Ізраїль – порівняно невелика країна за мірками європейського регіону. Її населення – 9,45 млн осіб. Однак вона може бути дуже цікавою для запуску проєктів у сфері ecommerce тощо.
ВВП на душу населення тут становить $43 600 – це високий показник, і тут Ізраїль обійшов багато країн Євросоюзу. Крім того, серед місцевих жителів близько 2 млн людей володіє російською мовою, що спрощує комунікацію для нас під час запуску бізнесу в цій країні.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Налаштування контекстної реклами в Ізраїлі
Культурно Ізраїль швидше можна віднести до країни західної цивілізації, що належить більше до європейської культури, що безперечно не скасують самобутність, давню історію народу та мовні та культурні особливості. Перед тим, як здійснювати налаштування контекстної реклами в Ізраїлі, важливо враховувати всі перелічені вище моменти.
Мовний таргетинг
В Ізраїлі 49% мешканців використовують для спілкування іврит – ця ж мова є державною. 18% тут використовують арабську, на державному рівні йому надано особливий статус. Також 15% ізраїльтян говорять російською, приблизно по 2% – їдиш, французькою та англійською мовами.
Тобто країна є досить багатонаціональною. Тому налаштовуючи контекстну рекламу для Ізраїлю нам потрібно створювати як мінімум дві окремі кампанії – івритом і російською. А можна спробувати й три, щоб охопити тих, хто у спілкуванні використовує арабську.
Географічний таргетинг
Бо більшість країни розташована практично в пустелі, життя тут є тільки там, де є полив і забезпечена інфраструктура. Ось чому нам потрібно орієнтуватися в географічному націленні виключно на густонаселені міста (Єрусалим, Тель-Авів, Хайфа) та найближчий радіус навколо них.
Висока вартість реклами
Клік по Google Ads в Ізраїлі коштує чимало, тому нам важливо контролювати рекламні витрати та вести постійну аналітику нашої рекламної активності.
Орієнтуйтеся на ключові слова, що містять “продають”, які містять приставку “купити”, “замовити”, “вартість”, “ціна”. В окрему групу виносите запити з географічною прив’язкою та брендові запити. Це дозволить Вам заощадити рекламний бюджет та підняти конверсію внаслідок задоволення інтенту користувача.
Для інтернет-магазинів використовуйте товарну рекламу Google Shopping. Вона дозволить отримувати дешевші кліки внаслідок того, що показує ціну та фото товару прямо на видачі. Цю рекламу поки що використовують не всі магазини, а значить по ній значно менша конкуренція.
Вартість контекстної реклами Google Ads в Ізраїлі
Вартість налаштування рекламної кампанії в Ізраїлі залежить від кількості категорій товарів або послуг на сайті, кількості рекламних інструментів Google Ads, які необхідно налаштувати.
Також впливає на ціновий показник кількість мов, якими запускатиметься проєкт. Причина цього – для кожної нової мови PPC-фахівець змушений створювати та налаштовувати нову рекламну кампанію. Це збільшує складність ведення рекламного кабінету та кількість робочих годин контекстолога.
Ще один фактор, який потрібно враховувати, – це вартість трафіку з Google Ads у Вашій тематиці. Відштовхуючись від цього показника, можна створити медіаплан для проєкту, в якому спрогнозувати приблизні терміни його окупності, можливий прибуток.
Нижче ми наводимо прогнозні значення за ціною переходу на сайті з AdWords для Ізраїлю:
- ремонт пральних машин – $0,96;
- послуги сантехніка – $1,42;
- салони краси (манікюр) – $0,99;
- хімчистка килимів – $1,31;
- перманентний макіяж – $1,39;
- стоматолог – $1,44;
- холодильники – $1,00;
- корейська косметика – $2,93;
- корм для собак – $1,31;
- добрива для квітів – $1,08.
Важливо! Вартість за клік у конкретному випадку може не співпадати з прогнозними значеннями в межах 40%, як у більшу, так і меншу сторону. Цей показник залежить від якості супроводу та віку рекламного кабінету, CTR та якості оголошень, характеристик посадкової сторінки.
Якщо ви налаштовуєте рекламу самі – ознайомтеся з безкоштовними матеріалами в нашому блозі на сайті або на платформі YouTube.
Особливості реклами Google для Ізраїлю
Пошукова система Google є практично монопольним лідером на ізраїльському ринку. Частка пошукових запитів, що вона обробляє, становить 97.79%. Аудиторія її конкурентів набагато менша. Так, Bing має лише 1,07%, а Ynde обирають лише 0,65% ізраїльтян.
Це робить контекстну рекламу в Google Ads в Ізраїлі дуже привабливою та популярною. Багато рекламодавців скаржаться, що обравши Ізраїль як геолокацію, вони отримують багато сміттєвого нецільового трафіку.
Якщо якість трафіку Вас не влаштовує, спробуйте протестувати різні регіони країни на наявність цільової аудиторії. По черзі увімкніть та відключіть Юдею, Самарію, Палестину, Сектор газу для показу оголошень і подивіться, де буде найбільший відгук та найвища конверсія. Ці налаштування можна поєднувати з радіусом показу від вибраної точки.