективним. Погодьтеся, така “розумна” підтримка зайвою точно не буде, особливо для підприємців-початківців.
Усі 350 шаблонів розроблені з урахуванням специфіки конкретних ніш і повністю адаптивні для відображення на мобільних пристроях. Виберіть дизайн, що відповідає тематиці Вашого проекту – і можете бути впевнені, що магазин матиме чудовий вигляд на екранах будь-якого розміру.
Переваги:
- Розміщуйте стільки фото і відео, скільки буде потрібно. Жодних обмежень і доплат.
- Підключайте будь-який з 11 вбудованих платіжних шлюзів.
- Можливість підключення Google Analytics, Zapier, MailChimp та інших корисних систем аналітики, автоматизації та email-розсилки.
- Налаштовуйте дизайн і роботу кожного елемента на свій смак. Навіть при використанні одного шаблону цілком реально отримати дві різні інтернет-платформи.
- Отримуйте кваліфіковану допомогу від техпідтримки з будь-яких питань у режимі 24/7.
Недоліки:
- Показ реклами на сторінках, створених на безкоштовному тарифі. Щоб позбутися цього, доведеться оплатити підписку.
- Немає вбудованого функціоналу для створення інтернет-магазину. Цю функцію можна реалізувати тільки через інтеграцію з платформою Ecwid.
- Підключення свого доменного імені доступне тільки на тарифі Pro. На дешевших планах Ваш сайт перебуватиме на піддомені Weblium.
Ціна:
Стартує від $15 на місяць. За ці гроші Ви отримуєте досить функціональний сайт з адаптивним дизайном і підтримкою електронної комерції.
Squarespace
Затребуваний конструктор у творчому середовищі. Фотографи, дизайнери, художники та представники індустрії моди часто обирають саме його. Робота тут інтуїтивно зрозуміла завдяки вбудованому редактору, який влаштований за принципом WYSIWYG (“що бачиш, те й отримуєш”).
Ви одразу бачите, який вигляд матиме фінальна версія сторінки, і можете вносити зміни в реальному часі, що істотно спрощує і прискорює процес редагування контенту.
Плюси:
- Вбудований додаток для створення відеороликів. Можна швидко записати і змонтувати презентацію своїх продуктів або послуг, навіть якщо ніколи раніше цим не займалися.
- Прийом донатів прямо через інтерфейс. Чудове рішення для благодійності, креативних професіоналів і навіть інфлюенсерів.
- Необмежений трафік. При цьому не потрібно боятися напливу відвідувачів – сайт витримає будь-яке навантаження.
- Корисні розширення в магазині додатків – MailChimp for Commerce для email-маркетингу, Order Desk для управління замовленнями, Delighted для збору зворотного зв’язку від клієнтів та інші.
- Інтеграція зі сторонніми сервісами через API.
- Доступ до редагування HTML/CSS коду. Досвідчені веб-майстри зможуть внести будь-які потрібні зміни і персоналізувати сайт на 100%.
Мінуси:
- Щоб отримати доступ до всіх можливостей, доведеться вибрати один із дорожчих планів.
Тарифи:
Ціна для бізнесу стартує від $36 на місяць. Залежно від плану вартість використання може піднятися вдвічі – до $72. Звичайно ж, є безкоштовний тестовий період тривалістю 14 днів.
Webflow
Унікальний гібрид конструктора сайтів і професійного середовища веб-розробки. Це рішення відкриває практично безмежні можливості для кастомізації без необхідності занурюватися в програмування. Хочете налаштувати кожен піксель на свій смак? Легко!
При цьому просунуті користувачі можуть безпосередньо редагувати HTML, CSS і JavaScript, домагаючись ще більш вражаючих результатів. Webflow буквально стирає грань між роботою у візуальному редакторі та версткою вручну.
Ця платформа – справжня знахідка для дизайн-студій, цифрових агентств і технологічних стартапів. З Webflow реально здійснити проєкти будь-якої складності – корпоративні сайти з нестандартною структурою, креативні лендінги, інтернет-магазини.
Плюси:
- Потужна вбудована CMS. Ви самі визначаєте структуру контенту і правила його відображення на сайті. Автоматизуйте рутину, зосередьтеся на творчості.
- Візуальний редактор, який генерує чистий і семантично правильний код. Фронтенд-розробники оцінять красу і якість підсумкового результату.
- Компонентний підхід. Ви можете створювати готові блоки для повторного використання, впроваджувати єдині стилі оформлення. Підтримувати сайт стане ще простіше!
- Підтримка After Effects і Lottie. Пожвавлюйте сайт складними анімаціями, підвищуйте залученість користувачів.
- Надійний хостинг із застосуванням сучасних технологій. SSL-сертифікати та CDN з коробки – сайт буде швидким і захищеним.
Мінуси:
- Відсутність повноцінної локалізації. Керувати багатомовними версіями доведеться через сторонні сервіси, що не завжди зручно.
- Серйозні обмеження безкоштовного тарифу. За фактом він підійде хіба що для тестового запуску односторінкового сайту. Для створення повноцінного онлайн-магазину потрібна платна підписка.
- Немає зв’язків з українськими маркетплейсами, службами доставки і системами прийому оплат. Інтегрувати їх доведеться своїми силами.
Вартість:
Безкоштовно Ви зможете створити до 2 сторінок із водяним знаком. Для будь-якого бізнесу має сенс розглядати тарифи починаючи з базового – 14 доларів на місяць за 100 статичних сторінок, 25 000 відвідувачів і власний домен. Якщо Ви розробляєте кілька проєктів, доведеться доплачувати.