Налаштування динамічних пошукових оголошень Google Adwords
Згідно зі статистичними даними, 54% запитів користувачів Google складаються більш ніж з трьох слів, при цьому 20% щоденних запитів є унікальними. Це значно ускладнює підбір фахівцями ключових слів для налаштування і запуску пошукової рекламної кампанії.
Для виявлення потреб клієнта і найбільш релевантної пошукової видачі доводиться виконувати цілий ряд стандартних дій по підбору семантики. Однак контекстна реклама Google Ads не стоїть на місці і вже зараз існує можливість використання нового маркетингового інструменту – динамічних пошукових оголошень (DSA). Далі розглянемо докладно його переваги і недоліки.
Що собою являють динамічні пошукові оголошення?
Динамічні пошукові оголошення Google Adwords виглядають як звичайні пошукові та мають таку ж структуру (заголовок, текст, що відображається, посилання). Особливість полягає в тому, що вони створюються автоматично, об’єднуючи зміст сторінок цільового веб-сайту з ключовими словами пошукових запитів користувачів.
Такі оголошення мають:
- Динамічний заголовок, що формується з урахуванням потреби клієнта і найбільш релевантної сторінкою сайту;
- Статичний текст оголошення, який потрібно вводити вручну. Зміст тексту повинний бути універсальним, але привертає увагу користувача.
- Автоматично обраний системою цільовий URL.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Переваги динамічних оголошень Гугл
- Швидке налаштування і робота в автоматичному режимі. Для запуску кампанії не потрібно проводити аналіз семантики і підбір ключових слів, зменшується кількість рутинної роботи. Все, що потрібно робити далі – це коригувати покази додаванням мінус слів;
- Додаткове охоплення по низькочастотних запитах. Динамічні пошукові оголошення Google можуть показуватися за запитами, частота показів яких нижче 10-ти/міс., що недоступно в інших варіантах;
- Більш релевантний заголовок. Система автоматично формує заголовок під певний пошуковий запит. Іноді довжина такого заголовка може перевищувати ліміт символів для звичайних текстових оголошень, проте це тільки розширить показ оголошення;
- Можливість використання доповнень. Для DSA, як і для звичайних пошукових оголошень, доступні всі додаткові розширення (адреси, телефони, повідомлення, додаткові посилання і т.д.);
- Не пов’язані зі звичайними пошуковими кампаніями. DSA і не конкурують з пошуковими кампаніями, вони працюють незалежно, але якщо за запитом в Вашому обліковому записі є звичайне пошукове оголошення – буде показане саме воно.
Слабкі сторони динамічних рекламних кампаній
- Не досконалість заголовків. Так як вони формуються автоматично, є ризик іноді отримувати незв’язний і малопривабливий текст. Щоб це виправити потрібно уважно пропрацювати внутрішню оптимізацію сайту;
- Необхідність додавання мінус слів. Якщо не додавати вручну мінус слова, то велика ймовірність залучення нецільового та сміттєвого трафіку на сайт, відповідно бюджет буде витрачатися даремно;
- Вимоги до індексації цільових сторінок. Динамічна пошукова рекламна кампанія просто не буде працювати якщо сайт погано проіндексований, так як підбір цільових слів здійснюється автоматично;
- Не підходить для сайтів з невеликим асортиментом, обсяг сайту повинен бути в кілька сотень сторінок.
Поради з налаштування динамічних пошукових оголошень
Налаштування динамічних пошукових оголошень Гугл принципово відрізняється від налаштування звичайних пошукових оголошень. Розглянуті вище особливості дозволяють сформулювати кілька положень, що полегшують це завдання.
Призначення ставок
Для перевірки рекламної кампанії ставки за клік призначаються на рівні пошукових кампаній, однак бюджет виділяється в розмірі 10-15% від них. Витрати на DSA, як правило, менше, ніж на пошукові оголошення, але відгук і конверсія вище.
Оцінка ефективності
Через деякий час після запуску кампанії створюємо звіт на вкладці « Автоматичні цілі ». Проводимо аналіз отриманої інформації, стимулюємо більш вдалі категорії та групи.
Контроль за показом
Виявляємо ключові слова, що приводять на сайт нецільовий трафік і мінусуємо їх. Важливо розуміти, що тільки таким чином можна відсікти неефективні покази і трафік.
Приклади успішного налаштування під ключ в наших проектах:
Приклад 1
Приклад 2