Налаштування реклами в медійній мережі Google
Медійна мережа Google – це ефективний інструмент просування комерційного проекту, що сприяє значному збільшенню його трафіку. У КММ входить понад 2 мільйони веб-ресурсів, що використовуються для відображення рекламних оголошень з AdWords. При цьому оголошення можуть мати графічний, текстовий, мультимедійний і відео формат.
Приклад розміщення в Медійній мережі Гугл на ПК і смартфоні:
Мережа Google збирає інформацію про інтереси та вподобання користувачів, грунтуючись на введених ними пошукових запитах. Отримані відомості дозволяють відтворювати рекламний контент тільки для цільової аудиторії.
Запустивши рекламу в КММ і задавши правильний таргетинг, компанія зможе:
- Сформувати попит на свою продукцію або послуги;
- Збільшити кількість потенційних клієнтів;
- Підвищити лояльність до пропонованого бренду.
Розглянемо принцип дії рекламної кампанії на простому прикладі. В середньому, дівчата звертаються до послуг салону краси 2 рази на місяць.
Власнику такого закладу слід налаштувати демонстрацію оголошень в радіусі 3 км від студії. У цільову аудиторію повинні входити жінки від 18 до 50 років, які цікавляться макіяжем, доглядом за нігтями і волоссям і т.д.
Якщо салон має доступну цінову політику, а працюють в ньому тільки професійні майстри, найближчим часом його власнику забезпечений приплив відвідувачів з КММ.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Основні переваги реклами в медійній мережі Google
КММ Google Ads має такі переваги:
- Використання поведінкового таргетингу. Покази орієнтовані тільки на зацікавлених відвідувачів. При відображенні оголошень враховується тематика порталів, відвідуваних потенційними клієнтами. Таким чином, споживач бачить банер під час вивчення інформації про конкретний товар або послугу. Наприклад, частому гостю авторозділів можна показувати рекламу магазину з продажу автомобілів, СТО тощо;
- Можливість сегментації цільової аудиторії. Під час налаштування показу рекламного контента вибирається стать і вік, місце розташування, інтереси споживачів. Дана методика дозволяє залучати на сайт тільки цільових клієнтів, орієнтованих на покупку товару або замовлення послуги;
- Охоплення широкого кола користувачів. Реклама в медійній мережі Google може бути розміщена як на вузькопрофільних сайтах, так і на відвідуваних форумах і блогах. Такі масштаби кампанії особливо вигідні для фірм, що займаються продажем товарів повсякденного попиту і квитків на різні розважальні заходи;
- Значна економія бюджету. Вартість медійної реклами набагато нижче, ніж у пошукової. Саме тому вона є відмінним варіантом для товарів і послуг, що вимагають ретельного вивчення перед покупкою;
- Наявність аналітичних систем. Аналітика ефективності кампанії дозволяє відбирати найбільш рентабельні сегменти аудиторії і виключати не результативні категорії користувачів.
Які стратегії ми використовуємо під час налаштування медійної реклами?
При відборі майданчиків для розміщення ми спираємося на кілька критеріїв:
- Інтереси користувачів. Відвідувачі будуть бачити банери, тематика яких ідентична їх недавнім пошуковим запитам на різних веб-ресурсах;
- Ключові слова. Оголошення виставляються тільки на сайтах, що містять певний перелік ключових слів. В результаті, для користувача відтворюється контент, який збігається зі змістом, що проглядається в даний момент на порталі;
- Тематика майданчиків. КММ Google має певний перелік сайтів-партнерів. Така методика дозволяє охопити широку аудиторію по одній або кільком темам;
- Списки ремаркетингу. Медійна реклама Google Ads показується тим, хто раніше переходив на потрібний сайт. При цьому контент може відображатися на будь-яких веб-ресурсах.
Що потрібно враховувати при налаштуванні КММ?
Сильні сторони інструменту:
Налаштування КММ в Google Adwords дозволяє збільшити продажі проекту від 30% до 120%. Дозволяє формувати потребу на наш товар у аудиторії з ще несформованою потребою. Так само низька вартість залучення нових відвідувачів в порівнянні з пошуковими РК. Приклад: середня вартість кліка в Пошуку Гугл в Україні 8 грн. за клік, а в Контекстно Медійній мережі гугл середня вартість кліка 2,35 грн. за клік.
Слабкі сторони інструменту:
Нижче ступінь зацікавленості користувачів в нашому товарі в порівнянні зі звичайною пошуковою РК. Потрібно проводити багато роботи в супроводі даного інструменту для того, щоб знаходити цільові ліди. Кожен з видів КММ вимагає створення оголошень, що відрізняються, і індивідуального супроводу тому в залежності від того який інструмент ми використовуємо буде сильно відрізнятися поведінка людей, їх мотивація, як наслідок відрізнятися будуть УТП і суть оголошень, продажі приноситимуть різні кампанії і за різною вартістю.
Приклади наших успішних проектів по медійній рекламі
У наших проектах впровадження описаних вище інструментів реклами в Google КММ: збільшує охоплення цільової аудиторії; додає до продажу з Пошукової РК і ремаркетингу від 30% до 120% (тобто при грамотному супроводі можна збільшити кількість замовлень більш ніж в два рази).
Приклад деталізації рекламних кампаній в акаунті гугл Адс.
Для того щоб банерна реклама в КММ приносила ліди, від нас вимагається висока якість супроводу . Це можливо тільки при високій деталізації створення кампаній. Ми витрачаємо більше ресурсів на супровід, але натомість проект отримує більшу кількість продажів по меншій вартості:
Приклади досягнутих результатів в наших проектах:
Робота з даним видом реклами – сильна сторона нашої команди. При правильному підході до супроводу, він дозволяє збільшити кількість замовлень проекту від 30% до 120%.
Популярні питання
- КММ дозволяє рекламодавцеві розміщувати медійні, текстові і адаптивні оголошення на сайтах з партнерської мережі Гугл, яка налічує більше 2 мільйонів майданчиків різних тематик. Користувачеві мережі доступна широка база налаштувань – можна впорядкувати аудиторію за інтересами, віком та географії, а майданчики – по тематиках, наявності на них ключових слів, а також відстежувати їх ефективність і видаляти зі списку ті, які не працюють.
- Є два варіанти розміщення оголошень, ручний і автоматичний. Який з них вибрати вирішує власник майданчика. Зазвичай для збільшення охоплення рекламу розміщують якомога ближче до початку сторінки, добре працюють оголошення в сайдбарі для десктопної версії сайту.
- Вартість реклами в КММ значно дешевше, ніж традиційна контекстна реклама. Однак найкращий результат баннерка приносить тільки в поєднанні з іншими джерелами трафіку. Тому ми рекомендуємо поєднувати КММ і контекст для зниження вартості кліка і конверсії по всій кампанії в цілому.
- Для цього потрібно в інтерфейсі Google Ads знайти вкладку «Кампанії в КММ» і там перейти по посиланню «Місця розміщення». Користувач може сортувати майданчики, відсіваючи не ефективні.