КММ Google Ads: налаштування реклами в контекстно-медійній мережі
Контекстно-медійна мережа Google – це ефективний інструмент просування комерційного проекту, що сприяє значному збільшенню його трафіку. До КММ входить понад 2 мільйони веб-ресурсів, які використовуються для відображення рекламних оголошень з AdWords. При цьому розміщувані оголошення можуть мати графічний, текстовий, мультимедійний і відео формат.
Приклад розміщення в контекстно-медійній мережі Гугл на ПК і смартфоні:
Мережа Google збирає інформацію про інтереси та вподобання користувачів, ґрунтуючись на введених ними пошукових запитах. Отримані відомості дають змогу відтворювати рекламний контент тільки для цільової аудиторії.
Запустивши рекламу в КММ і задавши правильний таргетинг, компанія зможе:
- Сформувати попит на свою продукцію або послуги;
- Збільшити кількість потенційних клієнтів;
- Підвищити лояльність до пропонованого бренду.
Розглянемо принцип дії рекламної кампанії на простому прикладі. У середньому, дівчата звертаються до послуг салону краси 2 рази на місяць.
Власнику такого закладу слід налаштувати демонстрацію оголошень у радіусі 3 км від студії. До цільової аудиторії мають входити жінки від 18 до 50 років, які цікавляться макіяжем, доглядом за нігтями та волоссям тощо.
Якщо салон має доступну цінову політику, а працюють у ньому тільки професійні майстри, найближчим часом його власнику забезпечено приплив відвідувачів із КММ.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Основні переваги реклами в контекстно-медійній мережі Google
КММ Google Ads має такі переваги:
- Використання поведінкового таргетингу. Покази орієнтовані тільки на зацікавлених відвідувачів. Під час відображення оголошень враховується тематика порталів, які відвідують потенційні клієнти. Таким чином, споживач бачить банер під час вивчення інформації про конкретний товар або послугу. Наприклад, частому гостю авторозділів можна показувати рекламу магазину з продажу автомобілів або СТО;
- Можливість сегментації цільової аудиторії. Під час налаштування показу рекламного контенту вибирається стать і вік, місце розташування, інтереси споживачів. Ця методика дає змогу залучати на сайт тільки цільових клієнтів, орієнтованих на купівлю товару або замовлення послуги;
- Охоплення широкого кола користувачів. Реклама в контекстно-медійній мережі Google може бути розміщена як на вузькопрофільних сайтах, так і на відвідуваних форумах і блогах. Такі масштаби кампанії особливо вигідні для фірм, що займаються продажем товарів повсякденного попиту і квитків на різні розважальні заходи;
- Значна економія бюджету. Вартість медійної реклами набагато нижча, ніж у пошукової. Саме тому вона є чудовим варіантом для товарів і послуг, які потребують ретельного вивчення перед покупкою;
- Наявність аналітичних систем. Аналітика ефективності кампанії дає змогу відбирати найбільш рентабельні сегменти аудиторії та виключати нерезультативні категорії користувачів.
Які стратегії ми використовуємо під час налаштування медійної реклами?
Під час відбору майданчиків для розміщення ми спираємося на кілька критеріїв:
- Інтереси користувачів. Відвідувачі бачитимуть банери, тематика яких ідентична їхнім нещодавнім пошуковим запитам на різних веб-ресурсах;
- Ключові слова. Оголошення виставляються тільки на сайтах, що містять певний перелік ключових слів. У результаті, для користувача відтворюється контент, який збігається зі змістом порталу, який він переглядає на даний момент;
- Тематика майданчиків. КММ Google має певний перелік сайтів-партнерів. Така методика дає змогу охопити широку аудиторію за однією або кількома темами;
- Списки ремаркетингу. Медійна реклама Google Ads показується тим, хто раніше переходив на потрібний сайт. При цьому контент може відображатися на будь-яких веб-ресурсах.
Що потрібно враховувати під час налаштування КММ?
Сильні сторони інструменту:
Налаштування КММ в Google Adwords Дозволяє збільшити продажі проєкту від 30% до 120%. Дозволяє формувати потребу на наш товар у аудиторії з ще не сформованою потребою. Так само низька вартість залучення нових відвідувачів у порівнянні з пошуковими РК. Приклад Середня вартість кліка в Пошуку Гугл в Україні 8 грн. за клік, а в Контекстно-Медійній мережі гугл середня вартість кліка 2,35 грн. за клік.
Слабкі сторони інструменту:
Нижчий ступінь зацікавленості користувачів у нашому товарі порівняно зі звичайною пошуковою РК. Потрібно проводити багато роботи в супроводі цього інструменту для того, щоб знаходити цільові ліди. Кожен з видів КММ вимагає створення оголошень, що відрізняються, та індивідуального супроводу, тому що залежно від того, який інструмент ми використовуємо, сильно відрізнятиметься поведінка людей, їхня мотивація, як наслідок, відрізнятимуться УТП і суть оголошень, продажі приноситимуть різні кампанії і за різною вартістю.
Приклади наших успішних проєктів з медійної реклами
У наших проєктах впровадження описаних вище інструментів реклами в Google КММ: збільшує охоплення цільової аудиторії; додає до продажів з Пошукової РК і Ремаркетингу від 30% до 120% (тобто за умови грамотного супроводу можна збільшити кількість замовлень більш ніж удвічі).
Приклад деталізації рекламних кампаній в акаунті гугл адс.
Для того щоб банерна реклама в КММ приносила ліди, від нас вимагається висока якість супроводу. Це можливо тільки за високої деталізації створення кампаній. Ми витрачаємо більше ресурсів на супровід, але натомість проєкт отримує більшу кількість продажів за меншою вартістю:
Приклади досягнутих результатів у наших проєктах:
Робота з цим видом реклами – сильна сторона нашої команди. За правильного підходу до супроводу, він дає змогу збільшити кількість замовлень проєкту від 30% до 120%.
Популярні питання
- КММ дає змогу рекламодавцю розміщувати медійні, текстові та адаптивні оголошення на сайтах із партнерської мережі Гугл, яка налічує понад 2 мільйони майданчиків різних тематик. Користувачеві мережі доступна широка база налаштувань – можна впорядкувати аудиторію за інтересами, віком і географією, а майданчики – за тематиками, наявністю на них ключових слів, а також відслідковувати їхню ефективність і видаляти зі списку ті, які не працюють.
- Є два варіанти розміщення оголошень, ручний і автоматичний. Який із них обрати вирішує власник майданчика. Зазвичай для збільшення охоплення рекламу розміщують якомога ближче до початку сторінки, добре працюють оголошення в сайдбарі для десктопної версії сайту.
- Вартість реклами в КММ значно дешевша, ніж традиційна контекстна реклама. Однак найкращий результат банерка приносить тільки в поєднанні з іншими джерелами трафіку. Тому ми рекомендуємо поєднувати КММ і контекст для зниження вартості кліка і конверсії по всій кампанії в цілому.
- Для цього потрібно в інтерфейсі Google Ads знайти вкладку “Кампанії в КММ” і там перейти за посиланням “Місця розміщення”. Користувач може сортувати майданчики, відсіюючи неефективні.