Португалія – розвинена країна у південній Європі з населенням 10,3 млн осіб. Показник ВВП душу населення тут становить 36 тис. доларів (39 місце у світі). Структура португальської економіки на 22% становить промисловість та на 75% – сфера послуг. Завдяки географічному положенню та клімату величезну частку сфери послуг складає туризм. 2019 року Португалію відвідали 22,8 мільйона туристів.
Все це робить країну досить перспективною для ведення бізнесу, а запуск контекстної реклами в Португалії за умови правильного підходу до настроювання та розумного вибору ніші гарантовано принесе хороший дохід.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Що враховувати при налаштуванні контекстної реклами в Португалії?
Перш ніж розпочати налаштування Google Ads для Португалії, як і для інших локацій важливо враховувати географічні, культурні, туристичні та інші особливості. Розберемося з найважливішими для налаштування рекламного облікового запису Google.
Географічний таргетинг
Нижче представлена карта щільності населення Португалії:
На карті добре видно, що населення мешкає вздовж узбережжя, а щільність зосереджена навколо Порту та Лісабона. Також важливо відзначити, що, окрім того, що ці агломерації є найбільшими за чисельністю населення в Португалії, вони також є глобальними містами та щороку залучають тисячі заможних людей з усіх куточків планети.
Саме на ці регіони має сенс налаштовувати націлення за місцем розташування, якщо Ви шукаєте платоспроможну цільову аудиторію для своєї рекламної кампанії Google Ads.
Мовний таргетинг
Державною мовою в країні є португальська. Проте, щорічно Португалію відвідують десятки мільйонів туристів, 25% із яких є громадянами Іспанії. Крім того, варто враховувати приїжджих з південної та центральної Америки, серед яких також велика частка тих, хто розмовляє іспанською.
От чому налаштовувати Google AdWords у Португалії потрібно як мінімум двома мовами. Важливо, що для PPC-фахівця ведення мультимовного проєкту з трудовитрат відповідає настроюванню двох окремих рекламних кампаній. Це вимагає збирання різної семантики, використання інших текстів оголошень та посадкових сторінок на сайті. Тому така робота коштуватиме дорожче для замовника.
Важливо! Не у всіх нішах найбільший прибуток будуть приносити клієнти, які говорять іспанською. Тут потрібно вивчити статистику за конкретним проектом, виявити яка аудиторія приносить більше прибутку. Цілком можливо, що поряд з португальською варто вибрати англійську як другу мову для Ваших маркетингових кампаній.
Висока вартість кліка
Португалія, як країна Євросоюзу з високим ВВП на душу населення та сприятливим бізнес-кліматом, є висококонкурентним ринком. Внаслідок цього ціна за клік по Google Ads тут знаходиться на рівні вище середнього. З метою оптимізації витрати рекламного бюджету тут дуже важливо використовувати лише найефективніші рекламні інструменти, грамотно опрацьовувати мінус-слова та використовувати в роботі вебаналітику.
Найбільш гарно себе показують такі рекламні інструменти:
- Пошукова реклама. Тут потрібно орієнтуватися на запити із вираженою потребою, а також ключові слова із геоприв’язкою. Вони будуть давати основну кількість конверсій у рекламних кампаніях. Для найбільш маржинальних товарів або послуг можна використовувати загальні та інформаційні запити, але в більшості ніш їхнє застосування при такому дорогому кліку буде малоефективним. Також добре можуть спрацювати рекламні кампанії на запити конкурентів – вони дозволяють отримати клієнта на нижніх етапах вирви продажів, коли він ще вивчає ринок.
- Performance Max. Новий тип кампаній у списку інструментів Google Ads. Його вигідно відрізняє повністю автоматизоване налаштування. Користувачеві достатньо завантажити текстові матеріали, відеоролики та картинки, а все інше система зробить сама. При правильному виборі ніші Performance Max гарантує дешевшу конверсію, в порівнянні з іншими рекламними майданчиками. Крім того, такі кампанії дозволяють охопити всі можливі типи розміщень (товарну рекламу, КМС, YouTube тощо).
- Багаторівневий ремаркетинг. Особливо ефективний за високої вартості кліка в пошуку. Він дозволяє працювати з тими клієнтами, які завітали на Ваш сайт, але не замовили товар чи послугу. Їм можна показувати рекламу з нагадуванням про Вашу компанію або запропонувати знижку на товар, що сподобався. Інструмент передбачає роботу з різними портретами ЦА на різних етапах вирви продажів. При цьому інструмент показує найвищу ефективність.
Вартість контекстної реклами Google Ads для Португалії
На ціну контекстної реклами в Португалії впливає бюджет, що виділяється на трафік з Google AdWords, а також вартість робіт контекстолога або маркетингового агентства.
При цьому, на вартість налаштування РК впливає те, скільки категорій товарів (для інтернет-магазинів) чи послуг буде взято в роботу, скільки буде залучено портретів цільової аудиторії, скільки типів рекламних кампаній буде налаштовано.
Також важливо, якими мовами будуть налаштовуватися рекламні оголошення. Кожна нова мова у проєкті з трудовитрат команди рівносильна підтримці та веденню окремого проєкту.
Вартість кліка Google Ads для Португалії залежить від конкретної ніші, в якій працює Ваша компанія. Ми зібрали приклади з ціною переходу на сайт для популярних тематик, щоб Ви могли оцінити загальну конкуренцію на ринку:
- ремонт побутової техніки – $1.59;
- послуги сантехніка – $2,16;
- послуги манікюру – $0,57;
- хімчистка м’яких меблів – $1,17;
- перманентний макіяж – $0,66;
- стоматологічні послуги – $0,91;
- продаж пральних машин – $0,65;
- корейська косметика – $0,77;
- їжа для тварин – $0,59;
- добрива для рослин – $0,72.
Увага! Оскільки на ціну кліка впливає безліч різних параметрів, підсумкова фактична вартість переходу у Вашому проекті може відрізнятись на +-40% від прогнозних показників.
У тому випадку, якщо Ви хочете налаштувати рекламу самостійно, використовуйте для навчання відео на нашому каналі у YouTube та блог на сайті. Якщо Вам знадобиться консультація контекстолога з аналізом проєкту та всіх поточних показників з точками зростання, залиште заявку на сайті. Ми озвучимо актуальну вартість та погодимо час консультації.
Особливості ринку інтернет-реклами в Португалії
У Португалії досить високий рівень проникнення Інтернету. Із загального населення країни в 10,3 млн осіб 8,58 мільйона є активними інтернет-користувачами (що відповідає 84,2% всіх жителів країни). Середній час, проведений цими користувачами в мережі, становить 7 годин 20 хвилин.
При цьому 92,1% місцевих жителів мають обліковий запис на відеохостингу YouTube та регулярно дивляться відеоролики на цій платформі. До ТОП-5 найпопулярніших сайтів входять також Google.com та Facebook.com.
У країні щороку зростає частка інтернет-покупок. У 2021 році купували що-небудь в Інтернеті 5,11 млн громадян, що на 19,5% більше, ніж у 2020 році. Це робить нішу електронної комерції в Португалії дуже перспективною.
Найпопулярнішою пошуковою системою в Португалії є Google. На його частку припадає 94,75% від усього пошукового трафіку з цієї країни. Потрібно визнати, що найпопулярніший у світі пошуковик і в Португалії є монополістом.
Сильно відстає від Гугла його прямий конкурент, Bing, яким користуються лише 4,21% португальців. Третю позицію займає Yahoo!, який обрали 0,39% користувачів, що мешкають у Португалії. Інші пошукові системи використовує ще менший відсоток місцевих жителів.