Попри своє невелике населення 5,6 млн осіб, за мірками Європи, Фінляндії цікава високим ВВП та доходом на душу населення, що робить її економічно привабливою, у тому числі для запуску на неї своєї реклами для інтернет-магазинів, так і для локального бізнесу з надання різноманітних послуг в одному з міст та його передмістях.
За даними World bank у 2021 році ВВП на душу населення у Фінляндії становило $49041.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Вартість налаштування контекстної реклами у Фінляндії
Підсумкова вартість послуг агентства залежатиме від конкретної задачі проєкту, регіону реклами, того, які типи рекламних кампаній використовуються (товарна реклама, кампанії в пошуку, контекстно-медійна мережа, відеореклама в Ютубі тощо). У середньому ціна налаштування реклами Google у Фінляндії починається від $750.
Якщо у Вас в компанії є штатний маркетолог, який займається налаштуванням Google реклами, він може скористатися безкоштовними навчальними відео на нашому YouTube каналі або матеріалами в блозі на сайті.
Також можлива платна онлайн консультація спеціаліста у Zoom-форматі. Вартість такої консультації та вільний час для запису можна уточнити, залишивши заявку на сайті.
Ціна кліку в Google Ads для Фінляндії
Нижче представлена середня вартість кліка по контекстній рекламі Google для фінського ринку:
- ремонт пральних машин – $1,14;
- чистка вентиляції – $2,40;
- послуги сантехніка – $1,89;
- салони краси (манікюр) -$0,54;
- хімчистка килимів – $0,90;
- перманентний макіяж – $0,90;
- послуги стоматолога – $1,44;
- продаж великої побутової техніки (холодильники) – $0,82;
- корейська косметика – $2,28;
- полиці для котів – $0,74;
- корм для собак – $1,92;
- добрива для квітів – $0,80.
Звертаємо Вашу увагу: фактична ціна кліка в конкретному проєкті може відрізнятися як у меншу, так і більшу сторону. На неї може вплинути те, по якому місту налаштовується реклама, яку стратегію призначення ставок Ви вибрали, яка якість оголошень в обліковому записі, чи достатньо релевантна посадкова сторінка, наскільки якісно супроводжується обліковий запис і який у ньому очікуваний CTR.
Особливості контекстної реклами Google у Фінляндії
Ваші рекламні кампанії Google Ads, які добре працювали в інших країнах, можуть погано проявити себе на території Фінляндії. Це з тим, що ефективна реклама має налаштовуватися безпосередньо під необхідну цільову аудиторію. Це потрібно враховувати як при складанні текстів для оголошень, так і при виборі тимчасового, поведінкового та географічного націлення.
Перед запуском контекстної реклами ми, як правило, просимо бізнес описати як мінімум 3 пріоритетні портрети клієнтів, щоб отримати максимально точне влучення в цільову аудиторію. Це допомагає забезпечити більшу кількість замовлень за меншою вартістю з максимальним охопленням.
Під час налаштування контекстної реклами у Фінляндії важливо враховувати особливості поведінки Вашої цільової аудиторії. Воно залежатиме, зокрема, від того, що більшу частину року на території країни тримається холодна погода. Найбільш сильно вона виражена на півночі Фінляндії, яка заселена набагато менше, ніж більш теплий південь.
Попри те, що більшість населення країни на доброму рівні володіє англійською, ми рекомендуємо локалізувати Ваш проєкт фінською мовою з обов’язковою вичиткою текстів для сайту та оголошень носіями мови.
Внаслідок географічної близькості кордону з Росією, середній клас поширений туризм вихідного дня в Санкт-Петербург, куди фіни переміщуються на поромі. На них також можна таргетувати свої оголошення, залежно від цілей вашої рекламної кампанії.
16 цікавих фактів щодо рекламного ринку Фінляндії
- За даними Світового Банку на 2021 рік, 89.61% населення Фінляндії є активними користувачами інтернету.
- Фіни витрачають на онлайн-медіа в середньому по 8 годин на день.
- На січень 2022 року у Фінляндії було 5,39 мільйона користувачів інтернету.
- На початок 2022 року рівень проникнення інтернету в країні становив 97% від загальної чисельності населення.
- Середня швидкість підключення до мобільного інтернету через стільникові мережі – 62,58 Мбіт/с.
- Середня швидкість фіксованого інтернет-з’єднання – 86,09 Мбіт/с.
- У січні 2022 року у Фінляндії було 4,71 мільйона (85,1% населення) користувачів соціальних мереж.
- Майданчиком YouTube у Фінляндії у 2022 році активно користувалися 4,73 мільйона жителів (85,1% від усього населення).
- Акаунти в LinkedIn мають 1,5 млн фінів.
- Facebook Messenger активно використовують 1,55 млн осіб.
- У соціальній мережі TikTok зареєстровано 1,2 млн фінів.
- Аудиторія Instagram у країні становить 2,4 млн осіб.
- Користувачами Snapchat є 1,4 млн фінських громадян.
- Аудиторія Twitter налічує 759 тис. громадян.
- Хостингом картинок Pinterest у країні на 2022 рік користуються 883 тис. чол.
- Фіни купують не так, як мешканці інших північних країн. Наприклад, кількість мобільних платежів тут дуже відстає. Загалом близько 55% місцевих жителів роблять покупки з мобільних пристроїв у порівнянні з 80% шведів.
- Серед пошукових систем впевнене лідерство тримає Google – його частка в загальній кількості користувачів становить 93,5%, за ним слідує Bing з 3% аудиторії, далі йдуть Yahoo!, DuckDuckGo (по 1%) та Яндекс (0,5%). Інші пошукові системи в сукупності відвідують менш як 1% аудиторії.