Просування інтернет-магазину на Prom.ua

Методы продвижения интернет-магазина на Prom.ua Prom.ua

Prom.ua – провідна платформа для створення інтернет-магазинів в Україні. Система надає підприємцям швидкий та ефективний спосіб створення власного бізнесу в Інтернеті. Завдяки зручним готовим шаблонам та широкій базі потенційних покупців, Пром є ідеальним рішенням для тих, хто хоче швидко почати продавати продукцію, особливо в недорогому сегменті.

За статистикою, сьогодні на Prom.ua зареєстровано понад 100 000 інтернет-магазинів, а його щомісячна аудиторія перевищує 25 мільйонів відвідувачів. Ці вражаючі цифри свідчать про високу довіру покупців та продавців до цього маркетплейс.

Проте створення онлайн-магазину на Промі — лише перший крок на шляху до успіху. Щоб привернути увагу відвідувачів та збільшити оборот, потрібно приділити увагу та просуванню інтернет-магазину на Prom.ua. Сьогодні ми розглянемо актуальні інструменти як внутрішні (вбудовані в платформу), так і зовнішні.

Інші відео з налаштування реклами на Prom.ua
 

Більше статей у блозі
з реклами на Промі

 

Основні інструменти просування інтернет-магазину на Prom.ua

Інструменти для просування інтернет-магазинів на Промі переважно застосовують аналогічні, що і для інших CMS. Однак, за рахунок того, що це хмарна платформа, вони налаштовуються трохи по-іншому. Особливою популярністю у власників бізнесу на цьому майданчику користується внутрішня система ProSale, яка дозволяє показувати свої оголошення в каталозі платформи.

SEO-оптимізація

SEO просування сайту на Промі

SEO-оптимізація на Prom.ua практично не відрізняється від аналогічного процесу на OpenCart, Хорошоп та інших популярних CMS. В адмінпанель системи вбудовані всі найважливіші інструменти для просування сайту у пошуку:

  • Управління метатегами. Релевантні метадані допоможуть покращити видимість у пошуковій видачі та залучити більше цільового трафіку. В інтерфейсі платформи можна застосовувати шаблони для генерації Title, Description і Keywords, так і задавати унікальні метатеги для окремих категорій, сторінок виробника і товарних карток.
  • Інструменти вебмайстра. В особистому кабінеті Ви знайдете розділ «Інструменти вебмайстра», де зможете підтвердити право на володіння магазином у сервісі Search Console від Гугла. Це дозволить відстежувати індексацію, отримувати інформацію про помилки та оптимізувати ресурс для кращого ранжування в органіці.
  • Sitemap та robots.txt. Prom.ua генерує карту сайту з усіма товарами та категоріями в автоматичному режимі. Крім того, адміністратор має можливість вручну редагувати файл robots.txt, який визначає, які розділи мають бути доступні для індексації, а які — ні.
  • Перелінковка та управління редиректами. Ви можете перелінкувати між собою сторінки магазину, що допомагає покращити навігацію та розподіл ваги. Також в адмінці можна вказати головне дзеркало, щоб уникнути проблем із дублюванням контенту та забезпечити правильну індексацію.
  • Оптимізація зображень. Для кожного фото можна заповнити ALT-теги, щоб зображення потрапляли у видачу за картинками. Головне використовувати для заповнення ALT актуальні запити, які шукають користувачі.

Інтеграція з маркетплейсами

Налаштовуємо інтеграцію з популярними маркетплейсами

Власники онлайн-бізнесу можуть встановити програму «Робота з Rozetka», за допомогою якої можна легко експортувати товари на найбільший маркетплейс України. Це дозволить:

  1. Розширити охоплення. Ви отримуєте доступ до мільйонів потенційних клієнтів, які щодня відвідують цей маркетплейс. Це значно збільшує шанси на отримання замовлення та дозволяє охопити нові сегменти ринку.
  2. Підвищити довіру відвідувачів. Rozetka – добре відомий бренд в Україні. Розміщуючи свій асортимент на цьому майданчику, Ви автоматично підвищуєте рівень довіри до свого магазину, оскільки клієнти знають, що на Rozetka представлені лише перевірені продавці.
  3. Автоматизувати роботу із майданчиком. Пряма інтеграція з Rozetka дозволяє автоматизувати процес експорту асортименту, оновлення цін та залишків, а також обробки заявок. Коли клієнт робить замовлення на Rozetka, Ви отримуєте повідомлення та можете обробити його через особистий кабінет на Промі. Це заощаджує час та зусилля, дозволяючи зосередитись на розвитку бізнесу.

Внутрішня реклама ProSale

Для всіх, хто використовує платні тарифи на Prom.ua, доступний внутрішній інструмент ProSale. Це внутрішня реклама Прома, яка базується на моделі PPC (Pay Per Click). Підключивши її:

  • Продукція буде демонструватися в каталозі на вищих позиціях, що підвищує шанси на привернення уваги клієнтів.
  • Оголошення будуть показані тим, хто шукає в пошуку на майданчику продукт, що продається, а значить аудиторія максимально лояльна і зацікавлена в покупці.
  • Ви можете самі встановлювати бюджет на кліки, а також вибирати категорії або навіть окремі продукти, за якими бажаєте рекламуватись.
  • З червня 2022 року Prom.ua запровадив альтернативну модель нарахування оплати для програми ProSale. Тепер система може працювати за моделлю CPA (Cost Per Action). Використовуючи її, Ви платите лише за фактичні замовлення з ProSale, а не за переходи чи покази.

Проте, якщо Ви вирішили підключити ProSale, система буде списувати певний відсоток від загальної суми замовлень, отриманих з внутрішньої реклами. Цей відсоток залежить від тематики проєкту і може бути збільшений вручну, щоб отримати вищу позицію в каталозі. Чим вищий відсоток від продажу, який Ви готові платити, тим активніше система просуватиме Ваші товари.

Товарні оголошення Google Shopping

Google Shopping — потужний інструмент просування онлайн-магазину на Prom.ua. Цей сервіс дозволяє демонструвати Ваші товари прямо у видачі пошуковика Google:

Товарні оголошення Google

Така торгова реклама відображається у виділеному блоці відразу після рядка пошуку та перед основними результатами органіки. Це забезпечує високу помітність на тлі звичайного контексту.

Користувач може відразу побачити фото продукту, його ціну та іншу важливу інформацію. Це допомагає прискорити процес ухвалення рішення про купівлю та підвищує ймовірність переходу на сайт рекламодавця.

Крім того, Google зробив окрему вкладку для пошуку товарів — вона називається «Покупки». Перейшовши на неї, можна побачити повний асортимент пропозицій на свій запит.

Наразі Prom.ua не надає вбудованого рішення для демонстрації реклами в Google Shopping від імені Вашого інтернет-магазину. Ви можете запустити торгову рекламу через ProSale, проте вона відображатиметься під брендом Prom.ua, а не Вашим.

Щоб запустити повноцінну рекламу для Прома, на першому етапі потрібно підтвердити право володіння ресурсом для роботи з Merchant Center. Щоб це зробити, у рекламному кабінеті виберіть у «Даних про компанію» спосіб підтвердження прав «тег HTML» і скопіюйте частину коду після «content=»:

Додаємо тег Google Merchant Center на Prom.ua

Далі перейдіть в адміністративну панель на Промі та знайдіть пункт меню «Інструменти веб-майстра та SEO»:

Інструменти веб-майстра та SEO

Введіть скопійований код і збережіть установки. Після того, як ресурс доданий до Merchant Center, можна братись до налаштування фіда та запуску кампаній.

Варто зазначити, що інструмент досить складний, тому для якісного налаштування, швидше за все, знадобиться допомога від інтернет-агентства чи фрілансера — у товарних оголошеннях досить багато нюансів і підключити їх простим натисканням на пару кнопок, на жаль, не вийде.

>

Ремаркетинг

Ремаркетинг на Промі

Ремаркетинг – це ефективна технологія, що дозволяє залучати потенційних замовників, які вже виявили інтерес до сайту. Суть ремаркетингу полягає в тому, що після встановлення спеціального коду Ви можете демонструвати рекламу людям, які раніше відвідували магазин, але з якихось причин не здійснили покупку.

Ремаркетинг дозволяє звертатися до аудиторії, яка вже знайома з брендом та виявила інтерес до Вашої продукції. Це підвищує ймовірність конверсії та збільшує результативність маркетингових кампаній.

Крім того, за допомогою ремаркетингу можна показувати користувачам персоналізовані оголошення, засновані на їхній попередній поведінці. Наприклад, Ви можете нагадати їм про переглянуті позиції або запропонувати персональні знижки.

Щоб почати використовувати ремаркетинг на Prom.ua, потрібно встановити тег Google Ads. Щоб це зробити, зайдіть в обліковий запис Google Реклами та перейдіть за адресою «Загальна бібліотека» — «Менеджер аудиторій»:

Менеджер аудиторій

Потім відкрийте «Джерело аудиторій» — «Тег Google Реклама» — «Налаштування тега» і скопіюйте цифри, що йдуть за «id=AW»:

Копіюємо тег Google Ads

В особистому кабінеті Prom.ua знайдіть розділ «Маркет» та увімкніть додаток «Тег ремаркетингу Google Ads», як показано на скріншоті нижче. Вставте скопійовані цифри у відповідне поле та збережіть установки.

Встановлюємо програму «Тег ремаркетингу»

Для більш ефективного відстеження та сегментації аудиторії, краще також активувати ремаркетинг в Google Analytics. Щоб це зробити, зайдіть в обліковий запис на рівень “Ресурс”, знайдіть пункт меню “Відстеження” – “Збір даних”, а потім активуйте потрібну опцію:

Включаємо ремаркетинг у Google Analytics

Після підключення ремаркетингу можна буде створювати аудиторії на основі поведінки користувачів і запускати таргетовані РК в Google Ads.

Таргетована реклама на Facebook

Враховує при підборі цільової аудиторії демографію, інтереси та поведінку користувачів Facebook. Ця соціальна мережа має величезну базу передплатників, що дозволяє охопити значну частину вашої цільової аудиторії та залучити нових клієнтів.

Щоб запустити таргетовану рекламу, насамперед важливо налаштувати Pixel. Це спеціальний код, який дозволяє відстежувати дії відвідувачів на сайті, подібно до Google Analytics.

Відкрийте рекламний кабінет у соціальній мережі та перейдіть до «Events Manager». Тут потрібно знайти пункт «Пікселі»:

 Events Manager

Клікніть по «Створити піксель», заповніть поля під назвою пікселя та URL сайту. Після цього скопіюйте ID створеного пікселя:

Створюємо піксель у рекламному кабінеті Facebook

Цей код потрібно буде вставити в адмінці Прома. Відкрийте у лівому вертикальному меню «Маркет» та виберіть програму «Ретаргетинг на Facebook»:

Маркет додатків в адмінці Prom.ua

Вставте скопійований ID пікселя у відповідне поле та збережіть зміни.

Після того, як «Піксель» розміщений, необхідно активувати відстеження подій. Щоб це зробити, у Facebook Ads Manager перейдіть шляхом «Пікселі» — «Налаштування». Увімкніть «Автоматичне відстеження подій без коду». Самі події можна задати, натиснувши на відповідну кнопку:

Автоматичне відстеження без коду

Введіть URL-адресу свого веб-ресурсу та натисніть «Відкрити сайт». Деякі події соціальна мережа запропонує до відстеження автоматично, інші підключати вручну. Ви можете збирати дані про перегляди товарних сторінок, додавання в кошик, нові заявки та ін. Для цього натисніть кнопку «Відслідковувати нову кнопку».

Контекстна реклама в Гуглі

Звичайна пошукова реклама досі залишається одним із найефективніших та найпопулярніших способів просування. Вона дає можливість демонструвати рекламу людям, які шукають товари не на самому Промі, а в Гуглі.

Контекстна реклама показується лише тим, хто вже зацікавлений у покупці, що підвищує ймовірність конверсії та збільшує результативність маркетингової активності. При цьому, для онлайн-магазинів цей інструмент все ж таки програє в ефективності, порівняно з Google Shopping або Performance Max.

Системи аналітики

Аналітика в каталозі ProSale

В адмінці Prom.ua для аналізу трафіку та обороту доступні:

  1. Аналітика ProSale. Якщо у Вас сайт на Промі, Вам стають доступні не лише зовнішні сервіси збору даних, але і вбудована аналітика ProSale. Вона дозволяє отримувати інформацію про результати реклами у внутрішньому каталозі із прив’язкою до заявок.
  2. Розділ «Статистика». Тут надається інформація про прийняті та оброблені замовлення, що дозволяє відстежувати динаміку продажів та загальну ефективність роботи.
  3. Інтеграція з Google Analytics. Платформа підтримує як Universal Analytics, і нову версію GA4. Для підключення достатньо скопіювати код відстеження з облікового запису та вставити його у відповідне поле у розділі «Інструменти веб-аналітики» в адмін-панелі Prom.ua.
  4. IO Analytics. Тут представлена загальна статистика з усіх актуальних джерел трафіку з прив’язкою до замовлень, що допомагає зрозуміти результативність різних каналів залучення відвідувачів.

Як підготувати до просування магазин на Промі?

Перш ніж запустити просування магазину на Prom.ua, обов’язково потрібно провести попередню підготовку, щоб підвищити конверсію і знизити вартість ліда. Для цього:

  • Підключіть власний домен. За замовчуванням магазин буде розміщений на піддоміні самого Прома. За рахунок підключення власного доменного імені Ви підвищите довіру, а також зможете розвивати впізнаваність свого бренду у майбутньому.
  • Додайте онлайн-оплату. На Промі можна підключити LiqPay і WayForPay для транзакцій картою прямо онлайн. Також, якщо Ви продаєте преміальну продукцію за високою вартістю в адмінці, можна додати оплату частинами та в кредит.
  • Додайте доставку «Укрпоштою». Це можна зробити в особистому кабінеті продавця. За умовчанням цю послугу відключено, проте сьогодні цей перевізник впевнено наздоганяє «Нову Пошту» за кількістю відправок від рітейлерів Україною.
  • Підключіть онлайн-чат. Це дозволить спілкуватися з відвідувачами в режимі реального часу, відповідати на їхні запитання та допомагати у процесі вибору, що підвищить конверсію та зручність. Найбільш продуктивне рішення для Прома сьогодні – Livetex, його можна завантажити у маркетплейсі додатків.
  • Додайте супутні товари. Це допоможе збільшити середній чек і підніме можливість допродажу. Краще виводити у цьому блоці ті продукти, які добре поєднуються між собою. Наприклад, тому, хто доглядає собі новий iPhone, напевно знадобиться чохол і скло для екрана.
  • Підключіть преміальний дизайн. Ресурс зі стандартним дизайном на Промі буде схожий на всіх конкурентів, а значить, користувачеві буде не зовсім зрозуміло, чому він повинен купувати саме у Вас. Якщо Ви не плануєте найближчим часом змінювати CMS, обов’язково підключіть платну тему оформлення — це допоможе виділитися на тлі інших.
  • Налаштуйте фільтри. Це зробить зручнішою навігацію за каталогом та покращить поведінкові фактори. Клієнт зможе швидше знайти те, що він шукав, а ресурс краще ранжуватиметься в органічній видачі пошукових систем.

Як збільшити ефективність реклами для онлайн-магазину на Prom.ua?

Навіть якщо Ви пропонуєте продукцію кращої якості за привабливими цінами, без реклами інтернет-магазину на Промі багато замовлень Ви не отримаєте. Однак, щоб реклама приносила прибуток, важливо приділяти увагу та оптимізації РК. Нижче ми зібрали кілька корисних рекомендацій, застосувавши які Ви зможете значно підвищити результативність інвестицій у маркетинг.

Запускайте кілька окремих рекламних кампаній

Запускаємо кілька рекламних кампаній на Промі

Поділ асортименту на групи дозволяє отримувати більш точну статистику та оптимізувати рекламу. Ви можете групувати продукцію за такими критеріями:

  1. Загальна категорія. Розділіть позиції на логічні категорії, наприклад, «Чоловіче спортивне взуття», «Жіноче спортивне взуття». Окремі кампанії для кожної групи допоможуть визначити, які категорії мають найбільший попит і приносять більше конверсій.
  2. Спільний бренд. Таке угруповання допоможе визначити, продукція якого виробника має найбільший попит. На підставі цього можна приймати рішення про більш тісну співпрацю з виробником та розширення асортименту.
  3. Спільний постачальник. Таке угруповання корисне, якщо Ви працюєте з кількома постачальниками і хочете оцінити прибутковість від співпраці з кожним із них.

Окрім цих сценаріїв, можна групувати продукцію за наявності акції, сезонності, призначення, розмірів та інших релевантних критеріїв.

Використовуйте різні моделі оплати для різних товарів

Рекламу ProSale можна оплачувати за двома моделями: CPC (оплата за клік) та CPA (оплата за конверсію). Обидві стратегії можуть бути ефективними, але для різних товарних груп.

CPA

У такому разі продавець сплачує комісію тільки за цільову дію, тобто за додавання товару до кошика. Ця модель чудово працює при реалізації недорогих виробів повсякденного попиту – харчові продукти, гігієнічні засоби, побутова хімія тощо.

Люди переважно оперативно приймають рішення про купівлю такої продукції. Якщо вона відповідає їхнім потребам та очікуванням, вони без зайвих вагань оформляють угоду. Чим більше замовлень за такою схемою Ви отримуєте, тим вище Ваш рейтинг у системі.

CPC

А ось для складних виробів (електроніка, обладнання, меблі, що вбудовуються) попередня стратегія показує себе погано. У цих темах користувач може довго вивчати характеристики, консультуватися з менеджером. Купівля відбувається не відразу — клієнт може обійти багато сторінок, поки вибере потрібну пропозицію.

Якщо просувати такі вироби за допомогою CPA, рейтинг може швидко впасти, оскільки більшість переходів на товарні картки не завершуватимуться транзакцією. Ось у таких випадках і буде кращою оплата за кожен перехід (CPC). При виборі цієї моделі кожен перехід збільшуватиме рейтинг магазину, навіть якщо він не призвів до негайного продажу.

Створіть свої рекламні кампанії

Своя реклама для інтернет-магазину на Prom.ua

За умовчанням оголошення ProSale демонструються за всіма доданими товарами зі статусами «в наявності» та «під замовлення». Хоча це і може здатися зручним на перший погляд, має такий підхід і кілька мінусів:

  • Якщо частина виробів погано продається через ProSale, але Ви хочете продовжувати їх реалізовувати через інші канали, єдиний спосіб видалити їх з реклами — змінити статус на «ні», що може заплутати відвідувачів.
  • Якщо виробник або дилер затримують поставку в асортименті, Ви не зможете просто поставити на паузу просування цієї категорії в рамках попередньо встановленої РК.
  • Якщо у Вас є кілька продуктових груп з різними характеристиками та цінами в одній категорії, аналітика ProSale надасть лише загальну статистику. Таким чином, Ви не зможете відстежувати результативність кожної групи окремо.

Щоб подолати ці обмеження, можна створювати власні РК з урахуванням ProSale. Крім того, це дозволить більш гнучко розподіляти бюджет між різними категоріями та налаштовувати ставки відповідно до їх маржинальності та пріоритетів бізнесу.

Підвищуйте ставку за клік поступово

Налаштовуємо ставку за клік

Початківці онлайн-підприємці зазвичай відразу встановлюють максимальну ціну за клік, думаючи, що це гарантує їм більше заявок. Однак алгоритми ProSale враховують не лише розмір ставки, але й релевантність посадкової сторінки пошуковому запиту – все, як і в AdWords.

Більше логічний підхід — підбирати оптимальну вартість за перехід залежно від рентабельності бізнесу. Наприклад, якщо Ви продаєте взуття, середня конверсія для ресурсів на Prom.ua на цю тему складатиме приблизно 1%. Таким чином, щоб отримати замовлення, Вам необхідно буде залучити 100 кліків.

Припустимо, ставка за перехід дорівнює 1 гривні. Тоді для продажу Вам потрібно вкласти в рекламу 100 гривень. Якщо сплативши комісію у розмірі 100 грн. Ви залишаєтеся у плюсі, така ставка прийнятна. Якщо ж ні — сенсу переплачувати просто немає.

Крім того, при оцінці рентабельності важливо враховувати не лише продаж через кошик, а й заявки телефоном або через онлайн-консультанта. Наприклад, якщо Ви працюєте за моделлю CPA і комісія становить аж 25% вартості позиції, то не завжди має сенс відмовлятися від такого просування, адже при цьому Ви можете паралельно отримувати заявки з інших джерел.

Загалом краще стартувати РК з невеликої ціни за перехід і поступово збільшувати бюджет надалі. Якщо при підвищенні ставки просування залишається рентабельним, то Ви рухаєтеся в правильному напрямку. Продовжуйте поступово збільшувати ставку, доки не досягнете бажаних результатів або поки подальше підвищення не стане нерентабельним.

Використовуйте геотаргетинг

 Редагуємо геотаргетинг

За рахунок більш тонкого настроювання геотаргетингу Ви можете показувати свої пропозиції тільки користувачам з цільових регіонів, тим самим заощаджуючи бюджет. Найбільше потрібно приділяти увагу націленню за місцем розташування у таких випадках:

  1. Ви продаєте вироби, які складно чи неможливо доставити на великі відстані. Сюди належать квіти, торти ручної роботи, великогабаритне обладнання. У більшості випадків замовник, який знаходиться у Вінниці, не чекатиме на відправку торта з Києва, оскільки привезти його свіжим і без пошкоджень поштові оператори явно не зможуть.
  2. Ви надаєте послуги лише у певному регіоні. Наприклад, для компанії, що встановлює металопластикові вікна обов’язково необхідно відправити замірника, перед тим, як подати заявку в роботу. Просування за межами зони, в яку може виїхати замірник у цьому випадку не має сенсу.

Також важливо виключати з налаштувань географічного націлення Крим та інші тимчасово окуповані регіони України, щоб на запити з цих областей не витрачався бюджет.

Заповнюйте характеристики для всіх товарів

Характеристики товарів на Prom.ua

На Промі є два типи характеристик: користувацькі та портальні. І хоча для продавця-початківця вони виглядають схоже, між ними є суттєва різниця.

Так, специфікації користувача відображаються тільки на Вашому вебсайті і не впливають на видачу в каталозі Prom.ua. Вони призначені для надання додаткової інформації та можуть включати будь-які параметри, які Ви вважаєте важливими

А ось портальні характеристики – це стандартизовані параметри, які використовуються для фільтрації та сортування результатів пошуку. І ось до їх заповнення потрібно ставитись особливо уважно.

Наприклад, якщо людина шукає бездротові навушники, що забезпечують щонайменше 20 годин автономної роботи, вона зможе скористатися фільтрами, вказавши ці параметри. І в результати пошуку потраплять лише навушники, у яких заповнені відповідні портальні специфікації. Якщо ж не заповнити ці параметри, Ваша пропозиція залишиться «невидимою».

Використовуйте повні назви товарів

Алгоритми ProSale враховують релевантність назви пошукового запиту щодо позиції у видачі. Ось чому так важливо правильно вибирати назву — робити її максимально зрозумілою та інформативною.

Наприклад, погана ідея застосовувати короткі назви на кшталт «Засіб для прання». Адже воно може бути рідким, порошковим, гелеподібним, капсулами і т.д. Крім того, така побутова хімія буває для білої та кольорової білизни, може містити кондиціонер і т.д. Людина, яка шукає гель для прання білої білизни, ймовірно, пройде повз позицію із загальним заголовком «Засіб для прання», навіть не відкривши посилання.

Крім того, використання коротких та загальних заголовків може призвести до непотрібних кліків та зниження конверсії. Наприклад, клієнт може шукати обертовий настільний вентилятор з пультом. Якщо він побачить у видачі товар із заголовком «Вентилятор», то може відкрити посилання, щоб прочитати детальніший опис.

Але якщо при цьому вентилятор буде підлоговим замість настільного або без пульта, він просто закриє сторінку і продовжить шукати далі. А Ви заплатите за клік або магазин втратить рейтинг через низьку конверсію.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї