Налаштування контекстної реклами на зарубіжний ринок

Країни західної Європи і США є найбільш перспективними регіонами в плані ведення бізнесу. Особлива скрупульозність настройки і ведення контекстної реклами на захід обумовлена умовами високої конкуренції: тому необхідно підійти до проведення кампанії пропрацювавши семантику до дрібниць, взяти до уваги всі територіальні особливості і менталітет аудиторії, а функціоналом рекламних кабінетів скористатися максимально ефективно.

Контекстна реклама на зарубіжний ринок

Чим відрізняється налаштування контекстної реклами на заході і в Україні?

Хотілося б відзначити кардинальні відмінності між налаштуванням контекстної реклами в країнах заходу і в Україні.

Звичні для нас інструменти Google Ads працюють там зовсім по-іншому. Багато з рекламних інструментів Гугл на західному ринку працюють як потрібно (хоча при налаштуванні в Україні вони можуть не виконувати тих функцій, які на них поклав розробник), а багато які з функцій, навпаки, мають свої особливості, які потрібно обов’язково врахувати при налаштуванні, щоб не витратити бюджет даремно:

  • Робота, спрямована на відповідність типів КС, вимагає більш пильної уваги;
  • Кардинально відрізняється оптимізація і автоматизація за допомогою вбудованих інструментів;
  • У широкій відповідності система пропонує близькі КС з високою релевантність, а не набір загальних слів;
  • За рахунок орієнтування по схожим аудиторіям в КММ здійснюється підбір дійсно підходящої ЦА.

Налаштування контекстної реклами на захід

Це робить більш складним процес налаштування кампанії для рекламодавця без досвіду, і підвищується ризик швидко витратити бюджет без досягнення потрібного результату. Тому для налаштування реклами на зарубіжний ринок краще звернутися до допомоги професіоналів.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості ведення контекстної реклами на зарубіжному ринку

  • Менталітет – основна відмінність, між українською і західною аудиторіями: взаємодія з сайтами і пошук товарів кардинально різниться, так само , як прийняття рішень і реакції, на пропозиції рекламодавця. Ретельний аналіз ринку, вивчення аудиторії та підходу конкурентів — це запорука успіху. Крім цього, ми створюємо оголошення і креативи із залученням іноземців. Проводимо постійні експерименти і займаємося тестуванням нових рішень;
  • Мовні бар’єри – простий переклад тексту на потрібну мову, не буде достатньою умовою для досягнення результату. З урахуванням відмінностей діалектів і мовних конструкцій, різниця між текстом написаним носієм і його переведеним аналогом в більшості випадків буде відчутна і навіть, кидатися в очі. Згадайте хоча б рекламу російською на Aliexpress і інших китайських магазинах. Тому для налаштування Google Adwords, для користувачів з різних локацій, одною і тою ж мовою, потрібні різні тексти. З метою підвищення ефективності реклами з урахуванням локалізації, необхідно поринути в культурне середовище, використання сленгу із залученням носіїв мови;
  • Місцеві закони – спрямованість реклами на конкретну країну, не зможе обійти стороною системи і правила, затверджені місцевим законодавством. Одним з таких прикладів є заборона на рекламу в Іспанії товарів для схуднення, або продаж контактних лінз в США у відсутності рецепта. Юридичні вимоги повинні дотримуватися і Гугл приділяє цьому моменту першорядну увагу. Контекстна реклама на зарубіжному ринку вимагає детального вивчення правових норм для кожної країни окремо, щоб уникнути економічних збитків та юридичних наслідків через помилки при складанні оголошення.

Вартість контекстної реклами на західний ринок набагато вище

Відмінності в рівні доходу, між клієнтами з України та Європи, дозволяють останнім вкладати набагато більші суми в рекламні кампанії. Якщо зіставити бюджети найбільшого рекламодавця в Україні, і локального бізнесу в штатах суми можуть виявитися ідентичні.

Вартість контекстної реклами на західний ринок

Звичайною практикою може бути робота на ставках, що досягають 10 $, для локальної реклами. Більш ретельне опрацювання семантики, в цьому випадку просто необхідне.

Якщо в Україні вийде запустити рекламу без достатньої опрацювання мінус-слів, а потім “вичистити” їх використовуючи звіти пошукових запитів, то в США такий трюк не пройде.

Висока вартість трафіку в більшості тематик не дозволяє йому бути одноразовим. Досягнення максимального ефекту від кампанії має відбуватися шляхом створення різних воронок продажів, і використанням широкої палітри інструментів, які в підсумку повинні привести користувача до вчинення основної цільового дії (придбання товару чи послуги).

І якщо вже він відвідав ресурс, але відразу не готовий зробити замовлення, то повинен як мінімум залишити свої контактні дані, підписатися на розсилку, або покласти товар в кошик в очікуванні знижки, або іншої вигідної пропозиції.

З цих причин ціна на послуги налаштування контекстної реклами в Google Adwords на захід лежить в діапазоні від 500 $ в місяць і може змінюватися, в залежності від ніші просування, регіональних особливостей, і кінцевої мети кампанії.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї