Налаштування контекстної реклами для США

 

Контекстна реклама в США – досить потужний інструмент з просування своїх товарів і послуг, адже саме на рекламному ринку Америки компанія Google пробує та впроваджує нові механізми і алгоритми просування.

Це обумовлено тим, що реклама AdWords займає близько 55% всього рекламного ринку США, що, безсумнівно, є головним пріоритетом. Тому працюючи на ринку контекстної реклами Гугл в США, потрібно, що називається, тримати руку на пульсі, постійно відстежувати зміни в алгоритмах і безперервно адаптувати під них свої рекламні кампанії.

Особливості контекстної реклами в США

Контекстна реклама в США

Ринок реклами Google в США – найдорожчий, але в той же час і найприбутковіший, тому цілком природно, що за право успішної роботи на ньому розгортаються неабиякі баталії. Найбільш прибутковими вважаються сегменти IT-технологій, ринки іпотеки, страхування і позик. Але, як і в будь-якій іншій сфері, робота з контекстною рекламою в Америці має свої особливості:

  • Досить висока вартість переходу. Плата за клік (PPC) в США, часом досягає $ 100 в особливо затребуваних категоріях. При грамотному налаштуванню семантичного ядра її можна знизити до $ 10-15, а дуже успішним рекламним агентствам вдається отримати $ 3-4 за перехід;
  • Тонке налаштування – запорука ефективності кампанії. Досягти хороших результатів на ринку контекстної реклами США можна тільки використовуючи по максимуму можливості застосовуваних алгоритмів і налаштувань рекламного аккаунта;
  • Використання прямих закликів до дії. « Купи зараз! », « Замов! » – ті заклики, яких намагаються уникати в російськомовному сегменті рекламного ринку, прекрасно працюють в Америці;
  • Менталітет нації і особливості місцевого законодавства. Перш ніж входити в певний рекламний сегмент, незайвим буде вивчення правил роботи в ньому. Жоден американець не буде працювати на « авось », він буде діяти строго за правилами і законами, залишаючись в рамках правового поля свого штату. Наприклад, для роботи ріелтором йому буде потрібно отримати ліцензію і пропрацювати в одній з ріелторських контор. Тому закликаючи його записатися на курси ріелторів, це необхідно враховувати;
  • Використання сленгу. Для грамотної побудови семантичного ядра запитів, просто необхідно занурення в середовище. Оскільки американці багато і з задоволенням використовують сленгові слівця в повсякденному житті, переносячи їх і в запити до пошукових систем.
 

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Переваги налаштування реклами на Америку від Adwservice

 

З огляду на всі особливості роботи на рекламному ринку Америки, найбільш доцільним буде замовлення налаштування кампаній у агентства, що професійно займається цим видом діяльності. Налаштування контекстної реклами для США, просування товарів і послуг фахівцями Adwservice має такі переваги:

  1. Грамотне складання рекламних оголошень. При складанні ядра запитів, ми орієнтуємося на інтереси американського користувача. У разі необхідності залучення російськомовної аудиторії – можливе складання рекламних оголошень на обох мовах;
  2. Аналізуємо дії конкурентів в цікавому сегменті . Спираючись на отримані результати – оперативно вносимо зміни в налаштування кампанії, роблячи її найбільш ефективною;
  3. Постійно оптимізуємо налаштування кампанії. Ми безперервно шукаємо можливості мінімізації вартості переходу, що в кінцевому підсумку дозволяє нашим клієнтам отримувати більшу віддачу від своїх оголошень при зменшенні бюджету рекламної кампанії.

Вартість налаштування контекстної реклами для США

 

Вартість контекстної реклами в США – найдорожча в світі. Нерідкі випадки, коли працюючи в найбільш затребуваних сегментах рекламного ринку, бюджет кампанії витрачається всього за кілька годин, адже ціна за один перехід, при грубому і неоптимальному налаштуванні може досягати $ 100.

Налаштування PPC для Америки

Кампанія ж, налаштована фахівцями з просування, при грамотному і « ювелірно » точному налаштуванні, з урахуванням всіх нюансів, дозволить отримати плату за один перехід в межах $ 3-4, в найбільш популярних галузях ринку, і $ 0,3-0,5 в усіх інших.

При замовленні послуг з налаштування у агентства, вартість налаштування PPC для США орієнтовно складе від $ 500. Тому, щоб не втрачати власні кошти – скористайтеся послугами професіоналів!

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї