Контекстна реклама Google у Туреччині

Налаштування контекстної реклами у Туреччині

У сучасному світі простіше назвати країну, в якій немає Google і не використовується Google реклама, ніж перерахувати всі країни, де вони активно використовуються людьми. Туреччина з її населенням у 85,3 млн осіб тут не виняток. Країна знаходиться на зламі континентів і є “мостом” для великої частини товаропотоку між Європою та Азією.

Туреччина претендує на роль регіонального лідера та вкладає багато зусиль у свій економічний вплив на життєдіяльність регіону. У контексті вибору країни для запуску проєктів у контекстній рекламі величезну роль відіграє ВВП на душу населення. У Туреччині цей показник становить $29700 (50 місце у світі), що говорить про високу привабливість цієї країни для ведення бізнесу.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами в Туреччині

При налаштуванні рекламної кампанії в Google Ads, ми повинні враховувати особливості географії, менталітету місцевих жителів, традиції, розташування локальних хабів із підвищеною концентрацією людей там.

Портрет цільової аудиторії

Основу місцевої економіки складає туризм. Тому багато місцевих жителів тією чи іншою мірою знають по 3-4 мови (турецька, англійська, німецька, російська). Країну щорічно відвідують туристи з англомовних, російськомовних країн та Німеччини (де говорять німецькою). Таким чином, при налаштуванні націлювання в контекстній рекламі, ми можемо використовувати цей факт і використовувати, зокрема, запити англійською, німецькою, російською.

Орієнтуючи кампанію в Google Ads на туристів, ми повинні враховувати, що основна їхня концентрація зосереджена на південному узбережжі Туреччини. Воно як намисто наповнене туристичними містами, де місто Анталія – одна з головних перлин.

Крім південного узбережжя приваблює туристів знаменита на весь світ Кападокія, а також місто Стамбул, яке є великим бізнес-центром регіонального масштабу. Тут щороку відбуваються сотні міжнародних виставок, експозицій, наукових конференцій.

Рекламні інструменти

Однією з найбільш прибуткових ніш для контекстної реклами в Туреччині є нерухомість. При цьому популярністю у покупців користуються Стамбул, Анкара (столиця Туреччини) та курортні міста.

Продаж нерухомості за допомогою контекстної реклами вимагає від Вашого PPC-фахівця або агентства, з яким Ви працюєте, детальної аналітики. З’ясуйте, на якій стадії вирви продажів знаходяться Ваші потенційні клієнти та на цій підставі вибудовуйте багаторівневі рекламні кампанії.

Для кожного з рівнів вирви потрібно налаштувати окрему рекламну кампанію з окремими списками аудиторії для кожної з них. За кожним з отриманих списків вибирається своя рекламна стратегія зі своїм набором рекламних інструментів. Гарячих лідів ми залучаємо за допомогою пошукової реклами, а ширшу аудиторію можна зібрати за допомогою контекстно-медійної мережі.

Вартість контекстної реклами Google Ads в Туреччині

Ціна контекстної реклами в Туреччині формується з вартості послуг спеціаліста або агентства контекстної реклами, а також бюджету на трафік (кліки за оголошеннями в Google Ads).

На вартість налаштування рекламної кампанії впливає тип проєкту (інтернет-магазин, локальні послуги, сфера b2b тощо). Залежно від проєкту, наша команда рекомендує різні пакети послуг з набором різних рекламних інструментів усередині облікового запису Google Ads.

Важливим параметром, який безпосередньо впливає на загальний обсяг інвестицій у рекламу є також вартість кліку в конкретній тематиці. На нашому сайті можна знайти калькулятор контекстної реклами. Туди можна вставити середню ціну кліку у Вашій тематиці, загальний рекламний бюджет, середню маржу з продажу одного товару та отримати прогноз щодо загальної окупності бізнесу.

Актуальні ціни за клік по Google рекламі в Туреччині на травень 2022 року Ви можете знайти нижче:

  • ремонт пральних машин – $0.95;
  • чистка вентиляції – $0.66;
  • послуги сантехніка – $1.05;
  • салони краси (манікюр) – $0.39;
  • хімчистка килимів – $0.77;
  • перманентний макіяж – $0.56;
  • стоматолог – $0.71;
  • холодильники – $0.40;
  • корейська косметика – $0.43;
  • полиці для котів – $0.20;
  • корм для собак – $0.46;
  • добрива для квітів – $0.20.
Важливо! Фактична ціна кліка у Вашому обліковому записі може відрізнятись на 40-50% від зазначеної вище. На неї впливають безліч факторів, серед яких – якість налаштування рекламного облікового запису, релевантність рекламних оголошень, якість посадкової сторінки тощо.

Цікаві факти про ринок інтернет-реклами в Туреччині

У січні 2022 року у Туреччині було 69,95 мільйона інтернет-користувачів. Турки проводять онлайн більше часу, ніж будь-яка інша нація в Європі:

Скільки годин проводять в інтернеті жителі Туреччини

Населення Туреччини становить 85,3 млн осіб, при цьому воно дуже молоде – вік середньостатистичного турка не перевищує 28 років. Це означає, що вони легше освоюють сучасні технічні новинки, активно користуються інтернетом, гаджетами та ін.

При цьому частка витрат на цифровий маркетинг у країні не така висока. Усього 27% місцевих компаній витрачають на інтернет-рекламу понад 15% свого загального маркетингового бюджету. Тому в діджитал-сфері конкуренція тут поки що не така висока, що робить Туреччину перспективною країною для розвитку онлайн-бізнесу:

Витрати на контекстну рекламу в Туреччині

Більшість місцевих компаній має в штаті свого маркетолога, і лише 16% працюють з агентствами контекстної реклами:

Налаштування онлайн-реклами для турецьких компаній

Найпопулярнішою пошуковою системою в Туреччині є Google. Його обирають 99,38% місцевих жителів. Тобто можна сказати, що він є абсолютним монополістом на місцевому ринку. Власники другого та третього місця, Bing та Яндекс, мають лише 0,21% та 0,19% від загальної аудиторії пошукових систем у цій країні.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї