Естонія – невелика країна на півночі Європи з населенням 1,33 млн осіб та ВВП на душу населення $41 892, що відповідає 39 місцю у світі. Крім того, країна входить до Європейського Союзу зі зрозумілими законами та комфортними умовами для ведення бізнесу.
Це робить відкриття нового напряму діяльності в цій країні досить перспективним, а контекстну рекламу в Естонії – досить вигідною та прибутковою.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Особливості налаштування контекстної реклами в Естонії
Як і для будь-якої країни, перед налаштуванням контекстної реклами в Естонії, необхідно ознайомитися з культурними та діловими особливостями, які слід враховувати для ведення бізнесу в цій країні.
Мовний таргетинг
В Естонії живе значна російськомовна меншина, частка якої у загальному населенні країни становить 24%. Крім того, внаслідок вигідного географічного розташування, наявності виходу до Балтійського моря, в Естонії перетинаються багато торговельних шляхів, регулярно приходять круїзні лайнери та пороми з туристами з сусідніх Швеції, Фінляндії та інших скандинавських країн.
Настроюючи Google Ads для Естонії варто брати до уваги цей факт. Якщо серед Ваших клієнтів є люди, які говорять російською або однією зі скандинавських мов – важливо включити їх в охоплення своєї рекламної кампанії.
Увага! Для фахівця з контекстної реклами налаштування рекламного кабінету двома мовами рівнозначне веденню двох окремих кампаній. Це пов’язано з тим, що для кожної мови потрібно зібрати ключові слова, написати тексти оголошень, скласти список мінус-слів і підібрати свою цільову аудиторію. Цей факт позначається на вартості послуг, яка в багатомовних проектах буде значно дорожчою.
Таргетинг за місцем розташування
Третина всього населення Естонії проживає в столиці країни, Таллінні. У цьому місті мешкає 434 тисячі людей. Крім того, щодня до офісів та бізнес-центрів естонської столиці на роботу та по бізнесу приїжджає велика частка людей з прилеглих передмість та сіл.
Таким чином, при налаштуванні таргетинга за місцем розташування, основний акцент у більшості випадків потрібно буде робити на Таллінні та найближчому радіусі навколо. При цьому беріть до уваги маятникову міграцію протягом дня, коли людина, перебуваючи в столиці країни, може шукати перукарню або клініку, яка розташована в передмісті за 20-40 кілометрів від нього.
Локальні рекламні кампанії
В арсеналі рекламних інструментів Google AdWords локальна реклама займає особливе місце. І для Естонії вона особливо актуальна. Оскільки країна є досить компактною, формат бізнесу “біля дому” тут дуже популярний.
Якщо місцеві жителі шукатимуть на карті салон краси чи пральню, то для численних туристів, які щороку відвідують цю країну, будуть особливо популярні готелі, кафе, ресторани та музеї.
Налаштувавши локальну контекстну рекламу Ви можете демонструвати свої оголошення на Google картах або просто на сторінці пошукової видачі, якщо користувач знаходиться в найближчому радіусі від Вашої торгової точки.
Вартість контекстної реклами Google Ads в Естонії
Ціна контекстної реклами для Естонії залежить від вартості кліка. Вона ж, своєю чергою, формується виходячи з рівня доходу населення, рівня конкуренції у тематиці, маржинальності товару.
Наприклад, ось ціни за один перехід на сайт у популярних нішах для Естонії станом на 2022 рік:
- ремонт пральних машин – $0.94;
- чистка вентиляції – $1,30;
- послуги сантехніка – $1,05;
- манікюр – $0,56;
- хімчистка килимів – $1,18;
- перманентний макіяж – $0,68;
- стоматолог – $0,88;
- холодильники – $0,99;
- корейська косметика – $0,90;
- корм для собак – $1,06;
- добрива для квітів – $0,69.
Користуючись цими даними, ви можете перейти до калькулятора реклами Google у меню нашого сайту та прорахувати приблизну окупність для вашого проєкту.
Якщо Вам потрібна наша допомога з налаштування та супроводу рекламного облікового запису, залиште заявку на сайті. Після короткого спілкування ми зможемо порекомендувати пакет послуг та відправимо Вам комерційну пропозицію, яка включатиме перелік робіт, які проводять наші фахівці та основні точки зростання для проєкту.
Доля Google у загальному пошуковому трафіку з Естонії
На ринку пошукових систем в Естонії панівне становище займає Google. Ним користуються Google – 96,42% естонців. Крім Гугла серед місцевих жителів також популярні Bing (1,97%) та Яндекс (0,32%), проте їх частки не можна порівняти з пошуковою системою номер один у світі.
Це дає нам можливість стверджувати, що показуючи рекламу для відвідувачів Google, ми отримуємо максимальні охоплення серед користувачів з Естонії. Серед них точно можна підібрати потрібну цільову аудиторію та отримати платоспроможний попит.