Чорногорія – невелика Балканська країна з населенням 628 тисяч осіб. Вона належить до країн, що розвиваються, з порівняно невеликим ВВП для Європи – всього $7686 на душу населення. Проте це компенсується тим, що в останні десятиліття в Чорногорії фіксувалося суттєве зростання економіки, а також добробуту місцевого населення.
Річ у тому, що країна здобула незалежність зовсім недавно, 2006 року. Відразу після цієї події Чорногорія набула статусу кандидата на вступ до Євросоюзу, ввела євро як офіційну валюту та отримала завдяки цьому значний обсяг інвестицій.
Все це робить запуск бізнесу тут досить перспективним, а запуск контекстної реклами в Чорногорії – прибутковим та популярним.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Що враховувати при налаштуванні контекстної реклами в Чорногорії?
Як і для будь-якої країни успішна підготовка до запуску проєкту в інтернет-маркетингу повинна включати аналіз портерів цільової аудиторії у поєднанні з культурними, географічними та політичними факторами, які впливають на організацію бізнесу.
Давайте розберемося, що потрібно враховувати, якщо Ви бажаєте налаштувати Google Ads для Чорногорії.
Локальні рекламні кампанії
Основна галузь економки Чорногорії в останні кілька десятків років – туризм. Відповідно, інші сфери бізнесу більшою мірою працюють навколо туризму та надають послуги та товари тим, хто працює з туристами.
За такої моделі економіки великий розвиток отримує локальний бізнес, у розпорядженні якого одна точка офлайн або невелика мережа точок у місті. У такому випадку варто звернути увагу на локальні рекламні кампанії Google Ads. Вони дозволяють показувати рекламу на Google Maps та в інших сервісах Google, якщо розташування користувача знаходиться в безпосередній близькості до точки продажу.
Зв’яжіть кабінет Google My Business з обліковим записом Google. Слідкуйте за наповненням Google Мій Бізнес і просіть клієнтів розміщувати відгуки. Пошукова система автоматично переводить відгук користувача на ту мову, яка встановлена у вашого потенційного клієнта в браузері, тим самим збільшуючи ймовірність усвідомленої покупки у Вас.
Мовне націлення
Офіційною мовою у Чорногорії з 2007 року є чорногорська. Однак його вважають рідним всього 22% місцевого населення. Водночас 63% чорногорців вважають рідною сербську мову. Також у країні є велика частина населення, що говорить албанською.
Враховуйте це при налаштуванні націлювання мови для контекстної реклами. Може виявитися так, що Ви запустите рекламу чорногорською, але при цьому упускатимете більшу частину цільової аудиторії. Тому для цієї країни рекомендуємо запускати рекламну кампанію як мінімум двома мовами.
Важливо! Для PPC-фахівця ведення проекту двома мовами за обсягом робіт відповідає веденню двох окремих рекламних кампаній, і, відповідно, коштує дорожче. Проте, для Чорногорії ведення проекту кількома мовами може відіграти вирішальну роль у визначенні успішності бізнес-моделі.
Вартість трафіку з Google AdWords
Хоча рівень доходу громадян у Чорногорії та не дуже високий, реклама тут коштує досить дорого. Мабуть, позначається великий наплив туристів із найбагатших країн.
У зв’язку з цим важливо приділяти максимальну увагу аналітики при веденні рекламного облікового запису, щоб оплачувати лише цільові переходи на сайт.
З рекламних інструментів вибирайте насамперед:
- Рекламу у пошуку. Вона, як правило, приносить найбільше конверсій, оскільки потреба користувача вже сформована. В першу чергу запускаємо блок транзакційних запитів, брендово-модельний трафік, ключові фрази із зазначеною геолокацією та запити щодо конкурентів.
- Ремаркетинг. Оскільки клік по контекстній рекламі у Чорногорії досить дорогий, потрібно працювати з тими користувачами, які зайшли на сайт, але нічого не замовили. Показуючи їм наше оголошення, ми можемо нагадати про себе і підвищити конверсію сайту. До того ж перехід по оголошенням ремаркетингу коштує дешевше, ніж реклама на пошуку. Найбільш ефективно збирати різні списки для ремаркетингу у розрізі різних портретів цільової аудиторії окремо для кожного етапу вирви продажів.
- Performance Max. Це новий формат автоматизованих оголошень від Google. Його перевага в тому, що він дозволяє показувати рекламу на будь-яких майданчиках та у будь-яких форматах у рамках однієї кампанії. Ви вводите вихідні дані – тексти оголошень, цільові сторінки, фотографії товару, а Google робить все інше за вас.
А ось за інформаційними та загальними запитами в Чорногорії рекламуватися, швидше за все, буде не вигідно – трафік тут дорогий, а конверсія за цими ключовими словами досить низька.
Вартість контекстної реклами Google Ads у Чорногорії
Загальна ціна контекстної реклами в Чорногорії складається з інвестицій у трафік з Google AdWords та гонорару спеціаліста, який налаштовує кампанію. Якщо Ви хочете дізнатися ціну налаштування рекламної кампанії – залиште заявку на нашому сайті, ми зв’яжемося з Вами та надамо комерційну пропозицію.
Якщо Ви налаштовуєте Google Ads самостійно – рекомендуємо скористатися навчальними матеріалами у блозі на нашому сайті та на YouTube-каналі. Також можливе індивідуальне навчання від нашого PPC-фахівця у режимі відеоконсультації.
Щоб зрозуміти приблизну вартість трафіку за контекстною рекламою, найчастіше за основу для розрахунку беруть ціну кліку пошукових рекламних кампаній із Планувальника ключових слів. Типи запитів, як правило, беруть брендово-модельні та запити з виявленою потребою, оскільки вони дають найвищу конверсію у продаж.
Нижче представлені ціни кліка Google Ads в Чорногорії для популярних категорій бізнесу:
- ремонт побутової техніки – $0,29
- прочищення вентиляції – $0,16
- виклик сантехніка – $1,04
- манікюрний салон – $1,01
- хімчистка м’яких меблів – $0,73
- перманентний макіяж – $0,88
- стоматолог – $0.85
- полиці для котів – $0,68
- холодильники – $0,54
- корейська косметика – $0,59
- корм для тварин – $0,80
- добрива для рослин – $1,01
Увага! Фактична вартість переходу на сайт залежить від багатьох параметрів і може відрізнятись на +-40% від прогнозної.
Особливості ринку інтернет-реклами в Чорногорії
Чорногорію іноді називають “Італією 70-х років”, відзначаючи неспішний перебіг життя та міцні сімейні цінності. Високі технології та останні новинки IT-індустрію приходять у країну не так швидко. Тому, використовуючи контекстну рекламу в Чорногорії, ми можемо отримати перевагу внаслідок ринку з порівняно низькою конкуренцією.
З усього населення Чорногорії, 477,3 тисячі людей є активними користувачами Інтернету. Це відповідає приблизно 76% місцевого населення:
Найпопулярнішою пошуковою системою та майже абсолютним монополістом у Чорногорії є Google. Його вибирають для пошуку потрібної інформації 98,09% чорногорців. Ще 1,19% місцевих жителів довіряють Bing. Частка інших пошукових систем настільки несуттєва, що не може скласти їм будь-якої конкуренції:
Це цікаво! Доменна зона .me закріплена за Чорногорією до 2023 року. Важливо відзначити, що вона користується величезною популярністю у цій країні, а й у всьому світі. Лише за 2016 рік було зареєстровано понад 1 мільйон доменів у зоні .me! Враховуйте це під час реєстрації домену під свій проект – можливо, багато красивих адрес для сайту будуть вже зайняті.